Εκπαιδευτική εκδρομή στη Βουλή των Ελλήνων
Στις 8-10 Νοεμβρίου μαθητές της Στ΄ τάξης του σχολείου μας «κατηφόρισαν» στην Αθήνα. Βασική αφορμή γι’ αυτή την εκδρομή ήταν η επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων. Τα παιδιά γνώρισαν από κοντά την αίθουσα συνεδριάσεων, έμαθαν από τους υπεύθυνους για την ιστορία του κτιρίου και φυσικά παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την αλλαγή φρουράς στο μνημείο του Άγνωστου […]




