Αγώνες Πετοσφαίρισης

Στις 27 Φεβρουαρίου  οι μαθητές των Ε’ και ΣΤ΄τάξεων του σχολείου μας πήραν μέρος στους αγώνες πετοσφαίρισης και συνεργάστηκαν με τους μαθητές των άλλων σχολείων της Άμφισσας.  Η  δράση οργανώθηκε  από την Υπεύθυνη Φυσικής Αγωγής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας. Ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν για την πραγματοποίηση αυτής της δράσης καθώς επίσης και τους μαθητές που είχαν μία τέλεια συνεργασία!!!!