Στα πλαίσια της ενότητας: “Γνωρίζω, δημιουργώ και εκφράζομαι με τις ΤΠΕ- Δημιουργώ με τον κειμενογράφο”, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ Τάξης Κατασκεύασαν τα δικά τους σταυρόλεξα!
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα είχε ως στόχο την εξοικείωση των μαθητών/-τριών με τις επιλογές δημιουργίας και μορφοποίησης πινάκων. Τα παιδιά συνεργάστηκαν, πειραματίστηκαν και εξασκήθηκαν με στόχο την υλοποίηση της δραστηριότητας επεξεργασίας πινάκων στον κειμενογράφο του LibreOffice-Writer. Εργάστηκαν επίσης, διαθεματικά: η θεματολογία του σταυρόλεξου αντλήθηκε α) από το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος και την Ενότητα 1 για το 25ο Δημοτικό & β) από το μάθημα της Ιστορίας και την Ναυμαχία της Σαλαμίνας για το 100ο Δημοτικό. Οι μαθητές ήρθαν επίσης σε επαφή με τον αλγόριθμο δημιουργίας σταυρολέξων, καλλιεργώντας με αυτόν τον τρόπο και υπολογιστική σκέψη! Μπορείτε άραγε να λύσετε τα σταυρόλεξα των παιδιών;
25ο Δημοτικό: Τμήμα Δ1, Τμήμα Δ2
100ο Δημοτικό: Δ’ Τάξη