Χωρίς κατηγορία
Οι δραστηριότητες μας από όλα τα τμήματα!
ΕΥΖΩΩΝ-ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑ-ΤΜΗΜΑ 2
Στην τάξη μας φέτος αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε το εγκεκριμένο από το υπουργείο παιδείας, πρόγραμμα του πανεπιστημίου Κρήτης με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών απέναντι στα ζώα συντροφιάς.
Στόχος του επιστημονικού-εκπαιδευτικού προγράμματος είναι τα παιδιά
α) να έρθουν σε επαφή με νέα γνώση αναφορικά με τη διαμόρφωση στάσεων, αξιών και προσδοκώμενων συμπεριφορών απέναντι στα ζώα και
β) να αναγνωρίσουν τα οφέλη της αλληλεπίδρασης με τα ζώα, με απώτερο στόχο τη μείωση του άγχους αναφορικά με την ασφάλειά τους.
Το πρόγραμμα είχε διάρκεια 4-5 εβδομάδες
Οι δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν με τα παιδιά είχαν ως στόχο να καλύψουν τους ακόλουθους άξονες:
- Ευθύνη απέναντι στα ζώα
- Νομική συμπεριφορά απέναντι στα ζώα
- Μαθαίνω από και για τα ζώα
- Θετικές στάσεις και αλληλεπίδραση με τα ζώα
- Αρνητικές στάσεις και κακοποίηση των ζώων
- Παραβατική συμπεριφορά / εγκληματικότητα εναντίον των ζώων
- Στερεότυπα κατά των ζώων
Επίσης τα παιδιά μέσα από τις συγκεκριμένες δραστηριότητες και την βιωματική διερευνητική μάθηση
- καλλιέργησαν τον προφορικό και τον γραπτό τους λόγο
- Καλλιέργησαν την φαντασία τους
- Απέκτησαν ψηφιακές δεξιότητες
- Καλλιέργησαν την ενσυναίσθηση τους
- ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα αναπηρίας
- μυήθηκαν σε ηθικές στάσεις ζωής
- ανέπτυξαν ψυχοκινητικές ικανότητες
- ανέπτυξαν την φαντασία, τη δημιουργική και κριτική τους σκέψη μέσα από την επίλυση προβλήματος
- και όλα αυτά μέσα σε ένα κλίμα συνεργασίας, αλληλοσεβασμού και αποδοχής του άλλου.
ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΗΝ ΚΑΡΕΤΑ-ΚΑΡΕΤΑ
Η προστασία της θαλάσσιας χελώνας Καρέτα Καρέτα είναι χρέος όλων μας, καθώς οι ελληνικές ακτές φιλοξενούν τις σημαντικότερες παραλίες ωοτοκίας της Μεσογείου. Σήμερα, το σπάνιο αυτό είδος απειλείται άμεσα από την ανθρώπινη δραστηριότητα, την τουριστική υπερβολή και τα πλαστικά σκουπίδια στις θάλασσες. Εμείς τα παιδιά, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά: στέλνοντας το μήνυμα παντού. Ας βοηθήσουμε όλοι μαζί ώστε οι χελώνες να συνεχίσουν να βρίσκουν ένα ασφαλές καταφύγιο στον τόπο μας.
Το τραγούδι (στίχοι) δημιουργήθηκε με βάση τις απαντήσεις των παιδιών και μελοποιήθηκε με το έργαλείο τεχνητής νοημοσύνης AI Suno
ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ- ΤΜΗΜΑ 2
«Οι ΧΟΠΑ Ήρωες είναι μια βραβευμένη εκπαιδευτική πρωτοβουλία που έχει ως στόχο την αναγνώριση των συμπτωμάτων του εγκεφαλικού επεισοδίου και την ανάγκη για άμεση δράση. Αξιοποιεί τον ενθουσιασμό που έχουν τα παιδιά να μαθαίνουν και να μοιράζονται και ενθαρρύνει τη μεταλαμπάδευση της γνώσης στην υπόλοιπη οικογένειά τους, ιδιαίτερα στους παππούδες και τις γιαγιάδες τους.»
19 Μαΐου, Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Eλλήνων του Πόντου- Τμήμα 4
Η σημερινή ημέρα ήταν αφιερωμένη στη μνήμη και την ιστορία, με την εκπαιδευτικό του τμήματος, την κυρία Δέσποινα, να εξιστορεί στους μαθητές την προσωπική της εμπειρία, την ιστορία των προγόνων της και την καταγωγή της από τον Πόντο. Διαβάσαμε ένα παραμύθι με εικόνες προκειμένου να εξηγήσουμε με απλό τρόπο τον ξεριζωμό των ανθρώπων από τον Πόντο και τον ερχομό τους στην Ελλάδα. Στη συνέχεια, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τον ποντιακό πολιτισμό: γνωρίσαμε την παραδοσιακή φορεσιά, τη λύρα, τα φαγητά, και ακούσαμε ποντιακά τραγούδια. Τα παιδιά άκουσαν για πρώτη φορά φράσεις στην ποντιακή διάλεκτο και προσπάθησαν να κατανοήσουν τη σημασία τους. Ήταν μια ευκαιρία να πούμε στους μαθητές ότι όλοι μας έχουμε χρέος να κρατάμε ζωντανή τη μνήμη των προγόνων μας και την καταγωγή μας – όπως ακριβώς κάνουν και τα ίδια τα παιδιά για τη δική τους κρητική καταγωγή και τις δικές τους παραδόσεις. Τα παιδιά άκουγαν με ενδιαφέρον πράγματα που δεν είχαν ξανακούσει και ξαναδεί και στο τέλος έκαναν μια ζωγραφιά και αποτύπωσαν ό,τι τους έκανε εντύπωση από το σημερινό μάθημα της ιστορίας του Πόντου.
Το παραμύθι https://canva.link/fqzsch99bz0enoq
ΡΟΥΧΟ-ΙΣΤΟΡΙΕΣ- ΤΟ ΠΑΝΙΝΟ ΒΙΒΛΙΟ-ΤΜΗΜΑ 2
Το νηπιαγωγείο μας ως αειφόρο νηπιαγωγείο, υποστηρίζει την βιωσιμότητα και ξανα δίνει ζωή στα παλιά αντικείμενα και υφάσματα. Ένας κάδος Ανακύκλωσης ρούχων κατασκευάστηκε από τα παιδιά για να υποδέχεται τα παλιά και άχρηστα πλέον σε μας ρούχα. Χρησιμοποιώντας την φαντασία μας αλλά και τις καλλιτεχνικές μας ικανότητες τα παλιά ρούχα απέκτησαν ζωή κι έγιναν έργα τέχνης.
Οι ρουχο-ιστορίες είναι το πάνινο βιβλίο που δημιούργησαν τα παιδιά χρησιμοποιώντας παλιά και άχρηστα υφάσματα για να φτιάξουν κάτι νέο, δημιουργικό και όμορφο!
Το βιβλίο μαζί με πολλά άλλα έργα τέχνης από όλες τις τάξεις του νηπιαγωγείου φιλοξενούνται στην έκθεση της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης στο Ρέθυμνο και θα παραμείνουν εκεί για ένα μήνα, όπου μπορείτε να τα θαυμάσετε από κοντά.
Η δημιουργία της τοιχογραφίας μας!
Όλα ξεκίνησαν όταν αποφασίσαμε να λάβουμε μέρος στο διαγωνισμό τοιχογραφίας του Αειφόρου Σχολείου με θέμα “Αγαπώ τη Γη!“. Καθώς βλέπουμε τους διαγωνισμούς ως ευκαιρία εξωστρέφειας, ήλθε η ιδέα της συνεργασίας με μια εικαστικό, η οποία θα βοηθούσε τα παιδιά. Αυτό, σε συνδυασμό με τον αγαπημένο συγγραφέα των παιδιών και εικαστικό Herve Tullet, έκανε όλο το εγχείρημα πολύ δημιουργικό.
Αρχικά διαβάσαμε με τα παιδιά το βιβλίο του Herve Tullet “Dot, Scribble, Go!“, και είδαμε ότι με τελείες, γραμμές και μουτζουρίτσες μπορείς να κάνεις τα πάντα! Αποφασίσαμε ότι με τα σχέδια του κ. Tullet, μπορούμε εύκολα να κάνουμε και εμείς τα δικά μας, που να δείχνουν πόσο αγαπάμε τη Γη, και να βάψουμε τον τοίχο. Κάπου εκεί ήρθε στην παρέα μας η κ. Βανέσα Ιωάννου, εικαστικός, εικονογράφος και πάνω απ΄όλα φίλη! Ηρθε μέσα από τον υπολογιστή, γιατί ζει στην Αθήνα. Μας έδωσε πολύτιμες οδηγίες, ώστε νά φτιάξουμε την τοιχογραφία μας. Τα παιδιά την άκουσαν με προσοχή και πραγματικά ακολούθησαν τις συμβουλές της, όταν ήρθε η ώρα..
Πριν πάμε στον τοίχο κάναμε πολλές πρόβες στο χαρτί! Ο τρόπος που ζωγραφίζει ο κ. Tullet, ήταν μάλλον απελευθερωτικός για τα παιδιά! Ετσι, μουτζούρες έγιναν από φάλαινες μέχρι πουλιά, ενώ τα λουλούδια ήταν κύκλοι, αλλά και τετράγωνα! Τι πειράζει;
Όταν ο καιρός μας το επέτρεψε ήμασταν πανέτοιμοι! Την πρώτη μέρα βγήκαμε και κάναμε με κιμωλία το προσχέδιο στον τοίχο και για τις επόμενες τρεις μέρες τα παιδιά έβαφαν με μεγάλη χαρά! Η τοιχογραφία μας ήταν έτοιμη!
Και τώρα τι; Δεν θα δείξουμε τι κάναμε στην κ. Βανέσα και στον κ. Tullet; Όλα έγιναν, και πήραμε πολλά μπράβο από όλους! Ο κ. Tullet μάλιστα μας είπε και WAOOOOOOOO!! και ζωγράφισε πάνω στις φωτογραφίες που του στείλαμε! Αυτό κι αν ήταν μοναδικό!
Τα προσχέδια που κάναμε στο χαρτί, έγιναν σελίδες σε ένα καινούριο βιβλίο, σε ένα εικαστικό ημερολόγιο! Και μάλιστα μπήκαμε και εμείς μέσα στο βιβλίο! Και τι χαρά! Το βιβλίο μας μπήκε στην έκθεση του σχολείου μας στη Δημόσια Βιβλιοθήκη Ρεθύμνου, για να το θαυμάσουν όλοι!
Τελικά είναι καλό να συμμετέχουμε σε διαγωνισμούς; Ναι, αν το δούμε ως ευκαιρία να μάθουμε κάτι καινούριο και να γνωρίσουμε νέους ανθρώπους! Μας ενδιαφέρει να κερδίσουμε; Όχι! Είμαστε ήδη κερδισμένοι!
Στο τέλος του έτους ήρθε και η βεβαίωσή συμμετοχής μας, και πήραμε πολλά συγχαρητήρια ! Δεν κερδίσαμε τελικά, αλλά δεν είχε καμία σημασία!
The World in the Language of Colors / Ο Κόσμος στη Γλώσσα των Χρωμάτων- Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning
Το ολοήμερο τμήμα 2 ξεκίνησε ένα ακόμη ευρωπαϊκό eTwinning έργο με τίτλο «The World in the Language of Colors / Ο Κόσμος στη Γλώσσα των Χρωμάτων», το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με σχολεία της Τουρκίας, της Ελλάδας και της Γεωργίας.
Στόχος του έργου είναι:
Να βοηθηθούν οι μαθητές να ανακαλύψουν τον εαυτό τους, τα συναισθήματά τους, τα όνειρά τους και τον κόσμο μέσω των χρωμάτων· να αναπτύξουν την ψηφιακή ιθαγένεια, την περιβαλλοντική συνείδηση, τη διαπολιτισμική αλληλεπίδραση και τις βασικές δεξιότητες επικοινωνίας στα αγγλικά.
Σύντομη περιγραφή του έργου:
Εβδομάδες 1–2 -Εργασίες για την ψηφιακή ταυτότητα, την αφίσα για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου και το λογότυπο του έργου.
Εβδομάδες 3–5- (Κόκκινο – Τα συναισθήματά μου): Έκφραση συναισθημάτων μέσω αφισών «All About Me», σύντομων βίντεο και ηχογραφήσεων.
Εβδομάδες 6–8- (Πράσινο – Φύση και Περιβάλλον): Παρατηρήσεις στον προαύλιο χώρο του σχολείου, ημερολόγιο φυτών και εργασίες για τη σύμβαση περιβάλλοντος.
Εβδομάδες 9–11- (Μπλε – Τα όνειρά μου): Έκφραση των ονείρων με εικόνες και αγγλικές προτάσεις, κοινό βιβλίο ιστοριών.
Εβδομάδες 12–14- Διαπολιτισμική ανταλλαγή, κοινό τραγούδι, διαδικτυακή έκθεση και τελετή απονομής πιστοποιητικών.
Αναμενόμενα αποτελέσματα:
Άτομα με ανεπτυγμένη συνείδηση ψηφιακής ασφάλειας.
Μαθητές με αυτοπεποίθηση που μπορούν να εκφράσουν τα συναισθήματά τους.
Παιδιά που αναπτύσσουν συμπεριφορά ευαισθητοποιημένη προς το περιβάλλον.
Απόκτηση βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας στα αγγλικά.
Δεξιότητες συνεργασίας και ομαδικής εργασίας.
Εμπειρία διεθνούς συνεργασίας.
https://www.emaze.com/@ALCRLWZCF/introductory
Μικροί ερευνητές! Πειράματα από το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ)
Τη Δευτέρα 9 Μαρτίου, οι μαθητές μας είχαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία, καθώς ομάδα ερευνητών από το «Εργαστήριο Λειτουργικών Πολυμερικών Νανοδομών» και το «Εργαστήριο Βιοφωτονικής και Μοριακής Απεικόνισης» του Ινστιτούτου Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) Ηρακλείου επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας και διοργάνωσε βιωματικά εργαστήρια πειραμάτων.
Ο Δρ. Φανούριος Κρασανάκης, μέλος της ερευνητικής ομάδας, μεταδιδακτορικός ερευνητής και πατέρας του μικρού μας μαθητή Κωνσταντίνου με μεγάλη του χαρά θέλησε να έρθει μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας και να μοιραστούν μαζί μας ενδιαφέροντα στοιχεία της επιστήμης της Φυσικής και της Χημείας. Μεγάλη και η δική μας χαρά που είχαμε την ευκαιρία να έχουμε κοντά μας ομάδα επιστημόνων του μεγαλύτερου ερευνητικού κέντρου της Ελλάδας!
Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της αειφορίας, αξίες που πρεσβεύουμε στο νηπιαγωγείο μας, το οποίο έχει χαρακτηριστεί επίσημα “Αειφόρο”. Αντικείμενο της έρευνας των επιστημόνων του ΙΤΕ αποτελούν και τα μικροπλαστικά – πολυμερή σωματίδια που ρυπαίνουν παγκοσμίως υδάτινα, θαλάσσια και χερσαία οικοσυστήματα, ενώ οι ίδιοι εξήγησαν στους μαθητές ότι η μείωση των μικροπλαστικών στο περιβάλλον είναι σήμερα πιο αναγκαία από ποτέ.
Στο Νηπιαγωγείο η μάθηση ξεκινά από την περιέργεια των παιδιών. Η Επιστήμη έρχεται να ζωντανεύσει τη μάθηση μέσα από μικρά πειράματα, παρατήρηση και βιωματικές δραστηριότητες, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να εξερευνήσουν, να αναρωτηθούν και να ανακαλύψουν τον κόσμο με χαρά και ενθουσιασμό.
Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία λοιπόν να συμμετάσχουν σε βιωματικά εργαστήρια με εντυπωσιακά πειράματα, μέσα από τα οποία γνώρισαν βασικές έννοιες της επιστήμης με τρόπο κατανοητό και ευχάριστο. Ανακαλύψαμε τον τρόπο δημιουργίας πολυμερών, πειραματιστήκαμε με λέιζερ για να κατανοήσουμε την κατεύθυνση τους φωτός, γνωρίσαμε την αδιαβροχοποίηση υλικών, αλλά διασκεδάσαμε πολύ και με τη μετατροπή πολυμερικής σκόνης σε χιόνι. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με το εντυπωσιακό πείραμα όπου με έλαιο από φλούδα πορτοκαλιού προκλήθηκε το σκάσιμο ενός μπαλονιού, ενώ συμμετείχαν ενεργά και στο πείραμα με το μείγμα νερού και καλαμποκάλευρου, όπου το υλικό συμπεριφερόταν άλλοτε σαν υγρό και άλλοτε σαν στερεό.
Τα πειράματα ενθουσίασαν τους μικρούς μαθητές οι οποίοι συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον, ενώ οι επιστήμονες τόνισαν ότι όλα τα πειράματα πρέπει να γίνονται μόνο με επίβλεψη ενηλίκων και με τα κατάλληλα μέτρα προστασίας.
Τα μέλη της ερευνητικής ομάδας ΙΤΕ που παρουσίασαν τα πειράματα είναι :
Από το εργαστήριο Λειτουργικών Πολυμερικών Νανοδομών:
- Δρ. Κυριακή Χρυσοπούλου, Ερευνήτρια Β’ ΙΤΕ – Υπεύθυνη εργαστηρίου
- Δρ. Φανούριος Κρασανάκης, Μεταδιδακτορικός Ερευνητής ΙΤΕ
- Δρ. Βασίλειος Τζατζαδάκης, Μεταδιδακτορικός Ερευνητής ΙΤΕ
- Φραντζέσκα Γκόιντα , Υποψήφια Διδάκτωρ Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης
- Ευαγγελία Γιαννακάκη, Υποψήφια Διδάκτωρ Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης
- Αντωνία Αθανασάκη, Υποψήφια Διδάκτωρ Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης
- Μαρία Βλασιάδη, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης
Από το εργαστήριο Βιοφωτονικής και Μοριακής Απεικόνισης Νανοδομών :
- Δρ. Κωνσταντίνος Μαυράκης, Mεταδιδακτορικός Ερευνητής ΙΤΕ
Στη δράση μας παρευρέθηκαν μετά από πρόσκληση μας η κα Ελευθερία Σιμιτζή Δέλλα, Επόπτρια Ποιότητας και Σύμβουλος Εκπαίδευσης και ο κ. Γεωργαλής Γεώργιος, πρώην Αντιδήμαρχος Παιδείας και μέλος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας στο Δήμο Ρεθύμνης οι οποίοι επαίνεσαν το έργο της Προσχολικής εκπαίδευσης και τόνισαν ότι στηρίζουν και θαυμάζουν τέτοιου είδους δράσεις στα νηπιαγωγεία. Τους ευχαριστούμε θερμά που είναι πάντα δίπλα μας και στηρίζουν το έργο του σχολείου μας.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου ευχαριστεί θερμά ιδιαίτερα τον Δρ. Κρασανάκη Φανούριο και τα υπόλοιπα μέλη της επιστημονικής ομάδας του ΙΤΕ Ηρακλείου για την αποδοχή της πρόσκλησής και την παρουσίαση των βιωματικών εργαστηρίων πειραμάτων. Οι επιστημονικές γνώσεις που μοιραστήκατε μαζί μας ήταν τόσο ξεχωριστές και σπουδαίες και αποτέλεσαν σίγουρα έμπνευση για τους μικρούς μας μελλοντικούς επιστήμονες!
Και όπως λέει η κάρτα που τους χαρίσαμε:
« ΙΤΕ βρέχει ,
ΙΤΕ χιονίζει,
Η τεχνολογία σχίζει!»
Βιωματικά εργαστήρια πειραμάτων από ερευνητές του ΙΤΕ στο Νηπιαγωγείο Μισιρίων
Εβδομάδα μουσικής!
Εβδομάδα αφιερωμένη στη μουσική και φυσικά δεν γινόταν να μην καλέσουμε μια μουσικό να μας μιλήσει από κοντά για τον απέραντο κόσμο και τα μυστικά της μουσικής. Με μεγάλη χαρά δέχτηκε την πρόσκλήσή μας η μητέρα της μικρής μας μαθήτριας Ιώνης, Ειρήνη Συσκάκη, η οποία οργάνωσε για τα παιδιά μια σειρά από μουσικοκινητικές δραστηριότητες.
Μας πήρε μαζί της σε μια φανταστική βόλτα, σε ένα αγρόκτημα γεμάτο μουσική και περιπέτεια! Μέσα από διάφορες αποστολές γνωρίσαμε τους ρυθμούς, τις νότες, τα μουσικά όργανα και τις κατηγορίες τους.
Η βόλτα μας οδήγησε έξω απ’ το «Σπίτι της μουσικής» όπου γνωρίσαμε τις νότες «Ντο, Ρε, Μι, Φα, Σολ, Λα, Σι, Ντο». Ευθύς αμέσως μετατραπήκαμε σε μικρούς μουσικούς! Κάναμε μια μεγάλη σειρά και, ένας-ένας, χτυπήσαμε τα μουσικά μεταλλικά κουδουνάκια, δημιουργώντας τη δική μας μοναδική μουσική μελωδία, την οποία μοιραζόμαστε μαζί σας! Είμαστε κι επίσημα μουσικοί!
Σας ευχαριστούμε πολύ κα. Ειρήνη για αυτό το όμορφο μουσικό ταξίδι, περάσαμε υπέροχα!
Αποκριάτικο πάρτι με κέφι και χορό!
Την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου ζήσαμε μια ξεχωριστή και χαρούμενη μέρα!Μασκαρευτήκαμε με τις αποκριάτικες στολές μας και διασκεδάσαμε με τα γεμάτα εκπλήξεις παιχνίδια της αγαπημένης μας κλόουν ΦΥΦΗ (Ειρήνη Χαρκιανάκη, μητέρα του μαθητή μας Κωνσταντίνου).
Το παιχνίδι και ο χορός χρειάζονται ενέργεια και εμείς παρόλο που έχουμε πολλά αποθέματα χρειαστήκαμε λίγη ακόμα! Τρέξαμε λοιπόν στον μπουφέ μας που ήταν γεμάτος από κε
ράσματα που φέρατε όλοι εσείς οι αγαπητοί γονείς! Ήταν όλα νόστιμα και τα απολαύσαμε με το παραπάνω! Σας ευχαριστούμε πολύ που είστε πάντα υποστηρικτικοί στις δράσεις μας!
Πάντα υποστηρικτικός και δίπλα μας ο Σύλλογος γονέων, τον οποίο ευχαριστούμε για την προσφορά του να διασκεδάσει με ανιματέρ τους μαθητές μας! Επίσης, εξόπλισε το σχολείο μας με είδη σερβιρίσματος πολλαπλών χρήσεων (πιάτα, πιατέλες, μπολ, πηρουνάκια) ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε επόμενες ανάλογες εκδηλώσεις του σχολείου.
Την αγαπημένη μας ανιματέρ ΦΥΦΗ η οποία μας χάρισε στο τέλος μια μικρή γλυκή λιχουδιά και ένα φανταστικό μπαλόνι, ευχαρίστησαν οι μαθητές με ζωγραφιές που τις χάρισαν!
Και του χρόνου να είμαστε καλά! Καλή Σαρακοστή με υγεία σε όλους!
Τα είδη σερβιρίσματος, προσφορά του Συλλόγου γονέων.
- Αγγλικά στο νηπιαγωγείο!!!
- Αειφόρο σχολείο
- Ανακοινώσεις
- Απόκριες
- Άρθρα
- Βραβεύσεις
- Γιορτή της Μητέρας
- Γονείς
- Διάστημα
- Διατροφή
- Δράσεις Ενεργού Πολίτη
- Δραστηριότητες τμημάτων
- Δωρεές
- Εκδηλώσεις/ Γιορτές
- Εκδρομές
- Εργαστήρια δεξιοτήτων
- Έχουμε επισκέψεις!
- Προγράμματα Etwinning
- Ρουτίνες που αγαπάμε!
- Συμμετοχές σε διαγωνισμούς
- Συμμετοχές σε προγράμματα
- Συμμετοχές σε Συνέδρια
- Χριστούγεννα
- Χωρίς κατηγορία
































Πρόσφατα σχόλια