Τίτλος σχεδίου δράσης: “Πιλοτάροντας ρομποτικά” – Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην εκπαιδευτική ρομποτική
Στόχοι:
- η υποστήριξη των εκπαιδευτικών ώστε να προσεγγίσουν με ελκυστικό τρόπο διάφορα γνωστικά πεδία (Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική) αναπτύσσοντας ταυτόχρονα την αλγοριθμική σκέψη, τη δημιουργικότητα και τον πειραματισμό.
- η εισαγωγή σε βασικές αρχές προγραμματισμού ρομποτικών συστημάτων
- η εξοικείωση με το kit ρομποτικής We Do της Lego για τη διδασκαλία της ρομποτικής και του προγραμματισμού στα πλαίσια της τάξης καθώς και την ενίσχυση των μαθημάτων STEM
Συντονιστής Δράσης: ΜΠΕΓΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Μέλη: Κούνδη Αντωνία ΠΕ60,Κώτσου Ζωή ΠΕ60, Τελιανίδου Μαρία ΠΕ60
Υλοποίηση σχεδίου δράσης
Τηρώντας το χρονοδιάγραμμα των επιμορφωτικών δράσεων οι οποίες προβλέπονται, τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου, συμμετείχαμε στην πρώτη δια ζώσης συνάντηση του Πιλοτικού Επιμορφωτικού Προγράμματος με θέμα: «Η Ρομποτική στο Νηπιαγωγείο» διάρκειας 24 ωρών (δια ζώσης και εξ αποστάσεως) το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, του Τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) και την ΣΕΕ ΠΕ60 του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ Κ. Μακεδονίας κ. Άννα Βαμβάκη, τον κ. Απόστολο Τσαγκάρη, Πρόεδρο του Τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) και τον κ. Κωνσταντίνο Κουμούτση, Υποψήφιο Διδάκτωρ.
Σκοπός του προγράμματος είναι η υποστήριξη των εκπαιδευτικών ώστε να προσεγγίσουν με ελκυστικό τρόπο διάφορα γνωστικά πεδία (Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική) συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης, τη δημιουργικότητα και τον πειραματισμό.
Η 1η επιμόρφωση αφορούσε στην Εισαγωγή στην εκπαιδευτική ρομποτική και τις νέες τεχνολογίες, πραγματοποιήθηκε στο φιλόξενο χώρο του 1ου Ν/γειου Γιαννιτσών και σε αυτή συμμετείχαν επιπλέον νηπιαγωγοί από 25 Νηπιαγωγεία της Π.Ε. Πέλλας.
Η 2η επιμορφωτική συνάντηση υλοποιήθηκε στις 19/12/2022 στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας και σε αυτή οι επιμορφούμενοι αφού ενημερώθηκαν θεωρητικά για το κιτ LEGO WEDO 2.0, αξιοποίησαν τον εξοπλισμό των εκπαιδευτών και κατασκεύασαν το πρώτο τους ρομπότ.