Πλουσιότερα σε εικόνες και ερεθίσματα τα νήπια μας, μετά την επίσκεψη που πραγματοποιήσαμε την Παρασκευή 8 Μαϊου 2026 στην έκθεση που διοργάνωσε το 1ο εργαστηριακό Κέντρο Αριδαίας, με έργα και κατασκευές των μαθητών του 1ου ΕΠΑΛ και του Εσπερινού ΕΠΑΛ Αριδαίας.Μαθητές και καθηγητές, εξαιρετικά φιλόξενοι και υπομονετικοί, μοιράστηκαν την εμπειρία της προετοιμασίας, απάντησαν στις ερωτήσεις των περίεργων νηπίων μας και στο τέλος μας πρόσφεραν σποράκια, μικρά παχύφυτα και χειροποίητα γλειφιτζούρια.
Συγχαρητήρια στα παιδιά και καλή επιτυχία στις πανελλήνιες εξετάσεις!
Όσο για τους εμπνευσμένους εκπαιδευτικούς, συνεχίστε με το ίδιο πάθος να προσφέρετε στα παιδιά!







