Ενα κοινό βίντεο με στιγμιότυπα από τις ενασχολήσεις μας με τις δραστηριότητες του προγράμματός μας! Η Yayoi Kusama μας εμπνέει!
Ένα Μουσείο Τέχνης εμπνευσμένο από τη Yayoi Kusama!
Ενα Μουσείο των έργων τεχνης μας! Μια μικρή γεύση βέβαια.. Το έφτιαξε ο Γιώργος από την Ελλάδα!
Yayoi Kusama comes to class!
Καθώς το έργο μας πλησιάζει στο τέλος του, με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε κάποια από τα κοινά μας έργα με τους συνεργάτες μας!
Πάμε λοιπόν…
Ενα βίντεο με τις κολοκύθες να ταξιδεύουν στην Ευρώπη! Το έφτιαξε η Marina, από την Ισπανία!
Επίσκεψη μελισσοκόμου στο σχολείο μας. Τμήματα 1, 2, 3.
Μας επισκέφτηκε ο κ. Γιάννης Παπαδημητρόπουλος, μελισσοκόμος για να μας μιλήσει για το πιο εργατικό έντομο, την μέλισσα. Έδειξε τον εξοπλισμό που χρησιμοποιεί όπως τη στολή εργασίας, το καπνιστήρι και την κυψέλη. Επίσης έφερε και έδειξε στα παιδιά εκπαιδευτική κυψέλη με ζωντανές μέλισσες! Μέσα από αυτά μάθαμε πληροφορίες για την κοινότητα των μελισσών, πώς λειτουργεί και πόσο σημαντική είναι για την ανθρωπότητα αλλά και το περιβάλλον. Τέλος έδωσε σε όλους μία κηραλοιφή δώρο. Τον ευχαριστούμε πραγματικά για αυτή την τόσο χρήσιμη επίσκεψη!
Μουσειακή αγωγή Τμήμα 2
Τον Απρίλιο στο σχολείο μας μάθαμε τι είναι ένα Μουσείο, τα είδη των Μουσείων, τι εκθέματα μπορείς να συναντήσεις εκεί, ποιους ανθρώπους και πολλές άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για αυτά. Επισκεφθήκαμε το αρχαιολογικό Μουσείο της Ελεύθερνας, στο οποίο αξιοποιήσαμε το χώρο και κάναμε κάποιες δραστηριότητες μετά την περιήγησή μας σε αυτό.
Μαθαίνοντας για τις προθήκες και τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται πολύ καλά φυλαγμένα τα πολύτιμα αντικείμενα ενός μουσείου, δημιουργήσαμε και εμείς ένα μικρό μουσείο στην τάξη μας με τα δικά μας πολύτιμα αντικείμενα, αφού πρώτα φτιάξαμε και διακοσμήσαμε τις προθήκες στις οποίες θα
Επίσης πραγματοποιήσαμε εικονική περιήγηση στο Μουσείο φυσικής ιστορίας Γουλανδρή που βρίσκεται στην Αθήνα, μέσω του υπολογιστή.
Τέλος
γνωρίσαμε τα απολιθώματα δημιουργώντας με πηλό ίχνη δεινοσαύρων- παιχνιδιών.
Ερωτόκριτος…. (τμήμα 1)
Αυτή την εβδομάδα τα παιδιά ταξίδεψαν στον κόσμο του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας. Ο Ερωτόκριτος είναι ένα έμμετρο μυθιστόρημα, το οποίο συντέθηκε από τον Βιτσέντζο Κορνάρο στην Κρήτη, πιθανότατα κατά την πρώτη δεκαετία του 17ου αιώνα. Αποτελείται από ιαμβικούς δεκαπεντασύλλαβους ομοιοκατάληκτους στίχους αποδιδόμενους στην κρητική διάλεκτο, εκ των οποίων οι τελευταίοι 12 αναφέρονται στον ίδιο τον ποιητή. Κεντρικό θέμα του είναι ο έρωτας ανάμεσα σε δύο νέους, τον Ερωτόκριτος και την Αρετούσα, και γύρω από αυτό περιστρέφονται και άλλα θέματα όπως η τιμή, η φιλία, η γενναιότητα και το κουράγιο.
Σκοπός μας ήταν :
- να αναλύσουμε την ιστορία του Ερωτόκριτου και το ποίημα δημιουργώντας «εικόνες» και διατυπώνοντας κρίσεις για τους ήρωες και την πλοκή
- να απολαύσουν την ανάγνωση διαφορετικών γραπτών κειμένων, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση του Ερωτόκριτου
- να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους με κρητικές λέξεις
- να μάθουν τα ήθη και τα έθιμα της Κρήτης
- να μάθουν και να κατηγοριοποιούν μουσικά όργανα, σε πνευστά, κρουστά, έγχορδα
- να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους μέσα από τις εικαστικές παρεμβάσεις, οι οποίες πλαισίωσαν τη θεματική μας. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από τη θεατρική αναπαράσταση και τη δραματοποίηση των ηρώων του έργου
- καθώς και με τη δημιουργία λαούτων, του τρισδιάστατου κάστρου, των παραδοσιακών στολών και του τέλους της ιστορίας
Ταξιδέψαμε με ένα τόσο ιδιαίτερο τρόπο στον κόσμο των Ηρώων και του Βιτσέτζου Κορνάρου, όλες αυτές τις μέρες
μαζί με τα παιδιά.

Ζωγραφίζω το τέλος της ιστορίας του Ερωτόκριτου.
Φτιάχνω παζλ θεματικά σε ομάδες.
Βάζω την ιστορία του Ερωτόκριτου στη σειρά.
Κατασκευάζουμε ομαδικά το κάστρο.
Μαθαίνω για τα μουσικά όργανα και κατασκευάζω λαούτα.
Δραματοποιήσαμε το έργο και δώσαμε ρόλους.
Μιλήσαμε για τα ήθη και τα έθιμα της Κρήτης και φορέσαμε παραδοσιακές στολές.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους φοιτητές του τέταρτου έτους
και ιδιαίτερα την Αδαμαντία για τη συμβολή της στην εβδομαδιαία διδασκαλία του Ερωτόκριτου.
Σε ένα τόσο όμορφο θέμα που άγγιξε τις καρδιές των παιδιών…
Διαπολιτισμική εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο μας…
Η αποδοχή και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα είναι δυο πολύ βασικές έννοιες για τους κόλπους της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Η αποδοχή της διαφορετικότητας, σχετίζεται με την ένταξη στο σχολικό πρόγραμμα, των διαφορετικών στοιχείων που φέρουν οι αλλοδαποί μαθητές. Θα πρέπει να παρέχεται η δυνατότητα σε όλους τους μαθητές ανεξαιρέτως, να αναπτύσσουν τις ικανότητές και δεξιότητές τους, καθώς και την προσωπικότητά τους, με βάση τις δικές τους κοινωνικοπολιτισμικές προϋποθέσεις.
Για τον λόγο αυτό αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την ενίσχυση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, ώστε να βοηθήσουμε στην ομαλή κοινωνικοποίηση των αλλοδαπών παιδιών, στην εξάλειψη των διακρίσεων και της ξενοφοβίας.
Γιατί όλοι οι άνθρωποι μπορεί να γίνουν μετανάστες κάποια στιγμή στη ζωή τους για οικονομικούς λόγους και όχι μόνο…
Στόχοι μας είναι:
- η εξοικείωση των μαθητών με τα διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια
- η δημιουργία ενός ισχυρού κλίματος εμπιστοσύνης, σεβασμού και αγάπης του διαφορετικού
- η μετάβαση των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης τόσο στα παιδιά όσο και στους γονείς
Το κάλεσμα γονιών του νηπιαγωγείου μας από διαφορετικές χώρες έγινε το έναυσμα για να ανοίξει μια μεγάλη συζήτηση, ευαισθητοποιώντας τους μικρούς μας μαθητές σε αυτά τα θέματα.
Η επαφή με την αλφαβήτα, με λέξεις και εικόνες από άλλες χώρες, η ανάγνωση παραμυθιού, η εμπειρία τους από μουσικά ακούσματα,
ήταν η αρχή για να ταξιδέψουμε σε ήθη και έθιμα άλλων χωρών.
Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που μοιράστηκαν μαζί μας αυτές τις στιγμές!
Σημειώσαμε ερωτήσεις για να κάνουμε στους καλεσμένους μας, τις οποίες τις σκέφτηκαν τα παιδιά.
Η καλεσμένη μας τις απάντησε με μεγάλη χαρά.
Τα παιδιά μάντευαν τις λέξεις και τις λέγανε και στις δυο γλώσσες.
Τα παιδιά έκανα προσπάθεια να γράψουν το όνομά τους στην Αραβική γλώσσα,
Μας διάβασαν ένα παραμύθι στη γλώσσα τους
και τα παιδιά μάντευαν τι μπορεί να λέει.
Έπειτα, το μεταφράσαμε στα ελληνικά…
Στο τέλος χορέψαμε ένα παραδοσιακό τραγούδι!!!
Τα παιδιά συμμετείχαν με πολλή χαρά….
Μας χάρισαν ένα παραμύθι που είναι γραμμένο στα αραβικά,
για να το έχουμε στη βιβλιοθήκη του σχολείου.
Επίσης, μας έγραψαν και αφιέρωση στη γλώσσα τους….
Σας ευχαριστούμε και πάλι για αυτό το όμορφο ταξίδι
που προσφέρατε στα παιδία!!!!
Με εκτίμηση
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου…
2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ (τμήμα 1)
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν πραγματοποιήσαμε ένα όμορφο ταξίδι στον κόσμο των παραμυθιών!
Μάθαμε για τους κανόνες και τον τρόπο χρήσης των βιβλίων. Καλλιεργήσαμε την προσπάθεια αναδιήγησης παραμυθιών από τα ίδια τα παιδία, εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο και τη φαντασία τους, τονίζοντας την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης.
Ωστόσο, το σπουδαιότερο όλων είναι ότι τα παιδιά δημιούργησαν ένα δικό τους παραμύθι και το εικονογράφησαν με πολύ μεγάλο ενθουσιασμό. Μέσα από αυτή τη διαδικασία τα παιδία ήρθαν ακόμα πιο κοντά στα παραμύθια. Οι αρχικοί μας στόχοι επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο και τα παιδία καλλιέργησαν το αίσθημα συνεργασία και διάδοσης της παιδικής λογοτεχνίας.
- Αγγλικά στο νηπιαγωγείο!!!
- Αειφόρο σχολείο
- Ανακοινώσεις
- Απόκριες
- Άρθρα
- Βραβεύσεις
- Γιορτή της Μητέρας
- Γονείς
- Δράσεις Ενεργού Πολίτη
- Δραστηριότητες τμημάτων
- Δωρεές
- Εκδηλώσεις/ Γιορτές
- Εκδρομές
- Εργαστήρια δεξιοτήτων
- Έχουμε επισκέψεις!
- Πολυτεχνείο
- Προγράμματα Etwinning
- Ρουτίνες που αγαπάμε!
- Συμμετοχές σε προγράμματα
- Χριστούγεννα
- Χωρίς κατηγορία




















































Πρόσφατα σχόλια