Δ’ Τάξη: Γνωριμία με τον Προγραμματισμό- Επαναλαμβανόμαστε!

Στο σημερινό μας μάθημα θα δούμε την αξία της επανάληψης στα προγράμματα!

Πρίν συνεχίσουμε παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο:

Τώρα είστε έτοιμοι να προχωρήσετε στην δραστηριότητα μας!

Κάτι στο οποίο οι υπολογιστές είναι πραγματικά καλοί είναι η επανάληψη εντολών. Ως άτομο, βαριέστε πραγματικά όταν πρέπει να κάνετε το ίδιο πράγμα πολλές πολλές φορές στη σειρά. Όμως ένας υπολογιστής μπορεί να κάνει το ίδιο πράγμα εκατομμύρια ή και δισεκατομμύρια φορές και να μα βαριέται και να το κάνει πολύ καλά.

Σε αυτό το παράδειγμα, στόχος σας είναι να κινήσετε το πουλί προς το γουρούνι. Θα μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε το μπλοκ επανάληψης για να το κάνουμε πολύ εύκολα. Μπορείτε να το κάνετε δίνοντας στον υπολογιστή μία εντολή κίνησης μπροστά πέντε φορές για να προχωρήσει το πουλί ένα βήμα κάθε φορά προς το γουρούνι.

Ή μπορείτε απλά να πείτε στον υπολογιστή να κινηθεί μπροστά μία φορά, και να του πείτε να το επαναλάβει πέντε φορές και θα κάνει το ίδιο πράγμα. Για να το κάνετε αυτό, σύρετε σας την εντολή κίνησης μπροστά και βάλτε την μέσα στο μπλοκ επανάληψης. Και μπορείτε να κάνετε κλικ στο μπλοκ επανάληψης και να του πείτε πόσα βήματα θέλετε να κάνετε μπροστά.

 

Για να ξεκινήσετε τη Δραστηριότητα του Λαβύρινθου με τα Angry Birds πατήστε ΕΔΩ.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση