Η καλοκαιρινή μας γιορτή φέτος είχε τιτλο: 20 χρονια μετά. Τα νήπια σαν νέοι και νέες συναντιουνται και αναπολούν, οσα εμαθαν στο Νηπιαγωγείο, λενε ποιήματα, τραγούδια, χορεύουν και στο τέλος εμφανίζεται και η νηπιαγωγος γερασμένη με μαγκούρα και γυαλιά, και την ευχαριστούν για όσα εμαθαν μαζι της. Ακολούθησε και η τελετή αποφοίτησης των 14 νηπίων με καπέλα, διπλώματα και κοπή της κορδέλας, που κρατουσε απ τη μια το παιδί και απ την αλλη η νηπιαγωγός, σαν σύμβολο οτι ένας κύκλος τελειώνει και αρχίζει ένας νέος. Ήταν μια πολυ νοσταλγική, συγκινητική γιορτή , που έκλεισε με το τραγούδι, οπου υπαρχει αγαπη, και τον αποχαιρετισμο του ΓΧ ,αφού φεύγει για την πατρίδα του μετά απο 2 χρόνια στο σχολείο μας.
Στο τέλος της γιορτής οι γονείς προσέφεραν μπουφέ με εδέσματα.
Ήταν μια υπεροχη ,δημιουργική χρονιά. Καλη προοδο στους αποφοιτήσαντες και ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.



























