ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΙΣΙΡΙΩΝ

Ο ιστότοπος του Νηπιαγωγείου Μισιρίων Ρεθύμνου

Μικροί καλλιτέχνες-μεγάλα έργα! Η Yayoi Kusama μας εμπνέει!

Ιούν 20243

Ενα κοινό βίντεο με στιγμιότυπα από τις ενασχολήσεις μας με τις δραστηριότητες του προγράμματός μας! Η Yayoi Kusama μας εμπνέει!

από κάτω από: Αειφόρο σχολείο, Προγράμματα Etwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μικροί καλλιτέχνες-μεγάλα έργα! Η Yayoi Kusama μας εμπνέει!    

Ένα Μουσείο Τέχνης εμπνευσμένο από τη Yayoi Kusama!

Ιούν 20243

 

Ενα Μουσείο των έργων τεχνης μας! Μια μικρή γεύση βέβαια.. Το έφτιαξε ο Γιώργος από την Ελλάδα!

από κάτω από: Αειφόρο σχολείο, Προγράμματα Etwinning, Συμμετοχές σε προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ένα Μουσείο Τέχνης εμπνευσμένο από τη Yayoi Kusama!    

Yayoi Kusama comes to class!

Ιούν 20243

Καθώς το έργο μας πλησιάζει στο τέλος του, με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε κάποια από τα κοινά μας έργα με τους συνεργάτες μας!

Πάμε λοιπόν…

Ενα βίντεο με τις κολοκύθες να ταξιδεύουν στην Ευρώπη! Το έφτιαξε η Marina, από την Ισπανία!

 

 

 

από κάτω από: Προγράμματα Etwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Yayoi Kusama comes to class!    

Επίσκεψη μελισσοκόμου στο σχολείο μας. Τμήματα 1, 2, 3.

Μάι 202424

Μας επισκέφτηκε ο κ. Γιάννης Παπαδημητρόπουλος, μελισσοκόμος για να μας μιλήσει για το πιο εργατικό έντομο, την μέλισσα. Έδειξε τον εξοπλισμό που χρησιμοποιεί όπως τη στολή εργασίας, το καπνιστήρι και την κυψέλη. Επίσης έφερε και έδειξε στα παιδιά εκπαιδευτική κυψέλη με ζωντανές μέλισσες! Μέσα από αυτά μάθαμε πληροφορίες για την κοινότητα των μελισσών, πώς λειτουργεί και πόσο σημαντική είναι για την ανθρωπότητα αλλά και το περιβάλλον. Τέλος έδωσε σε όλους μία κηραλοιφή δώρο. Τον ευχαριστούμε πραγματικά για αυτή την τόσο χρήσιμη επίσκεψη!

0 02 05 09d7e617750411b69af236eb25a3b183ae4885417ed2e5a76e91de04460fd34d e033bd99694ccb65 30 02 05 b242fd530347c84c143a6eb9121e463d385556b0292acbf6e3c833c4e0da9fc8 2a6124850dfe3dc6 10 02 05 323bcdf228c40f30d12c586a7d6f25091aefaee21e08d62ed1af418fd9df2e5e 7f0b52472e424caf 10 02 05 91895155e264587699ea4b998e1b4a2ed26550830d0060f42fb96dd73acd805c 2b237805ab0c2be0 02 05 6fc4513764d2e760e6057925762ccbea19c840c11cef2477a38dbb492fbae29f e8c278ca2dc74cf 30 02 05 df9d2bf325c2263ec885611e21d9cc5fd5723f64eb036a86362e1aa1ea6275c3 7b379694fd8dad6f 10 02 05 0242c1a8b734eda9c881541258a5556204add1a4face0a23933a621ba6f4b54d 87ac15c005fe0bfe 20 02 05 5591c4491234f988581118b3ea36d24a455fc7207924e0c461e781d84dd8b027 4f660d47038e306d 10 02 05 473192987210b88066ed9df2cbfb3da504d9d0acfcf9b6b67c02062b0f551778 7eafa3c3a8c86b9d 1

από κάτω από: Αειφόρο σχολείο, Δραστηριότητες τμημάτων, Έχουμε επισκέψεις! | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη μελισσοκόμου στο σχολείο μας. Τμήματα 1, 2, 3.    

Μουσειακή αγωγή Τμήμα 2

Απρ 202426

Τον Απρίλιο στο σχολείο μας μάθαμε τι είναι ένα Μουσείο, τα είδη των Μουσείων, τι εκθέματα μπορείς να συναντήσεις εκεί, ποιους ανθρώπους και πολλές άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για αυτά. Επισκεφθήκαμε το αρχαιολογικό Μουσείο της Ελεύθερνας, στο οποίο αξιοποιήσαμε το χώρο και κάναμε κάποιες δραστηριότητες μετά την περιήγησή μας σε αυτό.

Μαθαίνοντας για τις προθήκες και τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται πολύ καλά φυλαγμένα τα πολύτιμα αντικείμενα ενός μουσείου, δημιουργήσαμε και εμείς ένα μικρό μουσείο στην τάξη μας με τα δικά μας πολύτιμα αντικείμενα, αφού πρώτα φτιάξαμε και διακοσμήσαμε τις προθήκες στις οποίες θα

έμπαινανεικόνα Viber 2024 04 26 14 15 18 421 εικόνα Viber 2024 04 26 14 15 18 368 εικόνα Viber 2024 04 26 14 15 18 391 εικόνα Viber 2024 04 17 21 54 10 982 εικόνα Viber 2024 04 17 18 13 06 047 εικόνα Viber 2024 04 17 17 16 44 692 εικόνα Viber 2024 04 17 17 16 08 002 εικόνα Viber 2024 04 17 14 30 12 689 εικόνα Viber 2024 04 18 16 53 36 640 εικόνα Viber 2024 04 16 12 31 01 020 εικόνα Viber 2024 04 18 16 53 35 750 εικόνα Viber 2024 04 18 16 53 36 178!

Επίσης πραγματοποιήσαμε εικονική περιήγηση στο Μουσείο φυσικής ιστορίας Γουλανδρή που βρίσκεται στην Αθήνα, μέσω του υπολογιστή.

Τέλος

γνωρίσαμε τα απολιθώματα δημιουργώντας με πηλό ίχνη δεινοσαύρων- παιχνιδιών.

από κάτω από: Δραστηριότητες τμημάτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μουσειακή αγωγή Τμήμα 2    

Ερωτόκριτος…. (τμήμα 1)

Απρ 202418

Αυτή την εβδομάδα τα παιδιά ταξίδεψαν στον κόσμο του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας. Ο Ερωτόκριτος είναι  ένα έμμετρο μυθιστόρημα, το οποίο συντέθηκε από τον Βιτσέντζο Κορνάρο στην Κρήτη, πιθανότατα κατά την πρώτη δεκαετία του 17ου αιώνα. Αποτελείται από ιαμβικούς δεκαπεντασύλλαβους ομοιοκατάληκτους στίχους αποδιδόμενους στην κρητική διάλεκτο, εκ των οποίων οι τελευταίοι 12 αναφέρονται στον ίδιο τον ποιητή. Κεντρικό θέμα του είναι ο έρωτας ανάμεσα σε δύο νέους, τον Ερωτόκριτος και την Αρετούσα, και γύρω από αυτό περιστρέφονται και άλλα θέματα όπως η τιμή, η φιλία, η γενναιότητα και το κουράγιο.

 

Σκοπός μας ήταν :

  • να αναλύσουμε την ιστορία του Ερωτόκριτου και το ποίημα δημιουργώντας «εικόνες» και διατυπώνοντας κρίσεις για τους ήρωες και την πλοκή
  • να απολαύσουν την ανάγνωση διαφορετικών γραπτών κειμένων, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση του Ερωτόκριτου
  • να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους με κρητικές λέξεις
  • να μάθουν τα ήθη και τα έθιμα της Κρήτης
  • να μάθουν και να κατηγοριοποιούν μουσικά όργανα, σε πνευστά, κρουστά, έγχορδα
  • να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους μέσα από τις εικαστικές παρεμβάσεις, οι οποίες πλαισίωσαν τη θεματική μας. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από τη θεατρική αναπαράσταση και τη δραματοποίηση των ηρώων του έργου
  • καθώς και με τη δημιουργία λαούτων, του τρισδιάστατου κάστρου, των παραδοσιακών στολών και του τέλους της ιστορίας

 

Ταξιδέψαμε με ένα τόσο ιδιαίτερο τρόπο στον κόσμο των Ηρώων και του Βιτσέτζου Κορνάρου, όλες αυτές τις μέρες

μαζί με τα παιδιά.

17134228035591713422803533 1713422803609  Ζωγραφίζω το τέλος της ιστορίας του Ερωτόκριτου. 

1713422803497 παζλ Φτιάχνω παζλ θεματικά σε ομάδες.

ιστορία στη σειρά 2 Βάζω την ιστορία του Ερωτόκριτου στη σειρά.

ιστορια στη σειρά

κατασκευή κάστρου 1 Κατασκευάζουμε ομαδικά το κάστρο. 

κατσευή κάστρου 3

1713419083403 1713419083550 1713422803633 1 Μαθαίνω για τα μουσικά όργανα και κατασκευάζω λαούτα.

1713422803583 κάστρο δραματοποιηση Δραματοποιήσαμε το έργο και δώσαμε ρόλους.

1713419083348 1713419083287 1713419083432 Μιλήσαμε για τα ήθη και τα έθιμα της Κρήτης και φορέσαμε παραδοσιακές στολές.

 

 

 

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε  τους φοιτητές του τέταρτου έτους

και ιδιαίτερα την Αδαμαντία για τη συμβολή της στην εβδομαδιαία διδασκαλία του Ερωτόκριτου.

Σε ένα τόσο όμορφο θέμα που άγγιξε τις καρδιές των παιδιών…

 

 

 

από κάτω από: Δραστηριότητες τμημάτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ερωτόκριτος…. (τμήμα 1)    

Διαπολιτισμική εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο μας…

Απρ 20248

Η αποδοχή και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα είναι δυο πολύ βασικές έννοιες  για τους κόλπους της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Η αποδοχή της διαφορετικότητας, σχετίζεται με την ένταξη στο σχολικό πρόγραμμα, των διαφορετικών στοιχείων που φέρουν οι αλλοδαποί μαθητές. Θα πρέπει να παρέχεται η δυνατότητα σε όλους τους μαθητές ανεξαιρέτως, να αναπτύσσουν τις ικανότητές και δεξιότητές τους, καθώς και την προσωπικότητά τους, με βάση τις δικές τους κοινωνικοπολιτισμικές προϋποθέσεις.

 

Για τον λόγο αυτό αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την ενίσχυση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, ώστε να βοηθήσουμε στην ομαλή κοινωνικοποίηση των αλλοδαπών παιδιών,  στην εξάλειψη των διακρίσεων και της ξενοφοβίας.

Γιατί όλοι οι άνθρωποι μπορεί να γίνουν μετανάστες κάποια στιγμή στη ζωή τους για οικονομικούς λόγους και όχι μόνο…

 

Στόχοι μας είναι:

  • η εξοικείωση των μαθητών με τα διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια
  • η δημιουργία ενός ισχυρού κλίματος εμπιστοσύνης, σεβασμού και αγάπης του διαφορετικού
  • η μετάβαση των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης τόσο στα παιδιά όσο και στους γονείς

Το κάλεσμα γονιών του νηπιαγωγείου μας από διαφορετικές χώρες έγινε το έναυσμα για να ανοίξει μια μεγάλη συζήτηση, ευαισθητοποιώντας τους μικρούς μας μαθητές σε αυτά τα θέματα.

Η επαφή με την αλφαβήτα, με λέξεις και εικόνες από άλλες χώρες, η ανάγνωση παραμυθιού, η εμπειρία τους από μουσικά ακούσματα,

ήταν η αρχή για να ταξιδέψουμε σε ήθη και έθιμα άλλων χωρών.

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που μοιράστηκαν μαζί μας αυτές τις στιγμές!

1712558196304   Σημειώσαμε ερωτήσεις για να κάνουμε στους καλεσμένους μας, τις οποίες τις σκέφτηκαν τα παιδιά.

1712558196244 1 Η καλεσμένη μας τις απάντησε με μεγάλη χαρά.

1712558196367 1  Τα παιδιά μάντευαν τις λέξεις και τις λέγανε και στις δυο γλώσσες.

1712558196448

Τα παιδιά έκανα προσπάθεια να γράψουν το όνομά τους στην Αραβική  γλώσσα,

με μεγάλη χαρά…1712558196535

 

1712558196510 1

1712558196479 1

1712558341046

Μας διάβασαν ένα παραμύθι στη γλώσσα τους

και τα παιδιά μάντευαν τι μπορεί να λέει.

Έπειτα, το μεταφράσαμε στα ελληνικά…

 

1712558196393 1

Στο τέλος χορέψαμε ένα παραδοσιακό τραγούδι!!!

Τα παιδιά συμμετείχαν με πολλή χαρά….

 

Μας χάρισαν ένα παραμύθι που είναι γραμμένο στα αραβικά,

για να το έχουμε στη βιβλιοθήκη του σχολείου.

Επίσης, μας έγραψαν και αφιέρωση στη γλώσσα τους….

1712558196421

 

 

Σας ευχαριστούμε και πάλι για αυτό το όμορφο ταξίδι

που προσφέρατε στα παιδία!!!!

 

Με εκτίμηση

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου…

 

 

 

 

 

 

από κάτω από: Αειφόρο σχολείο, Δραστηριότητες τμημάτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαπολιτισμική εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο μας…    

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ (τμήμα 1)

Απρ 20244

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν πραγματοποιήσαμε ένα όμορφο ταξίδι στον κόσμο των παραμυθιών!

Μάθαμε για τους κανόνες και τον τρόπο χρήσης των βιβλίων. Καλλιεργήσαμε την προσπάθεια αναδιήγησης παραμυθιών από τα ίδια τα παιδία, εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο και τη φαντασία τους, τονίζοντας την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης.

Ωστόσο, το σπουδαιότερο όλων είναι ότι τα παιδιά δημιούργησαν ένα δικό τους παραμύθι και το εικονογράφησαν με πολύ μεγάλο ενθουσιασμό. Μέσα από αυτή τη διαδικασία τα παιδία ήρθαν ακόμα πιο κοντά στα παραμύθια. Οι αρχικοί μας στόχοι επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο και τα παιδία καλλιέργησαν το αίσθημα συνεργασία και διάδοσης της παιδικής λογοτεχνίας.

από κάτω από: Δραστηριότητες τμημάτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ (τμήμα 1)    

Εχουμε…φωτογράφηση!

Μαρ 202427

Η κολοκύθα μας έχει φωτογράφηση! Φωτογραφήσαμε την κολοκυθα μας στο Ηρώων και στην παραλία μας, που τελικά υιοθετήσαμε κιόλας! Για να πούμε την αλήθεια, μετά τη φωτογράφηση παίξαμε και λίγο στην παιδική χαρά!

 

434153226 279431621768739 4268562763106782050 n 429501323 25004757482473416 3602182271131787573 n 1 434151535 768914838515209 4261663670527905987 n 430239185 1369077820636043 5691214825771843163 n 433760028 262625193574207 3547877782262473491 n 434221156 733332208627877 2947149595517498156 n

από κάτω από: Εκδρομές, Προγράμματα Etwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εχουμε…φωτογράφηση!    

Οι κολοκύθες ταξιδεύουν!

Μαρ 202427

Στα πλαίσια του προγράμματος μας eTwinning, κολοκύθες από όλα τα σχολεία που συμμετείχαν φωτογραφήθηκαν σε σημεία της πόλης τους! Οι φωτογραφίες ήταν πολύ ενδιαφέρουσες, όπως και η ανταλλαγή εμπειριών! Μέσα στην τάξη μας στήθηκε μια μικρή έκθεση φωτογραφίας που συνεχώς εμπλουτίζεται!2 3 Collage 2024 01 03 16 52 26 Firgas image IMG 20240202 110000 IMG 20231113 WA0011 moliugai1 Our travelling pumpkin Pumkin Journey

από κάτω από: Προγράμματα Etwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι κολοκύθες ταξιδεύουν!    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων