“Η Δύναμη της Αυθεντικότητας: Αγάπη και Αποδοχή στη Διαφορετικότητα”

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154619

Δραστηριότητα των τριών τμημάτων  στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων

Περιγραφή Δραστηριότητας:
Μέσα από την ανάγνωση του παραμυθιού “Σάκης ο Μικρός Σπουργίτης”, του Σ. Χατζάκη, τα παιδιά εξερεύνησαν τις αξίες της αποδοχής της διαφορετικότητας και της αυτοεκτίμησης. Η ιστορία του Σάκη, που αγάπησε την πολύχρωμη καρδερίνα αλλά ανακάλυψε τη σημασία της αυθεντικότητας, αποτέλεσε αφορμή για συζήτηση σχετικά με τη σημασία του να είμαστε ο εαυτός μας. Μετά τη συζήτηση, τα παιδιά ζωγράφισαν τα δύο πουλιά του παραμυθιού και έγραψαν τον τίτλο της ιστορίας, εκφράζοντας τις εντυπώσεις και τα συναισθήματά τους.

Τα παιδιά απάντησαν σε ερωτήσεις όπως:

  • Πώς ένιωθε ο Σάκης σε κάθε στιγμή της ιστορίας;
  • Τι θα λέγατε στην καρδερίνα αν ήσασταν φίλοι της;
  • Ποιο ήταν το πιο σημαντικό σημείο της ιστορίας για εσάς;

Δίδαγμα:
Η αληθινή ευτυχία πηγάζει από την αποδοχή του εαυτού μας και τη χαρά που αντλούμε από τη ζωή. Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξουμε τον εαυτό μας για να κερδίσουμε την αποδοχή των άλλων, καθώς η πραγματική αγάπη και φιλία βασίζονται στη γνησιότητα και όχι στην επιφανειακή εμφάνιση.

Στόχοι:

  1. Ανάπτυξη Συναισθηματικής Νοημοσύνης:
    • Τα παιδιά αναγνωρίζουν και εκφράζουν συναισθήματα όπως η χαρά, η λύπη, η απογοήτευση και η αποδοχή μέσα από την ιστορία του Σάκη.
  2. Καλλιέργεια Αξιών Ζωής:
    • Ενθαρρύνονται να εκτιμούν τη διαφορετικότητα και να δίνουν προτεραιότητα στην εσωτερική ομορφιά και στον χαρακτήρα έναντι της εξωτερικής εμφάνισης.
  3. Αυτοεκτίμηση και Αυθεντικότητα:
    • Προάγεται η αποδοχή του εαυτού τους, βοηθώντας τα παιδιά να κατανοήσουν τη σημασία της αυθεντικότητας και της αυτοεκτίμησης.
  4. Δημιουργική Έκφραση:
    • Μέσα από τη ζωγραφική και τη συγγραφή του τίτλου, τα παιδιά εκφράζουν τα συναισθήματά τους και αναπαριστούν τα στοιχεία της ιστορίας με τον δικό τους τρόπο.
  5. Ενίσχυση Δεξιοτήτων Ερμηνείας και Σχολιασμού:
      • Αναπτύσσουν την κριτική τους σκέψη μέσα από τη συζήτηση για τις συμπεριφορές των χαρακτήρων και τα μηνύματα της ιστορίας.
    • Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154146 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154225 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154252 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154313 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154339 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154400 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154422 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154440 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154458 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154517 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154535 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154559 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154619 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154639 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 154658
    • Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142142 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142206 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142236 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142251 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142310 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142332 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142349 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142409 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142425 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142440 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142457 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142513 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142535 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142550 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142606 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142621 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142635 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142655 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142717 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142732 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142751 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 142821

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *