Ως τελευταία εργασία* στο μάθημα της Πληροφορικής, οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου δημιούργησαν φέτος το δικό τους αυτοματισμό για να αναδείξουν ή να επισημάνουν ένα σημείο της Σητείας.

Συνεργάστηκαν σε δυάδες και αξιοποίησαν το περιβάλλον προσομοίωσης Circuits στην πλατφόρμα Tinkercad, όπου σχεδίασαν και προγραμμάτισαν ένα έργο με μικροελεγκτή Arduino Uno, αισθητήρες και LEDs.

Συνόδευσαν τη δουλειά τους με μια σύντομη παρουσίαση, και μοιράστηκαν το αποτέλεσμα και την εμπειρία με τους συμμαθητές τους.

Κάθε πρόταση ήταν εξαιρετική και κάθε προσπάθεια αξιέπαινη! Συγχαρητήρια σε όλους για τη συμμετοχή τους!

*Πηγή έμπνευσης της εργασίας ήταν το “Make it Glow LED Challenge“.

Τα πιστοποιητικά συμμετοχής για τη φετινή δράση Astro-Pi Mission Zero μόλις έφτασαν στο σχολείο μας!AstroPi Mission Zero

A selection of Astro Pi Mission Zero submissions

AstroPi Pixel Art 2023 (ESA/Raspberry Pi Foundation)

Περίπου 16.000 ομάδες μαθητών από τις χώρες μέλη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος δημιούργησαν φέτος pixel art εμπνευσμένη από τη φύση, κι έστειλαν τα προγράμματά τους στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.

15 από αυτές τις ομάδες ήταν από το 2ο Γυμνάσιο Σητείας. Συγχαρητήρια σε όλους για τη συμμετοχή τους!

Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://www.esa.int/Education/AstroPI/Astro_Pi_Teams_receive_their_data_and_certificates 

 

 

IMG 20240111 131700aΤο τμήμα Γ2 συμμετείχε φέτος σε μια δράση STEM* με θέμα την Αγωγιμότητα του Νερού, που υλοποιήθηκε με συνεργασία των εκπαιδευτικών Τεχνολογίας, Φυσικής και Πληροφορικής του σχολείου.

1717060100336Οι μαθητές και οι μαθήτριες:

  • Μέσα από ένα σύνολο παρατηρήσεων, πειραμάτων και κατασκευών, εξερεύνησαν ηλεκτρικά κυκλώματα, αγωγούς και αντιστάτες.
  • Συνεργάστηκαν σε ομάδες και, ως πραγματικοί ερευνητές, κατέγραψαν τις παρατηρήσεις τους και μελέτησαν τα δεδομένα που συγκέντρωσαν.
  • Συνδυάζοντας γνώσεις και δεξιότητες, κατασκεύασαν ένα joystick από μπουκάλι νερού και το προγραμμάτισαν στην πλακέτα Arduino Uno!

Τις σχετικές δραστηριότητες οργάνωσαν και υποστήριξαν οι εκπαιδευτικοί: Πρινιωτάκης Γιάννης (Τεχνολογίας), Λαγουδάκη Ελπίδα (Πληροφορικής) και Καρίμαλης Γρηγόρης (Φυσικής).

Για την υλοποίηση της δράσης, αξιοποιήθηκαν:

  • Εποπτικό υλικό και φύλλα εργασίας που αναπτύχθηκαν ειδικά για τη δράση από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς.
  • Παρουσίαση του τμήματος ESA Education του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA), μεταφρασμένη και προσαρμοσμένη κατάλληλα από τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στη δράση. (Η συγκεκριμένη ιδέα της κατασκευής joystick από μπουκάλι νερού είχε παρουσιαστεί από τους Ανέστης Μαυρίδης και Emma Buckinx στην ESA Teach with Space online Conference 2023.)
  • Υλικά του ESA Spacecraft Materials Kit
  • Arduino Uno Basic Kit και προγραμματιστικό περιβάλλον Arduino IDE
  • Αίθουσες και εξοπλισμός των εργαστηρίων ΣΕΦΕ, ΣΕΠΕΗΥ και Τεχνολογίας του 2ου Γυμνασίου Σητείας.

Μερικές στιγμές από την παραπάνω δράση, αποτυπώνονται στο βίντεο και στις φωτογραφίες που ακολουθούν.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους!💧⚡

*Science, Technology, Engineering and Mathematics

Το τμήμα Α1 συμμετείχε φέτος σε μια δράση STEAM* με θέμα το Φως και τα Χρώματα, που υλοποιήθηκε με συνεργασία των εκπαιδευτικών Φυσικής, Τεχνολογίας και Πληροφορικής του σχολείου μας.

*Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics

Οι μαθήτριες και οι μαθητές:

2GSitias

  • Μέσα από ένα σύνολο παρουσιάσεων, παρατηρήσεων και πειραμάτων, εξερευνήσαν μερικές από τις συναρπαστικές ιδιότητες του Φωτός.
  • Συνεργάστηκαν σε ομάδες, κατασκεύασαν και ζωγράφισαν Φασματοσκόπια από CD.
  • Με τα φασματοσκόπια που έφτιαξαν, μελέτησαν τα φάσματα χρωμάτων που εκπέμπονται από τις οθόνες υπολογιστών και, ως πραγματικοί ερευνητές, κατέγραψαν τις παρατηρήσεις τους και αξιολόγησαν τα δεδομένα που συγκέντρωσαν.
  • Τέλος, φωτογράφησαν φάσματα και από άλλες πηγές φωτός, και δημοσίευσαν τις φωτογραφίες τους σε έναν συνεργατικό πίνακα!

Τις σχετικές δραστηριότητες οργάνωσαν και υποστήριξαν οι εκπαιδευτικοί: Πρινιωτάκης Γιάννης (Τεχνολογίας), Λαγουδάκη Ελπίδα (Πληροφορικής) και Καρίμαλης Γρηγόρης (Φυσικής).

Για την υλοποίηση της δράσης, αξιοποιήθηκαν:

  • Φύλλα εργασίας του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA), μεταφρασμένα από τον ESERO Ελλάδας και προσαρμοσμένα κατάλληλα από τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στη δράση.
  • Παρουσιάσεις που αναπτύχθηκαν από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς.
  • Φασματοσκόπιο που μας παραχώρησε προσωρινά το Γενικό Λύκειο Σητείας το οποίο και ευχαριστούμε θερμά.
  • Αίθουσες και εξοπλισμός των εργαστηρίων ΣΕΦΕ, ΣΕΠΕΗΥ και Τεχνολογίας του 2ου Γυμνασίου Σητείας.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους!🌈🌞

Μερικές στιγμές από την παραπάνω δράση, αποτυπώνονται στις φωτογραφίες που ακολουθούν.

Το σχολείο μας συμμετείχε φέτος για πρώτη φορά στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης “Alan Turing που διοργανώνεται για 3η χρονιά από το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας.

Συνολικά 18 μαθητές και μαθήτριες, σε 6 τριμελείς ομάδες από την Α΄, Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου, κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις υπό τη μορφή γρίφων σε ψηφιακή μορφή. Ήταν μια διαφορετική εμπειρία για τα παιδιά, καθώς χρειάστηκε, όχι μόνο να κατανοήσουν γρήγορα 10 πρωτότυπα προβλήματα, αλλά και να επικοινωνήσουν τις ιδέες και τον τρόπο σκέψης τους στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, ώστε να επιλέξουν όλοι μαζί τη σωστή λύση.

Παρότι έπαιρναν για πρώτη φορά μέρος σ’ έναν τέτοιο διαγωνισμό, όλες οι ομάδες έκαναν εξαιρετική προσπάθεια. Μάλιστα, η ομάδα του σχολείου με την υψηλότερη βαθμολογία στους προκριματικούς, ήρθε 12η στη σειρά κατάταξης των 65 ομάδων Γυμνασίων της Περιφέρεια Κρήτης. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι το 2ο Γυμνάσιο Σητείας ήταν το μοναδικό Γυμνάσιο του νομού Λασιθίου που συμμετείχε στο διαγωνισμό. Καθώς μόνο 1 ομάδα προκρίνεται από κάθε Περιφέρεια, τα σκορ δεν μπόρεσαν να εξασφαλίσουν στα παιδιά μια θέση στον ημιτελικό  της Πάτρας. Ωστόσο, όλοι οι συμμετέχοντες εκπροσώπησαν επάξια την ομάδα και το σχολείο τους, επιδεικνύοντας αλληλοσεβασμό, αφοσίωση στην προσπάθεια, ενεργό συμμετοχή και συνεργατικό πνεύμα. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που έλαβαν μέρος!

Οι ομάδες:

  • The Big Ed (Α Τάξη): 60% – 4230 βαθμοί
  • Τα Σοκολατάκια (Β Τάξη): 50% – 3450 βαθμοί
  • ΔΗ-ΜΑ-ΚΩΣ (Α Τάξη) : 40% – 2970 βαθμοί
  • Διαδικτυακός Καφενές (Γ Τάξη): 40% – 2790 βαθμοί
  • The Problem Solvers (Β Τάξη): 40% – 2760 βαθμοί
  • Τα Πατατάκια (Γ Τάξη): 30% – 2130 βαθμοί
04α

Την συμμετοχή του σχολείου στον διαγωνισμό “Alan Turing” συντόνισαν και υποστήριξαν οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής Λαγουδάκη Ελπίδα και Αλέκος Ευθύμης. Ακολουθεί ένα σύντομο βίντεο και ενδεικτικές φωτογραφίες από την προετοιμασία των ομάδων και τη συμμετοχή τους στην προκριματική φάση του διαγωνισμού.

Η Α’ τάξη του 2ου Γυμνασίου Σητείας συμμετέχει φέτος στο ευρωπαϊκό έργο CONNECT του προγράμματος «Horizon 2020 – Επιστήμη με και για την Κοινωνία» που στοχεύει στην ενσωμάτωση της συμμετοχικής επιστήμης στο αναλυτικό πρόγραμμα, συνδέοντας το σχολείο με οικογένειες, ερευνητικά κέντρα, πανεπιστήμια και επιχειρήσεις.

01Κατά τη 2η φάσης υλοποίησης (Νοιάζομαι – Μαθαίνω – Δρω) του εκπαιδευτικού σεναρίου «Μηχανική Μάθηση και Αναγνώριση εικόνας στην υπηρεσία του Περιβάλλοντος», είχαμε τη χαρά να συνομιλήσουμε με τον Δρ. Αναστάσιο Δήμου, Μεταδιδακτορικό Ερευνητή στο Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (IΠΤΗΛ) του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ).

Στην τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 7 Μαρτίου 2023, ο κ. Δήμου μας μίλησε για τις ποικίλες εφαρμογές της Μηχανικής Μάθησης που βελτιώνουν, όχι μόνο την καθημερινή ζωή μας, αλλά και το έργο εντοπισμού και διάσωσης θυμάτων φυσικών καταστροφών.

Οι 60 μαθητές και μαθήτριες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα άκουσαν για τη Σημασιολογική Ανάλυση Εικόνων και Βίντεο, τη Βαθιά Μάθηση, τα Νευρωνικά Δίκτυα, την Ευφυή Γεωργία, την Επαυξημένη Πραγματικότητα, και τις “υπερδυνάμεις” που μας προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη. Επιπλέον, είχαν την ευκαιρία να διατυπώσουν τις ερωτήσεις τους και να εκφράσουν τις απορίες και τους προβληματισμούς της οικογένειάς τους για το θέμα.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Δήμου για την ευγενική ανταπόκρισή του στην πρόσκληση του σχολείου μας, για την ενδιαφέρουσα ομιλία του, και για τις εύστοχες απαντήσεις του στα ερωτήματα των παιδιών.

logo 2022 447x127

Στο πλαίσιο της Βραδιάς Ερευνητή 2022, το 2ο Γυμνάσιο Σητείας αξιοποίησε τη δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας με σημαντικούς επιστήμονες και ερευνητές, που προσφέρει η δράση Chat Lab.

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος της Πληροφορικής, με συνεργασία των εκπαιδευτικών Ρεΐζη Γεώργιου και Λαγουδάκη Ελπίδας, μαθητές και μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου συναντήθηκαν διαδικτυακά με την Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης και στο Ινστιτούτο Πληροφορικής (ΙΠ) του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), κ. Παναγιώτα Φατούρου.

Η κ. Φατούρου απάντησε σε ερωτήματα όπως:

  • Τι είναι η Επιστήμη;
  • Γιατί οι ερευνητές αγαπούν την Επιστήμη;
  • Γιατί Επιστήμη Υπολογιστών;
  • Γιατί είναι απαραίτητο για επιστήμονες πολλών διαφορετικών ειδικοτήτων να επεξεργάζονται δεδομένα;
  • Ποια είναι η δυσκολία και η ερευνητική πρόκληση κατά την επεξεργασία μεγάλων όγκων δεδομένων;

Μίλησε επίσης στα παιδιά για την ισότητα των φύλων στην επιστήμη και τη σημασία της ισότιμης συμμετοχής των γυναικών στο χώρο της έρευνας και της ψηφιακής αγοράς εργασίας.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Φατούρου για την πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίασή της και τον επιπλέον χρόνο που αφιέρωσε για να απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα μαθητών και εκπαιδευτικών.

FLL

51986365605 dc1c051625 oΤο διήμερο 2-3 Απριλίου 2022, η Oμάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής του 2ου Γυμνασίου Σητείας “KNIGHTS OF THE FUTURE”, μετά την πρόκρισή της στον περιφερειακό διαγωνισμό Κρήτης, έλαβε μέρος στον μεγάλο τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ρομποτικής Έρευνας και Καινοτομίας  FIRST® LEGO® League, στη Θεσσαλονίκη.

Εννέα μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου, συνοδευόμενοι από τους γονείς τους και τους δύο εκπαιδευτικούς/προπονητές της ομάδας, Λαγουδάκη Ελπίδα και Πρινιωτάκη Γιάννη, έδωσαν δυναμικό παρόν σε μια εντυπωσιακή γιορτή της Πληροφορικής και της Τεχνολογίας.

Στο φιλόξενο χώρο του 6ου Περιπτέρου της ΔΕΘ HELEXPO, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία:

  • να αλληλεπιδράσουν με άλλες 49 ομάδες μαθητών απ’ όλες τις περιφέρειες της χώρας***,51986361690 d15e2f831b o
  • να παρουσιάσουν την πρότασή τους για ένα αυτοματοποιημένο ρομπο-ελαιουργείο σε δεκάδες μαθητές και επισκέπτες,
  • να γνωρίσουν καινοτόμες ιδέες και δημιουργίες που ίσως αλλάξουν το μέλλον των μεταφορών,
  • να διαγωνιστούν με το δικό τους ρομποτάκι στην πίστα αποστολών του robot game κατακτώντας την 23η θέση, συναγωνιζόμενοι με ρομποτικές κατασκευές μαθητών από άλλα σχολεία και, κυρίως, ιδιωτικά εκπαιδευτήρια και εκπαιδευτικά κέντρα ρομποτικής όλης της χώρας,
  • να επικοινωνήσουν με επιτυχία τη δουλειά τους στην επιτροπή των κριτών, αποσπώντας θετικά σχόλια και προτροπή για συνέχιση της προσπάθειας,
  • να γνωρίσουν επιτυχημένους επαγγελματίες από τον χώρο των επιχειρήσεων, του αθλητισμού και των τεχνών, και να εμπνευστούν από τον λόγο και το έργο τους51985810101 70f8cefc01 o

και το σημαντικότερο,

  • να συνειδητοποιήσουν πως, με συστηματική δουλειάσυνεργατικότηταυπομονή και επιμονή, μπορούν να ξεπεράσουν κάθε αντιξοότητα και να πετύχουν τους στόχους τους, υπερβαίνοντας ακόμα και τον εαυτό τους.

.jpg

Για την πραγματοποίηση του ταξιδιού στη συμπρωτεύουσα, σημαντική ήταν η οικονομική βοήθεια που προσέφεραν με τις χορηγίες τους:

  • η Ιερά Μονή Τοπλού,
  • τα Super Market Χαλκιαδάκης και
  • ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Σητείας,

τους οποίους ευχαριστούμε από καρδιάς!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει και στους γονείς, που ανέλαβαν το μεγαλύτερο μέρος του κόστους και την τετραήμερη συνοδεία των παιδιών τους, στο δύσκολο εγχείρημα μιας μετακίνησης σε μακρινό προορισμό, εν μέσω πανδημίας.

Το σχολείο και την ομάδα τους εκπροσώπησαν επάξια οι παρακάτω μαθητές και μαθήτριες:

Αχλαδιανάκη Χριστίνα

Ζανικέλλι Στυλιανός

Κοντογιαννάκης Μάριος

Κουνελάκη Ειρήνη

Κωσταβασίλης Νικόλαος

Μιχελάκης Κωνσταντίνος

Συλλιγαρδάκης Ιωάννης

Φραγκούλη Αιμιλία

Χασαπλαδάκης Νικόλαος

Πολλά συγχαρητήρια σε όλους! Σας ευχόμαστε υγεία και πρόοδο· να αγωνίζεστε πάντα με ευγένεια, πάθος και χαρά, για κάθε στόχο της ζωής σας!

IMG 20220403 115206 IMG 20220402 093159 IMG 20220402 092158 IMG 20220403 132500 IMG 20220403 113212
IMG 20220403 113147 IMG 20220403 132827 IMG 20220402 092439 IMG 20220403 113707 IMG 20220402 172110

*** Η ομάδα μοιράστηκε την εμπειρία της με σχολεία από όλη την Ελλάδα και με τη συμμετοχή της στο 11ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.

  • Για τη σχετική παρουσίαση, επιλέξτε το σύνδεσμο Κnights of the future .
  • Για τη συλλογή των βίντεο που περιγράφουν τη συνολική προετοιμασία της ομάδας, επισκεφθείτε τη συλλογή:

 https://youtube.com/playlist?list=PLQfpjXdBVlhtYHBj72HCcV9Auzh65hDJR 

 

IMG 20220313 152005

Φέτος, οργανώθηκε ξανά στο σχολείο μας Ομάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής! Συμμετέχουν 20 αγόρια και κορίτσια της Γ’ τάξης και οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής και Τεχνολογίας του σχολείου. Οι συναντήσεις πραγματοποιούνται μετά το τέλος των μαθημάτων, για ένα δίωρο την εβδομάδα.

Η ομάδα ξεκίνησε διστακτικά, μόλις το Δεκέμβριο, και κλήθηκε ν’ αντιμετωπίσει πολλά εμπόδια. Κόντρα στις αντιξοότητες της πανδημίας, αποφάσισε να πάρει μέρος  στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ρομποτικής και Καινοτομίας FIRST® LEGO® League που διοργανώνεται από το Φιλεκπαιδευτικό Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Eduact).

Τα παιδιά, αποφασισμένα να κατακτήσουν νέους ορίζοντες ακολουθώντας τις θεμελιώδεις αξίες του FLL (Teamwork, Inclusion, Innovation, Fun, Discovery, Impact):panoramic

  • επέλεξαν με ψηφοφορία το όνομα της ομάδας τους και τα 10 μέλη που θα τους αντιπροσώπευαν στο διαγωνισμό,
  • έθεσαν τους στόχους τους με ενθουσιασμό,
  • συναρμολόγησαν ένα LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 και τα μοντέλα της φετινής θεματικής πίστας CARGO CONNECT,
  • προγραμμάτισαν το ρομπότ τους να ολοκληρώνει συγκεκριμένες αποστολές,
  • σχεδίασαν το δικό τους project καινοτομίας (ένα ρομπο-ελαιουργείο), και
  • δημιούργησαν μια πολυμεσική παρουσίαση για όσα ανακάλυψαν:

Στις 13 Μαρτίου, οι “KNIGHTS OF THE FUTURE” φόρεσαν κόκκινα μπλουζάκια, έβαλαν στο πέτο το σήμα που οι ίδιοι δημιούργησαν, και ταξίδεψαν στη Χερσόνησο, για να πάρουν μέρος στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Κρήτης. Επέστρεψαν με 10 μετάλλια, 10 επαίνους κι ένα εισιτήριο για τον Τελικό!

.png

Περήφανοι για τα θετικά σχόλια που εισέπραξαν από τους κριτές, προετοιμάζονται με ακόμα μεγαλύτερο ενθουσιασμό για τη νέα μεγάλη πρόκληση.

Θα ήθελαν να ευχαριστήσουν:

  • Τον Διευθυντή του 2ου Γυμνασίου Σητείας που υποστήριξε σθεναρά εξ αρχής όλη την προσπάθεια και μερίμνησε για τα έξοδα εγγραφής της ομάδας και προμήθειας τραπεζιού για την πίστα αποστολών.
  • Τον Μηχανικό-Υπεύθυνο Διαχειριστή κ. Σταματάκη Γιάννη που ξενάγησε αντιπροσωπεία μαθητών στο ελαιουργείο του Αγροτικού Ελαιουργικού και Σταφιδικού Συνεταιρισμού Σητείας, άκουσε με προσοχή τις προτάσεις τους, και έδωσε χρήσιμη ανατροφοδότηση για τις ιδέες τους.
  • Toν μαθητή του 1ου Γυμνασίου Σητείας Μενέλαο Κωνσταντάκη, για τις χρήσιμες συμβουλές που προσέφερε από την εμπειρία του σε προηγούμενους διαγωνισμούς.
  • Την Περιφέρεια Κρήτης που, με την περσινή δωρεά δύο νέων πακέτων εκπαιδευτικής ρομποτικής στο πλαίσιο προγράμματος ΕΣΠΑ, έκανε δυνατή την κατασκευή πιο σύνθετων ρομποτικών μοντέλων.
  • Τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, για τα άλλα δύο πακέτα εκπαιδευτικής ρομποτικής που είχε εξασφαλίσει στο παρελθόν για το σχολείο μας.
  • Τους Γονείς των παιδιών της ομάδας, για την υποστήριξη και συνεργασία τους.
  • Την Υποδιευθύντρια και το Σύλλογο Εκπαιδευτικών του 2ου Γυμνασίου Σητείας, για τη διευκόλυνση και υποστήριξη των δράσεων της ομάδας.

Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα μέλη της ομάδας, μαθητές και εκπαιδευτικούς:

Αχλαδιανάκη Χριστίνα – Εικοσιπεντάκης Εμμανουήλ – Ζανικέλλι Στυλιανός – Κοντογιαννάκης Μάριος – Κουνελάκη Ειρήνη – Κωσταβασίλης Νικόλαος – Μιχελάκης Κωνσταντίνος – Συλλιγαρδάκης Ιωάννης – Φραγκούλη Αιμιλία – Χασαπλαδάκης Νικόλαος

Αχλαδιανάκης Πορφύριος – Γκιοργίεβ Γκεώργκι – Καλαντζής Κωνσταντίνος – Κοτσυφάκης Αγαπητός – Μπελιμπασάκη Καλλιόπη – Παπαδάκης Εμμανουήλ – Ραχήλης Ευάγγελος – Σκαρβελάκης Νικόλαος – Τζαβολάκης Μάριος – Τζιρβελάκης Εμμανουήλ 

Λαγουδάκη Ελπίδα (Πληροφορικής) – Πρινιωτάκης Ιωάννης (Τεχνολογίας)

Καλή επιτυχία στον τελικό!

Με την τελευταία εργασία της χρονιάς στην Πληροφορική, προσπαθήσαμε να τιμήσουμε σημαντικές προσωπικότητες των φυσικών επιστημών, της τεχνολογίας, της μηχανικής, της πληροφορικής και των μαθηματικών: γυναίκες και άντρες που με το έργο τους χάραξαν νέους δρόμους και αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τις επόμενες γενιές.

Μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου συνδύασαν όσα έμαθαν στον προγραμματισμό, μελέτησαν πηγές, φαντάστηκαν, σχεδίασαν, και υλοποίησαν δικά τους παιχνίδια στο Scratch, εμπνευσμένα από προσωπικότητες που άνοιξαν στην ανθρωπότητα νέους ορίζοντες. Μαζί με τα προγράμματά τους, τα παιδιά δημιούργησαν και συνοδευτικά φυλλάδια, που μοίρασαν στους συμμαθητές τους κατά την παρουσίαση της δουλειά τους, στο τελευταίο μάθημα της χρονιάς.

Παρακάτω θα βρείτε ένα μικρό μόνο δείγμα από τα έργα που υλοποιήθηκαν. Μπορείτε να τα δοκιμάσετε επιλέγοντάς τα με κλικ. Ξεκινούν με το πάτημα της πράσινης σημαίας αλλά θα ήταν καλό να διαβάσετε πρώτα τις οδηγίες κάθε παιχνιδιού.

Όλες οι δημιουργίες των παιδιών ήταν ιδιαίτερα αξιόλογες. Ακόμα και τα παιχνίδια που δεν ολοκληρώθηκαν, ακόμα και οι ιδέες που δεν υλοποιήθηκαν. Στις δύσκολες συνθήκες αυτής της σχολικής χρονιάς, κάθε τι μικρό χρειάστηκε μεγάλο κόπο. Αξίζουν πολλά μπράβο στους μαθητές και στις μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου του σχολικού έτους 2020-21! Εύχομαι η έμπνευση και η δημιουργικότητα να συνοδεύουν κάθε τους βήμα!

Rosalind Franklin

Αικατερίνη Τσιμητάκη

Jane Goodall

Νικολέτα Βοβατζάκη

Katherine Johnson

Αριάδνη Θωμά

Esther Lederberg

Χαρά Φυγετάκη

Ήρων ο Αλεξανδρεύς

Γεώργιος Γαλανάκης

Grace Hopper

Μιχαηλία Γεροντάρα-Κάλαμπα

Ερατοσθένης ο Κυρηναίος

Φίλιππος Πρωτογεράκης

Maria Sibylla Merian

Σταματίνα Βεζυράκη

Hertha Ayrton

Μαρία Βουγιούκα

Tim Berners Lee

Ιωάννης Φραγκιαδάκης

Valentina Tereshkova

Μαρίνα Ντόικα

Αδελφοί Ράιτ

Έκτωρ Κασαμπαλόγλου

Florence Bascom

Μαρίνα Κατσαρού