Ακαδημία γονέων
Τα συνημμένα έγγραφα ζητήθηκε από τον Δήμο Ήλιδας μέσω της κας Γεωργίας Τσόπελα να προωθηθούν στους γονείς / κηδεμόνες των μαθητών
Link συμμετοχής
Απόκριες ,Τσικνίζουμε
Απόκριες, στολές, μάσκες και φυσικά Τσικνοπέμπτη με χορούς, στολές, σερπαντίνες, ψησταριές και τσίκνα. Δεν έλειψε το γαϊτανάκι και το πέταγμα του χαρταετού.
Ευχαριστούμε τους γονείς που ήρθαν στα σχολεία μας ,εψησαν και πρόσφεραν δωρεάν στα παιδιά τα σουβλάκια. Διασκέδασαν όλοι. Χρόνια πολλά!! Καλές Απόκριες!
6 Μαρτίου, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Τα παιδιά ενημερώθηκαν για το τι σημαίνει σχολικός εκφοβισμός και bullying, παρακολούθησαν ψηφιακό και εποπτικό υλικό πχ. Μίλα τώρα του Χαμόγελου του παιδιού ,προβληματίστηκαν, συζητήσαμε τα συναισθήματα και τους τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου. Επίσης έφτιαξαν μια ατομική κατασκευή και είπαμε ότι ακόμα και οι λέξεις πληγώνουν και τσακίζουν την καρδιά μας έχοντας για παράδειγμα ένα χαρτί για καρδιά ,που σε κάθε λέξη,που πονάει, γινόταν όλο και ποιο τσαλακωμενο.
Διαβάσαμε και το παραμύθι ενός μαθητή, σχετικό με το θέμα με τίτλο: θέλω κι εγώ να γίνω λύκος.
Και ξαναμιλήσαμε για την αφίσα μας, συμμετοχή στο πρόγραμμα του Χαμόγελου του παιδιού, όπως κάθε χρονιά, φτιαγμένη από κομμάτια lego φέτος.
Διαδικτυακό σεμινάριο για γονείς με θέμα τα όρια
Πρόκειται για δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο από το Ινστιτούτο prolepsis, Νοιάζομαι για το παιδί μου, με πολύ ενδιαφέρον θέμα: τα όρια ,την Τετάρτη 13/3/2024 και ώρα 6.μ.μ.
Δηλώσετε στον παρακάτω σύνδεσμο συμμετοχής/εγγραφή εγκαίρως,διότι οι θέσεις είναι περιορισμένες.
https://noiazomai.prolepsis.gr/%ce
Του καιρού τα καμώματα/ 2ο Εργαστήριο δεξιοτήτων
Εδώ και 1.5 μήνες τα παιδιά έμαθαν για τα καιρικά φαινόμενα, τα ακραία καιρικά φαινόμενα, μετρούσαν και κατέγραφαν καθημερινά το καιρικό φαινόμενο της ημέρας και την θερμοκρασία, εμπλούτισαν σχετικά το λεξιλόγιο τους, έκαναν το μετεωρολόγο, έμαθαν για την αξία του ήλιου στον κύκλο του νερού. Δραματοποιησαν τον μύθο ο Ήλιος και ο Βοριάς. Είδαν την κιβωτό του Νώε μαζί με ψηφιακό υλικό για τα καιρικά φαινόμενα και τι συναισθήματα μας προκαλούν τα ακραία με τις συνέπειες τους. Πειραματίστηκα με με πάγους ,νερό, φτιάξαμε μακέτα τον κύκλο του νερού βροχόμετρο με καταμετρήσεις, θερμόμετρο , τηλεόραση για το δελτίο του καιρού και ανεμόμετρα. Παίξαμε παιχνίδια με τον αέρα. Και στον υπολογιστή έπαιξαν σχετικά παιχνίδια και ζωγράφισαν τον κύκλο του νερού.
Ηταν ένα εργαστήριο που τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον και έλυσαν απορίες τους και το χάρηκαν πολύ.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2024-2025
Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής από 1/3/2024 έως 20/3/2024.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Συγκεκριμένα, εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο Σαβαλίων για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 που κατοικούν αποκλειστικά στα Σαβάλια, Ροβιάτα και Αμπελόκαμπο.
Όταν γίνει αποδεκτή η εγγραφή, οι γονείς προσκομίζουν στην σχολική μονάδα μετά τις 1.μ.μ( στο σχόλασμα) ,κατόπιν προηγηθείσας τηλ. Επικοινωνίας στο 6946114794 ,τα εξής δικαιολογητικά:
α) την υπεύθυνη δήλωση συγκατάθεσης του 2ου κηδεμονα για την εγγραφή στο συγκεκριμένο νηπιαγωγείο .
β) την αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
γ)το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
δ) το Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
ε) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Η προϊστάμενη
Διονυσία Θωμοπούλου
Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.
Πρόσφατα σχόλια