Πιστοποιητικό υιοθεσίας από το Αστέρι της Ευχής

Χάρη στη δωρεά των γονέων του νηπιαγωγείου μας λάβαμε τα αστεράκια μας,

 

IMG 20251201 124150

 

υιοθετήσαμε την ευχή ενός παιδιού και λάβαμε το πιστοποιητικό υιοθεσίας από το Αστέρι της Ευχής

Capture

Συμμετοχή των γονέων στις δραστηριότητες του ευρωπαϊκού πρόγραμματος eTwinning με τίτλο ” Little green steps”

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας για συμμετοχή στις δραστηριότες του ευρωπαϊκού πρόγραμματος eTwinning με τίτλο ” Little green steps”  .Συγκεκριμένα ζητήσαμε από τους γονείς να δημιουργήσουν μια κατασκευή με τα παιδιά τους χρησιμοποιώντας φυσικά υλικά από το δάσος, όπως κουκουνάρια, πέτρες, φύλλα, κορμούς κ.λπ. και ιδού τα υπέροχα αποτελέσματα! Συγχαρητήρια σε όλους  για τις εξαιρετικές δημιουργίες!1000025488

1000025487 1000014511

1000014508 1000004396

1000004394 1000004393

1000004392

1000003194

20251030 181743

0 02 05 1d39688a82bf3a466d3433c428cc09d031c67e01fdbfd92630e5713edd23d389 fc92cb1988853e5e

Το ΑΒάρι της διατροφής

Ευχαριστούμε πολύ το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο το οποίο  κατόπιν αιτήσεώς μας  διέθεσε στο νηπιαγωγείο μας   το εκπαιδευτικό κουτί «Το ΑΒητάρι της διατροφής: Παίζω, ανακαλύπτω και μαθαίνω για τη διατροφή».Είναι σχεδιασμένο για παιδιά προσχολικής ηλικίας και περιλαμβάνει έντυπο υλικό, αντικείμενα και προτάσεις για βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια, μέσα από τα οποία τα παιδιά ανακάλυψαν τη διατροφική αξία των τροφίμων, ευαισθητοποιήθηκαν  στη μεσογειακή διατροφή, αντιλήφθηκαν το ταξίδι των τροφίμων και εξοικειώθηκαν  με πιο υγιεινές επιλογές σε συνδιασμό με το ά εργαστήριο δεξιοτώτων που υλοποιήσαμε φέτος.

Η μελέτη, ο σχεδιασμός και η δημιουργία του εκπαιδευτικού κουτιού έχει πραγματοποιηθεί με την ευγενική χορηγία της ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και μας διατέθηκε  δωρεάν.

                                                                                                                                             Ακολουθούν φωτογραφικά στιγμιότυπα μερικών δραστηριοτήτων

 

0 02 05 6796c5e42888de02d56bc1356f7f5ca892ac8224903f120baff8d6c4a622441e 65cc4c83bcc39121
                 Έφτασε η βαλίτσα!
0 02 05 f2d83a071f9dae3daf26e227a2d7d3baace3223bb6a413f3fe1a165e0712def4 6cdc668aab539cfd
        Επιδαπέδιο φιδάκι                                   
0 02 05 1650db31f5200b9e532dbd4cb089c11ad9a7fe240447ae5e866c3c20afc60a70 400995deb78dfcbc
     Εκτέλεση μαγειρικής συνταγής             
0 02 05 5ef5160753b2027fb3547044715ce28df4600cffabd2d64a7708a2c60f3682ce 911d0b22407beab5
    Διαχωρισμός φυτικών και ζωικών τροφών          

 

 

0 02 05 1b5a4837f19dd2b9a168377257004dc2e30501a0c3c1e27266e2938b87583f38 39169337b50a8d11
          Διατροφική πυραμίδα                                                                                                                                                       

0 02 05 6e7ba3505fb75dc9caed8c4aa1e167db4e40ded4d7e0a46d1da4b8ed78475dc5 a93c8c9f894500d7

0 02 05 c70d42f94922da4f148d625431cc9e33ee0f2f04244e00685c7974c6e09e2e62 84abc308e715e7ee
                    Τέχνη και διατροφή

 

0 02 05 c70d42f94922da4f148d625431cc9e33ee0f2f04244e00685c7974c6e09e2e62 84abc308e715e7ee
Διατροφή και εποχικότητα

Πιστoποιητικό Code Week Organiser

Για τη διοργάνωση δραστηριοτήτων κωδικοποίησης στο νηπιαγωγείο Ματαράγκας  μας απονεμήθηκε  το Πιστoποιητικό Code Week Organiser κάτι που σημαίνει αναγνώριση των προσπαθειών εκπιαδευτικών και μαθητών , μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας κινητοποιεί για μεγαλύτερες προκλήσεις.

Code week 25 organiser

 

Code week 25 certificate

Η καλή συμπεριφορά και από τον κώδικα φαίνεται!

Κωδικοποίησης συνέχεια…H kalh symperifora moy dinei chara. kai me th syntrofia

Δραστηριότητα με αξιοποίηση bee-bot.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της καλλιέργειας των ήπιων δεξιοτήτων στη νηπιακή ηλικία, ξεκινάμε από τη σωστή συμπεριφορά απέναντι στους συμμαθητές μας! Επιλέγουμε εικόνες θετικής και αρνητικής συμπεριφοράς στο νηπιαγωγείο . Προγραμματίζουμε  το εκπαιδευτικό ρομπότ bee-bot έτσι ώστε να περάσει μόνο από τις θετικές συμπεριφορές προκειμένου να φτάσει στο σχολείο που βρίσκεται στο τέλος του πλέγματος. Τα παιδιά μαθαίνουν να ξεχωρίζουν θετικές από αρνητικές συμπεριφορές, εντοπίζουν επιπτώσεις στα συναισθήματα και ανακαλύπτουν τους κανόνες της τάξης.

Δραστηριότητα χωρίς την αξιοποίηση ρομπότ ( unplugged)

Αξιοποιώντας το δάπεδο του σχολείου ή της αυλής του σχολείου. Χωρίζουμε ένα μέρος του δαπέδου σε 12 τετράγωνα . Διαλέγουμε τις εικόνες που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε και μπορούμε να τις αλλάξουμε όταν αλλάξει ομάδα παιδιών. Ένα παιδί γίνεται ο προγραμματιστής και ένα παιδί το “ρομπότ” κάθε φορά. Το παιδί-ρομπότ πρέπει να προγραμματιστεί να περάσει από τις θετικές συμπεριφορές προκειμένου να φτάσει στο χαρούμενο περιβάλλον του σχολείου.

 

Coding bears!

Η κωδικοποίηση συνεχίζεται…

Coding bears

Περιγραφή: Δίνουμε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας όπου εικονίζεται ένα τετραγωνισμένο πλέγμα 12 τετραγώνων. Στο ένα τετράγωνο βρίσκεται η αρκουδίτσα και σε ένα άλλο η φωλιά της. Τα παιδιά σκεπτόμενα αναπαραστατικά πρέπει να σχεδιάσουν μια διαδρομή από την αρκουδίτσα στη φωλιά και στη συνέχεια να την γράψουν χρησιμοποιώντας βελάκια κατεύθυνσης.

Μπες στη φωλιά σου αρκουδίτσα!

Νέα δραστηριότητα κωδικοποίησης με παραλλαγή .

Mpes sth folia soy arkoyditsa

 

Στο δάπεδο έχουμε ετοιμάσει ένα τετραγωνισμένο πλαίσιο 12 τετραγώνων 3Χ4 ή χρησιμοποιούμε τα πλακάκια αν έχουμε. Αναπαριστά το δάσος με τη φωλιά της αρκουδίτσας. Το σενάριο λέει ότι η αρκουδιτσα έχασε τη φωλιά της και πρέπει να τη βοηθήσουμε να τη βρει.

Το ένα τετράγωνο είναι η αφετηρία, όπου ξεκινά η αρκουδίτσα και σε ένα  άλλο η φωλιά. Τα παιδιά πρέπει να τοποθετήσουν στο πάτωμα τα βελάκια κατεύθυνσης και να “προγραμματίσουν” το παιδί αρκουδάκι να φτάσει στη φωλιά του.

Κάθε φορά που θα αλλάζει το ζευγάρι των παικτών (αρκουδίτσα και προγραμματιστής), θα αλλάζει και η αφετηρία, ώστε να έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι.