οι κανόνες της ομάδας

image 17

Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

Δραστηριότητα του 1ου πρωινού τμήματος

ευγενια 2
ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΝΕΡΑΙΔΑΣ ΕΥΓΕΝΙΑΣ

Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

ευγενια 1

 3ο πρωινό τμήμα

θεατρικό  παιχνίδι : Με μια σκάλα στον ουρανό τα αστέρια στην καρδούλα μου κρατώ, κάθε αστέρι μια μυστική συμβουλή να είμαστε ευτυχισμένοι όλοι οι φίλοι μαζί . 

Δημιουργία κανόνων μέσα από το θεατρικό παιχνίδι: Καταγραφή μυστικής συμβουλής των αστεριών , ζωγραφική  του θεατρικού παιχνιδιού

Ενδεικτικά κάποια έργα των παιδιών:

image 14 1 image 9 1 image 7 1 image 8 image 9 image 10 image 11 image 2 image 12 image 14 image 3

 

Ομαδική αφίσα κανόνων; Υπενθύμιση θετικών κανόνων που προέκυψαν από το θεατρικό παιχνίδι . τα παιδιά έκοψαν τα αστεράκια που ζωγράφισαν  , τα κόλλησαν σε χαρτόνι. Έβαλαν την υπογραφή τους στους κανόνες με αποτύπωμα δαχτύλου .

(εργασία σε μικρές ομάδες. Τα νήπια βοήθησαν τα προνήπια να κόψουν το περίγραμμα των αστεριών που είχαν ζωγραφίσει και έδειξαν στα μικρότερα προνήπια τον τρόπο χρήσης της κόλας.  

Ομαδική ζωγραφική με πινέλα και τέμπερα: Η αφίσα ολοκληρώθηκε με την ζωγραφική με πινέλο στα προνήπια όπου δόθηκαν οδηγίες χρήσης πινέλου σε ρευστή μπογιά, και τα νήπια ανέλαβαν γραφή των κανόνων με κεφαλαία γράμματα αντιγράφοντας τους κανόνες από  πίνακα αναφοράς. Η αφίσα ολοκληρώθηκε και αναρτήθηκε στην τάξη . Επανέλαβε όλη η ομάδα τους κανόνες 

image 15 image 17 image 19 image 21

image 16

Γνώσεις

Να αναγνωρίζουν το· σώμα, την κίνηση, το πρόσωπο και τη φωνή ως μέσα θεατρικής έκφρασης, επικοινωνίας και δημιουργίας νοημάτων .  Να προσδιορίζουν τον· ρόλο ως ένα μέσο για να υποδυθούν έναν «άλλον» χαρακτήρα και να αλληλεπιδράσουν σε έναν «άλλο» χρόνο και χώρο.

Δεξιότητες  Να ανακαλύπτουν και να· επεξεργάζονται τις δυνατότητες έκφρασης που τους δίνει το σώμα τους .  Να διακρίνουν τα· κινησιολογικά όρια που θέτει το σώμα σε σχέση με τον χώρο και την ομάδα και να προσαρμόζουν την εκφραστική κίνηση

Να επεξεργάζονται και· να επεκτείνουν τα γλωσσικά και εκφραστικά τους μέσα ώστε να επικοινωνούν νοήματα στα πλαίσια θεατρικών δρώμενων και παιχνιδιών

·Στάσεις  Να υιοθετούν εναλλακτικούς τρόπους θεατρικής έκφρασης για να επικοινωνήσουν εμπειρίες και συναισθήματα .   Να συμμετέχουν στην· ομάδα και να συντονίζουν την κίνηση και την έκφραση στο παιχνιδιού . Να εκφράζονται συμμετέχοντας σε θεατρικά δρώμενα και παιχνίδια και να ισχυροποιούν τους δεσμούς τους με την ομάδα