Οι θησαυροί του Φωτόδεντρου

Αυτό το Φωτόδεντρο είναι πραγματικός θησαυρός! Αυτές τις ημέρες ανακαλύπτουμε με τις τάξεις Β,Γ & Δ τους θησαυρούς του και βλέπουμε πόσο καλοί μαθητές και μαθήτριες είμαστε στην Πληροφορική και όχι μόνο 😉

Ας δούμε μερικούς…


ΒΡΕΣ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ!

ΒΡΕΣ ΠΟΣΑ ΖΩΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ!

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ – ΛΕΞΟΣΥΛΛΕΚΤΗΣ

Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με τον χειρισμό του πληκτρολογίου, συνδυάζοντας την εκμάθηση των γραμμάτων και του συλλαβισμού των λέξεων. Οι μαθητές προσπαθούν να συλλέξουν όσα περισσότερα διαμαντάκια – συλλαβές μπορούν, με στόχο να σχηματίσουν τις κατάλληλες λέξεις. Παίζοντας ελεύθερα, εξοικειώνονται με τα γράμματα και τον συλλαβισμό των λέξεων. Απευθύνεται κυρίως στους μαθητές της πρώτης τάξης του Δημοτικού.
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση του ποντικιού, συνδυάζοντας, παράλληλα, την εξάσκηση σε απλές αριθμητικές πράξεις. Σ
Οι μαθητές καλούνται να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν τους κατάλληλους αριθμούς, ώστε να συμπληρώσουν τον αριθμό – στόχο που θα τους οδηγήσει στο επόμενο επίπεδο του παιχνιδιού, και παράλληλα εξασκούνται στη χρήση του ποντικιού.

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ – ΓΡΑΜΜΑΤΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ

Εκπαιδευτικό παιχνίδι εκμάθησης του πληκτρολογίου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με τη θέση των γραμμάτων του ελληνικού αλφαβήτου στο πληκτρολόγιο.

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ – ΦΟΥΣΚΑ

Εκπαιδευτικό παιχνίδι εξοικείωσης με το πληκτρολόγιο. Πιο συγκεκριμένα, στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με τη θέση των γραμμάτων του ελληνικού αλφαβήτου στο πληκτρολόγιο.

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ – ΛΕΞΗΔΡΟΜΙΕΣ

Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στη εξοικείωση των μαθητών με την πληκτρολόγηση κειμένου. Το μαθησιακό αντικείμενο προσομοιώνει έναν αγώνα δρόμου, στον οποίο κάθε χαρακτήρας που πληκτρολογείται αντιστοιχεί σε ένα βήμα του δρομέα στην πορεία του προς τον τερματισμό.
Οι μαθητές καλούνται να πληκτρολογήσουν συγκεκριμένες προτάσεις, σταδιακά αυξανόμενης δυσκολίας, σε συγκεκριμένο χρόνο. Το παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες τάξεις του Δημοτικού, αλλάζοντας τον βαθμό δυσκολίας από τις ρυθμίσεις. Προτείνεται βαθμός δυσκολίας 1 μέχρι 3 για την Α΄ τάξη, 3 μέχρι 5 για την Β΄ και 5 μέχρι 10 για την Γ΄ Τάξη.

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ – ΣΚΟΥΛΗΚΑΚΙ

Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει αφενός στην εξοικείωση των μαθητών με τον χειρισμό του πληκτρολογίου και αφετέρου στην εξάσκηση σε απλές αριθμητικές πράξεις. Οι μαθητές προσπαθούν να υπολογίσουν το αποτέλεσμα μιας τυχαίας πράξης, ενώ πρέπει να κατευθύνουν τον ήρωα στη σωστή θέση, με χρήση των πλήκτρων. Ηλικίες: 9-12 ετών. 

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ – EDURUN

Τρισδιάστατο εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση του πληκτρολογίου, συνδυάζοντας, παράλληλα, την εξάσκηση στην ορθογραφία και στην αριθμητική.
Οι μαθητές χειρίζονται τον χαρακτήρα στον τρισδιάστατο κόσμο, προσπαθώντας να φτάσουν στο τέλος, αφού λύσουν στη διαδρομή μια ακολουθία προβλημάτων. Απευθύνεται κυρίως στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού.

ΕΞΟΙΚΕΙΩΝΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ

Δραστηριότητα εξοικείωσης με το πληκτρολόγιο. Σκοπός της δραστηριότητας είναι η τοποθέτηση των πλήκτρων στη σωστή θέση τους στο πληκτρολόγιο. Το μαθησιακό αντικείμενο έχει τέσσερα επίπεδα δυσκολίας, ενώ παρέχει τη δυνατότητα χρήσης ελληνικού ή αγγλικού πληκτρολογίου. Οι μαθητές σέρνουν με το ποντίκι τα πλήκτρα στη σωστή θέση και παράλληλα εξοικειώνονται με τη χρήση του ποντικιού.  Ηλικίες: 6-12.
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση