Στ’ Τάξη: Χορεύετε;

Θα επισκεφτείτε τον ιστότοπο https://code.org/ και θα επιλέξετε Πάρτι Χορού.

Αναλυτικά τις οδηγίες για το πώς θα πραγματοποιήσετε την ώρα κώδικα θα τις δείτε στο παρακάτω έγγραφο.

Για το έγγραφο πατήστε ΕΔΩ.

Αυτό το πάρτι που θα φτιάξετε θέλω να το μοιραστείτε σε ένα Padlet που σας έφτιαξα εδώ!

Θα ήθελα απλά να με ενημερώσετε ότι έχετε βάλει το κλιπ σας γραφωντας ένα μήνυμα στην η-Τάξη μας!

 

 

Ετικέτες: , ,

Ε΄Τάξη: Συνεχίστε να χορεύετε!!!

Για το μέρος 2 από το πάρτι χορού, θα δημιουργήσετε το δικό σας έργο. Δεν υπάρχουν γρίφοι εδώ – αντ ‘αυτών υπάρχει μια δέσμη έργων που παρουσιάζουν διαφορετικούς τρόπους για να κάνετε πιο σύνθετα χορευτικά πάρτι.

Μπορείτε να κάνετε αυτά τα επίπεδα (από το 2 έως το 9) με οποιαδήποτε σειρά.

Περιηγηθείτε για να δείτε πώς έγινε κάτι σε προηγούμενο επίπεδο, ή για να συνδυάσετε τις έννοιες μεταξύ των έργων.

Δοκιμάστε τα όλα, επιλέξτε το αγαπημένο σας, και αφιερώστε το χρόνο σας δουλεύοντας για να προσθέσετε κάτι σε αυτό το έργο για να το κάνετε δικό σας.

Μοιραστείτε το αγαπημένο σας έργο (με τον ίδιο τρόπο όπως και την προηγούμενη φορά) στο Padlet μας δίνοντας όμως υποχρεωτικά το όνομα σας και το τμήμα σας και ειδοποιήστε με για αυτό με ένα μήνυμα στην η-Τάξη μας!

Για το πάρτι2 πατήστε εδώ

Για το Padlet πατήστε εδώ

Για να δώ τι καινούργιο θα κάνετε;!

Ετικέτες: , ,

Δ’Τάξη: Συνεχίστε να χορεύετε!!!

Για το μέρος 2, θα δημιουργήσετε το δικό σας έργο. Δεν υπάρχουν γρίφοι εδώ – αντ ‘αυτών υπάρχει μια δέσμη έργων που παρουσιάζουν διαφορετικούς τρόπους για να κάνετε πιο σύνθετα χορευτικά πάρτι.

Μπορείτε να κάνετε αυτά τα επίπεδα με οποιαδήποτε σειρά. Περιηγηθείτε για να δείτε πώς έγινε κάτι σε προηγούμενο επίπεδο, ή για να συνδυάσετε τις έννοιες μεταξύ των έργων. Δοκιμάστε τα όλα, επιλέξτε το αγαπημένο σας, και αφιερώστε το χρόνο σας δουλεύοντας για να προσθέσετε κάτι σε αυτό το έργο για να το κάνετε δικό σας.

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Ετικέτες: , , ,

Β’Τάξη: Αλ-γό-ρι-θμοι #2

Την προηγούμενη εβδομάδα μιλήσαμε για τους αλγόριθμους θυμάστε; Είχαμε πεί ότι  «Ένας αλγόριθμος είναι ένα λεπτομερές βήμα-προς-βήμα σύνολο από οδηγίες που στόχο έχει την να λύσουμε ένα πρόβλημα ή  να πραγματοποιήσουμε μια εργασία».

Πολλές φορές μπορεί να γίνει κάποιο λάθος στον αλγόριθμο μας (στις οδηγίες δηλαδή), είτε γιατί κάτι σκεφτήκαμε λάθος είτε, γιατί κάτι είπαμε ή γράψαμε λάθος όταν δίναμε τις οδηγίες μας σε κάποιον. Είναι σημαντικό λοιπόν να μπορούμε να βρούμε τι πήγε στραβά και να το διορθώσουμε! Και σε αυτό θα εξασκηθούμε σήμερα!

Πρώτα σας έχω μία ομάδα δραστηριοτήτων στο χαρτί και έπειτα σας έχω μία ομάδα δραστηριοτήτων στον υπολογιστή.


Α. Αλγόριθμοι στο Χαρτί

Τις δραστηριότητες θα τις βρείτε ΕΔΩ

και τις λύσεις τους ΕΔΩ


Β. Αλγόριθμοι στον Υπολογιστή

Η επόμενη μας δραστηριότητα είναι μέσω υπολογιστή, θα πρέπει να διορθώσετε εσείς τις οδηγίες στον υπολογιστή ώστε να λύσει  μία σειρά από προβλήματα. Πώς θα το κάνετε;

Θα χρειαστεί να πατήσετε εδώ αλλά νωρίτερα φροντίστε να έχετε δεί το βιντεάκι με τις οδηγίες που σας ετοίμασα (βρίσκεται στην η-τάξη μας).

Μέχρι ποιο στάδιο φτάσατε στην δραστηριότητα με τον υπολογιστή;

Εάν θέλετε και άλλους αλγόριθμους στον υπολογιστή δοκιμάστε και αυτήν την δραστηριότητα.

Περιμένω τις απαντήσεις σας με μήνυμα στην η-Τάξη μας!

Καλή Συνέχεια!

Ετικέτες: , , ,

Γ΄Τάξη: Ο Κόσμος Γύρω μου!

Παρακάτω παιδιά σας έχω μία δραστηριότητα στον κειμενογράφο!

Παρατηρήστε καλά τις εικόνες σε κάθε σελίδα και έπειτα απαντήστε  στις ερωτήσεις! Προσοχή στους τόνους και στην μορφοποίηση (έντονα, πλάγια, χρώματα) που σας ζητάει να κάνετε η κάθε δραστηριότητα.

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Ετικέτες:

E΄Τάξη: Ώρα για Χορό!

Καλησπέρα παιδιά μου!

Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μας θέμα στην τηλε-συνάντηση! Όπως πάντα, σας δίνω το υλικό που θα χρειαστείτε για να πραγματοποιήσετε την εβδομαδιαία μας δραστηριότητα.

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Ετικέτες: , , ,

Στ’ Τάξη: Δημιουργώ ψηφιακές Ιστορίες με το Photo Story

Ιανουαρίου | 2020 | syneducation

Στη σημερινή μας συνάντηση ασχοληθήκαμε με το Photo Story και πώς μπορούμε να φτιάξουμε μια ψηφιακή ιστορία σε αυτό! Εδώ σας δίνω τον σύνδεσμο για να το κατεβάσετε! Είναι δωρεάν και είναι από την ιστοσελίδα της Microsoft. Αφορά εκδόσεις Windows XP και νεώτερες!

 

 

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Ετικέτες: , , ,

Β’ Τάξη: Αλ-γό-ρι-θμοι!

Οι αλγόριθμοι είναι παντού γύρω μας.  Βρίσκονται παντού! στα Μαθηματικά, στην τεχνολογία, στην Φυσική, την Επιστήμη της Πληροφορικής έως και πολλές αποφάσεις που παίρνουμε καθημερινά, ακόμη και εσείς τα παιδιά!

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Ετικέτες: , ,

Δ’Τάξη: Ώρα…Κώδικα!-‘Ωρα για χορό!

Καλησπέρα παιδιά μου! Ελπίζω να σας άρεσε η σημερινή μας τηλε-συνάντηση! Όπως πάντα, σας δίνω το υλικό που θα χρειαστείτε για να πραγματοποιήσετε την εβδομαδιαία μας δραστηριότητα.

Θα επισκεφτείτε τον ιστότοπο https://code.org/ και θα επιλέξετε Πάρτι Χορού όπως δείχνω στο αρχείο με τις οδηγίες!

 

Τις Χορευτικές δημιουργίες θα τις προσθέσετε στο παρακάτω padlet με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε όλοι να δούμε τις δημιουργίες μας και να κάνουμε ένα Οn-Line Πάρτυ χορού! (Αν δεν ξέρετε πώς τα το κάνετε πατήστε εδώ)

Έτοιμοι;! Πατήστε και ξεκινήστε!

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Ετικέτες: , ,

Γ’Τάξη: Οι μπελάδες του Διόνυσου.

Οι διακοπές των θεών ήταν τόσο ωραίες και όλοι, τώρα πια που επέστρεψαν στον Όλυμπο, έχουν τις καλύτερες αναμνήσεις. Μάλιστα είπανε πως θα τις επαναλάβουν και την επόμενη χρονιά.

Τώρα όμως ο Διόνυσος έχει άλλους μπελάδες. Πρέπει να συμπληρώσει κάποιες ερωτήσεις από τα μαθήματα υπολογιστών που παρακολούθησε πριν τις διακοπές και πρέπει επειγόντως να τις στείλει στο δάσκαλό του τον Ήφαιστο, ο οποίος έχει τη φήμη πως όταν νευριάζει γίνονται «φωτιά» τα νεύρα του.

Έλα όμως που στην κατασκήνωση ο Διόνυσος πέρασε τόσο καλά που ξέχασε όσα του είχε μάθει ο Ήφαιστος!

Άσε που είναι ακόμη ζαλισμένος από το πολύ κρασί που είπιε!

New image

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Ετικέτες: ,

Top
 
Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων