Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά


Τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος Αγιασμός από τον πάτερ Αναστάσιο στο σχολείο μας σήμερα, σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου και με όλα τα προβλεπόμενα μέτρα. 



Το πρωί η Υποδιευθύντρια του Σχολείου κα Νιάουστα Αγγελική καλωσόρισε στο σχολείο μας τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α τάξης ενώ εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων τους έδωσαν ένα δώρο καλωσορίσματος στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου.



ΕΠΕΙΓΟΝ – Ενημέρωση για τον Αγιασμό

Μετά την νέα εγκύκλιο που κοινοποιήθηκε στα σχολεία την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 13:00, η προσέλευση των μαθητών την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου θα είναι 8:15 π.μ. και η αποχώρηση περίπου στις 11:00, μετά τον Αγιασμό που θα πραγματοποιηθεί στις 10:30 π.μ. 

Η ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΑΟΥΣΤΑ


Οδηγίες προς τους μαθητές για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

 

Αγαπητοί γονείς , αγαπημένοι μας μαθητές σας ευχόμαστε ολόψυχα καλή σχολική χρονιά.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 στις 10:30. Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο στις 10:15 και οι μάσκες θα είναι υποχρεωτικές για όλους.

Οι μαθητές και μαθήτριες θα εισέρχονται στο χώρο του σχολείου και θα απέρχονται από αυτόν ως εξής:

Α – Β – Γ  από την Δυτική (Κάτω) Είσοδο
Δ – Ε – ΣΤ από την Ανατολική (Πάνω) Είσοδο



Θερμή παράκληση οι γονείς όλων των τάξεων εκτός της Α τάξης θα παραμείνουν εκτός του προαυλίου χώρου. Οι γονείς της Α τάξης ΜΟΝΟ γα την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα παραμείνουν για τον Αγιασμό και την ενημέρωση από τη Υποδιευθύντρια του Σχολείου.

Η ενημέρωση για τις αίθουσες διδασκαλίας θα γίνεται από τους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς στις δύο εισόδους του σχολείου.

Σας παραθέτουμε ένα σχεδιάγραμμα.

Μετά τον Αγιασμό θα δοθούν τα βιβλία στους μαθητές. Απαραίτητη η σχολική τσάντα για τη μεταφορά των βιβλίων.

Η αποχώρηση των μαθητών θα γίνει περίπου  στις 11:15. Οι γονείς να παραμείνουν να παραλάβουν τα παιδιά τους.


Ευχή μας η υγεία όλων και η ασφάλειά μας.

Η ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΑΟΥΣΤΑ


Εγγραφές Αποφοίτων μαθητών Δημοτικών Σχολείων σε Γυμνάσια της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλ/νίας από το σχολικό έτος 2019-2020

Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση του Σχολείου μας για την ενημέρωσή σας σχετικά με το Γυμνάσιο Εγγραφής των Αποφοίτων μαθητών του 16ου Δημοτικού Σχολείου.


Αναμνηστικό πακέτο φωτογράφισης

Σας ενημερώνουμε πως αύριο Τετάρτη  10/6/2020 και ώρα 17:00 – 19:00 τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 16ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου θα βρίσκονται στο χώρο του σχολείου για να παραλάβετε το αναμνηστικό πακέτο της φετινής σχολικής χρονιάς των παιδιών σας από την φωτογράφιση. Το κόστος είναι στα 10€.

Θα τηρούνται όλα τα μέτρα προστασίας και η κάθε τάξη θα παραλαμβάνει από διαφορετικό χώρο το αναμνηστικό της πακέτο.
Για πληροφορίες επικοινωνήστε με την Πρόεδρο του Συλλόγου κα Κούρταλη Βάσω τηλ. 6974923817

«Πάμε πίσω στα σχολεία, με ασφάλεια και υγεία»: Το video animation που πρέπει να δουν όλοι οι μαθητές

Οι μαθητές Δημοτικού αλλά και των μικρών τάξεων από την Δευτέρα 1η Ιουνίου θα επιστρέψουν στα θρανία και θα ξανασυναντήσουν τους συμμαθητές και τους δασκάλους τους.
Η επιστροφή στο σχολείο θα είναι κάπως διαφορετική από τις άλλες φορές καθώς τα παιδιά θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικά, να τηρούν τις αποστάσεις από τους φίλους και τις δασκάλες, να πλένουν πολύ καλά τα χέρια τους, να μην μοιράζονται τα ίδια παιχνίδια και τα μολύβια καθώς μια σειρά οδηγιών που θα τις μάθουν αναλυτικά στο σχολείο.
Τις τελευταίες μέρες έχει γίνει viral ένα video animation που εξηγεί στα παιδιά με απλό και κατανοητό τρόπο ποιες αλλαγές θα συναντήσουν από την 1η Ιουνίου στην τάξη τους, γιατί είναι σημαντικό να τηρούν τις οδηγίες υγιεινής και τις αποστάσεις με τους συμμαθητές τους.
Με σύνθημα «Τα πιο κάτω ακολουθάμε και τον κορωνοϊό νικάμε» οι μαθητές μαθαίνουν ότι πηγαίνοντας στο σχολείο θα πρέπει οπωσδήποτε να ακολουθούν τις παρακάτω ορισμένες από τις ακόλουθες συμβουλές:
  • Χέρια πλένω τακτικά με βήματα προσεκτικά, με σαπούνι και νερό σκοτώνω τον ιό!
  •  Κι όποτε στην τάξη μπω ή αν ακόμα φτερνιστώ, κι αν κοντά βρύση δεν έχει, βάζω αντισηπτικό
  • Το δικό μου θρανίο θα χω πια μέσα στην τάξη, και τα πράγματά μου όλα θα κρατώ μόνο για μένα.

Δείτε το υπέροχο αυτό animation

Πηγή : infokids.gr

Επιστροφή στο σχολείο


Επιστροφή στο σχολείο με πολύ χαρά και αγάπη για τα παιδιά μας αλλά και με τους προβλεπόμενους κανόνες για την ασφάλεια όλων μας.  

Δίπλα στους μικρούς μαθητές και μαθήτριές μας που επέστρεψαν σήμερα στα θρανία , βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας ο οποίος επισκέφθηκε το 16ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου και ενημερώθηκε από τη Διευθύντρια κα Ρακιντζή Αθανασία και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για το πώς κυλά η πρώτη μέρα επιστροφής στο σχολείο, με μεγάλο ποσοστό συμμετοχής μαθητών.

Καλό ΝΕΟ ξεκίνημα!!!!


Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων

Σας ενημερώνουμε πως:
1. Το κυλικείο του σχολείου δεν θα λειτουργεί. Καλό θα είναι οι μαθητές/τριες να έχουν μαζί τους τα απαραίτητα.

2. Το σχολείο μας είναι εφοδιασμένο με τα κατάλληλα αντισηπτικά.

3. Το σχολείο είναι στη διάθεση των γονέων μόνο με τηλεφωνική προσυνεννόηση. Κατά την προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών ΔΕΝ επιτρέπεται η είσοδος στους γονείς-κηδεμόνες.


ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

Οι μαθητές και μαθήτριες θα εισέρχονται στο χώρο του σχολείου και θα απέρχονται από αυτόν ως εξής:
Α – Β – Γ  από την Δυτική (Κάτω) Είσοδο
Δ – Ε – ΣΤ από την Ανατολική (Πάνω) Είσοδο

και θα κατευθύνονται αμέσως στις αίθουσες ως εξής:

  • Α1 από την κεντρική κάτω πόρτα
  • Α2 από την πλαϊνή πόρτα της τάξης τους
  • Β1 από την πλαϊνή πόρτα της τάξης τους
  • Β2 από την κεντρική κάτω πόρτα
  • Γ1 κανονικά 
  • Γ2 κανονικά
  • Δ1 από την πόρτα του πίσω προαυλίου (κοντά στις τουαλέτες)
  • Δ2 από την πόρτα του πίσω προαυλίου (κοντά στις τουαλέτες)
  • Ε1 κανονικά 
  • Ε2 κανονικά 
  • ΣΤ1 κανονικά 
  • ΣΤ2 κανονικά 
  • ΣΤ3 κανονικά 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση