Το Νηπιαγωγείο μας έλαβε μέρος στον 8ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών. Θεματική ενότητα του Διαγωνισμού ήταν «Ανοιχτές Τεχνολογίες για το Κοινό Καλό». Το θέμα της δικής μας συμμετοχής ήταν «Μικρές αλλαγές-Μεγάλη διαφορά: Μειώνω το οικολογικό μου αποτύπωμα». Εμείς δημιουργήσαμε ένα Οικολογικό Πάρκο. Αξιοποιώντας τις ανοιχτές τεχνολογίες επιδιώξαμε να ευαισθητοποιήσουμε την κοινότητα γύρω από την προστασία του περιβάλλοντος και να προτείνουμε πρακτικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε καθημερινά να μειώσουμε το οικολογικό μας αποτύπωμα (απορριμμάτων, υδατικό, ενεργειακό). Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους γονείς μας που στήριξαν την προσπάθειά μας. Το μεγαλύτερο μπράβο πάει στους μαθητές μας τα «Robotakia di Zante” για την προσπάθεια που κατέβαλαν. Συνεχίζουμε να δημιουργούμε, να μοιραζόμαστε ιδέες και να αξιοποιούμε τις ανοιχτές τεχνολογίες ως μέσο για ένα πιο βιώσιμο και καλύτερο μέλλον.
Δείτε τις ομάδες που διακρίθηκαν στον παρακάτω σύνδεσμο:
Τα αποτελέσματα αξιολόγησης των έργων του 8ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Ανοιχτών στην Εκπαίδευσης
Και στον παρακάτω σύνδεσμο δείτε και το έργο που υλοποιήσαμε:
