Στις 28 Φεβρουαρίου, λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία για τις αποκριάτικες εκδηλώσεις , όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί κεράστηκαν γλυκό νεραντζάκι, το οποίο έφτιαξαν οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης. Τους ευχαριστούμε πολύ. Η εκδήλωση τελείωσε με το παραδοσιακό γαϊτανάκι, τα κουκιά και το πιπέρι. Καλή Σαρακοστή σε όλους!!!!!!







