Εργαστήριο δεξιοτήτων “Το δάσος”

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Κλιματική αλλαγή-Φυσικές καταστροφές, Πολιτική
Προστασία

28/5/2024

7ο Εργαστήρι

Αξιολόγηση του προγράμματος το δάσος

Τι έμαθα για το δάσος

Τι μπορούμε να κάνουμε για το δάσος

Αξιολόγηση του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα το δάσος Από τι κινδυνεύει το δάσος 1

Από τι κινδυνεύει το δάσος

Ο κατάλογος του καλού Επισκέπτη στο δάσος

Ο κατάλογος του καλού επισκέπτη στο δάσος

24/5/2024

6ο Εργαστήρι

Οι μικροί εξερευνητές παρατηρούν στο μικροσκόπιο τα φυτά

Παρατηρούμε ότι μας ενδιαφέρει στο μικροσκόπιοΠαρατηρώ στο μικροσκόπιο τα φυτά

Παρατηρώ στο μικροσκόπιο τα φυτά 1

20 Μάη 2024

5ο εργαστήρι 

Τα μανιτάρια του δάσους

Γνωρίζουμε-τα-μανιτάρια

Μανιτάρια στο δάσος

27/5/2024

4ο εργαστήρι

Οι μικροί εξερευνητές παρατηρούν με το μικροσκόπιο φυτά , καρπούς και άνθη αλλά και προσωπικά τους αντικείμενα.

Παρατηρούμε ότι μας ενδιαφέρει στο μικροσκόπιο Παρατηρώ στο μικροσκόπιο τα φυτά Παρατηρώ στο μικροσκόπιο τα φυτά 1

20/4/2024

3ο εργαστήρι

Ερώτηση που τίθεται από τον εκπαιδευτικό για να προβληματίσει τα παιδιά

 

Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για να σώσουμε το δάσος;

Ο κατάλογος του καλού επισκέπτη στο δάσος

19/4/202

Μετά την
παρακολούθηση του βίντεο, θέσαμε στα παιδιά το ερώτημα: ποια νομίζετε ότι
είναι τα οφέλη του δάσους; πού οφείλονται οι πυρκαγιές στο δάσος;
εκτός από τις ανθρώπινες δραστηριότητες που αλλού
οφείλονται; τι συμβαίνει όταν το δάσος παίρνει φωτιά; η καταστροφή
ενός δάσους τι συνέπειες έχει για τη ζωή του ίδιου του δάσους αλλά και
για τη ζωή του ανθρώπου; με ποιους τρόπους μπορούμε να βοηθήσουμε;
Αφού συζητήσουμε για τις αιτίες
που κινδυνεύει το δάσος,
παρουσιάζουμε  σε κάθε ομάδα καρτέλες και ζητούμε να τις
ταξινομήσουν σε τρείς κατηγορίες:

Κίνδυνος στο δάσος κίνδυνοι στο δάσος2 Κίνδυνοι στο δάσος1

α) Ανθρώπινες ενέργειες από λάθος, επειδή δε γνωρίζουμε ή αδιαφορούμε.

β) Ανθρώπινες
ενέργειες από πρόθεση

γ) Φυσικές αιτίες

Παίζουμε το παιχνίδι πάζλ στο φωτόδεντρο

Το οικοσύστημα στο δάσος

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-11018

18/4/2024

Παρακολούθηση βίντεο για τις φωτιές στα δάση

17/4/2024

2ο εργαστήρι

Το δάσος ο καλύτερος μας φίλος κινδυνεύει

Τέθηκε το ερώτημα στα παιδιά : Ποια από αυτά τα υλικά που βρήκαμε προέρχονται από το δάσος και ποια όχι.

Μετά από αρκετή συζήτηση καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα σκουπίδια που αφήνουν οι άνθρωποι από το πικ-νικ και από το ψήσιμο, μολύνουν το περιβάλλον και επειδή ανάβουν πολύ εύκολα και καίγονται, μπορεί να πάρει φωτιά το δάσος

Στο δάσος είδαμε 1.σκουπίδια 2. Ξερά κλαδιά 3. Λουλούδια

 

16/4/2024

1ο εργαστήρι

Οργανωμένη επίσκεψη στο δασάκι που βρίσκεται στο χωριό.

Εξερευνούμε το δάσος Οι μικροί εξερευνητές σε δράση

Τι μας προσφέρει το δάσοςΤο δάσος

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και πήραν μαζί τους φωτογραφική μηχανή, μεγεθυντικό φακό, ένα κουτάκι για να συγκεντρώσουν ότι τους κάνει εντύπωση.

Μοιράστηκαν αρμοδιότητες

Φωτογράφιση των κάδων που υπάρχουν

Συνέντευξη από ένα δένδρο

Συγκέντρωση των σκουπιδιών : πλαστικά, χαρτιά κλπ.

Συγκέντρωση ξερών κλαδιών, φύλλων κλπ

Τα παιδιά ετοίμασαν τις ερωτήσεις για τη συνέντευξη του δέντρου κι έτσι έμαθαν τα οφέλη του δάσους.

Κατά την επίσκεψη τα παιδιά αναρωτήθηκαν πως βρέθηκαν στα σκουπίδια στο δάσος, και τι μπορεί να συμβεί αν παραμείνουν τα ξερά κλαδιά και φύλλα στο δάσος (κίνδυνος πυρκαγιάς).

Παρακολουθούμε το εκπαιδευτικό βίντεο βόλτα στο δάσος

 

Παρακολουθούμε το βίντεο σχετικά με το δάσος

https://www.youtube.com/watch?v=ryEmAkssI18&ab_channel=SotiriaKitsiou

 

Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων

Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων

4/4/2024

Τα παιδιά έφτιαξαν την αφίσα με τα συνθήματα τους για τα αδέσποτα ζώα.

20240404 121840 20240404 115539 20240404 121702

Η ιστορία ενός αδέσποτου σκύλου!

Αδέσποτο ζώο είναι κάθε ζωάκι συντροφιάς το οποίο είτε δεν έχει σπιτάκι, γεννήθηκε και ζει στο δρόμο είτε βρέθηκε για κάποιο λόγο μακριά από το σπιτάκι του και τους ανθρώπους που το φρόντιζαν.

Πολλά ζωάκια έγιναν αδέσποτα γιατί οι άνθρωποι που τα φρόντιζαν και τα αγαπούσαν δε τα ήθελαν πια και τα άφησαν στο δρόμο. Αυτά τα ζωάκια έκαναν μωράκια που ζούσαν και αυτά στο δρόμο και με αυτόν τον τρόπο τα αδέσποτα αυξάνονται.

Μια τέτοια ιστορία είναι και η ιστορία ενός σκυλάκου, του Ξουτ. Οι άνθρωποι που το φρόντιζαν τον άφησαν στο δρόμο και ο Ξουτ έγινε αδέσποτος. Ας δούμε την ιστορία του….

 

Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων – 4 Απριλίου

Σήμερα, 4 Απριλίου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων, η οποία καθιερώθηκε με πρωτοβουλία των ολλανδικών φιλοζωικών οργανώσεων. Δεν πρόκειται για μία  ημέρα γιορτής. Έχει σκοπό να ευαισθητοποιήσει όλους μας, τη διεθνή κοινότητα και τον καθένα μας ξεχωριστά,  σχετικά με την τύχη των αδέσποτων ζώων.

Στον πλανήτη μας υπολογίζεται πως υπάρχουν περίπου 600 εκατομμύρια αδέσποτα ζωάκια, τα οποία χρειάζονται τη βοήθειά μας. Είναι πληγωμένα, πεινασμένα, διψασμένα, κρυώνουν τον Χειμώνα και ζεσταίνονται το Καλοκαίρι. Έχουν ανάγκη τη φροντίδα μας για να ζουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον.

Με ποιους τρόπους μπορούμε να δείχνουμε την αγάπη μας σε αυτά τα αδύναμα και απροστάτευτα πλάσματα; Να πιέζουμε τον δήμο μας για τη στείρωση και την περίθαλψή τους. Να αφήνουμε λίγη τροφή και νερό έξω από την πόρτα μας όποτε μπορούμε. Να λέμε στη μαμά και τον μπαμπά να στειρώσουν το σκυλάκι ή τη γατούλα μας. Να τους φερόμαστε με στοργή και αγάπη. Και αν θέλουμε να έχουμε ένα κατοικίδιο, να  το υιοθετούμε με υπευθυνότητα,  σώζοντας ένα πλάσμα από τον δρόμο.

Ο Μαχάτμα Γκάντι, ένας Ινδός στοχαστής, είπε πως «Το μεγαλείο και η ηθική πρόοδος ενός έθνους μπορούν να κριθούν από τον τρόπο που φέρεται στα ζώα».

Και μην ξεχνάμε: Υιοθετούμε αδέσποτα ζωάκια και δεν τα αγοράζουμε.

2 Απρίλη Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2 Απρίλη 2024

20240403 090052 20240403 090103

Τα παιδιά έφτιαξαν δακτυλόκουκλες και τη θεατρική σκηνή και έπαιξαν κουκλοθέατρο το παραμύθι της κοκκινοσκουφίτσας.

20240403 120721

Καθιερώθηκε από την Ι.Β.Β.Υ., τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα.

Γιορτάζεται κάθε χρόνο τη μέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός συγγραφέας παραμυθιών : Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. 

Οι μαθητές/τριες  δημιουργούν το δικό τους βιβλίο και σελιδοδείκτη.

Δημιουργία βιβλίου

Καλλιέργεια φιλαναγνωσίας

Διαβάζω ένα βιβλίο 1

Πίνακες Ζωγραφικής με θέμα βιβλίο

Η αναγνώστρια - Pierre-Auguste Renoir 1875Η αναγνώστρια – Pierre-Auguste Renoir 1875

Αλέξανδρος Serebryakov, διαβάζοντας ένα βιβλίο - Zinaida SerebriakovaΑλέξανδρος Serebryakov, διαβάζοντας ένα βιβλίο – Zinaida Serebriakova

Ο Βιβλιοθηκάριος -Giuseppe Arcimboldo

ΑΦΙΣΑ 2024

Η Ιαπωνία είναι η χώρα που έχει την επιμέλεια της αφίσας και του μηνύματος για το 2024

AFISA PAGKOSMIA HMERA PAIDIKOU BIBLIOU 2024

Το μήνυμα της  συγγραφέως  Eiko Kadono από την Ιαπωνία:

Διασχίστε τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας!

Οι ιστορίες ταξιδεύουν πάνω σε φτερά, λαχταρώντας ν’ ακούσουν το χαρούμενο χτύπο της καρδιάς σας.

Είμαι μια ιστορία που ταξιδεύει. Πετάω παντού.

Με τα φτερά του ανέμου ή τα φτερά των κυμάτων, ή καμιά φορά και με τα μικροσκοπικά φτερά της άμμου. Πετάω, βέβαια, και με τα φτερά των αποδημητικών πουλιών. Ακόμα και με τα φτερά των αεροπλάνων.

Στέκομαι δίπλα σου. Γυρίζω τις σελίδες για να σου πω μια ιστορία, εκείνη που θέλεις ν’ ακούσεις.

Θα σου άρεσε μια παράξενη και θεσπέσια ιστορία;

Ή τι θα έλεγες για μια λυπητερή, μια τρομακτική ή μια αστεία;

Αν δεν έχεις διάθεση να την ακούσεις τώρα, δεν πειράζει. Όμως ξέρω πως κάποια μέρα θα θέλεις. Όταν θα θέλεις, λοιπόν, φώναξε: «Ιστορία που ταξιδεύεις, έλα! Κάθισε δίπλα μου!».

Κι αμέσως θα πετάξω κοντά σου.

Έχω τόσες ιστορίες να μοιραστώ!

Τι θα έλεγες για την ιστορία ενός μικρού νησιού που βαρέθηκε τη μοναξιά του, έμαθε να κολυμπάει κι αποφάσισε να βρει έναν φίλο;

Ή για την ιστορία μιας παράξενης νύχτας, όταν παρουσιάστηκαν δύο φεγγάρια;

Ή για τη νύχτα που χάθηκε ο Άι-Βασίλης.

Ω! Μπορώ ν’ ακούσω την καρδιά σου. Χτυπάει όλο και πιο γρήγορα.

Ταπ ταπ, τίκι τακ, τικ τοκ, τικ τικ τακ!

Η ιστορία που ταξιδεύει πήδηξε μέσα σου κι έκανε την καρδιά σου να χτυπάει δυνατά.

Τώρα θα γίνεις κι εσύ μια τέτοια ιστορία, ανοίγοντας τα φτερά σου να πετάξεις.

Και έτσι, μια ακόμα ιστορία που ταξιδεύει γεννιέται.

 

https://youtu.be/AExEbu3AzPw?t=24

books kids

Ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν

αρχείο λήψης.jpg

Δανός συγγραφέας και ποιητής, πασίγνωστος σ’ όλο τον κόσμο για τα παραμύθια του. Γιος ενός παπουτσή και μιας πλύστρας, ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (Hans Christian Andersen) γεννήθηκε στις 2 Απριλίου του 1805 στην πόλη Οντένσε. Έμεινε ορφανός από πατέρα στα 11 του χρόνια και έκανε διάφορες δουλειές για να τα φέρει βόλτα αυτός και η μητέρα του. Το σχολείο ήταν μια πολυτέλεια για τον μικρό Χανς Κρίστιαν. Κατάφερε όμως να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα: να γράφει παραμύθια! Το όνομά του μπορεί να μην σας είναι γνωστό αλλά τα παραμύθια του σίγουρα τα γνωρίζετε.

Τα καινούρια ρούχα του αυτοκράτορα,

Η Βασιλοπούλα και το ρεβίθι,

Το ασχημόπαπο,

Το κοριτσάκι με τα σπίρτα,

Ο μολυβένιος στρατιώτης

και πολλά άλλα.

ΠΑΖΛ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

εδώ

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=09f6f79b9f2d

Τα πουλιά /Αποδημητικά πουλιά

28/3/2024

20240329 085112 20240329 090147 20240329 120503

27/4/2024

Καταγράφουμε στο google earth την διαδρομή των μεταναστευτικών πουλιών

Αποδημητικά πουλιάΚαταγραφή

 

Ας γνωρίσουμε κάποια πουλιά που έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά

Η ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟΣ

Είναι το μεγαλύτερο πουλί της γης και λέγεται ότι το ύψος του φτάνει τα 2 μέτρα!!

ΤΟ ΚΟΛΙΜΠΡΙ

Είναι το μικρότερο πουλί, το οποίο χτυπάει τα φτερά του πιο γρήγορα από κάθε άλλο πουλί και τρέφεται με το νέκταρ των λουλουδιών!

ΤΟ ΠΑΓΩΝΙ

 Το πουλί με τη μεγαλύτερη και πιο εντυπωσιακή ουρά είναι το αρσενικό Παγώνι!

Υπάρχουν πουλιά που το κελάηδισμά τους είναι μαγικό όπως, το αηδόνι που θεωρείται ο τραγουδιστής του δάσους!

ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ

Υπάρχουν πουλιά που δεν μπορούν να κελαηδήσουν, όπως

ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ

undefined

Πουλιά που μιμούνται ήχους που ακούν, ακόμα και τη φωνή του ανθρώπου, όπως

Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ

Είναι πανέξυπνα και πολύ κοινωνικά πλάσματα και επιζητούν την αλληλεπίδραση με τους ιδιοκτήτες τους!

Αποδημητικά πουλιά

Αποδημητικά πουλιά είναι: Χελιδόνι, Πελεκάνος, Πελαργός, Ερωδιός, Αγριόπαπια, Αγριόχηνα, Κύκνος, Σταχτοτσικνιάς, Λευκοτσικνιάς, Βουτηχτήρι. Παρατηρούμε το παρακάτω βίντεο:

Τα αποδημητικά πουλιά συγκεντρώνονται σε μεγάλες παρέες και ταξιδεύουν πολλά πολλά πουλιά μαζί για να βοηθούν το ένα το άλλο. Καθώς ταξιδεύουν πάνω από θάλασσα, δεν είναι εύκολο να ξεκουράζονται. Γι’αυτό τα μεγάλα πουλιά, όπως οι γερανοί και οι πελαργοί, βοηθούν τα μικρά χελιδόνια παίρνοντάς τα πάνω στις φτερούγες τους. Βέβαια, όταν συναντούν καράβι στο ταξίδι τους ξεκουράζονται πάνω σε αυτό!!

Αίνιγμα για το χελιδόνι

Από πάνω σαν τηγάνι

από κάτω σαν βαμβάκι

κι από πίσω σαν ψαλίδι

 

«Έρχομαι φίλε από μακριά,

κι αν είναι ορισμός σου

να χτίσω το σπιτάκι μου

έξω από το δικό σου;»

 

Ταξιδιάρικο πουλί, εκεί που θα πας, σε τόπο μακρινό

πάρε το όνειρό μου και άστο σε ένα ψηλό βουνό.

Κι αυτή τη λύπη που νιώθω καμιά φορά στη καρδιά,

ασ’ τη στη λίμνη ή στην ακροθαλασσιά.

Άνοιξε τα ανάλαφρα φτερά και σου εύχομαι χίλια καλά.

Κι όταν με το καλό θα ξαναρθείς, έλα στο γνωστό μέρος να με βρεις.

Θα έχω τόσα να σου πω, για τις μέρες που ήμασταν χωριστά.

Εκεί! στου μπαλκονιού μου τη γωνιά.

Τί είναι;

Μα φυσικά το χελιδόνι!!!

Ας γνωρίσουμε λοιπόν καλύτερα τα χελιδόνια, τα πανέμορφα αυτά πουλιά!

Από πολύ παλιά οι άνθρωποι είχαν συνδυάσει την άφιξη των χελιδονιών με την άνοιξη. Αυτό και μόνο θα ήταν αρκετό για να καταλάβουμε γιατί τα χελιδόνια είναι τόσο αγαπητά στους ανθρώπους.
Ωστόσο, ακόμα ένας λόγος είναι και η τροφή τους αφού τρέφονται με έντομα, όπως τα κουνούπια και οι μύγες γλυτώνοντας έτσι τους ανθρώπους από χιλιάδες ενοχλητικά τσιμπήματα και όχι μόνο.

Τα χελιδόνια διανύουν πάρα πολλά χιλιόμετρα για να φτάσουν σε εμάς αντιμετωπίζοντας παράλληλα πάρα πολλούς κινδύνους όπως τα αρπακτικά πουλιά, τους δυνατούς ανέμους και τις καταιγίδες.
ς . Τα τέσσερα από τα πέντε είδη χελιδονιών που υπάρχουν, φτιάχνουν τη φωλιά τους από πηλό (λάσπη) ενώ μόνο το ένα (το οχθοχελίδονο) ανοίγει τρύπες στο έδαφος συνήθως εκεί που υπάρχει νερό. Μαζεύουν μικρά κομμάτια λάσπης από κάποιο κοντινό σημείο και τα μεταφέρουν εκεί που θέλουν για να χτίσουν τη φωλιά τους.
Χρειάζονται 700 – 1500 σβόλους για την κάθε φωλιά. Το «χτίσιμο» μπορεί να κρατήσει από 3 έως 16 ημέρες.

 Γι’αυτό το λόγο δεν πρέπει να γκρεμίζουμε τις φωλιές που έχτισαν στα μπαλκόνια μας τα χελιδόνια το καλοκαίρι που πέρασε, έτσι ώστε να τις βρούνε στη θέση τους την Άνοιξη που θα επιστρέψουν. Ποιος άλλωστε θέλει να του γκρεμίσουν οι άλλοι το σπίτι;

Πελαργοί

 

Τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους άρεσε από τον μύθο του Αισώπου “Η αλεπού και το λελέκι”

20240329 120958

https://aesop.iep.edu.gr/node/18991/2899

 

25η Μαρτίου 1821

Το σκηνικό της γιορτής

20240322 08122520240321 09551620240321 09552320240321 09553320240322 09045120240322 091332

Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε και να ακούσετε τα τραγούδια της γιορτής μας από τα παιδιά.

https://drive.google.com/file/d/1sVJiMa7i-YoUUDGHrQjBJKwJNUX2z_nL/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1ONTWCnAmY26vyQGqnT0GHAtncV3qWrm6/view?usp=sharing

 

 

Αποκριά

11/3/2004

Ο Αρλεκίνος

https://www.youtube.com/watch?v=lxcyCn3zxQw&ab_channel=%CE%A4%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%9C%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CF%83%CE%B7

 

 

7/3/2004

Τσικνοπέμπτη

Στον πολυχώρο της κοινότητας τσικνίζουμε παρέα με το δημοτικό σχολείο . Μία διοργάνωση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.

20240307 111415 20240307 112503

Ο κλόουν

Το τραγούδι του κλόουν

20240308 12465420240312 14003520240314 122008

Εγγραφές μαθητών/τριών στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ  Δ/ΝΣΗ Π.Ε .& Δ.Ε.   ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Δ/ΝΣΗ Π.Ε. Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ

 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΤΡΑΝΩΝ

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας ανακοινώνουμε ότι οι εγγραφές των μαθητών/τριών θα γίνονται από

1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25 , μαθητές γεννημένοι το 2020

Απαραίτητα δικαιολογητικά

  1. Αίτηση εγγραφής
  2. Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα/κηδεμόνα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου.
  3. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο να φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  4. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή( Α.Δ.Υ.) Συμπληρώνεται από παιδίατρο ή γενικό ιατρό ή παθολόγο σε κέντρα υγείας ή εξωτερικά ιατρεία Νοσοκομείων, σε ιδιωτικά ιατρεία συμβεβλημένα με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. ή τον αντίστοιχο ασφαλιστικό φορέα των γονιών και κηδεμόνων και σε ιδιωτικά ιατρεία (χωρίς σύμβαση με ασφαλιστικά ταμεία).

Σας ενημερώνουμε ότι η υποβολή των αιτήσεων – Υπεύθυνων Δηλώσεων εγγραφών γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

   Μαρία Κώτσου

 Νηπιαγωγός

Η εγκύκλιος εδώ



Λήψη αρχείου

 

Ανακύκλωση

28/2/2024

Επισκέφθηκε περιβαλλοντολόγος της ΔΙΑΔΥΜΑ(Διαχείριση Απορριμμάτων Δυτικής Μακεδονίας) το νηπιαγωγείο μας και μίλησε στα παιδιά για την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση . Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για την χρησιμότητα της ανακύκλωσης με παιγνιώδη τρόπο και να κάνουν ερωτήσεις σε ότι τα προβληματίζει σχετικά με τον σωστό τρόπο διαχείρισης των απορριμμάτων.

 

20240228 13090520240228 121058 20240228 121054    20240228 121016