Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης για τη συμπερίληψη οι μαθητές μας:
γνώρισαν τη νοηματική γλώσσα — έμαθαν το αλφάβητο της νοηματικής και λέξεις σχετικές με την οικογένεια και τα συναισθήματα.
έπαιξαν παιχνίδια δραματοποίσης -συναισθάνθηκαν τις προσπάθεις και τις δυσκολίες των ανθρώπων με αναπηρίες.
έφτιαξαν το Παζλ της Συμπερίληψης— ένα παζλ που μας θυμίζει ότι είμαστε όλοι ίσοι και όλοι διαφορετικοί- κατασκευές με τα ονόματα: κάε όνομα μια ιστορία .
Γνώρισαν τη διαφορετικότητα και στον κόσμο των ζώων- Παρουσίαση από το ΚΕΠΕΑ Σικυωνίων του προγράμματος “Τα μεταναστευτικά πουλιά”.Αφόρμηση από τον κόσμο των ζώων για αναφορές και σε μεταναστευτικά παιδιά.
γνώρισαν φαγητά από διάφορες χώρες του κόσμου και τα παρουσίασαν στους συμμαθητές τους.
κατασκευάσαμε τα βραχιολάκια της φιλίας
και αναλάβαμε όλοι μαζί κοινές δράσεις: κηπουρική!
Κείμενο της Δράσης:
~ (…): Συμπερίληψη: «Όλοι Μοναδικοί, Όλοι Μαζί» Η συμπερίληψη είναι σαν ένα πολύχρωμο παζλ, όπου κάθε κομμάτι έχει το δικό του σχήμα, τη δική του ιστορία, τη δική του ομορφιά. Στη νοηματική γλώσσα, το «μαζί» δεν είναι απλώς μια λέξη — είναι μια χειρονομία ενότητας. Μια γλώσσα χωρίς ήχο, αλλά γεμάτη νόημα. Κάθε στολή, κάθε έθιμο, κάθε γιορτή, κάθε γεύση είναι ένα κομμάτι του πολιτισμικού μας μωσαϊκού. Κάθε λαός φέρνει τη δική του φωνή, τη δική του ιστορία, τα δικά του έθιμα.
Κι όταν όλα αυτά ενωθούν με σεβασμό, τότε δημιουργούμε έναν κόσμο που χωράει όλους»
Όλοι μια αγκαλιά!






