Ε’ Τάξη: Τεχνητή Νοημοσύνη ή Όχι;

Έχοντας συζητήσει στη τάξη τί είναι η τεχνητή νοημοσύνη, δείτε τις παρακάτω διαφάνειες και αποφασίσετε για τα αντικείμενα που σας παρουσιάζουν αν έχουν τεχνητή νοημοσύνη ή όχι. Προσοχή! Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να παρουσιάσετε τα επιχειρήματά σας. Σε αυτό θα σας βοηθήσουν οι 5 ερωτήσεις κλειδιά που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας για…Συνέχεια ανάγνωσης Ε’ Τάξη: Τεχνητή Νοημοσύνη ή Όχι;

Τα Παιδιά Έχουν Δικαιώματα – Το διαδίδουμε με τις αφίσες μας

Στα πλαίσια του μαθήματος ΤΠΕ και της ενότητας “Γνωρίζω το Διαδίκτυο – Επικοινωνώ και συνεργάζομαι” οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Δ’ Τάξης, δημιούργησαν τις δικές τους αφίσες για να κάνουν γνωστά τα δικαιώματα αυτά στη σχολική κοινότητα. Τα παιδιά δημιούργησαν τις αφίσες τους μέσα από το Postermywall.com, εργαζόμενα σε περιβάλλον διαχείρισης…Συνέχεια ανάγνωσης Τα Παιδιά Έχουν Δικαιώματα – Το διαδίδουμε με τις αφίσες μας

newspaper

Τα Πρωταπριλίατικα Πρωτοσέλιδα της Πέμπτης Τάξης.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Πέμπτης Τάξης του 25ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, Ολοκληρώνοντας τις ενότητες “Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό” και “Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με τις ΤΠΕ Γνωρίζω το Διαδίκτυο-Επικοινωνώ και συνεργάζομαι”, ασχολήθηκαν με το φαινόμενο των ψευδών ειδήσεων, δημιούργησαν τις δικές τους ψευδείς ειδήσεις και στη συνέχεια εργαζόμενοι συνεργατικά με την βοήθεια των…Συνέχεια ανάγνωσης Τα Πρωταπριλίατικα Πρωτοσέλιδα της Πέμπτης Τάξης.

Ε2: Συνεργατικά Εργαλεία στο Διαδίκτυο

Χρησιμοποιώντας το υλικό που δημιουργήσαμε από την ενότητα των ψευδών ειδήσεων, δημιουργούμε εργαζόμενοι σε ομάδες, στα έγγραφα της google την εφημερίδα μας. Σε κάθε ομάδα αντιστοιχεί η δική της σελίδα, στην οποία αντιγράφει και επικολλάει (Ctrl + C , Ctrl + V) το κείμενο που υπάρχει γραμμένο στην αποθηκευμένη εργασία και εισάγει μία εικόνα σχετική…Συνέχεια ανάγνωσης Ε2: Συνεργατικά Εργαλεία στο Διαδίκτυο

Στ2: Συνεργάζομαι και Δημιουργώ στο Διαδίκτυο.

Ξεκινώντας την ενότητα Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με τις ΤΠΕ- Γνωρίζω το Διαδίκτυο-Επικοινωνώ και συνεργάζομαι, θα εργαστούμε ομαδικά και θα δημιουργήσουμε το δικό μας αναμνηστικό λεύκωμα  για το σχολικό έτος 2023-24 αλλά και για τα χρόνια που περάσαμε στο Δημοτικό Σχολείο. Για το σκοπό αυτό θα εργαστούμε στις Παρουσιάσεις Google. Αναλυτικά: Ο κάθε μαθητής/μαθήτρια θα δημιουργήσει στην ομαδική παρουσίαση την…Συνέχεια ανάγνωσης Στ2: Συνεργάζομαι και Δημιουργώ στο Διαδίκτυο.

Στ1: Συνεργάζομαι και Δημιουργώ στο Διαδίκτυο.

Ξεκινώντας την ενότητα Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με τις ΤΠΕ- Γνωρίζω το Διαδίκτυο-Επικοινωνώ και συνεργάζομαι, θα εργαστούμε ομαδικά και θα δημιουργήσουμε το δικό μας αναμνηστικό λεύκωμα  για το σχολικό έτος 2023-24 αλλά και για τα χρόνια που περάσαμε στο Δημοτικό Σχολείο. Για το σκοπό αυτό θα εργαστούμε στις Παρουσιάσεις Google. Αναλυτικά: Ο κάθε μαθητής/μαθήτρια θα δημιουργήσει…Συνέχεια ανάγνωσης Στ1: Συνεργάζομαι και Δημιουργώ στο Διαδίκτυο.

E1:Συνεργατικά εργαλεία στο διαδίκτυο

Χρησιμοποιώντας το υλικό που δημιουργήσαμε από την ενότητα των ψευδών ειδήσεων, δημιουργούμε εργαζόμενοι σε ομάδες, στα έγγραφα της google την εφημερίδα μας. Για τον σύνδεσμο πατήστε ΕΔΩ  

Παίζουμε…1821!

Σειρά ψυχαγωγικών και παράλληλα εκπαιδευτικών παιχνιδιών δημιούργησε η Tessera για λογαριασμό της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Σερρών (Κ.Ε.ΔΗ.Σ), με τη χρηματοδότηση του Υπουργείου Πολιτισμού, με στόχο την ανάδειξη της Ελληνικής Επανάστασης του 1821. Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια βρίσκονται στη διεύθυνση: https://games.kedis.gr/ Αναλυτικά, είναι τα εξής: Βρες τη λέξη – https://games.kedis.gr/bres-tin-leksi/ Ψάξε και Βρες – https://games.kedis.gr/psakse-kai-bres/ Σταυρόλεξο – https://games.kedis.gr/staurolekso/ Ζωγραφικής – https://games.kedis.gr/zografiki/ Ήξερες ότι …  – https://games.kedis.gr/ikseres-oti/ Πηγή: https://tessera.gr/ “Επιτραπέζιο” Παιχνίδι…Συνέχεια ανάγνωσης Παίζουμε…1821!

Τα μάθατε τα νέα;

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης στα πλαίσια της ενότητας, Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο – Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό, γνώρισαν το φαινόμενο της παραπληροφόρησης. Εστιάσαμε στις ψευδείς ειδήσεις και τα βασικά τους γνωρίσματα. Στη συνέχεια τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες κλήθηκαν να δημιουργήσουν τις δικές τους ψευδείς ειδήσεις με στόχο να…Συνέχεια ανάγνωσης Τα μάθατε τα νέα;

Greek Gods set, Dionysus, Hermes, Hephaestus,Zeus, Hades, Poseidon, Aphrodite, Artemis ancient Greece mythology characters character vector Illustrations

Το Τραγούδι των Θεών από την Γ’ Τάξη.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων της Γ΄Τάξης στην ενότητα “Δημιουργώ με τον κειμενογράφο“, υλοποίησαν κατάλληλες εργασίες και σχέδια έρευνας (μικρής διάρκειας) που απαιτούν τη δημιουργία εγγράφων διαφόρων τύπων και μορφών. Ειδικότερα, τα παιδιά, έμαθαν να αποθηκεύουν τα κείμενα που δημιουργούν δίνοντας κατάλληλα ονόματα. Να χρησιμοποιούν ειδικά πλήκτρα στο πληκτρολόγιο. Να μορφοποιούν ένα κείμενο…Συνέχεια ανάγνωσης Το Τραγούδι των Θεών από την Γ’ Τάξη.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση