Ενημέρωση για το EDUPASS

Σχολική Κάρτα και Self test μέσω της πλατφόρμας edupass.gov.gr

“Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών. Χάρη στο edupass.gov.gr o Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει ότι εντός της σχολικής μονάδας βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί/μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.

H πλατφόρμα αφορά επί του παρόντος μόνο τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. Στην πλατφόρμα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες θα εξακολουθήσουν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την Σχολική Κάρτα για COVID-19, ακολουθώντας την ιδία ακριβώς διαδικασία που ακολουθούν μέχρι και σήμερα.

Υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες είναι: (α) οι μαθητές/τριες, (β) το εκπαιδευτικό προσωπικό και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), (γ) κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο, που συμμετέχει με φυσική παρουσία σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται εντός των χώρων της δημόσιας εκπαιδευτικής δομής («επισκέπτες»), όπως για παράδειγμα φοιτητές/τριες που πραγματοποιούν πρακτική άσκηση στη σχολική μονάδα.

Οι υπόχρεοι ή οι γονείς/κηδεμόνες τους εισέρχονται στην πλατφόρμα και δηλώνουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας τους η κατάστασή τους.

Α) Σε περίπτωση που έχουν εμβολιασθεί ή που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά και

Β) σε περίπτωση υποβολής σε διαγνωστικό (rapid/PCR) ή αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), όσες φορές απαιτείται από το εκάστοτε ισχύον πλαίσιο, π.χ. για τους μαθητές που δεν έχουν εμβολιασθεί/νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η αντίστοιχη δήλωση στο edupass.gov.gr πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα.

Υπενθυμίζεται ότι το edupass.gov.gr σε πρώτη φάση ενεργοποιήθηκε πριν από λίγες εβδομάδες για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) και στόχος του είναι να συμβάλει στην προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και στην απλούστευση των διαδικασιών ελέγχου για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.

Η νέα πλατφόρμα συνιστά αποτέλεσμα της συνεργασίας των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και είναι προσβάσιμη από το gov.gr. Υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενώ η άντληση των στοιχείων πραγματοποιείται από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την ΗΔΙΚΑ.”

Με εκτίμηση,

Γενική Γραμματεία Αθμιας, Βθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής

https://www.minedu.gov.gr/news/50530-26-10-21-i-leitourgia-tou-edupass-gov-gr-epekteinetai-stis-sxolikes-monades-tis-dimosias-protovathmias-defterovathmias-ekpaidefsis-kai-eidikis-agogis

 


Ενημέρωση για self test και edupass.gov.gr

Από αύριο, 1η Νοεμβρίου, έως και το Σάββατο 6 του μήνα, οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται μία συσκευασία με πέντε δωρεάν αυτοδιαγνωστικά τεστ (self-tests) από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 5 έως 22 Νοεμβρίου και να προσέρχονται στο σχολείο.

Επίσης, από αύριο, η δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες θα δηλώνεται στη νέα πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία νέα πλατφόρμα θα εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19. Αριθμ. Γ.Π.οικ./66036 /26 Οκτωβρίου 2021 («Διαδικασία προμήθειας και διενέργειας του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 (self test) –

Δήλωση του αποτελέσματος» του άρθρου 3 της παραπάνω κοινής υπουργικής απόφασης ως ακολούθως: «α) Οι γονείς/κηδεμόνες των ανηλίκων μαθητών/ τριών και οι ενήλικοι μαθητές/τριες που φοιτούν σε δημόσιες εκπαιδευτικές δομές πρωτοβάθμιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) και, αφού επιλέξουν την κατηγορία «Πρόσβαση σε χώρους Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Ειδικής Αγωγής» και, ακολούθως την κατηγορία «Δήλωση Self Test Μαθητών/τριών – Έκδοση Σχολικής Κάρτας για COVID-19», στη συνέχεια αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 727/2020 (Α’ 184), και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος, σύμφωνα με τη οριζόμενα στο άρθρο 4 της υπό στοιχεία 124068/ΓΔ4/1.10.2021 κοινής απόφασης των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας και Επικρατείας (Β’ 4558). Υπενθυμίζεται ότι: * το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο, * ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορονοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας είναι υποχρεωτικός για τους/τις μαθητές/τριες


31 Οκτωβρίου: Δράση για την παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης

31 Οκτωβρίου: παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης, αξία επίκαιρη στις μέρες μας αλλά και μια καλή ευκαιρία να ανακαλύψουν οι μαθητές μας πως για να πετύχουν κάτι μεγάλο, αρκεί να κάνουν κάθε μέρα κάτι μικρό, να δοκιμάσουν να είναι συνεπή και να μάθουν να σκέφτονται αισιόδοξα για το μέλλον!
Πιστεύω πως όσο μικρή ή μεγάλη ειναι η προσπάθεια, αξίζει να επιβραβεύεται!
Καλή αποταμίευση!!!!
250215120 4612274998863620 2098994515000652580 n 250252296 4612274708863649 998190971201048806 n 250282050 4612276198863500 6374113052059299073 n 250589572 4612274388863681 6983638715899631435 n 250768204 4612275185530268 9144548554260584138 n 250940143 4612274282197025 5476161616696162537 n 250940146 4612275432196910 7215251126868028554 n

Επίσκεψη στο μνημείο των 120

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων για τον εορτασμό της εθνικής μας γιορτής της 28ης Οκτωβρίου οι μαθητές του Στ1 τμήματος του 16ου δημ. σχολ. Αγρινίου τιμήσαμε τη θυσία των 120 συμπατριωτών μας που εκτελέστηκαν από τους Γερμανούς κατακτητές ανήμερα της Μ.Παρασκευής του ’44 κοντά στο ναό της Αγίας Τριάδας.”
…Σιγοκαίει η μνήμη άσβεστη…” γιατί λαός χωρίς μνήμη είναι λαός χωρίς ιστορία!

248437880 4600422550048865 5059387969569912020 n 248473064 4600292910061829 5521672326079941500 n 248751202 4600292496728537 1328443218623492073 n 248983892 4600292313395222 277979598723258973 n 249189141 4600291260061994 6472733024430266363 n 249321842 4600424870048633 283265715042430853 n 249488384 4600291810061939 2517137433392672376 n

 



“Εκτάκια υιοθετούν πρωτάκια”

“Εκτάκια υιοθετούν πρωτάκια”…ένας καταπληκτικός θεσμός έγινε πράξη σήμερα στο σχολείο μας!!! Στόχος μας:τα παιδιά να μάθουν στη συνεργασία, τη συνύπαρξη,την υπευθυνότητα, την αλληλοβοήθεια και τη δημιουργία ασφαλούς κλίματος στο σχολείο. Κατά τη γνώμη μου το καλύτερο αντίδοτο στο σχολικό εκφοβισμό!


Δενδροφύτευση στο προαύλιο του σχολείου από το Στ2

Ενθουσιασμένη από την πρωτοβουλία των μαθητών του  Στ2 να ασχοληθούμε σήμερα με τη φύση. Απέδειξαν πόσο ευαισθητοποιημένοι είναι σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος αλλά και πόσο πιο ελκυστικό γίνεται το σχολείο όταν διανθίζεται με πράσινο!!!!
Μπράβο παιδιά!!!
242795400 4495618823862572 1023794410244990673 n 242796156 4495618483862606 8250822263813624988 n 242800068 4495619183862536 4705067271722911204 n 242822755 4495618090529312 4852523283722898053 n 242824117 4495619547195833 6363044203901492235 n 242972130 4495617713862683 4649641543867247565 n 242979920 4495617330529388 1991292712391853507 n 243038859 4495939650497156 2190934260955958337 n 243152652 4505486509542470 3803520819067452316 n 243187396 4505486249542496 5928379392870945315 n

Οι νέες οδηγίες του ΕΟΔΥ για τα μέτρα πρόληψης

fuMX0egx 400x400Τα καθήκοντα του υπεύθυνου διαχείρισης COVID-19 της σχολικής μονάδας – Αναλυτικά όλες οι οδηγίες του ΕΟΔΥ

Διανύουμε τη δεύτερη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων, και καθώς πλησιάζουμε στην καρδιά του φθινοπώρου, όπου οι καιρικές συνθήκες δυσκολεύουν, είναι χρήσιμο να ξαναδούμε τις οδηγίες που έχει δώσει ο ΕΟΔΥ για την ασφαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Όπως τονίζει ο οργανισμός, η ασφαλής λειτουργία βασίζεται στη συστηματική εφαρμογή πολλαπλών μέτρων προφύλαξης που λειτουργούν ως σύνολο.

Αυτά είναι:

  • Διασφάλιση υψηλής εμβολιαστικής κάλυψης των εκπαιδευτικών και των μελών του λοιπού προσωπικού καθώς και των παιδιών που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα για την οποία συστήνεται ο εμβολιασμός. Ο εμβολιασμός αποτελεί το πιο σημαντικό μέτρο Δημόσιας Υγείας για τον έλεγχο της πανδημίας COVID-19 και τον περιορισμό της διασποράς του ιού SARS-CoV-2
  • Συστηματική διενέργεια προληπτικών αυτοδιαγνωστικών ελέγχων σε μαθητές και εργαστηριακών διαγνωστικών ελέγχων σε μέλη του προσωπικού, που δεν έχουν εμβολιαστεί ή ολοκληρώσει τον εμβολιασμό τους και δεν έχουν ιστορικό νόσου του τελευταίου εξαμήνου, για την έγκαιρη αναγνώριση ασυμπτωματικού ατόμου
  • Συστηματική διερεύνηση, με διαγνωστικούς ελέγχους, των ατόμων που αποτελούν στενές επαφές επιβεβαιωμένου κρούσματος στη σχολική μονάδα
  • Προσπάθεια για τήρηση αποστάσεων μεταξύ μαθητών και μαθητών-εκπαιδευτικών, όσο είναι εφικτό, σε συνδυασμό με τη λειτουργία του σχολείου σε σταθερές ομάδες παιδιών οι οποίες συστηματικά δεν έρχονται σε επαφή μεταξύ τους
  • Σωστή χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας (υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές ή απλής χειρουργικής) τόσο από εκπαιδευτικούς όσο και από μαθητές, με μέριμνα για τη σχετική εκπαίδευση
  • Συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών (πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών)
  • Καλός αερισμός των αιθουσών και όλων των κλειστών χώρων, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες
  • Αποφυγή μεγάλων συναθροίσεων μαθητών
  • Όσο είναι δυνατόν, επίσκεψη στο σχολείο άλλων ατόμων μόνον εφόσον αυτά είναι πλήρως εμβολιασμένα ή έχουν ιστορικό νόσησης COVID-19 εντός του τελευταίου 6μήνου ή έχουν πρόσφατο αρνητικό τεστ για COVID-19
  • Αποχή από το σχολείο όσων εκδηλώνουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με COVID-19, προστασία μαθητών και εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες.

Υπεύθυνος COVΙD-19 στο σχολείο

Από φέτος, ο Σύλλογος Διδασκόντων ορίζει και έναν «υπεύθυνος COVID-19» και τον αναπληρωτή του, ο οποίος είναι επιφορτισμένος με τα παρακάτω:

  • Ενημερώνει και εκπαιδεύει το προσωπικό σχετικά με την έγκαιρη αναγνώριση και τη διαχείριση υπόπτων κρουσμάτων λοίμωξης COVID-19.
  • Έχει την ευθύνη επικοινωνίας με τις οικογένειες των παιδιών, την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας και άλλους εμπλεκόμενους φορείς όπως ο ΕΟΔΥ (για συνδρομή στην επιδημιολογική διερεύνηση και εκτίμηση κινδύνου).
  • Ενημερώνεται για τις τρέχουσες οδηγίες σχετικά με θέματα COVID-19 σε εκπαιδευτικές μονάδες και την αντιμετώπισή τους.
  • Έχει την ευθύνη για την τήρηση αρχείου καταγραφής απουσιών που σχετίζονται με συμπτώματα τα οποία μπορεί να εμφανιστούν σε άτομο με COVID-19 για μαθητές και προσωπικό και την παρακολούθηση της πραγματοποίησης από αυτούς, διαγνωστικού τεστ για COVID-19 και του αποτελέσματός του.
  • Διαμορφώνει λίστα ατόμων του τμήματος της σχολικής τάξης όπου εκδηλώθηκε το κρούσμα καθώς και άλλων ατόμων που εμπίπτουν στον ορισμό των στενών επαφών επιβεβαιωμένου κρούσματος (μαθητών, εκπαιδευτικών και λοιπού προσωπικού). Συμπληρώνει τα αντίστοιχα δελτία ιχνηλάτησης και καταγράφει τα αποτελέσματα του εργαστηριακού ελέγχου όλων των στενών επαφών κρούσματος που θα διενεργούνται σύμφωνα με το πρωτόκολλο.
  • Έχει την ευθύνη διαμόρφωσης, εξοπλισμού και λειτουργίας του προκαθορισμένου χώρου απομόνωσης περιστατικού που εκδηλώνει συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν σε παιδί με COVID-19 στο σχολείο.

Δείτε τις αναλυτικές οδηγίες του ΕΟΔΥ


Πρώτο κουδούνι και Αγιασμός στο σχολείο μας


Το πρώτο κουδούνι και για τη νέα σχολική χρονιά χτύπησε σήμερα Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου. Πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός και καλωσορίσαμε τα “πρωτάκια”  και με στόχο μια δημιουργική χρονιά και την ελπίδα να αφήσουμε πίσω τις δυσκολίες της πανδημίας. 


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση