Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου, έγινε η κοπή της βασιλόπιτας. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας και φέτος μας πρόσφερε τις βασιλόπιτες. Επίσης στον τυχερό μαθητή κάθε τάξης που βρήκε το φλουρί δόθηκε μια δωροεπιταγή. Τους ευχαριστούμε θερμά!!!!!!! Και του χρόνου!!!!!!


