Κανάλι νέων (RSS Feed) του άρθρουΤρέχον άρθρο

Διευκρινίσεις επί των τοποθετήσεων των μεταταχθέντων στην Π.Ε. εκπαιδευτικών με τη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων

Σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 3 του Π.Δ. 50/96, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 3 παρ. 3ε του Π.Δ. 100/97, τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ) θα πρέπει ναypdvmth thumb other250 0 τοποθετήσουν τους μετατασσόμενους εκπαιδευτικούς σε σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης στην οποία μετετάχθησαν.

Αρχικά, οι Διευθύνσεις εκπαίδευσης, στις οποίες μετατάχτηκαν οι εκπαιδευτικοί, θα πρέπει άμεσα από 5-9-2013, να μετατρέψουν τις υπηρετήσεις των εκπαιδευτικών ως προς τα Μόρια Συνθηκών Διαβίωσης (ΜΣΔ) στο ηλεκτρονικό σύστημα eDatacenter, στην καρτέλα των υπηρετήσεων. Θα πρέπει να δοθούν τα ΜΣΔ της πλησιέστερης προς την πρωτοβάθμια σχολικής μονάδας, έτσι ώστε να μπορέσουν να ληφθούν υπόψη τα αναπροσαρμοσμένα μόρια των εκπαιδευτικών στη διαδικασία των τοποθετήσεων.

Τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ) προκειμένου για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι η διαδικασία των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά γίνεται ως ακολούθως :

1.    Προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαρακτηρισθεί οργανικά υπεράριθμοι και δεν κατέστη δυνατόν να λάβουν νέα οργανική θέση. Η τοποθέτησή τους θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο  άρθρο 14 του Π.Δ 50/96, όπως συμπληρώθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ.  100/97.

2.    Έπονται οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι ανήκουν σε  ειδική  κατηγορία  λόγω ασθένειας, κατά   τις διατάξεις   του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010.

3.    Στη συνέχεια, ακολουθούν οι εκπ/κοί που χαρακτηρίστηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 9, του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/97  για το σχολικό έτος 2012-2013 ακολουθώντας τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ 50/96.

4.    Κατόπιν, οι εναπομείναντες εκπ/κοί στη Διάθεση του ΠΥΣΠΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους.

5.    Έπειτα, τοποθετούνται οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί και

6.    Τέλος τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΠΕ συνεκτιμώντας στις δηλώσεις προτίμησής τους τόσο τα υπηρεσιακά όσο και τα κοινωνικά κριτήρια.

Οι εκπαιδευτικοί που μετετάχθησαν μπορούν να αναλάβουν υπηρεσία στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες μετατάχτηκαν μέχρι και την Παρασκευή 6-9-2013 και να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά (π.χ. πιστοποιητικά εντοπιότητας, συνυπηρέτησης κ.λ.π.) που λαμβάνονται υπόψη για τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί που αδυνατούν να παρουσιαστούν στην Διεύθυνση τους, για σοβαρούς λόγους υγείας και πρόκειται να τύχουν σχετικής άδειας ή βρίσκονται ήδη σε άδεια (αναρρωτική, ανατροφής κλπ.), οφείλουν να παρουσιαστούν στη Διεύθυνση Π.Ε. του τόπου διαμονής τους και να αναλάβουν υπηρεσία. Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων υποχρεούνται να αποστείλουν άμεσα με φαξ την πράξη ανάληψης υπηρεσίας των εκπαιδευτικών και τα απαραίτητα για την τοποθέτησή τους δικαιολογητικά στις Διευθύνσεις Π.Ε. που μετατάχθηκαν.

Οι εκπαιδευτικοί που αποσπάστηκαν για το σχολικό έτος 2013-14 σε φορείς και υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων μπορούν, αν το επιθυμούν :

1.      Να παραμείνουν στη θέση απόσπασή τους. Στην περίπτωση αυτή, προκειμένου για την ανάληψη υπηρεσίας τους θα πρέπει είτε να παρουσιαστούν στη Διεύθυνση που μετατάχθηκαν είτε εφόσον αδυνατούν (λόγω απόστασης), να αναλάβουν υπηρεσία στην πλησιέστερη Διεύθυνση Π.Ε. και η ανάληψη υπηρεσίας τους και τα δικαιολογητικά τους να αποσταλούν με φαξ στη Διεύθυνση που μετατάχθηκαν. Στην περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί παραμείνουν στην θέση απόσπασή τους θα πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν θα έχουν δικαίωμα μετάθεσης το σχολικό έτος 2013-2014.

2.      Να ανακαλέσουν την απόσπασή τους και  να υπηρετήσουν την προσωρινή τους τοποθέτηση.  Σχετικά με την ανάληψη υπηρεσίας τους ισχύουν τα αναφερόμενα στην ανωτέρω παράγραφο 1 και θα παραμείνουν στη θέση απόσπασής τους μέχρι να την ανακοίνωση της ανάκλησης της απόσπασής τους.

                                                                                                                                                                                                                                                             Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

                                                                                            ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ

Δείτε εδώ ολόκληρο το έγγραφο με τις διευκρινίσεις επί των τοποθετήσεων των μεταταχθέντων στην Π.Ε. εκπαιδευτικών με τη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων

Trackback URL



763 σχόλια προς “Διευκρινίσεις επί των τοποθετήσεων των μεταταχθέντων στην Π.Ε. εκπαιδευτικών με τη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων”

  1.   Από Παναγιώτης Ιασονίδης on Οκτ 1, 2013 | Απάντηση

    Κε Ράμμο σχετικά το αρ. 16 παρ. 8 εδ. δεύτερο του Π.Δ. 50/1996 που αφορά τις ΜΣΔ των μεταταχθέντων εκπαιδευτικώνέχω την εξής απορία: Η μετατροπή αφορά όλα τα προηγούμενα έτη ή μόνο το έτος μέσα στο οποίο γίνεται η μετάταξη;. Η απορία μου προξενείται από το γεγονός ότι ενώ το πρώτο εδάφιο χρησιμοποεί τον αόριστο “ϋπηρέτησαν” αλλά και πληθυντικό αριθμό (των σχολείων) το δεύτερο εδάφιο χρησιμοποεί την φράση που υπηρετούσαν και ενικό αριθμό (“της πλησιέστηερης σχολικής μονάδας”). Διότι για μεταταχθέντες κλάδων στους οποίους δεν προϋ-πηρετούσαν στην Α/θμια εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου, η μετατροπή όλων των παλαιών ετών δημιουργεί απαράδεκτες στρεβλώσεις σε μόρια και κυριολεκτικά κλοπή μορίων που είχε συγκεντρώσει κάποιος από τις υπηρετήσεις στην Β/θμια λόγω πολύ χαμηλής και αδικαιολόγητα μικρής μοριοδότησης των (“ίδιων”)σχολείων των ίδιων περιοχών της Α/θμιας.

    •   Από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΡΑΜΜΟΣ on Οκτ 3, 2013 | Απάντηση

      Μετατρέπονται για όλα τα έτη σε μόρια Α/θμιας. Με τη μετατροπή των μορίων δεν έχουμε καμία κλοπή όπως γράφετε διότι ό “ανταγωνισμός” γίνεται μεταξύ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας όπου η μοριοδότηση είναι διαφορετική. Απλά είναι καθαρά θέμα οπτικό γι αυτό νομίζετε ότι έχουμε κλοπή.

  2.   Από Παναγιώτης Ιασονίδης on Οκτ 11, 2013 | Απάντηση

    Με πολύ σεβασμό στο πρόσωπό σας και τις γνώσεις σας, διευκρινίζω τα εξής: Δεν είναι οπτικό το θέμα για τους κλάδους στους οποίους δεν υπήρχαν μέχρι χθες οργανικές στην Πρωτοβάθμια. Στην περίπτωση που εξετάζω μετατάχθηκαν π.χ 10 εκπαιδευτικοί στην “τάδε” Διεύθυνση Α’θμιας του κλάδου “ΠΕ τάδε” , χωρίς μέχρι την μέρα της μετάταξης να υπάρχει άλλος εκπαιδευτικός του ίδιου κλάδου στην ΠΕ. Αυτοί λοιπόν οι “μοναδικοί” 13 προερχόμενοι όλοι από την ΔΕ ανακατατάσσονται και ο 4ος γίνεται 8ος καθώς είχε πολλά ΜΣΔ στην ΔΕ που “κλάπησαν” στην ΠΕ, διότι για τα ίδια μακρινά σχολεία η ΠΕ έδινε ελάχιστα μόρια. Αν σας φαίνεται φυσιολογικό το σέβομαι, είναι όμως άδικο (για τη ακρίβεια τυγχάνει υπό ευραία έννοια “παράνομη” η μοριοδότηση της συγκεκριμένης ΠΕ καθώς δεν μπορεί με κλίμακα 1-10 να δίνει σε σχολείο 3 μονάδες όταν με την κλίμακα 1-12 της ΔΕ αυτό έδινε 7. Καταλάβατε πιστεύω τι συμβαίνει. Εξυπακούεται βέβαια ότι δικαιολογείται η μετατροπή, αν οι μετατασσόμενοι από την ΔΕ συναντούν στην ΠΕ έστω και έναν του κλάδου τους που μοριοδοτείτο με τα ισχύοντα στην ΠΕ. Ειλικρινά, ευχαριστώ που ασχοληθήκατε με το ερώτημα.

    •   Από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΡΑΜΜΟΣ on Οκτ 14, 2013 | Απάντηση

      Όταν έγραψα ότι το θέμα είναι οπτικό είχα στο νου μου κλάδους που ήδη υπήρχαν στην Π.Ε. Στην περίπτωση που αναφέρετε υπάρχει “αδικία”. Όμως θεωρώ ότι θα πρέπει να γίνει η μετατροπή σε μόρια Π.Ε. έστω και αν προκαλεί αδικίες. Δε μπορεί στην Α΄ Δ/νση να υπάρχουν μόρια ΠΕ και στη Β΄ Δ/νση μόρια Δ.Ε. ή κάποιοι κλάδοι να εξακολουθούν να μοριοδοτούνται με μόρια Δ.Ε. Μία σωστή και δικαιότερη αναμοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων της χώρας σε κλίμακα 1-12, θα έλυνε αρκετά θέματα που υπήρχαν και πριν από τις μετατάξεις. Σίγουρα θα προκαλούσε και μερικές παρενέργειες σε ορισμένους αλλά θεωρώ ότι τώρα ΠΡΕΠΕΙ να γίνει οποσδήποτε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *