Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση

Παιχνίδι Κυνηγητού στο Scratch

Στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής οι μαθητές της Στ τάξης, στην ενότητα Προγραμματίζω τον υπολογιστή, τα παιδιά, εργάστηκαν σε ομάδες των 2 ατόμων και δημιούργησαν το δικό τους παιχνίδι κυνηγητού στο Scratch.

Ειδικότερα, στην ενότητα αυτή, στόχος είναι, μέσα από την ενεργητική συμμετοχή τους, η διερευνητική προσέγγιση της γνώσης, η συνεργασία, η αυτενέργεια, η ανάπτυξη της
δημιουργικότητας και της φαντασίας των μαθητών.
Με τη χρήση κατάλληλων παραδειγμάτων, τονίστηκε η
ανάγκη της επαναχρησιμοποίησης τμήματος εντολών αλλά
και της επαναληπτικής εκτέλεσης εντολών.

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε και να παίξετε την συλλογή με τα παιχνίδια που δημιούργησαν τα παιδιά!

https://scratch.mit.edu/studios/34318880 

8 12 23 1