Την Τρίτη 16 Μαΐου 2023 το απόγευμα πραγματοποιήθηκε στο χώρο του νηπιαγωγείου ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και των γονέων και κηδεμόνων των νηπίων , που θα φοιτήσουν το νέο σχολικό έτος στην Α΄ Τάξη, από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Ν.Πέλλας κα Βαμβάκη Άννα.
Η επιμορφωτική συνάντηση έγινε στα πλαίσια υλοποίησης του σχεδίου δράσης « Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο» – Πρόγραμμα ομαλής μετάβασης.
Η ταινία μας έχει τίτλο ” Το Όνειρο της Επιστροφής”, πραγματεύεται το θέμα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα και αποτελεί απόρροια της ενασχόλησής μας με την προσωπικότητα της Μελίνας Μερκούρη στα πλαίσια του ευρωπαϊκού μας έργου “I believe I can…” τη σχολική χρονιά 2022-2023.
Παράλληλα συμμετέχουμε και στην κατηγορία του διαγωνισμού “Αφίσα” η οποία δημιουργήθηκε συνεργατικά μέσω ενός ψηφιακού εργαλείου.
Υπόθεση της ταινίας:
“Η ταινία με πρωταγωνιστές τους μικρούς μαθητές των συνεργαζόμενων Νηπιαγωγείων, διαπραγματεύεται την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα στην Ελλάδα. Πρωταγωνίστρια είναι η Μελίνα, ένα κορίτσι που διηγείται την ιστορία του Παρθενώνα μέσα στους αιώνες. Η μία σκηνή διαδέχεται την άλλη. Από τον Φειδία και τον Περικλή, στα Παναθήναια και στους κατακτητές, έως την αρπαγή των γλυπτών από τον Λόρδο Έλγιν, η Μελίνα μας διηγείται και ονειρεύεται την επιστροφή τους. Τα αγάλματα ζωντανεύουν η Μελίνα τα παίρνει από το χέρι και τα μεταφέρει στην Ελλάδα! Ένα όνειρο, που ίσως μια μέρα, βγει αληθινό, καθώς η Μελίνα ξυπνά, τρέχει να δει τα γλυπτά… δεν υπάρχουν ήταν όλα ένα όνειρο! Αλλά ξέρει πως όταν θες κάτι πάρα πολύ τα όνειρα βγαίνουν αληθινά… πόσο μάλλον όταν όλοι θέλουμε το ίδιο…”
Παρακολουθείστε παρακάτω την ταινία μας στο βίντεο που ακολουθεί:
Πρωταγωνιστές κατά σειρά εμφάνισης:
Η κατασκευή του Παρθενώνα: 1ο Νηπιαγωγείο Αριδαίας (Β’ ολοήμερο τμήμα)
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) διοργανώνεται από το κοινό δίκτυο Insafe/INHOPE των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ευρώπη, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κάθε Φεβρουάριο για την προώθηση της ασφαλούς και θετικής χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας, ειδικά μεταξύ των παιδιών και των νέων. Συνήθως γιορτάζεται τη δεύτερη ημέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα κάθε χρόνο. Κατά την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, εκατομμύρια άνθρωποι ενώνονται για να εμπνεύσουν θετικές αλλαγές στο διαδίκτυο, να ευαισθητοποιήσουν σε θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο και να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις και δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο.
Συμμετέχουμε στη δράση ως υποστηρικτές της Μέρας Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) 2023. Δείτε το σχολείο μας στο χάρτη των υποστηρικτών ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:
Σήμερα ολοκληρώσαμε τις δράσεις ενημέρωσης των παιδιών. Ανάμεσα σε άλλα αξιοποιήσαμε υλικό από το saferinternet4kids.gr , παρακολουθήσαμε το βίντεο: Ασφάλεια στο internet με λόγια απλά! μιλήσαμε για τα προσωπικά δεδομένα
και κατασκευάσαμε μια συνεργατική αφίσα στα πλαίσια του etwinning Προγράμματος: “I believe I can…” στο οποίο συμμετέχουμε, όπως φαίνεται παρακάτω:
Την Τρίτη 20.12.2022 είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στους χώρους
του νηπιαγωγείου τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ και της ΣΤ΄
Τάξης του 1 ου Δημοτικού Σχολείου Αριδαίας, που συνοδεύονταν από τις
2 υπεύθυνες εκπαιδευτικούς των τμημάτων.
Ήταν η πρώτη από τις προγραμματισμένες μας συναντήσεις στα
πλαίσια υλοποίησης του σχεδίου δράσης ” Από το Νηπιαγωγείο στο
Δημοτικό Σχολείο” – Πρόγραμμα ομαλής μετάβασης για το έτος 2022-
2023.
Τα παιδιά της Α΄ τάξης χάρισαν στα νήπια χριστουγεννιάτικες κάρτες
και τραγούδησαν τα κάλαντα των Χριστουγέννων ενώ οι μαθητές της
ΣΤ΄ τάξης τραγούδησαν τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς . Τα νήπια
ανταπέδωσαν τραγουδώντας τον αγαπημένο τους Ρούντολφ.
Μέσα σε ένα ευχάριστο κλίμα ακολούθησε διαλογική συζήτηση όπου οι
μαθητές της ΣΤ ‘ τάξης προσπάθησαν να μεταδώσουν τις γνώσεις τους
για τη γέννηση του Χριστού στα νήπια και να περιγράψουν πως είναι το
Δημοτικό Σχολείο.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την ανταλλαγή ευχών, το κέρασμα των
μαθητών του Δημοτικού από τις νηπιαγωγούς και με την υπόσχεση να
ξανασυναντηθούμε το νέο έτος με νέες δράσεις.
Ένα Χριστουγεννιάτικο Δέντρο μας βοήθησε να παίξουμε με τα χρώματα στα αγγλικά και να εξασκηθούμε στην ισορροπία! Σε αυτήν την κινητική δραστηριότητα κάθε παιδί επέλεγε το Χριστουγεννιάτικο στολίδι που του άρεσε περισσότερο και αφού το έδειχνε στα άλλα παιδιά και τους το περιέγραφε, ισορροπούσε πάνω στον κορμό και στα κλαδιά του δέντρου ώστε να το τοποθετήσει εκεί όπου επιθυμούσε. Τα στολίδια και το δέντρο μας βοήθησαν, επίσης, να σχεδιάσουμε και να συντονίσουμε τις κινήσεις μας, καθώς και να ενδυναμώσουμε τον κορμό μας. Στο τέλος, τοποθετήσαμε το αστέρι στην κορυφή. Καλά Χριστούγεννα! Merry Christmas!
Σήμερα, στα πλαίσια του μαθήματος της Εισαγωγής των αγγλικών στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ) τα παιδιά βοήθησαν τον Ερμόλαο, τον φαλακρό σκαντζόχοιρο, να ξαναποκτήσει τα αγκάθια που είχε χάσει. Αν και ντροπαλός, απαντούσε σε όλα τα παιδιά στην ερώτηση πόσα αγκάθια επιθυμεί. Έπειτα, τα παιδιά αριθμούσαν το επιθυμητό νούμερο στα αγγλικά και τοποθετούσαν τα αγκάθια (ενσφηνώματα) στον σκαντζόχοιρο.
Του άρεσε πολύ το σχολείο μας και θα μας ξαναεπισκεφθεί!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.