Μετά τη γνωριμία των μαθητών με τα κατοικίδια ζώα, προτάθηκε στους μαθητές να αποκτήσουμε στην τάξη το δικό μας κατοικίδιο. Οι τρεις επικρατούσες προτάσεις για κατοικίδιο ήταν α) χάμστερ, β) νεροχελωνάκι και γ) χρυσόψαρα. Οι μαθητές με τη διαδικασία των εκλογών ψήφισαν και η πλειοψηφία επέλεξε χρυσόψαρα!
Συνεργαστήκαμε με μπαμπά μαθητή μας ο οποίος εκτός από το ενυδρείο του που μας δάνεισε, μας ενημέρωσε σχετικά με την όλη προετοιμασία του. Οι μαθητές λοιπόν προετοίμασαν το ενυδρείο! Έπλυναν τα πετραδάκια, τα τοποθέτησαν στον πάτο μαζί με κάποια διακοσμητικά τύπου βράχων.
Στη συνέχεια μετά από ενημέρωση του μπαμπά του Αχιλλέα ότι θα πρέπει κάθε 3 μήνες να γίνεται η αλλαγή του άνθρακα του φίλτρου του ενυδρείου μας, οι μαθητές σχεδίασαν ψαράκια που τοποθέτησαν στον κύκλο των μηνών της τάξης μας αρχής γενομένης από τον Οκτώβρη.
Η δράση συνεχίστηκε με την επίσκεψη στην τάξη μας του μπαμπά του Αχιλλέα κατά την οποία ολοκλήρωσε με τα παιδιά την προετοιμασία του νερού του ενυδρείου μας τοποθετώντας το φίλτρο και ρίχνοντας τα απαραίτητα υγρά φροντίδας.
Η μέρα που θα έφταναν τα ψάρια στο ενυδρείο μας είχε φτάσει μετά το Σαββατοκύριακο… Και ο μαθητής μας Φίλιππος μαζί με την κυρία Ράνια ανέλαβαν να τα φέρουν… Τα τοποθετήσαμε μέσα, υποσχεθήκαμε ότι θα φέρουμε κι άλλα και καθημερινά θα αναλαμβάνουν οι μαθητές εναλλάξ να ρίχνουν την τροφή. Και τέθηκε μόνο μία απαγόρευση, να μην χτυπούν το ενυδρείο οι μαθητές για να μην στρεσάρονται τα ψάρια μας και φυσικά αφού φτιάξαμε την ταμπελίτσα την κολλήσαμε στο ενυδρείο.
Καλώς ήρθατε ψαράκια μας στην τάξη μας!!!!