Με επιτυχία υλοποιήθηκε η ενημερωτική συνάντηση τη Δευτέρα, 11/5 και ωρα 6.30μ.μ, με θέμα την παροχή πρώτων βοηθειών απο εθελοντή πολιτικής προστασίας.
Στη δράση αυτή ως πρωτοβουλία του Νηπιαγωγείου Σαβαλίων και σε συνεργασία με τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων προσήλθαν στην αίθουσα του Δημοτικού σχολείου, που μας παραχώρησε ο δντης του Δημοτικού, περιπου 20 ενήλικες και 8 παιδιά.
Είδαμε κάνουμε σε περίπτωση που κάποιος ειναι λιποθυμος με αισθήσεις και χωρίς. Πως παρέχουμε τις πρώτες βοήθειες με κάρπα και θέση ανανηψης. Οι γονείς συμμετείχαν με ερωτήσεις αλλά και πρακτικά μεταξύ τους και σε ομοίωμα. Έμαθαν τη χρήση του επινειδωτη. Στη συνέχεια είδαμε τι κάνουμε σε πνιγμονή από φαγητό, από νερό στη θάλασσα, σε περίπτωση επιληψίας, χτυπημάτων στο κεφάλι, αιμορραγίας και τσιμπιμάτων.
Όλα ήταν πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα. Ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή και ειδικά τον εθελοντή πολιτικής προστασίας για την αποδοχή του πρόσκλησης , για τον μεταδοτικό του τρόπο ,την κατάρτισή του και τις πληροφορίες που μας παρείχε.





























