Η Δανειστική Βιβλιοθήκη άνοιξε!

Από τις αρχές του Νοεμβρίου οργανώσαμε με τα παιδιά τη δανειστική μας βιβλιοθήκη, μέσα στα πλαίσια του προγράμματός μας για την ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας.  Στην αρχή οργανώσαμε τη γωνιά της βιβλιοθήκης, επισκευάσαμε τα σχισμένα βιβλία, εμπλουτίσαμε με περιοδικά, εφημερίδες  αλλά και παζλ τα ράφια της. Γύρω γύρω απλώσαμε μαξιλάρια για να την κάνουμε πιο ζεστή και ελκυστική.

Τα παιδιά, μια παρέα, διαβάζουν

Τα παιδιά, μια παρέα, διαβάζουν.

Φτιάξαμε την αφίσα της Φιλαναγνωσίας.

Κολλήσαμε τις λέξεις που αποφασίσαμε  και εικονες βιβλίων από περιοδικά

Κολλήσαμε τις λέξεις που αποφασίσαμε και εικόνες βιβλίων από περιοδικά.

'Ετοιμη η αφίσα!

‘Ετοιμη η αφίσα!

Μιλήσαμε για τους κάνόνες σωστής χρήσης των βιβλίων και διαβάσαμε ένα σχετικό βιβλίο. Το βρήκαμε στο http://xwrapaidiwn.blogspot.gr/2011/10/blog-post_09.html#more

Μιλήσαμε για τους κανόνες σωστής χρήσης των βιβλίων και διαβάσαμε ένα σχετικό βιβλίο. Το βρήκαμε στο http://xwrapaidiwn.blogspot.gr/2011/10/blog-post_09.html#more

 

Δημιουργήσαμε και παίξαμε το επιτραπέζιο της φιλαναγνωσίας

Δημιουργήσαμε και παίξαμε το επιτραπέζιο της φιλαναγνωσίας

Για 2 ως 4 παίκτες.

Για 2 ως 4 παίκτες.

Τακτοποιήσαμε τα βιβλία σε συγκεκριμένη θέση, όπως γίνεται σε όλες τις βιβλιοθήκες.

Τακτοποιήσαμε τα βιβλία σε συγκεκριμένη θέση, όπως γίνεται σε όλες τις βιβλιοθήκες.

Ανόιξαμε κάρτα δανεισμού.

Ανόιξαμε κάρτα δανεισμού.

Τη δείξαμε στον υπεύθυνο βιβλιοθήκης...

Τη δείξαμε στον υπεύθυνο βιβλιοθήκης…

...και δανειστήκαμε  το πρώτο μας βιβλίο για φέτος!

…και δανειστήκαμε το πρώτο μας βιβλίο για φέτος!

Ο υπεύθυνος καταγράφει σ` ένα πίνακα διπλής εισόδου ποιο βιβλίο δανείζεται ο καθένας.

Ο υπεύθυνος καταγράφει σ` ένα πίνακα διπλής εισόδου ποιο βιβλίο δανείζεται ο καθένας.

 Ο καθένας καταγράφει στην προσωπική του κάρτα δανεισμού, τον τίτλο του βιβλίου και την ημερομηνία δανεισμού.

Κάθε παιδί καταγράφει στην προσωπική του κάρτα δανεισμού, τον τίτλο του βιβλίου και την ημερομηνία δανεισμού.

Τα βιβλία επιστρέφονται τη Δευτέρα μαζί με ένα φύλλο εργασίας όπου τα παιδιά ζωγραφίζουν κάτι από το βιβλίο τους. Στο σχολείο γίνεται παρουσίαση και κριτική των βιβλίων  από τους μικρούς  αναγνώστες.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ!