Φροντίζοντας τον σχολικό μας κήπο είχαμε επίσκεψη από μια πεταλούδα, γεγονός που μας έδωσε αφορμή να προχωρήσουμε στη γνωριμία μας με τον κύκλο ζωής των πεταλούδων.
- Παρακολουθήσαμε εισαγωγικά ένα βίντεο καθηλωτικό:
- Ζωγραφίζοντας στη συνέχεια μια πεταλούδα εισήχθη η μαθηματική έννοια της συμμετρίας, που υπάρχει στο σώμα της πεταλούδας, στο δικό μας σώμα, στα αντικείμενα, στο χώρο.
- Γνωρίσαμε τη συμμετρία μέσα από ομαδικές κατασκευές με τα τουβλάκια της τάξης μας.
- Συνεχίσαμε με ατομικές δημιουργίες που μας εξέπληξαν!
- Συνεχίσαμε την ενασχόληση μας με δραστηριότητες συμμετρίας με αναπαραγωγή συμμετρικού μοτίβου σε pixels.
- Οι μαθητές συνέθεσαν έργο με συμμετρία.
- Και φυσικά τόσο για την εμπέδωση της δύσκολης έννοιας της συμμετρίας όσο και για τη ζωή της πεταλούδας οι μαθητές ασχολήθηκαν με ψηφιακές δραστηριότητες που θα αναρτηθούν σε νέα δημοσίευση.















