Νερό με Γεύση
Την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου οι τάξεις Γ’ και Δ’ του σχολείου μας επισκέφθηκαν το ΚΕΠΕΑ Μελίτης στη Βεύη Φλώρινας. Στην επίσκεψη αυτή οι μαθητές και μαθήτριες εμπλούτισαν τις γνώσεις τους για το νερό, το πιο πολύτιμο αγαθό του πλανήτη μας. Συνειδητοποίησαν πως το νερό είναι βασικό συστατικό πολλών οργανισμών, με πρώτο πρώτο τον ανθρώπινο, αλλά […]




