Παίζω και Μαθαίνω: Εξοικειώνομαι με το ποντίκι

Παίζω και μαθαίνω να χρησιμοποιώ το ποντίκι στα παιχνίδια που θα βρω στις παρακάτω διευθύνσεις:

Ετικέτες:

Α’ Τάξη: Παιχνίδια δεξιοτήτων

Βρίσκω τις διαφορές

Ο Μαρσελίνο στην θάλασσα. Κάνε κλικ πάνω στις διαφορές όσο πιο γρήγορα μπορείς.

http://www.uptoten.com/kids/kidsgames-mixedbag-beachdifferencegame.html

Το παιχνίδι της βροχής

Χρησιμοποίησε το ποντίκι και βοήθησε τον Μαρσελίνο να πιάσει με την ομπρέλα του όλες τις σταγόνες που πέφτουν από το σύννεφο!

http://www.uptoten.com/kids/kidsgames-coordination-raindropumbrella.html

Αγώνας ταχύτητας

Διάλεξε το έντομο που επιθυμείς και βοήθησέ το να κερδίσει τον αγώνα. Χρησιμοποίησε τα βελάκια του πληκτρολογίου.

http://www.uptoten.com/kids/kidsgames-races-insectsrace.html

Ετικέτες:

Διαθεματική Εργασία Μαθητών Ε1 (Αγγλικά-Πληροφορική)

Ετικέτες: ,

Α’ τάξη:Τοποθετώ τα σχήματα

Σήμερα θα κάνουμε μία Διαδραστική δραστηριότητα που στοχεύει στην εξοικείωση με τη  δημιουργία εικόνων με σύνθεση γεωμετρικών σχημάτων και στην εξάσκηση στη χρήση του ποντικιού.

Για να ξεκινήσουμε πατήστε στην εικόνα που βλέπετε παρακάτω.

Εικονίδιο

Ετικέτες:

Δημιουργία κινούμενης εικόνας (animation)

Σήμερα θα δούμε μία απλή εφαρμογή στο διαδίκτυο που μας βοηθάει να δημιουργήσουμε κινούμενες εικόνες.

Παρατηρήστε ότι η κινούμενη εικόνα αποτελείται από εικόνες που εναλλάσσονται και η εναλλαγή αυτή δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι η εικόνα κινείται.

  1. Μπείτε στην ιστοσελίδα http://www.abcya.com/animate.htm
  2. Πατήστε go
  3. Εισάγετε τα αντικείμενα (images) της επιλογής σας, είτε από τα έτοιμα ή δημιουργήστε τα μόνοι σας
  4. Επιλέξτε ένα φόντο (background) της επιλογής σας
  5.  Αντιγράψτε το πλαίσιο (copy frame)
  6.  Μετακινήστε ή αλλάξτε λίγο τα αντικείμενα σε σχέση με τα προηγούμενα πλαίσια
  7. Επαναλάβετε τα βήματα 5-6 μέχρι να δημιουργήσετε τουλάχιστον 5 πλαίσια (frames), όπου το κάθε ένα θα είναι μια εξέλιξη του προηγουμένου
  8. Πατήστε «PLAY» για να δείτε το αποτέλεσμα
  9. Κάντε εξαγωγή του animation (EXPORT AS .GIF) που δημιουργήσατε στον φάκελο εργασίας σας
  10. Τρέξτε το animation σας από τον φάκελο εργασίας σας
  11. Για να ανεβάσετε τα animation που έχετε φτιάξει η κάθε τάξη χρησιμοποιεί τον αντίστοιχο σύνδεσμο.

Β Τάξη: Σύνθεση εικόνας και δημιουργική γραφή – «Το μικρό σπίτι στο λιβάδι»

Σήμερα θα χρησιμοποιήσουμε την διαδικτυακή εφαρμογή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για να συνθέσουμε μία εικόνα και να γράψουμε μία ιστορία.

Συγκεκριμένα θα σχηματήσετε μία εικόνα με θέμα «το μικρό σπίτι στο λιβάδι«.

Στο πλαίσιο κάτω από την εικόνα θα πρέπει να γράψετε την ιστορία σας.

Για να βρούμε την εφαρμογή πηγαίνουμε στην επιλογή «Το εργαστήρι μου» και αφού δηλώσουμε ένα όνομα, στη συνέχεια επιλέγουμε «Σύνθεση«.

Μπείτε στην εφαρμογή που θα βρείτε εδώ

Ετικέτες: , , ,

Δ Ταξη

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-C103/88/697,2630/

Α’ Τάξη: Σχηματίζω Τοπία

Διαδραστική εφαρμογή σύνθεσης εικόνων παζλ 20 τμημάτων. Έχει ως στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με τη λειτουργία του ποντικιού «σύρε και άσε» συνδυάζοντας τη δημιουργική σύνθεση εικόνων με την έκφραση-ψυχαγωγία.

Εικονίδιο

Για να βρείτε την εφαρμογή πατήστε εδώ

Ετικέτες:

Κόμικ – Ένας μύθος του…

Σήμερα χρησιμοποιήσαμε την διαδικτυακή εφαρμογή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για να δημιουργήσουμε ένα κόμικ.

Προτείνεται να φτιάξουν ένα κόμικ με θέμα «Μύθος του Αισώπου». Αφού παρατηρήσουν τα ζώα και τα αντικείμενα που υπάρχουν στις εργαλειοθήκες, επιλέγουν κάποιο μύθο με τη βοήθεια συμμαθητών και του εκπαιδευτικού Πληροφορικής.

Για τους διαλόγους θα χρησιμοποιηθούν τα συννεφάκια.

Για να βρούμε την εφαρμογή πηγαίνουμε στην επιλογή «Το εργαστήρι μου» και αφού δηλώσουμε ένα όνομα, στη συνέχεια επιλέγουμε «Κόμικ«.

Μπείτε στην εφαρμογή που θα βρείτε εδώ

Ετικέτες: , ,

Πασχαλινά Παιχνίδια

Ας χαλαρώσουμε για το Πάσχα…

http://www.primarygames.com/holidays/easter/games/egg_hunt/

http://www.gamesgames.com/game/bunnies-and-eggs

http://poki.com/en/g/sara-s-cooking-class-easter-sugar-cookies

https://www.thebalance.com/free-online-easter-games-1356779

Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων