Γωνιά φυσικών επιστημών και πειραματισμού

Φέτος ξεκινήσαμε πιο οργανωμένα  τη δημιουργία γωνιάς φυσικών επιστημών – πειραματισμού .

Ξεκινήσαμε με το μαγνητισμό

0 02 05 1c2ab8399ecde2f9b50aed0a4650e2e18892f147539762509fe4e5bcd6cc1fa9 8d798a0eadec1aa6

0 02 05 48932e4dd289b7dc9ceabbf254eb64a36116058f919c2192248c9763b6fd60ce 9e90384d8b110036

0 02 05 b0abcfdd8c80e049bfa0c9e33298fceac1da23d24aa9e7752a248f57e5c12b6a b89e6f73cf0bad5d

0 02 05 f872e00bacf5c5b0476604cbea348c28aadbe729057952b0daf5bdda0d2dbb49 19448bc8511eecd0

0 02 05 b98c3e21369e24a3f26abfdb2d5267f410ed7c251073854878b8361052d458d6 2529af2ca823090f

0 02 05 e09830381481d472f67209667e3379d3e3a815ee89802d902f15b4b9cdda0996 df35b498cc056e7e

0 02 05 736caf503b914d736f8ec7dd8b841de8b67c72fd15ae86eeaa542c51e6464a47 292264a7a71b1bb3

0 02 05 e724196e56282633ef5fe975b272ed7e981284b4c5f7c63cc2cbd06c8d5f7cc7 81b5ac3450d6799

0 02 05 f3a5fc635e0650f9e1ae10b88f8f066365a890e1bfdbd0dcb3d27b4c03f4a439 a85fac2abf77a359

Απολαύσαμε τη δωρεά του συλλόγου με τα μαγνητικά τουβλάκια

0 02 05 9a2dd38f48bdb32b8fc6a7670b7f3e8d38182f7976dcee8b18ba4d00eb4857d7 f6c85494f8e7658c0 02 05 cff74a229463d824bc04189574c9de503420f573beb17e9ce3c36d52a78c3581 ebd013bdae71d76d0 02 05 fa9050cc36241fe1600cd9a5bc6547201718ee0cf1ba13731022b03bc0b1c38b 58ee597e75cfa9c2

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με την πλεύση επίπλευση

0 02 05 e9c2dab170a06e324183870dd8deff876eb161d27ba52981b81b52dacf9ef04f 4b69f23be27fd3370 02 05 e0caec8e5595e14232716bb845a55b0efaec64bdf6cbba6beccae21291247fba 4114c581874aa1230 02 05 c58d8d06892602ecee2c21df227794a16e285cf466ade4f30cf3970be1298af6 68ef695b487149cf0 02 05 7a9faba8087126e57a13db308aa1e13867e1f8163575a3649eddba2371f1b13d 9fa7fbf994c92940

με εναλλακτική  μέτρηση θερμοκρασίας  χωρίς συμβατικό θερμόμετρο

0 02 05 da02aa87564812fa22d17cb55a284539eb033af1d34264a28487e981d5504eab 363bf8b8479a6b870 02 05 c0df3692842e584c37b18c22764e8fa2c744c55afbcfb0faad890bf8597be3e6 2b3f5254841fbf6b

και με έκρηξη ηφαιστείου στην τάξη !

eikona Viber 2025 02 16 12 50 04 665

4 Απριλίου Πανελλήνια Σχολική ημέρα φιλοζωίας

Κάθε χρόνο στις 4 Απριλίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων. Η ημέρα αυτή αναδεικνύει

  1.    τη σημασία της φιλοζωίας και προωθεί την υιοθεσία και τη φροντίδα των ζώων που έχουν μείνει στο δρόμο και αναζητούν την ανθρώπινη φροντίδα.
  2.    την απόκτηση γνώσεων και ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών/τριών που συμβάλλουν στη φιλοζωία και στην υπεύθυνη ιδιοκτησία ζώων συντροφιάς,
  3.   τη γνώση όλων των θεμάτων που αναφύονται σχετικά με τα ζώα και ιδίως τα ζώα συντροφιάς και η απαιτούμενη ευθύνη που καλείται να επιδεικνύει ο ενεργός πολίτης έναντι τους, λαμβάνοντας υπόψη τις πέντε διεθνώς  αναγνωρισμένες ελευθερίες για την ευζωία τους,
  4.   την ενίσχυση των ηθικών αξιών και την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και του σεβασμού απέναντι στα ζώα και ιδίως στα ζώα συντροφιάς ως οντοτήτων του φυσικού περιβάλλοντος και ως έμβιων όντων

Στο πλαίσιο αυτό παρακολουθήσαμε τις διαδικτυακές παρουσιάσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας για την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας ταυτόχρονα με νηπιαγωγεία από όλη την Ελλάδαeikona Viber 2025 04 04 14 31 48 167

eikona Viber 2025 04 04 14 31 48 189

IMG 20250409 0001 page 0001

 

eikona Viber 2025 04 04 14 29 04 731

 Η αγάπη δεν έχει ουρά ,αλλά δίνει χαρά!

 

Το ευρωπαϊκό etwinning έργο μας με τίτλο “They were chidren once too” ολοκληρώθηκε

Ένα υπέροχο ταξίδι στον κόσμο της τέχνης και των σπουδαίων ζωγράφων πραγματοποιήσαμε φέτος με την ευκαιρία της συμμετοχής μας στο παραπάνω έργο .

Ένα μικρό δείγμα της δουλειάς μας κοσμεί  μια γωνιά της τάξης μας.

eikona Viber 2025 04 28 17 24 25 466

 

Και την επόμενη  γωνιά  δημιούργησε η συνάδελφος Αντριάνα Παναγιώτου με αντιπροσωπευτικά έργα της δικής της δουλειάς .

 

eikona Viber 2025 05 12 16 42 51 901

 

Το Δεκέμβριο γνωρίσαμε το  Γάλλο ζωγράφο Henri Matisse,  γνωστό για την παραγωγή πολύχρωμων έργων τέχνης. Δημιουργούσε έργα με την τεχνοτροπία της χαρτοκοπτικής και του κολάζ. Έβαφε τις κόλλες των χαρτιών του, στη συνέχεια τις έκοβε με μια τεχνική που ονόμασε ζωγραφίζοντας με το ψαλίδι’ .  Άρχισε να φτιάχνει κολάζ  σε ηλικία 71 ετών, όταν μετά από μια αρρώστια καθηλωμένος στο κρεβάτι ή σε αναπηρικό καροτσάκι, αδυνατούσε πλέον να συνεχίσει να ζωγραφίζει με τον παραδοσιακό τρόπο.  Χρησιμοποιούσε έντονα χρωματιστά χαρτιά και ψαλίδι για να κόψει σχήματα, ζώα, φύλλα, χορευτές και λουλούδια και στη συνέχεια να τα οργανώσει και να κάνει συνθέσεις  μέσω της οποίας κατάφερε να παραγάγει μερικά από τα ιδιαίτερα αναγνωρίσιμα σήμερα έργα του όπως το σαλιγκάρι με το οποίο ασχοληθήκαμε στο νηπιαγωγείο μας.

eikona Viber 2024 12 12 15 46 06 906
Κάναμε το δικό μας σαλιγκάρι με κολλάζ
eikona Viber 2024 12 11 15 48 32 583
Ρομποτική με το σαλιγκάρι του Matisse
Paroysiash1
Ψηφιακό παζλ για το σαλιγκάρι

Τον Ιανουάριο μάθαμε για τον Vassily kandinsky Ρώσο ζωγράφο  που χρησιμοποιεί  στα έργα του διάφορα  γεωμετρικά σχήματα και ακολουθεί την αφηρημένη τέχνη

january digital games
Παίζουμε ψηφιακά παιχνίδια με αφορμή τα έργα του.
Styliani Pappi Mataragas Kindergarten
Ομαδικό έργο με κύκλους όπως ο Kandinsky

 

Τον Φεβρουάριο γνωρίσαμε τον ολλανδό ζωγράφο Piet Mondrian o οποίος  με μαύρες γραμμές, δημιουργεί  σχήματα ορθογώνια και τετράγωνα  που ζωγραφίζει συνήθως με άσπρο, μπλε, κόκκινο και κίτρινο.

Mondrian digital games
Παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια
eikona Viber 2025 02 17 15 21 24 603
Ομαδικό έργο με την τεχνική του

eikona Viber 2025 02 27 17 47 14 033 eikona Viber 2025 02 27 17 47 15 008

                                                                                                                                      Φτιάξαμε χαρταετούς και αποκριάτικες μάσκες με έμπνευση από τα έργα του

 

Τον Μάρτιο ασχοληθήκαμε με τον Jackson Pollock , επινοεί την τεχνική splatter . Φαινομενικά τα έργα του φαίνονται ότι είναι αποτέλεσμα τυχαίων συνδυασμών, μα ο Pollock τα δημιουργούσε με μεγάλη σχολαστικότητα.  Με τον καμβά στο πάτωμα στάλαζε την μπογιά πάνω του και το αποτέλεσμα ήταν οι δημιουργίες του να αποκτούν fractal δομή (γεωμετρικό σχήμα που επαναλαμβάνεται αυτούσιο σε άπειρο βαθμό μεγέθυνσης),   τόσο που αποτελούν μια μοναδικότητα που είναι δύσκολο να τη μιμηθεί κάποιος. New Paroysiash toy Microsoft PowerPoint 2

eikona Viber 2025 03 26 14 25 24 848

eikona Viber 2025 03 26 14 25 24 605

                                                                                                                        Ασχολούμαστε με ποικιλία ψηφιακών παιχνιδιών εμπνευσμένα από την τεχνική του Jackson Pollock

eikona Viber 2025 04 03 15 50 43 433 1

Ομαδικό έργο με την τεχνική splatter

New Paroysiash toy Microsoft PowerPoint 3
Αστείο πρόσωπο-τρελλά μαλλιά! Φυσώντας   μπογιά με καλαμάκι!    και τέλος η γλυκιά επιβράβευση των κόπων μας !

pistopoihtiko 2025

0 02 05 6c02c3a5fa3f40604ee37cbd4509f3318244ee2ddf35ae95846dc89a46a75557 8341d02fa8ffb70b

Συμμετοχή σε συνεργατικές δράσεις με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικής λογοτεχνίας

Κατόπιν πρόσκλησης της Συμβούλου Εκπαίδευσης  συμμετείχαμε με δημιουργία χαικού και ζωγραφιάς στο παρακάτω συνεργατικό εργαλείο για να τιμήσουμε την  παγκόσμια ημέρα παιδικής λογοτεχνίας 2025

 

https://drive.google.com/file/d/1LRWg675hi-Arb-_XTGSWikKLT4du01TZ/view

eikona Viber 2025 03 30 13 23 47 911

Επίσης συμμετείχαμε στη συνεργατική δράση “Διαβάζουμε Μαζί” εκατοντάδων νηπιαγωγείων από όλη την Ελλάδα με κατασκευή αφίσας μετά την ανάγνωση του παραμυθιού “Πετά πετά η μέλισσα” και λάβαμε το σχετικό αναμνηστικό για τη συμμετοχή μας.

Capture

Μετάβαση στο padlet.com

 

 

Μετάβαση στο padlet.com

Συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας στο διαγωνισμό Bravo schools 2025

Και φέτος το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο διαγωνισμό Bravo schools 2025 με μία αφίσα σχετικά με την ανακύκλωση θέμα το οποίο επεξεργαζόμαστε  συνεργατικά και στα πλαίσια του δικτύου ” Πέντε σχολεία σε μια αγκαλιά”. Δείτε τη συμμετοχή μας στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/schools-practices/anakyklwste-kai-ton-planhth-swste.5592.html

 

eikona Viber 2025 03 30 11 45 22 525

Εγγραφές στα νηπιαγωγεία για το σχ.έτος 2025-2026

day care center 7355022 1280

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ για το σχολικό έτος 2025-2026

  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-26, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2021).
  • Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-26 θα πραγματοποιηθούν από     έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
  • Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους. Στο Νηπιαγωγείο μας εγγράφονται μαθητές που διαμένουν στη Ματαράγκα ,στο Ερμήτσι και στον Πύργο Κιερίου

ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ:

  • Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) .

ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ” 

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
    Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.  Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους,  τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών είναι καθημερινή.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

1) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο     ΑΔΥΜ

2) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών  (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

3) Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του .

4) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® επισκέφτηκαν το νηπιαγωγείο μας !

logo

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ®είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες στις τάξεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα. Δημιουργήθηκαν το 2012 από την πολιτιστική εταιρεία Η ΠΥΡΝΑ με τη συνεργασία του Γραφείου Περιβάλλοντος της Α’ Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών.

Σκοπός του προγράμματος είναι  να ενθαρρύνει τα παιδιά να ξεφυλλίσουν, να ακούσουν ή να διαβάσουν τα βιβλία και να «ταξιδέψουν» μαζί τους, να αναγνωρίσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν και να τα μοιραστούν. Η ύπαρξη διαφορετικών βιβλίων γύρω από το ίδιο θέμα προσφέρει στα παιδιά ποικιλία πληροφοριών και ερεθισμάτων δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν κριτική σκέψη, ενώ το έργο καταξιωμένων εικονογράφων καλλιεργεί την αισθητική τους και προάγει μορφές επικοινωνίας όπως η μη λεκτική. Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® εισάγουν τους μαθητές στον κόσμο της λογοτεχνίας και της έρευνας .

Έτσι λοιπόν μετά από αίτημά μας από την προηγούμενη σχολική χρονιά η βαλίτσα γεμάτη βιβλία

εικόνα Viber 2025 02 05 15 35 54 170έφτασε και στο δικό μας νηπιαγωγείο μαζί με αφίσες ,πληροφοριακό υλικό και μια ωραία ζωγραφιά από το νηπιαγωγείο Προκοπίου.

εικόνα Viber 2025 02 26 18 15 45 990

Είχαμε την ευκαιρία να απολαμβάνουμε καθημερινά και από ένα υπέροχο βιβλίο.

 

εικόνα Viber 2025 02 26 18 15 45 903

εικόνα Viber 2025 02 26 18 15 45 961

εικόνα Viber 2025 02 26 18 15 45 608

Τις τελευταίες μέρες φτιάξαμε και εμείς τη δική μας ζωγραφιά για να εκφράσουμε ό,τι αποκομίσαμε από τον ερχομό της κόκκινης βαλίτσας  για να τη στείλουμε στο επόμενο νηπιαγωγείο.

Ευχαριστούμε θερμά την  ΠΥΡΝΑ (www.pyrna.gr) για την ευγενική προσφορά της και γενικά για την  προσπάθεια προώθησης  της φιλαναγνωσίας, κόντρα στον ψηφιακό κατακλυσμό.

 

 

Συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας στο δημιουργικό διαγωνισμό “Αστέρι της Ευχής” 2025

Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο δημιουργικό διαγωνισμό που διοργανώνει το “Αστέρι της Ευχής” στην κατηγορία

Σχεδίασε το αστέρι σου 

με την παρακάτω δημιουργία

eikona Viber 2025 02 20 13 02 58 684

  

Συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας στην εκστρατεία “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» εν όψει της 6ης Μαρτίου, Σχολικής Ημέρας Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό, θα πραγματοποιήσει για 12η συνεχή χρονιά την εκστρατεία Μίλα Τώρα.

εικόνα Viber 2025 02 18 13 29 33 377

Με βασικό μήνυμα το «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει δημιουργώντας  το βασικό  μήνυμα με τα μαγνητικά τουβλάκια που είναι το νέο μας απόκτημα, με την ευγενική δωρεά του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.