Δραστηριότητες γ΄τριμήνου

12/03/24 Το μικροσκόπιο: Στόχοι ήταν να μάθουν τα παιδιά τη χρήση του μικροσκοπίου και να παρατηρήσουν μικροοργανισμούς στο θαλασσινό νερό, μαθαίνοντας  πως είναι χρήσιμοι για το οικοσύστημα. Συμπλήρωσαν σχετικό φύλλο εργασίας.

17102553448181710255344812

Οι μαθητές μου ασχολούνται και στο σπίτι με τον θαλάσσιο κόσμο και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα. Παρακάτω βλέπετε έναν ιππόκαμπο και ένα ψαρί που κατασκεύασαν

 

1710255344804

19/03/24 Πειράματα με απορρίμματα: Στόχοι: Να δουν ποια απορρίμματα επιπλέουν, παρασύρονται ή βυθίζονται.

Να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά και τις κατηγορίες των θαλάσσιων απορριμμάτων

Δραστηριότητες: Έγιναν πειράματα για το ποια απορρίμματα επιπλέουν πχ πλαστικά, βυθίζονται πχ ύφασμα ή παρασύρονται από τον άνεμο πχ πλαστική μπάλα κτλ. Οι μαθητές αρχικά υπέθεσαν, ύστερα κατέγραψαν τις παρατηρήσεις.

17115538436271711553843634

Διατυπώθηκαν υποθέσεις για τα πιο συχνά απορρίμματα που μπορεί να συναντήσει κανείς στις ακτές. Παίξαμε παιχνίδι και μαντεύουμε τα απορρίμματα, με βάση ερωτήσεις που κάνουμε για τα χαρακτηριστικά τους.

26/03/24 Ευαισθητοποίηση ως προς το ζήτημα των απορριμμάτων.

Να εξηγούν τα αίτια και τις επιπτώσεις των θαλάσσιων απορριμμάτων

Να ευαισθητοποιηθούν στο ζήτημα, ώστε να αναλάβουν δράση

Οι μαθητές αποτύπωσαν σε χάρτες τις πηγές των απορριμμάτων από τις οποίες τα σκουπίδια καταλήγουν στη θάλασσα.

1711553779220

2/4/24 Συνθήματα για καθαρές θάλασσες

Οι μαθητές κατασκεύασαν ταμπέλες με συνθήματα για καθαρές θάλασσες, ώστε να τοποθετηθούν σε ακτές κατά τον καθαρισμό τους και να ευαισθητοποιηθούν οι συμπολίτες μας απέναντι στην προστασία των θαλασσών.

ταμπ ταμπελες

9/04/24 Κατασκευές

Οι μαθητές κατασκεύασαν κοράλλια στον βυθό. Αξιολογήθηκαν οι γνώσεις τους ως προς τη χλωρίδα και πανίδα του βυθού. Επιπλέον, θυμήθηκαν τις πληροφορίες για τα σπάνια κοράλλια που είχαν επεξεργαστεί και στις αρχικές συναντήσεις του ομίλου.

βυθ βυθο

16/04/24 Ανακυκλώσιμα υλικά

Στόχος της συνάντησης να κατανοήσουν οι μαθητές πώς μπορούν να αξιοποιηθούν υλικά που θα ήταν απορρίμματα. Να τους δώσουν σχήμα και να τα χρωματίσουν, ώστε να  ξαναπάρουν ζωή, ως διακοσμητικά αντικείμενα. Τα ψάρια και οι θαλάσσιες χελώνες έγιναν όμορφα.. δε νομίζετε;

ψαρια1715438964991

23/04/24 Επίσκεψη ναυαγοσωστών

Σε αυτή τη συνάντησή μας στόχος ήταν οι μαθητές να ενημερωθούν για τους κινδύνους και τους τρόπους προστασίας στη θάλασσα και στην πισίνα. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν καθώς είχαν  την ευκαιρία να εκφράσουν όλες τις απορίες και ανησυχίες τους για την θάλασσα και τις δραστηριότητες σε αυτή. Ευχαριστούμε τον κ. Ευάγγελο Ντούμπα και τον κ. Ηλία Δεμερτζή για την ενημέρωση και τον χρόνο που μας διέθεσαν.

1715438484059

Δραστηριότητες και τελική έκθεση

Πλησιάζοντας στον χρόνο για την τελική μας έκθεση, βάλαμε όλη μας τη δημιουργική διάθεση και αρχίσαμε να στήνουμε το “μουσείο” μας . Παράλληλα φτιάξαμε παιχνίδια , όπως κάρτες μνήμης , ώστε σε ένα ανοιχτό μάθημα με τη συμμετοχή των γονέων μας να διασκεδάσουμε όλοι μαζί.

1728119000275κοχ πετρ1728119000263ψαρια1728119000282 1καρ