Τάξη Δ’
Θεματικός Άξονας: Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην
Τίτλο: “Κυκλοφορώ με Ασφάλεια” Ξανθίδου Πηνελόπη
Εργαστήριο 1 “Ας γνωριστούμε”
Thinglink
- Δημιουργία συμβολαίου της τάξης
2. Ιδεοθύελλα: Wordart “Κυκλοφορία”
3. Εννοιολογικός χάρτης: “‘Οδική Κυκλοφορία”
Εργαστήριο 2 “Πινακίδες σήμανση
- Οι μαθητές σε ομάδες, δημιουργούν πινακίδες που προειδοποιούν, ρυθμίζουν την κυκλοφορία και δίνουν πληροφορίες, πριν διαβάσουμε το κεφάλαιο “Μαθαίνω τις πινακίδες” από το βιβλίο του μαθητή “Οι δικές μου συμβουλές”.
2. Στη συνέχεια διαβάσαμε μαζί το παραπάνω κεφάλαιο. Έπειτα θα ελέγξαμε τις γνώσεις μας λύνοντας τις ασκήσεις:
3. Στη συνέχεια θα παίξαμε τα εκπαιδευτικά παιχνίδια:
Ταίριαξε τα Σήματα της Τροχαίας
Εργαστήριο 3 “Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως πεζός”
Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως πεζός κανόνας ΣΤΑΚΑ (ΣΤΑματάμε πίσω από το κράσπεδο του πεζοδρομίου, Κοιτάμε προς όλες τις κατευθύνσεις, Αριστερά – Δεξιά – Αριστερά, και προσέχουμε μήπως Ακούσουμε κάποιο όχημα να πλησιάζει!
Οι μαθητές δημιουργούν το δικό τους φυλλάδιο “Οδηγός για Πεζούς”
Εργαστήριο 4 “Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως ποδηλάτης”
Διαβάσαμε από το Βιβλίο Μαθητή “Οι δικές μου συμβουλές”, την ενότητα “Μαθαίνω να ποδηλατώ με ασφάλεια”, στη συνέχεια λύσαμε τις ασκήσεις της ενότητας.
Για την ασφάλειά μας εκτός του κράνους, πρέπει να έχουμε λευκό φως στο τιμόνι, ανακλαστικά στο πίσω μέρος του ποδηλάτου και στις ρόδες, να φοράμε επιγονατίδες, επιαγκωνίδες και ρούχα με φωτεινά χρώματα.
Παρουσίαση Thinglink
Φτάξτε το δικό σας σταυρόλεξο εδώ







