Η πρόκληση ήρθε την 14 Μαρτίου … 3ος μήνας, 14η ημέρα … 3,14 … π-day στο πλαίσιο του προγράμματος Number Hunters!!
Κι ακολούθησε ο προβληματισμός … με ποιον τρόπο να προσεγγίσουμε το π στο νηπιαγωγείο, είναι απαραίτητο; Πολλές απόψεις μπορούν να ακουστούν αλλά ας αρχίσουμε από τα βασικά. Σίγουρα είναι απαραίτητο να ξεχωρίσουμε τα γράμματα από τους αριθμούς …
Ομαδοποιήσαμε τα γράμματα και του αριθμούς! Μας βοήθησαν δυο αντιπρόσωποί τους το 1 για τους αριθμούς το π για τα γράμματα.
Πολύτιμος βοηθός οι κούκλες!! Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι χάρτινες Αριθμόκουκλες, ο κύριος Κύκλος και το π!!
Και μια ιστορία γεννήθηκε … μια ιστορία για να δικαιολογήσει την ύπαρξη του π στο χώρο των μαθηματικών!!
Η ιστορία έγινε κουκλοθέατρο, το κουκλοθέατρο βίντεο και το βίντεο παραμύθι!! Έμπνευση για το παραμύθι μας πήραμε από έναν βασιλιά … ναι καλά ακούσατε από τον “Βασιλιά των αριθμών” της Γεωργίας Μουντζούρη!!!
… και δεν μείναμε μόνο εκεί… το παραμύθι εικονογραφήθηκε με τους πιο φανταστικούς εικονογράφους και εκδόθηκε από τις μοναδικές εκδόσεις Ριζάκι και μεταφράστηκε σε δυο γλώσσες!!
και στην αγγλική γλώσσα για τις ανάγκες του προγράμματος Number Hunters.
Καλές αναγνώσεις!!!
Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η ΈΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑ !!!!!????????????????????ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
Ευχαριστούμε!!!!