Archive for Φεβρουάριος, 2011

Ο χάρτης των προσλήψεων για το 2011 »

Της ΕΛΕΝΗΣ ΔΕΛΒΙΝΙΩΤΗ
Σωρεία προσλήψεων στο Δημόσιο την τελευταία δεκαετία, με αποκορύφωμα το 2004 (χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων) και την πενταετία που ακολούθησε μέχρι το 2009, οδήγησαν στον χρεοκοπημένο δημόσιο τομέα με πλήθος υπαλλήλων ανορθολογικά κατανεμημένων σε υπηρεσίες-φαντάσματα.

Η υπερβολή αυτών των χρόνων έφερε αναγκαστικά στην πλήρη περιστολή του 2010 και τις προσλήψεις με το σταγονόμετρο το 2011, οι οποίες, συνδυασμένες με την αύξηση των αποχωρήσεων λόγω της αλλαγής του Ασφαλιστικού, θα οδηγήσουν σε οριακά σημεία λειτουργίας ορισμένες υπηρεσίες του Δημοσίου. Ηδη σύμφωνα με πληροφορίες τα αιτήματα για προσλήψεις που έχουν αποστείλει οι φορείς του Δημοσίου στο υπουργείο Εσωτερικών δεν ξεπερνούν τα 16.000, ενώ είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί παραπάνω από το ένα τρίτο αυτών των αιτημάτων.

Πόσοι, που

Στο χάρτη των προσλήψεων για το 2011:

– Προτεραιότητα θα έχουν οι τομείς της Υγείας (3.000 προσλήψεις), της εκπαίδευσης (5.500 προσλήψεις) και της ασφάλειας (4.500 ένστολοι) και θα διαμορφωθούν με βάση την αυστηρή τήρηση της αναλογίας μια πρόσληψη για κάθε πέντε αποχωρήσεις (στις προσλήψεις συγκαταλέγονται ύστερα από απαίτηση της τρόικας και οι μετατάξεις). Στα νούμερα αυτά συγκαταλέγονται θέσεις μόνιμου, αλλά και εποχικού προσωπικού.

– Προτεραιότητα θα έχουν οι επιτυχόντες σε παλαιότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ που δεν απορροφήθηκαν λόγω παγώματος των προσλήψεων, αλλά και οι απόφοιτοι των Εθνικών Σχολών Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

– Ο αριθμός των «καθαρών» προσλήψεων θα είναι κάτω από 8.000, θα είναι απολύτως αιτιολογημένες και θα καλύψουν υπηρεσίες με κενά που έχουν καταγραφεί με βάση και την αξιολόγηση της λειτουργίας του δημόσιου τομέα από τον ΟΟΣΑ, που πραγματοποιείται ήδη και θα ολοκληρωθεί στο τέλος Μαρτίου. Επίσης μέχρι τον Ιούλιο θα έχει γίνει η απογραφή των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ και τα Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου που θα αποτελέσει τον «μπούσουλα» για τη σύνταξη της «Λευκής Βίβλου» για την αναμόρφωση του κράτους.

Αποφασισμένος να βάλει «μαχαίρι» τουλάχιστον 15% και στις προσλήψεις συμβασιούχων φέρεται ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης, που έχει ζητήσει από όλα τα υπουργεία να στείλουν τα αιτήματα για εποχικό προσωπικό. Το νούμερο για το 2011 είναι 53.000 συμβασιούχοι, ενώ το 2010 ήταν 63.770.

Ενδιαφέρον αποκτούν τα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών για τις προσλήψεις και τις αποχωρήσεις των υπαλλήλων τα τελευταία 20 χρόνια. Περιστολή στις προσλήψεις έγινε μόνον την τετραετία 1990-1993, όταν αυτοί που έφυγαν ήταν περισσότεροι από αυτούς που μπήκαν στο Δημόσιο.

Στη συνέχεια μόνο το 1999, το 2000 και το 2002 οι προσλήψεις ήταν λιγότερες από τις αποχωρήσεις. Ολα τα υπόλοιπα χρόνια (13 τον αριθμό) προσλαμβάνονταν περισσότεροι από όσοι συνταξιοδοτούνταν κι ορισμένες χρονιές αυτοί που έρχονταν ήταν διπλάσιοι από εκείνους που έφευγαν. Χρονιές όπως τα 1995, 1996 και 1998 τα υπουργεία φορτώθηκαν με 42.128 νεοεισερχόμενους, όταν οι αποχωρούντες ήταν μόλις 25.185. Το 1994 προσλήφθηκαν στις ΔΕΚΟ 10.771 κι έφυγαν μόλις 4.371.

Εκρηξη

Το πάρτι… λαμβάνει χώρα τη δεκαετία του 2000 με 2009, με έκρηξη προσλήψεων τις χρονιές 2004 (12.141 περισσότερες προσλήψεις από αποχωρήσεις), αλλά και το 2007, με 11.114 επί πλέον προσλήψεις και το 2008 με 16.798 προσλήψεις περισσότερες από αποχωρήσεις.

Το ρεκόρ των αποχωρήσεων στο Δημόσιο σημειώθηκε τη χρονιά που πέρασε (2010) με 53.335 υπαλλήλους που συνταξιοδοτήθηκαν.

Την ίδια χρονιά οι προσλήψεις «μηδενίστηκαν» λόγω της απόφασης για πάγωμα, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες έγιναν περίπου 18.000 με 20.000 προσλήψεις σε θέσεις που υπήρχε άμεση ανάγκη στο Δημόσιο με εγκρίσεις της προηγούμενης χρονιάς. *
enet.gr

ΚΟΛΛΕΓΙΑ: Η πρώτη απόφοιτη παρέλαβε την αναγνώριση του πτυχίου της »

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
«Αναγνωρίζουμε ότι η κ. Μ. Σ. , έχοντας αποκτήσει τα επαγγελματικά προσόντα του Οικονομολόγου στη Γαλλία, έχει τη δυνατότητα να ασκήσει στην Ελλάδα το ίδιο επάγγελμα υπό τις αυτές προϋποθέσεις που το ασκούν και οι Έλληνες πολίτες. Μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιεί τον Ακαδημαϊκό τίτλο που απέκτησε στο κράτος μέλος προέλευσης.»

Αυτό αναφέρει απόφαση Συμβουλίου Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων(ΣΑΕΠ) την οποία παρέλαβε η απόφοιτη Κολεγίου

της οποίας τo τετραετές πτυχίο (Maitrise) το απένειμε το Δημόσιο Γαλλικό Πανεπιστήμιο Paris 13 σε φοιτήτρια του Γαλλικού Κολλεγίου IdEF.

Οι σπουδές για την απόκτηση του τετραετούς Eθνικού Γαλλικού Πτυχίου (Maîtrise) έγιναν στην Αθήνα, στο Γαλλικό Κολλέγιο IdEF.

Κατόπιν τούτου, ο Πρόεδρος του IdEF κύριος Ε. Αμαργιανάκης

Εκφράζει την ικανοποίηση του για την απόφαση του ΣΑΕΠ, η οποία, έστω και με καθυστέρηση δεκαετίας, επικύρωσε τη νομιμότητα της σύμπραξης του Δημόσιου Γαλλικού Πανεπιστημίου Paris 13 με το Γαλλικό Κολλέγιο IdEF, το οποίο χαρακτηρίζει ως «παράρτημα του Πανεπιστημίου Paris 13 στην Ελλάδα»

Τονίζει ότι οι φοιτητές του Paris 13-IdEF μπορούν να κάνουν όλες τις σπουδές τους στην Ελλάδα ή ένα μέρος στην Ελλάδα και ένα μέρος στο Δημόσιο Γαλλικό Πανεπιστήμιο Paris 13 στο Παρίσι, η μετάβαση στο οποίο γίνεται αυτόματα και με δωρεάν φοίτηση.

Καλεί τους πτυχιούχους Paris13-IdEF παρελθόντων ετών, που δεν υπέβαλαν αίτηση, να υποβάλουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο ΣΑΕΠ για την επαγγελματική αναγνώριση των τίτλων τους.

Ενημερώνει τους πτυχιούχους ότι, αν χρειαστούν νομική βοήθεια μπορούν να αποτείνονται στην ειδική ομάδα Νομικών του IdEF.

Επιπροσθέτως ο Πρόεδρος του IdEF καλεί τον Πρόεδρο του ΔΟΑΤΑΠ, κύριο Αθανάσιο Αθανασίου,

Να εκδώσει απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΔΟΑΤΑΠ σύμφωνα με την οποία και κατ’ αναλογία με το ΣΑΕΠ, δεν θα εξετάζεται πλέον ο τόπος τέλεσης των σπουδών πτυχιούχων ομοταγών πανεπιστημίων της Ε.Ε., δεδομένου ότι, τα franchised διπλώματα έχουν την ιθαγένεια του κράτους – μέλους που τα απονέμει και δεν συνιστούν Ελληνικούς τίτλους σπουδών.

Άποψη: «Φευ! Η ανωτάτη παιδεία απόλλυται» »

Του Ιωαννη Κ. Καρακωστα*
Είναι απίστευτο σε ποια κατάσταση φοβίας, ψυχολογικής ομηρίας και κατάθλιψης βρίσκονται τον τελευταίο καιρό, όσοι από τους πανεπιστημιακούς ιθύνοντες και δασκάλους συμμετέχουν στα τεκταινόμενα των τελευταίων ημερών και μηνών. Οι φοιτητές, και μη, ορισμένων ακραίων παρατάξεων ασκούν συνεχή καταθλιπτική πίεση στους πανεπιστημιακούς, ακόμη και βία, χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα, με παραστάσεις ομάδων φωνασκούντων… αν όχι κραυγαζόντων… και με ευθεία απειλή βίαιων αντιδράσεων, στις περιπτώσεις που οι πανεπιστημιακές αρχές, αλλά και όλοι οι άλλοι πανεπιστημιακοί παράγοντες, δεν πειθαρχήσουν στις αποφάσεις και στις προτροπές των πιο πάνω ομάδων, οι οποίες, σημειωτέον, συνεργάζονται πλέον εμφανώς ή αφανώς με ακραίες -πάσης κατηγορίας- μονάδες κρούσεως αντιεξουσιαστών. «Να μην κλείσετε τα κτίρια του κέντρου τις ημέρες της φασαρίας, γιατί αν τα κλείσετε, θα τα κάψουμε όλα» απειλούν σκαιώς τις πρυτανικές αρχές. Γιατί, όμως; διερωτάται κανείς. Η απάντηση δίδεται από τους ίδιους αντιδρώντες των πιο πάνω ομάδων, που κατηγόρησαν π. χ. τον πρόεδρο της Νομικής που έκλεισε το κτίριο της Σχολής -το επί της οδού Σόλωνος, που κακώς δεν λειτουργούσε ως διδακτήριο, ενώ είχε παραδοθεί και από τις προηγούμενες πρυτανικές αρχές και ήταν έτοιμο- ενώ θα έπρεπε να είναι ανοιχτό και προσιτό για να «υποδεχθεί» κάθε μορφής καταληψίες.

Οι πανεπιστημιακοί, οι περισσότεροι αν όχι όλοι, υποκύπτουν στη πίεση και φοβούμενοι για τον εαυτόν τους, αλλά και για τους φοιτητές τους τα χειρότερα, υποχωρούν και υποχωρούν…

Τι κάνουν για τα παραπάνω οι πολιτικοί που θέσπισαν το άσυλο, όπως ορίστηκε, ερμηνεύεται και εφαρμόζεται σήμερα, που θέσπισαν τα προνόμια των φοιτητών, π. χ. όσον αφορά την εκλογή πανεπιστημιακών οργάνων, και τη συμμετοχή τους στα όργανα γενικότερα, πρωτοφανή για τα παγκόσμια δεδομένα; Tι κάνουν οι πολιτικοί που οργάνωσαν και εισήγαγαν τα κόμματα και τις κομματικές φοιτητικές παρατάξεις και τη συνακόλουθη διαπλοκή στην πανεπιστημιακή παιδεία; Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, νίπτουν τας χείρας τους και μεταθέτουν στις πρυτανικές αρχές ή στη συγκυριακή πολιτική εξουσία τη λύση του προβλήματος.

Τι κάνουν για τα παραπάνω, τα δικαστήρια που επιλαμβάνονται υποθέσεων βιαιοπραγιών κατά πανεπιστημιακών οργάνων, αλλά και κατά φοιτητών; Αθωώνουν τους κατηγορούμενους, υποτίθεται φοιτητές, «για το κτίσιμο» των πρυτανικών αρχών π. χ. της Θράκης λόγω συγγνωστής πλάνης…

Αυτό είναι το κλίμα αυτής της εποχής: φοβισμένοι αν όχι τρομοκρατημένοι και σε βαριάς μορφής κατάθλιψη τελούντες πανεπιστημιακοί ιθύνοντες, διδάσκοντες, ακόμα και οι ενσυνείδητοι φοιτητές, αδιάφοροι επίσης οι περισσότεροι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι όλων των βαθμίδων, έχοντες εγκαταλείψει κάθε προσπάθεια συμβολής στην ανάκαμψη, απαξιωτική η στάση όλων των πολιτών για τους πανεπιστημιακούς, πολιτικούς, τους αστυνομικούς και την εκάστοτε ηγεσία. Παραπαίουσα πολιτική ηγεσία, λαϊκίζουσες και ανεύθυνες παρατάξεις, η όχι πάντοτε εποικοδομητική θέση του Τύπου, αρνητική στάση όλων έναντι «του ελληνικού φαινομένου» … «Φτάσαμε στον πάτο», λένε όλοι και με την προβολή της γνωστής ελληνικής ένστασης «δε βαριέσε καημένε, εγώ θα αλλάξω αυτό το τόπο;», προτρέπουν και αποθαρρύνουν όσους ελαχίστους έχουν απομείνει στην πρώτη γραμμή.

Το πανεπιστήμιο και η ανωτάτη παιδεία στην Ελλάδα χρειάζονται επειγόντως, έστω και την υστάτη αυτή στιγμή, έναν καινούργιο φρέσκο αέρα, που να φυσήξει από όλες τις πλευρές, την κυβέρνηση και ιδίως την υπεύθυνη υπουργό, τους πολιτικούς όλων των παρατάξεων, τους πανεπιστημιακούς φορείς και από όλους τους ενεργούς πολίτες, χωρίς τη συμβολή των οποίων, όλων των παραπάνω, φευ η ανωτάτη παιδεία στον τόπο μας απόλλυται… Και τότε το κρίμα και η κατακραυγή βαρύνει τη γενιά μας.

*Ο κ. Ιωάννης Κ. Καράκωστας είναι ομότιμος καθηγητής της Νομικής Σχολής, τ. αντιπρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
kathimerini.gr

ΟΛΜΕ: Ζητά από το υπουργείο να διαγράψει την ΟΛΤΕΕ »

Κυρία Υπουργέ,
Κυρία Υφυπουργέ,
Κύριε Γεν. Γραμματέα,
Κυρία Ειδ. Γραμματέα,

Με έκπληξή μας διαπιστώσαμε πριν λίγες μέρες πως με δική σας απόφαση εντάξατε στην Επιτροπή Παρακολούθησης του

προγράμματος «Εκπαίδευση και δια Βίου Μάθηση» την διασπαστική «Ομοσπονδία» της «ΟΛΤΕΕ», με το σκεπτικό, όπως μας εξήγησε η Ειδική Γραμματέας, ότι «εκπροσωπούν την επαγγελματική εκπαίδευση στην οποία θέλει το πρόγραμμα να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα».

Σας γνωρίζουμε λοιπόν ότι:

Η φερόμενη ως Ομοσπονδία της ΤΕΕ είναι μια διασπαστική κίνηση στο χώρο της Β/βάθμιας Εκπ/σης
Οι εκπαιδευτικοί της ΤΕΕ στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι μέλη της ΟΛΜΕ από το 1987, μετά την ψήφιση του ν.1566/85, οπότε και ενοποιήθηκε η Τεχνική και η Γενική εκπαίδευση και η συνδικαλιστική έκφραση του κλάδου.
Η «ΟΛΤΕΕ» φέρεται να εκπροσωπεί από τα πρακτικά του συνεδρίου της, γύρω στους 800 ψηφίσαντες εκπαιδευτικούς σε σύνολο 18.897 εκπαιδευτικών που εργάζονται στην ΤΕΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας (2009). Εξέλεξε δε, δύο αντιπροσώπους για το συνέδριο της ΑΔΕΔΥ (1 αντιπρόσωπος εκλέγεται για κάθε 375 ψηφίσαντες).
Η παραπάνω «Ομοσπονδία» αποκλείστηκε ομόφωνα από το τελευταίο Συνέδριο της ΑΔΕΔΥ (2010), αλλά και από το προηγούμενο (2007) γιατί διαρκώς παρουσιάζει αντικαταστατικές και παράτυπες συνδικαλιστικά διαδικασίες.
Σε όλα τα όργανα που η νομοθεσία προβλέπει τη συμμετοχή εκπροσώπων των ομοσπονδιών των εκπαιδευτικών (μετά το 1987 όπου έγινε και η ενοποίηση), συμμετέχουν μόνο η ΟΛΜΕ για τη δευτεροβάθμια και η ΔΟΕ για την πρωτοβάθμια (ΕΣΥΠ, ΟΕΠΕΚ, κ.λπ.)
Μόνο η ΟΛΜΕ στην Ευρώπη αλλά και διεθνώς είναι αναγνωρισμένη Ομοσπονδία στο επίπεδο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι μέλος της ETUCE (Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία Εκπαιδευτικών) και της Education International (Διεθνής Συνομοσπονδία Εκπαιδευτικών).

Κατόπιν των παραπάνω και αν το Υπουργείο Παιδείας πραγματικά επιθυμεί

την παρουσία της ΟΛΜΕ στους «κοινωνικούς εταίρους» της Επιτροπής Παρακολούθησης του προγράμματος Ε.Δ.Β.Μ. του ΕΣΠΑ, θα πρέπει να διορθώσει την Υπουργική Απόφαση για την Επιτροπή Παρακολούθησης, διαγράφοντας από τα μέλη της την «ΟΛΤΕΕ».

Επιφυλασσόμαστε για την προσφυγή μας και στα Ευρωπαϊκά όργανα του προγράμματος.

Αναγνωρίστηκαν τα πρώτα πτυχία franchise »

Αναγνωρίστηκαν τα πρώτα πτυχία franchise

Τα πρώτα πτυχία franchise, δηλαδή αποφοίτων κολεγίων που συνεργάζονται με άλλα ιδρύματα σε κράτη-μέλη της Ε.Ε. μέσω δικαιόχρησης, αναγνώρισε το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ).

Διαβάστε το ρεπορτάζ στη σελίδα της εφημερίδας “Ελευθεροτυπία”

Πώς είναι να δουλεύεις σε εργοστάσιο κοπής ευρώ; »

Πώς είναι να δουλεύεις σε εργοστάσιο κοπής ευρώ;
«Εχουν περάσει µπροστά µου πολλά, µα πολλά εκατοµµύρια ευρώ σε κέρµατα: µονόευρα, δίευρα, σεντς! Οπως και πολύ περισσότερα εκατοµµύρια δραχµές και αντίστοιχα ξένα νοµίσµατα. Δεν ακούµπησαµε το χέρι µου ποτέ κανένα!». Για τον53χρονο Κώστα Τσίνο η απόσταση από τον πειρασµό δεν ήταν µόνο για λόγους αρχών!

ΩΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ παραγωγής στην κοπή κερµάτων και άλλων µεταλλικών δίσκων στηµοναδική στην Ελλάδα βιοµηχανία στο ακριτικό Κεφαλόβρυσο Πωγωνίου Ηπείρου, όπου σήµερα κόβονται ταελληνικά και κυπριακά ευρώ, τα πολωνικά σλοτ και κατά καιρούς νοµίσµατα άλλων εννέα χωρών, όπως και εξαρτήµατα πυροµαχικών, ξέρει πολύ καλά ότι αν ακουµπήσει µε τα δάκτυλά του ένα από τα φρεσκοκοµµένα κέρµατα αυτό καταστρέφεται: µένουν πάνω του ανάγλυφα τα αποτυπώµατά του και δεν θα µπορεί να µπει στην εκτυπωτική µηχανή του Νοµισµατοκοπείου στον Χολαργό όπου τυπώνονται στη συνέχεια οι γνωστές σε όλους ανάγλυφες παραστάσεις του ευρώ. Γι’ αυτό ένα από τα καθήκοντά του είναι να φροντίζει µόλις οι δίσκοι τωνκερµάτων κοπούν βάσει πολύαυστηρών προδιαγραφών και πριν µπουν σε ξύλινα κιβώτια για µεταφορά, να επικαλύπτονται αυτόµατα µε µια λεπτή στρώση σαπουνιού ώστε να µην οξειδώνονται.

Μαζί µε τον κ. Τσίνο δουλεύουν για τα… λεφτά µας άλλοι 80-90 άνθρωποι – περίπου οι µισοί είναικάτοικοι του Κεφαλόβρυσου και των γύρω µικρότερων χωριών. Αρκετοί διανύουν κάθε µέρα 120 χλµ. και πηγαινοέρχονται από τα Γιάννινα στο Κεφαλόβρυσο.

Οι… ΒΡΥΣΕΣ των κερµάτων βρίσκονται λίγοπιο έξω από το χωριό, όπου απότο 1983 λειτουργεί η Μεταλλουργική Βιοµηχανία Ηπείρου, ως θυγατρικήτης τότε Ελληνικής Βιοµηχανίας Οπλων(ΕΒΟ) και σήµερα Ελληνικά Αµυντικά Συστήµατα (ΕΑΣ). Ηεταιρεία άρχισε τη λειτουργία της το 1979 ως ιδιωτική για να φτιάχνει προϊόντα χύτευσης και επεξεργασίας χαλκού αλλά δεν µπόρεσε να προχωρήσει. Το 1983 οι µετοχές της αγοράσθηκ αν από τηνΕΒΟ και πήρεµπροστά κατασκευάζοντας έκτοτε κυάθια καλύκων και βολίδων πυροµαχικών και αλλά συναφή είδη και κόβοντας από δραχµές και τάλιρα µέ χρι πορτογαλικά εσκούδος, ισπανικές πεσέτες, ινδικές ρουπίες, γαλλικά φράγκα, πολωνικά σλοτ, φινλανδικά µάρκα, ισραηλινάσέκελ, ταϊλανδέζικα baht, λετονικάλατς αλλά και µάρκες για καζίνο. «Συνολικά 22.000 τόνους κερµάτων!», λέει υπερήφανα ο κ. Τσίνος.

Οπως εξηγούν στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος και ο γενικός διευθυντής της ΜΒΗ κ.κ. Κ. Παπαδηµητρίου και Γ. Αδάµος αντίστοιχα, οµεγάλος πελάτης είναι η Τράπεζα της Ελλάδος που παραγγέλνει τα ευρώ Ελλάδος και Κύπρου – κυρίως για αντικαταστάσεις χαµένων. Για το 2011 υπάρχουν συµβόλαια για 600 τόνους ελληνικών ευρώ, 130τόνων κυπριακών ευρώ και195 τόνων πολωνικών σλοτ. Αναµένονται εισπράξεις 9 εκατ. ευρώ,εκ των οποίωντα 2 εκατ. από εξαγωγές.

Το κόστος κατασκευής ενός κέρµατος δεν είναι µικρό. Το δίευρο – που είναι πιο δύσκολο στην κατασκευή γιατί έχει «δακτυλίδι» και πυρήνα – είναι 0,25 λεπτά.

Η ΜΒΗ µπορεί, σύµφωνα µε την ηγεσία της, να διπλασιάσειτην παραγωγή της και αυτή η ευελιξία αποτελεί το ατού της για να χτυπά διεθνείς διαγωνισµούς για µικρές και µεσαίες ποσότητεςάµεσης παράδοσης. Ηδη παίρνει δουλειά και ως υποκατασκευαστής γερµανικών νοµισµατοκοπείων. Το ίδιο ισχύει και µε τα αµιγώς αµυντικά (λίγα εξάγονται) και τα εµπορικά προϊόντα της.
Τα φρεσκοκοµµένα νοµίσµατα καταστρέφονται αν κάποιος τα αγγίξει

Πηγή ζωής για τους ντόπιους

Για το µέλλον της εταιρείας, που είναι ελλειµµατική, υπάρχει ανησυχία στο προσωπικό. Ενώ η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει ότι η ΜΒΗ εξαιρείται της πώλησης σε ιδιώτες – κάτι για το οποίο προορίζεται η µητρική ΕΑΣ (της οποίας θα διατεθεί έως το 65% των µετοχώντης) –, πριν από λίγες ηµέρες έγγραφο του υπουργού Αµυνας Ευάγγελου Βενιζέλου αναφέρεται σε απορρόφησή της από ταΕΑΣ. Αυτό ίσως να σηµαίνει ίδια τύχη µε τα ΕΑΣ, λένε. Για τουςντόπιους, παρατηρεί ο κ. Τσίνος, «είναι έτσι κι αλλιώς πηγή ζωής».
mandata.gr

Ενίσχυση του θεσμού της διά βίου μάθησης »

Ενίσχυση του θεσμού της διά βίου μάθησης
Υπέρ της ενίσχυσης του θεσμού της διά βίου μάθησης τάσσεται η κοινή γνώμη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 3.050 πολιτών.

Η πανελλαδική έρευνα, που διενέργησε η εταιρεία Public Issue για λογαριασμό του υπουργείου Παιδείας, δείχνει ότι το 93% των πολιτών συμφωνεί με την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών δομών που στοχεύουν στη βελτίωση των γνώσεων, των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων του ανθρώπου καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του, αν και το 71% δηλώνει λίγο ή καθόλου ενημερωμένο σχετικά με το περιεχόμενο της διά βίου μάθησης.

Η ίδια έρευνα έδειξε ότι σχεδόν έξι στους δέκα πολίτες έχουν συμμετάσχει σε κάποια διαδικασία διά βίου μάθησης οποτεδήποτε στη ζωή τους, ενώ οι μισοί εκδήλωσαν την πρόθεση να συμμετάσχουν κατά το επόμενο έτος. Ως πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα δραστηριοτήτων διά βίου μάθησης οι πολίτες αντιλαμβάνονται σε ποσοστό 84% την παρακολούθηση ενός σεμιναρίου σχετικού με τη δουλειά τους και σε ποσοστό 74% την εκμάθηση ηλεκτρονικού υπολογιστή με τη βοήθεια ενός ειδικού. Αποτρεπτικά για τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικές διαδικασίες διά βίου μάθησης λειτουργεί κυρίως η έλλειψη χρόνου και η έλλειψη ενδιαφέροντος και κινήτρων.

Η συγκεκριμένη έρευνα διεξήχθη εν όψει της πρακτικής εφαρμογής του νόμου που θα ξεκινήσει με την πρώτη συνεδρίαση του Συμβούλιου Διά Βίου Μάθησης και Σύνδεσης με την Απασχόληση, που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τρίτη. Η συνεδρίαση θα γίνει υπό την προεδρία της αναπληρώτριας υπουργού Παιδείας Φώφης Γεννηματά (φωτ.), ενώ την έναρξη των εργασιών θα κηρύξει ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου.
Espressonews.gr

Τριακόσια δισεκατομμύρια gigabyte η παγκόσμια αποθηκευτική χωρητικότητα »

Συλλογική μνήμη
Η στοίβα θα έφτανε στον ουρανό
Ουάσινγκτον
Οι σκληροί δίσκοι, τα DVD, τα περιοδικά και όλα τα υπόλοιπα μέσα που υπήρχαν το 2007 χωρούσαν 295 exabyte πληροφορίας, δηλαδή 295 δισεκατομμύρια gigabyte, υπολογίζουν χονδρικά Αμερικανοί ερευνητές.

Αν όλα αυτά τα δεδομένα ήταν γραμμένα σε CD, η στοίβα θα έφτανε πέρα από το φεγγάρι. Αν ήταν γραμμένα σε βιβλία, μια περιοχή στο μέγεθος της Κίνας θα καλυπτόταν κάτω από ένα στρώμα πάχους τριών τόμων.

Και από το 2007 μέχρι σήμερα, η αποθηκευμένη πληροφορία έχει σίγουρα αυξηθεί: οι ερευνητές εκτιμούν ότι η χωρητικότητα των ψηφιακών μέσων αποθήκευσης διπλασιάζεται κάθε 18 μήνες.

Οι εκτιμήσεις δημοσιεύονται στο περιοδικό Science, το οποίο αφιερώνει μεγάλο μέρος του τελευταίου τεύχους του στο θέμα του παγκόσμιου κατακλυσμού δεδομένων.

Η συγκεκριμένη μελέτη, με επικεφαλής τον Μάρτιν Χίλμπερτ και την Πρισίλα Λόπεζ του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια, εξέτασε την αύξηση της παγκόσμιας αποθηκευτικής χωρητικότητας από το 1986 μέχρι το 2007. Κάλυψε 60 είδη αποθηκευτικών μέσων, από τους σκληρούς δίσκους μέχρι τα κείμενα των διαφημιστικών καταχωρήσεων στις εφημερίδες.

Άλλες εκτιμήσεις:

Το 2007 η ανθρωπότητα εξέπεμψε 1,9 zettabyte πληροφορίας μέσω τεχνολογιών μετάδοσης όπως η τηλεόραση και το GPS. Ένα zettabyte ισούται με ένα 1.000 exabyte ή 8×1021 bit.
Την ίδια χρονιά οι άνθρωποι μοιράστηκαν 65 exabyte πληροφορίας μέσω συστημάτων αμφίδρομης επικοινωνίας όπως τα τηλέφωνα. Αυτό σημαίνει ότι οι επικοινωνίες κάθε μεμονωμένου ανθρώπου ισοδυναμούσαν με το περιεχόμενο έξι εφημερίδων την ημέρα.
Το 2002 μπορεί να θεωρηθεί η αρχή της ψηφιακής εποχής -ήταν η χρονιά στην οποία η αποθηκευτική χωρητικότητα των ψηφιακών μέσων ξεπέρασε την ολική αναλογική χωρητικότητα. Το 2007, το 94% των δεδομένων της ανθρωπότητας είχε ψηφιακή μορφή.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press

Πωλείται για 50 δισ »

Η τρόικα απαίτησε και παίρνει ό,τι θέλει σε επιχειρήσεις, νερά, έδαφος . Πληροφορίες: Ε.Ε., ΕΚΤ, ΔΝΤ Οι εθνικοί μας εκποιητές λαμβάνουν θέσεις Επείγουσα απογραφή της δημόσιας περιουσίας για να δοθούν 15 δισ. φέτος και το 2012. Επιβάλλεται μείωση αποδοχών στον ιδιωτικό τομέα με επιχειρησιακές συμβάσεις. Θρασείς οι τρεις, μίλησαν για «κεκτημένα συμφέροντα εργαζομένων» και ανήγγειλαν: «Θα περάσετε δύσκολα χρόνια». ΔΝΤ: Σε αναμορφωτήριο οι ΔΕΚΟ, να απορρυθμιστεί η αγορά εργασίας

Πλήρες θέμα…

Μετέωροι 250 καθηγητές λόγω συγχωνεύσεων γυμνασίων και λυκείων »

Μετέωροι 250 καθηγητές λόγω συγχωνεύσεων γυμνασίων και λυκείων

Την οργανική τους θέση κινδυνεύουν να χάσουν περίπου 250 καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Θεσσαλονίκης, εάν τελικά προωθηθούν οι συγχωνεύσεις γυμνασίων και λυκείων.

Η εκτίμηση αυτή προέρχεται από τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών, που συμμετείχαν στη χτεσινή παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Διαβάστε το άρθρο στη σελίδα της εφημερίδας “ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ”…

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση