Etwinning Confinement

Έπεσε πολλή δουλειά κατά την περίοδο του περιορισμού!

Μαθητές του Lycée Borde Basse (FR), του INS Mercé Rodoreda (ES) και του Λυκείου Πολυγύρου (GR) συνεργάστηκαν σε κοινά projects εμπνεόμενοι από τη συνθήκη του περιορισμού, στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning στο οποίο συμμετέχουμε!

Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών Σχολών ακ. έτους 2020-2021

Παρακάτω θα βρείτε συνημμένα το με αριθμό πρωτ. 54305/2020 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) με Θέμα «Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών Σχολών ακ. έτους 2020-2021.».

 

 



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Σχολών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ακ. έτους 2020-2021

Παρακάτω θα βρείτε συνημμένα το με αριθμό πρωτ. 54305/2020 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) με Θέμα «Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Σχολών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ακ. έτους 2020-2021.».

 



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

Εγκύκλιος για αιτήσεις – δηλώσεις υποψηφίων πανελλαδικών εξετάσεων

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι τελειόφοιτοι και απόφοιτοι να μελετήσουν το συνημμένο αρχείο.



Λήψη αρχείου

 

Αίτηση-Δήλωση για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ

Σας αποστέλλουμε τις συνημμένες εγκυκλίους σχετικά με την Αίτηση-Δήλωση για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2020 και την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική εξέταση σε αυτές.

Παράλληλα σας προωθούμε σε link το Δελτίο Τύπου https://www.minedu.gov.gr/exetaseis-2/to-thema-exetaseis  όπου περιγράφεται συνοπτικά η διαδικασία της Αίτησης-Δήλωσης και όπου υπάρχουν όλα τα σχετικά ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ της Αίτησης-Δήλωσης και οι σχετικές οδηγίες.

Προτείνεται στην ιστοσελίδα κάθε Λυκείου να αναρτηθεί η σχετική εγκύκλιος και το Δελτίο Τύπου, για να βρίσκουν οι υποψήφιοι το ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ που τους αφορά.

Παρακαλούμε για την άμεση αποστολή των αντίστοιχων εγκυκλίων και του Δελτίου Τύπου σε όλα τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ευθύνης σας (συνολικά 3 εγκύκλιοι στα ΓΕΛ και το Δελτίο Τύπου και 2 εγκύκλιοι στα ΕΠΑΛ και το Δελτίο Τύπου).

 

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός και… ΕΚΕΤΑ

 

Ένα μεγάλο μέρος από τις δραστηριότητες και τις αναζητήσεις του νέου, συνδέεται άμεσα με την επιλογή και την προετοιμασία για τη σωστή άσκηση του επαγγέλματος. Κάθε νέος στη σύγχρονη εποχή προβληματίζεται, ενημερώνεται, αποκτά γνώσεις, μαθαίνει ξένες γλώσσες και καταρτίζεται επαγγελματικά. Ακούει συμβουλές και δέχεται υποδείξεις από γονείς, συγγενείς, ακόμα και από ειδικά για τον επαγγελματικό προσανατολισμό πρόσωπα, και διαμορφώνει τα προσωπικά του κριτήρια για να πάρει μια μεγάλη απόφαση που είναι, συνήθως, οριστική και αμετάκλητη. Κι’ όμως, αυτή την απόφαση πρέπει ο άνθρωπος να την πάρει από την εφηβική κιόλας ηλικία του. Γι’ αυτόν τον λόγο, τα τελευταία χρόνια, πραγματοποιούνται αρκετά συχνά επισκέψεις σχολείων σε διάφορους επαγγελματικούς χώρους με σκοπό να βοηθηθούν οι νέοι, ώστε να αποφασίσουν μόνοι τους ποιο  επάγγελμα τους ταιριάζει και να προετοιμαστούν κατάλληλα για αυτό.

Σε αυτά τα πλαίσια λοιπόν, την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020, έλαβε χώρα μια τέτοια εξόρμηση από την θετική κατεύθυνση (Β’ και Γ’ τάξεις) του Γενικού Λυκείου Πολυγύρου στο ερευνητικό κέντρο ΕΚΕΤΑ στη Θεσσαλονίκη, με συνοδούς καθηγητές τους κ.κ. Καμπανταϊδου, Καρκάνη, Τουσίμη. Γενικότερα, το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), που ιδρύθηκε το 2000, είναι ένα από τα κορυφαία ερευνητικά κέντρα της Ελλάδας· έχει λάβει πολλά βραβεία και σημαντικές διακρίσεις και βρίσκεται μέσα στη λίστα με τους 20 κορυφαίους ερευνητικούς φορείς της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην προσέλκυση πόρων από ανταγωνιστικά ευρωπαϊκά προγράμματα. Η λειτουργία του ΕΚΕΤΑ έχει να επιδείξει σημαντικά επιστημονικά και τεχνολογικά επιτεύγματα σε ερευνητικές  περιοχές με μεγάλο ενδιαφέρον για τον άνθρωπο και την κοινωνία. Πιο συγκεκριμένα, οι ερευνητικές αυτές περιοχές έχουν διαχωριστεί και ανατεθεί στα 5 ινστιτούτα τα οποία περιλαμβάνει το ΕΚΕΤΑ στην σημερινή του μορφή, και τα οποία ασχολούνται με α) τις χημικές διεργασίες και τους ενεργειακούς πόρους, β) τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, γ) την βιώσιμη κινητικότητα και το δίκτυο μεταφορών, δ) τις εφαρμοσμένες βιο-επιστήμες και ε) την βιο-οικονομία και την αγρο-τεχνολογία.

Στην εξόρμηση λοιπόν αυτή, παρουσιάστηκαν στους μαθητές οι χώροι εργασίας των ερευνητών (οι οποίοι ερευνητές είναι πάνω από 700 στον αριθμό) και τους εξηγήθηκαν οι λειτουργίες διάφορων εργαστηρίων. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε μια ξενάγηση στο εργαστήριο Τεχνολογίας Σωματιδίων και Αερολυμάτων, στο οποίο γίνονται πειράματα για την εύρεση εναλλακτικών πηγών ενέργειας, στις αίθουσες με τα ηλεκτρονικά μικροσκόπια, καθώς επίσης και σε ένα ακόμα εργαστήριο, το οποίο είχε ως στόχο την εύρεση καλύτερων και λιγότερο ρυπογόνων φίλτρων για τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων. Τα παραπάνω αποτελούν εργαστήρια του τμήματος ΕΤΕΣΑ. Στη συνέχεια, πραγματώθηκε μια παρουσίαση του ερευνητικού προγράμματος πάνω στο οποίο δουλεύουν οι ερευνητές του συγκεκριμένου τμήματος αυτήν την περίοδο και το οποίο στοχεύει στη διάσπαση του νερού μέσω της ηλιακής ενέργειας, για τη χρήση του υδρογόνου ως καύσιμο. Τέλος, οι μαθητές πήραν μέρος σε μια διαδραστική παρουσίαση, στη διάρκεια της οποίας εξηγήθηκαν οι έννοιες «έρευνα» και «ερευνητής» καθώς επίσης και τα χαρακτηριστικά και οι προοπτικές του ίδιου του ερευνητικού κέντρου. Βέβαια, όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς την άριστη συνεργασία που υπήρξε μεταξύ των πολύ καλά καταρτισμένων εργαζομένων του ΕΤΕΣΑ, των ίδιων των μαθητών, αλλά και της κ. Τουσίμη -καθηγήτρια χημείας- η οποία αποτέλεσε τον δίαυλο μεταξύ του σχολείου και του κέντρου.

Επιλογικά, καταλήγει κανείς στο συμπέρασμα ότι τέτοιου είδους εξορμήσεις είναι καίριας σημασίας να γίνονται από τα σχολεία, καθώς είναι ωφέλιμες για τους νέους. Εκείνοι παρατηρούν τους επιστήμονες στον χώρο εργασίας τους και ενημερώνονται για τις υπάρχουσες δουλειές που αντιστοιχούν σε κάθε επιστημονικό κλάδο. Ειδικότερα, το συγκεκριμένο κέντρο προσεγγίζει με θετικό πνεύμα κάθε πιθανή πρόταση ή πρωτοβουλία η οποία εμπεριέχει δυναμική καινοτομίας και ανάπτυξης  και καλεί κάθε ενδιαφερόμενο να έρθει σε επαφή με τους υπεύθυνους για να εξετάσουν από κοινού δυνατότητες συνεργασίας. Με βάση λοιπόν όλα τα παραπάνω, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις προοπτικές συνεργασίας με ένα κορυφαίο ερευνητικό κέντρο, διεύρυναν το γνωστικό τους πεδίο και απέκτησαν πολύτιμες εμπειρίες για τον τρόπο λειτουργίας τέτοιων κέντρων. Για αυτούς λοιπόν τους λόγους, καλό είναι να αρπάζει κανείς κάθε ευκαιρία που του προσφέρεται στο επίπεδο απόκτησης γνώσεων πάνω στον επαγγελματικό προσανατολισμό, καθώς οι σωστές αποφάσεις γίνονται με βάση κυρίως την ενημέρωση και την εμπειρία.

Η αρθρογράφος

Κορέντιου Αικατερίνη

Μαθήτρια Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου

 

Επιτυχία του ΓΕΛ Πολυγύρου στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθηματικών «Θαλής»

Το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε ο 80ος Πανελλήνιο Διαγωνισμός στα Μαθηματικά «ΘΑΛΗΣ» στον οποίο συμμετείχαν 15 μαθητές του σχολείου μας με την φροντίδα των μαθηματικών του σχολείου κ. Κυράστας Τσελεκούνη και κ. Χρήστου Καρκάνη. Μεταξύ αυτών διακρίθηκαν και συνεχίζουν  στη 2η φάση του Διαγωνισμού «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ»,  που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020 στη Θεσσαλονίκη, οι μαθήτριες της Α Λυκείου:

  1. Παντάλη Ελευθερία του Γεωργίου
  2. Πετρίδου Άννα του Αργυρίου

Ο Σύλλογος διδασκόντων και οι συμμαθητές τους συγχαίρουμε και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!!!

Επιτυχία του ΓΕΛ Πολυγύρου στο διαγωνισμό EUROSCOLA

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του  ΓΕΛ Πολυγύρου  συγχαίρουμε θερμά τη μαθήτρια του Σχολείου μας Ζήση Κυριακή  του Δημητρίου, Β΄ Τάξης  η οποία διακρίθηκε στο Διαγωνισμό του Προγράμματος Euroscola για το σχολικό έτος 2019-2020. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν μαθητές από όλα τα σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας και επιτυχόντες στο διαγωνισμό είναι 24 μαθητές.

 Η μαθήτρια μας θα μεταβεί στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο στις 5 Μαρτίου 2020, για να συμμετάσχει με άλλους μαθητές από τις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε Ημερίδα, όπου θα τους δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσουν το χώρο και τον τρόπο λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και να εκφράσουν τις προσδοκίες και τις απόψεις τους για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Την αποστολή των επιτυχόντων μαθητών θα συνοδεύσει η καθηγήτρια γαλλικών του Σχολείου μας κ. Χριστίνα Χατζηπαντελή.

 Η Διευθύντρια του ΓΕΛ Πολυγύρου

 Δήμητρα Ρηγοπούλου