“ξωτικογράμματα”

IMG 0001

Η δραστηριότητα των τριών πρωινών τμημάτων, “Ξωτικογράμματα” έχει ως στόχο να ενισχύσει τη δημιουργικότητα και τη συμμετοχή των παιδιών μέσα από τη ζωγραφική – χειροτεχνία. Κάθε παιδί επιλέγει το αρχικό γράμμα του ονόματός του και το μεταμορφώνει σε ένα διακοσμητικό “ξωτικό”.

Οι μαθητές μπορούν να το βάψουν, να προσθέσουν σχέδια και χρώματα, να εφαρμόσουν ψεύτικο χιόνι με τα δάχτυλά τους και να χρησιμοποιήσουν γκλίτερ για να δώσουν μια λαμπερή και γιορτινή εμφάνιση. Τα ολοκληρωμένα “ξωτικογράμματα” θα χρησιμοποιηθούν για τον στολισμό της τάξης, δημιουργώντας μια ζεστή και χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.

Στόχοι:

Γνωστικοί Στόχοι

  1. Ενίσχυση της γνωστικής αντίληψης: Τα παιδιά εξοικειώνονται με το αρχικό γράμμα του ονόματός τους.
  2. Εκμάθηση εννοιών: Κατανόηση εννοιών όπως “αρχικό γράμμα”, “στολισμός”, “χειροτεχνία”.
  3. Πλούτος λεξιλογίου: Συζήτηση για λέξεις που ξεκινούν με το ίδιο γράμμα.

Κοινωνικο-συναισθηματικοί Στόχοι

  1. Ενίσχυση της ατομικής ταυτότητας: Το κάθε παιδί διακοσμεί το γράμμα του, κάνοντάς το μοναδικό.
  2. Συνεργασία: Μέσα από την ομαδική διαδικασία, τα παιδιά μοιράζονται ιδέες και υλικά.
  3. Αυτοπεποίθηση: Δυνατότητα να εκφραστούν δημιουργικά και να δουν τη δουλειά τους στολισμένη στην τάξη.

Ψυχοκινητικοί Στόχοι

  1. Ενίσχυση λεπτής κινητικότητας: Χρήση πινέλων, δαχτύλων, κόλλας και γκλίτερ.
  2. Συντονισμός ματιού-χεριού: Δημιουργία σχεδίων και εφαρμογή στοχευμένων διακοσμήσεων.

Αισθητικοί Στόχοι

  1. Ανάπτυξη αισθητικής αντίληψης: Συνδυασμός χρωμάτων, υφών και διακόσμησης.
  2. Εκτίμηση καλλιτεχνικών έργων: Δημιουργία μιας εορταστικής ατμόσφαιρας με τα ξωτικογράμματα.

Δομή Δραστηριότητας:

  1. Εισαγωγή: Συζήτηση για τα αρχικά γράμματα και τη χρήση τους.
  2. Εργασία: Κατασκευή του ξωτικογράμματος.
  3. Κλείσιμο: Παρουσίαση των γραμμάτων και στόλισμα της τάξης.IMG 0001 IMG 0002 IMG 0003

Τα ξωτικά του Άη – Βασίλη μουσικοκινητική