Κατ’ εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 («ΓΚΠΔ») και του Ν. 4624/2019, σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στο πλαίσιο της διαδικασίας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων («ΥΠΑΙΘ»), ως Υπεύθυνο Επεξεργασίας.
Κοινή Υπουργική Απόφαση 111525/ΓΔ4/2021 – ΦΕΚ 4188/Β/10-9-2021
ΕΠΕΙΓΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες , σας ενημερώνουμε ότι με απόφαση του Δημάρχου Αγρινίου αύριο Δευτέρα 24/01 και μεθαύριο Τρίτη 25/01 /22 τα σχολεία του Δήμου Αγρινίου θα παραμείνουν κλειστά.
Τα μαθήματα θα γίνουν κανονικά μέσω webex σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα (6ωρο).
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Μόνη αλλαγή είναι στις ώρες !!!
1η ώρα | 8:15 – 8:45
2η ώρα | 9:00 – 9:30
3η ώρα | 10:00 – 10:30
4η ώρα | 10:50 – 11:20
5η ώρα | 11:45 – 12:15
6η ώρα | 12:45 – 13:15
Οι ηλεκτρονικές τάξεις των εκπαιδευτικών θα αποσταλούν στα email σας αργότερα μέσω myschool.
Η Δ/ντρια
Αθανασία Ρακιντζή
Κορωνοϊός – Covid-19 : Συνοπτικός οδηγός για σχολεία
Κόψαμε τη βασιλόπιτά μας στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου
Σήμερα στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας…εμείς οι εκπαιδευτικοί του 16ου ..κόψαμε τη βασιλόπιτά μας! !!!!!!! Μετά από πολλά πολλά χρόνια το κέρδισε η δασκάλα στο Στ1 κυρία Άννα Μπουρλή !!! Καλή χρονιά με υγεία σε όλους!!!!
Μικροί ζαχαροπλάστες εν δράσει!!!
Υγειονομικό πρωτόκολλο για την επανέναρξη των σχολείων και την διεξαγωγή των τεστ από 10 Ιανουαρίου 2022.
Τι ισχύει για τα self test τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022 στις σχολικές μονάδες

Τι ισχύει για τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022 στις σχολικές μονάδες
Το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο, ενώ για την πρώτη εβδομάδα (10-15/1) το self- test θα πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (10/1), της Τρίτης (11/1) και της Παρασκευής (14/1).
Αυτό σημαίνει ότι το πρώτο self test πρέπει να γίνει την Κυριακή 9 Ιανουαρίου, ένα ακόμη τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου και το τρίτο την Πέμπτη 13 Ιανουαρίου.
Ο έλεγχος με self test είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη, καθώς και για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς. Βεβαίωση αρνητικού self test οφείλουν να φέρουν όλοι οι μαθητές από 4 έως 18 ετών καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί.
Η δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζεται στη πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.









