1ο θέμα: Φέτος μαθαίνουμε σκάκι. Φτιάξαμε σκακιέρες και μάθαμε βασικές κινήσεις των πιονιών. Υλικό από το βιβλίο “ο Ζατρίκης στο σκακιστικό δάσος ” της ένωσης σκακιστών Θεσσαλονίκης , μας φάνηκε πολύ χρήσιμο. Ο κ. Γιώργος, εθελοντής σκακιστής, μας ενημέρωσε για τον τρόπο λειτουργίας του εγκεφάλου, μας έδειξε βασικές κινήσεις και στο τέλος παίξαμε διασκεδάζοντας…Ευχαριστούμε πολύ Δ1 +Δ2
2ο θέμα: Μαθαίνοντας για τη σωστή οδική συμπεριφορά και τους κινδύνους από την παραβίαση σημάτων, κατασκευάσαμε φανάρια και σημειώσαμε τι σημαίνει το κάθε χρώμα…το πορτοκαλί μας μπέρδεψε στην αρχή.. Συζητήσαμε για τον εξοπλισμό που πρέπει να έχει ένας ποδηλάτης και πως κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Κατηγοριοποιήσαμε τα σήματα του Κ.Ο.Κ και μάθαμε για το εργοτάξιο.
3ο θέμα: Τα δικαιώματα των παιδιών.
Σημαντική είναι η αύξηση της εμπιστοσύνης ανάμεσα στα μέλη μιας ομάδας, κάτι το οποίο πρέπει να ενισχύεται με συχνές δραστηριότητες. Αρχίζοντας να επεξεργαζόμαστε το τρίτο θέμα για φέτος στα πλαίσια των εργαστηρίων Δεξιοτήτων, σχεδιάσαμε ένα αγαπημένο μας αντικείμενο και το δώσαμε να το φυλάξει ένας συμμαθητής μας. Στο τέλος , ανοίγοντας τα κουτιά μας ανακαλύψαμε τι μας είχε εμπιστευθεί, εξηγώντας τους λόγους που το αντικείμενο που μας έδωσε ήταν σημαντικό για εκείνον.
Από τις πρώτες μας δραστηριότητες για τα δικαιώματα των παιδιών ήταν να εντοπίσουμε περιοχές σε όλες τις ηπείρους και να βρούμε πληροφορίες, χωρισμένοι σε ομάδες, για τις περιοχές που διαλέξαμε. Έχουν τα παιδιά σε όλες τις ηπείρους τα ίδια δικαιώματα, τις ίδιες ευκαιρίες; Αν όχι γιατί συμβαίνει αυτό, τί πρέπει να αλλάξει;