Συμμετοχή των γονέων στις δραστηριότητες του ευρωπαϊκού πρόγραμματος eTwinning με τίτλο ” Little green steps”
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας για συμμετοχή στις δραστηριότες του ευρωπαϊκού πρόγραμματος eTwinning με τίτλο ” Little green steps” .Συγκεκριμένα ζητήσαμε από τους γονείς να δημιουργήσουν μια κατασκευή με τα παιδιά τους χρησιμοποιώντας φυσικά υλικά από το δάσος, όπως κουκουνάρια, πέτρες, φύλλα, κορμούς κ.λπ. και ιδού τα υπέροχα αποτελέσματα! Συγχαρητήρια σε όλους για τις εξαιρετικές δημιουργίες!
Το ΑΒάρι της διατροφής
Ευχαριστούμε πολύ το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο το οποίο κατόπιν αιτήσεώς μας διέθεσε στο νηπιαγωγείο μας το εκπαιδευτικό κουτί «Το ΑΒητάρι της διατροφής: Παίζω, ανακαλύπτω και μαθαίνω για τη διατροφή».Είναι σχεδιασμένο για παιδιά προσχολικής ηλικίας και περιλαμβάνει έντυπο υλικό, αντικείμενα και προτάσεις για βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια, μέσα από τα οποία τα παιδιά ανακάλυψαν τη διατροφική αξία των τροφίμων, ευαισθητοποιήθηκαν στη μεσογειακή διατροφή, αντιλήφθηκαν το ταξίδι των τροφίμων και εξοικειώθηκαν με πιο υγιεινές επιλογές σε συνδιασμό με το ά εργαστήριο δεξιοτώτων που υλοποιήσαμε φέτος.
Η μελέτη, ο σχεδιασμός και η δημιουργία του εκπαιδευτικού κουτιού έχει πραγματοποιηθεί με την ευγενική χορηγία της ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και μας διατέθηκε δωρεάν.
Ακολουθούν φωτογραφικά στιγμιότυπα μερικών δραστηριοτήτων







17 Νοεμβρίου επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου
Παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης 31.10.2025
Εθνική επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940
Πιστoποιητικό Code Week Organiser
Η καλή συμπεριφορά και από τον κώδικα φαίνεται!
Δραστηριότητα με αξιοποίηση bee-bot.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία της καλλιέργειας των ήπιων δεξιοτήτων στη νηπιακή ηλικία, ξεκινάμε από τη σωστή συμπεριφορά απέναντι στους συμμαθητές μας! Επιλέγουμε εικόνες θετικής και αρνητικής συμπεριφοράς στο νηπιαγωγείο . Προγραμματίζουμε το εκπαιδευτικό ρομπότ bee-bot έτσι ώστε να περάσει μόνο από τις θετικές συμπεριφορές προκειμένου να φτάσει στο σχολείο που βρίσκεται στο τέλος του πλέγματος. Τα παιδιά μαθαίνουν να ξεχωρίζουν θετικές από αρνητικές συμπεριφορές, εντοπίζουν επιπτώσεις στα συναισθήματα και ανακαλύπτουν τους κανόνες της τάξης.
Δραστηριότητα χωρίς την αξιοποίηση ρομπότ ( unplugged)
Αξιοποιώντας το δάπεδο του σχολείου ή της αυλής του σχολείου. Χωρίζουμε ένα μέρος του δαπέδου σε 12 τετράγωνα . Διαλέγουμε τις εικόνες που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε και μπορούμε να τις αλλάξουμε όταν αλλάξει ομάδα παιδιών. Ένα παιδί γίνεται ο προγραμματιστής και ένα παιδί το “ρομπότ” κάθε φορά. Το παιδί-ρομπότ πρέπει να προγραμματιστεί να περάσει από τις θετικές συμπεριφορές προκειμένου να φτάσει στο χαρούμενο περιβάλλον του σχολείου.
Coding bears!
Η κωδικοποίηση συνεχίζεται…
Περιγραφή: Δίνουμε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας όπου εικονίζεται ένα τετραγωνισμένο πλέγμα 12 τετραγώνων. Στο ένα τετράγωνο βρίσκεται η αρκουδίτσα και σε ένα άλλο η φωλιά της. Τα παιδιά σκεπτόμενα αναπαραστατικά πρέπει να σχεδιάσουν μια διαδρομή από την αρκουδίτσα στη φωλιά και στη συνέχεια να την γράψουν χρησιμοποιώντας βελάκια κατεύθυνσης.
Μπες στη φωλιά σου αρκουδίτσα!
Νέα δραστηριότητα κωδικοποίησης με παραλλαγή .
Στο δάπεδο έχουμε ετοιμάσει ένα τετραγωνισμένο πλαίσιο 12 τετραγώνων 3Χ4 ή χρησιμοποιούμε τα πλακάκια αν έχουμε. Αναπαριστά το δάσος με τη φωλιά της αρκουδίτσας. Το σενάριο λέει ότι η αρκουδιτσα έχασε τη φωλιά της και πρέπει να τη βοηθήσουμε να τη βρει.
Το ένα τετράγωνο είναι η αφετηρία, όπου ξεκινά η αρκουδίτσα και σε ένα άλλο η φωλιά. Τα παιδιά πρέπει να τοποθετήσουν στο πάτωμα τα βελάκια κατεύθυνσης και να “προγραμματίσουν” το παιδί αρκουδάκι να φτάσει στη φωλιά του.
Κάθε φορά που θα αλλάζει το ζευγάρι των παικτών (αρκουδίτσα και προγραμματιστής), θα αλλάζει και η αφετηρία, ώστε να έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι.





















