Γιορτή μνήμης της εξέγερσης του Πολυτεχνείου
Την Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, το σχολείο μας τίμησε την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου με μια συγκινητική γιορτή, την οποία οργάνωσαν και παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης. Η εκδήλωση ήταν μια υπενθύμιση της σημασίας της ελευθερίας και της δημοκρατίας και ιδιαιτέρως του θάρρους που επέδειξαν οι νέοι το 1973. Μέσα από […]
Η Τέχνη Συναντά την Ιστορία: Δημιουργία Αφίσας για το Πολυτεχνείο
Οι μαθητές του Α1 τμήματος γνώρισαν την ιστορία του Πολυτεχνείου και τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν εκείνη την εποχή μέσα από βίντεο, βιβλία και ιστορίες. Επηρεασμένοι από το έργο του ζωγράφου, Αλέξη Ακριθάκη, δημιούργησαν μια αφίσα με τη βοήθεια του δασκάλου των εικαστικών, Στέργιο Αδάμ, και την δασκάλα τους, Ελευθερία Γιώτα.




