Και φέτος με συμμετέχουμε με ενθουσιασμό στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2024!
Κάθε τάξη συμμετέχει με τη δική της δράση ανάλογα με την ηλικία τους μαθησιακούς στόχους και το ΑΠΣ . Ειδικότερα φέτος συνασπιζόμαστε με άλλα σχολεία στην Ελλάδα και διεκδικούμε πιστοποιητικό αριστείας από την διοργάνωση!
Α’ Τάξη: Μαθαίνω να δίνω οδηγίες στον υπολογιστή / 25o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης-cw24-r9228
Χρησιμοποιώντας τα μαθήματα του code.org οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Τάξης μαθαίνουν τις βασικές λειτουργίες της μεταφοράς και της απόθεσης. Στη συνέχεια, μέσα από την δραστηριότητα του Λαβύρινθου επιλύουν προβλήματα και δίνουν οδηγίες στον υπολογιστή!
Β’ Τάξη: Δίνω Οδηγίες στον Υπολογιστή-Λαβύρινθος / 25o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης -cw24-r9228
Οι μαθητές της Β’ Τάξης χρησιμοποιώντας την δραστηριότητες του Κλασσικού Λαβύρινθου της code.org έρχονται σε επαφή με βασικά της επιστήμης της πληροφορικής με χαρακτήρες από τα Angry Birds, τα Plants vs Zombies και τον Scrat!
Γ’&Δ’ Ταξη: Δημιουργήστε ένα παιχνίδι Flappy στο Code.org/25ο Δημοτικό Σχολείο – cw24-r9228
Τα παιδιά θα χρησιμοποιήσουν προγραμματισμό drag-and-drop για να δημιουργήσουν το δικό σας παιχνίδι Flappy Bird όπως η κάθε ομάδα θέλει να το σχεδιάσει! Στη συνέχεια σε ένα συνεργατικό padlet τα παιδιά του κάθε τμήματος βλέπουν και παίζουν τα παιχνίδια τους!
Ε’ Τάξη: Φτιάξε μία Ιστορία στο Scratch /25o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης & 100ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης-cw24-GNOVU
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ Τάξης φτιάχνουν μία ιστορία στο Scratch. Η αρχή είναι η ίδια για όλες τις ομάδες, το τέλος όμως θα πρέπει να το αποφασήσει η κάθε ομάδα για την δική της ιστορία! Τί θα σκεφτούν άραγε τα παιδιά;
Στ’ Τάξη: Παιχνίδι κυνηγητού στο Scratch/25ο Δημοτικό Σχολείο & 100ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης- cw24-r9228
Μέσα από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα οι μαθητές και οι μαθήτριες εισάγονται σε βασικές εντολές προγραμματισμού και τις δυνατότητες της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Scratch. Στη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές και οι μαθήτριες μαθαίνουν να μετακινούν τον ήρωα στο χώρο και σχεδιάζουν το πρώτο τους παιχνίδι κυνηγητού.
Τί πιο διασκεδαστικό από ένα παιχνίδι κυνηγητού; Ειδικά όταν οι δημιουργοί είναι οι μαθητές και η φαντασία τους αστείρευτη!