Σήμερα τα 12 παρόντα νήπια επισκέφτηκαν την Α τάξη του Δημοτικού, στα πλαίσια του προγράμματος μετάβασης. Τα παιδιά επεξεργάστηκαν την τάξη και παρακολούθησαν το μάθημα μαζι με τα παιδια της Α τάξης. Τα νήπια θαρρετά σηκώθηκαν στον πίνακα έγραψαν γράμματα, αριθμούς, έκαναν πράξεις και έδειξαν την ετοιμότητα τους.
Επισκέφτηκαν το γραφείο του διευθυντή, κι εκεί ο διευθυντής τους συστήθηκε και τους ειπε οτι, για ο,τι χρειαστούν να απευθύνονται σε αυτόν.
Είδαν που είναι οι τουαλέτες, μπήκαν στην αίθουσα πληροφορικής ,όπου βρήκαν παιδιά να δανείζονται βιβλία απ τη βιβλιοθήκη του Δημοτικού, και μπήκαν και σε αλλες τάξεις να γνωρίσουν με το νέο περιβάλλον.
Τέλος υπήρξε και η συγκινητική συνάντηση των παιδιών με ενα δάσκαλο, τον οποίο αγκάλιασαν και του ευχήθηκαν καλη συνταξη.
Επιστρεφοντας στην τάξη ζωγράφισαν τι τους έκανε μεγαλύτερη εντύπωση απ την επίσκεψή τους στο Δημοτικό Σχολείο.














