Συμμετοχή στις ενέργειες διάχυσης του ευρωπαϊκού προγράμματος ConsenCUS 

concensusTo ΓΕΛ Πολυγύρου συμμετέχει στις ενέργειες διάχυσης του ευρωπαϊκού προγράμματος ConsenCUS   CarbOn Neutral cluSters by Electricitybased iNnovations in Capture, Utilisation and Storage“ που έχει σαν στόχο την ανάπτυξη και εφαρμογή τεχνολογιών δέσμευσης, μετατροπής και αποθήκευσης του βιομηχανικού CO2 καθώς και τη μελέτη της κοινωνικής αποδοχής των τεχνολογιών αυτών.

Στα πλαίσια του παραπάνω προγράμματος την Παρασκευή 21/10/22 πραγματοποιήθηκε το πρώτο βιωματικό εκπαιδευτικό εργαστήριο υπό την επίβλεψη του ερευνητή δρ Κώστα Σταυριανάκη του Πανεπιστημίου Robert Gordon της Σκωτίας όπου συμμετείχε ομάδα μαθητών της Α Λυκείου με το συντονισμό της βιολόγου του Σχολείου μας κ. Β. Δρόσου . Στο εργαστήριο οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να μοιραστούν  τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους αναφορικά με την κλιματική αλλαγή.

Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός ορθογραφίας στα γαλλικά « Dictée Lavalloise »

2022 Dictée Lavalloise
Το ΓΕΛ Πολυγύρου Χαλκιδικής προσκαλεί μαθητές και μαθήτριες Γ Γυμνασίου και Λυκείου που έχουν επίπεδο ίσο ή μεγαλύτερο του Β1 να λάβουν συμμετοχή στο Διαγωνισμό ορθογραφίας στα γαλλικά « Dictée Lavalloise ».
Η « Dictée Lavalloise » – «Διαγωνισμός Ορθογραφίας της πόλης Λαβάλ»- αποτελεί ένα θεσμό που εδραιώθηκε από το 2003 μεταξύ της πόλης του Λαβάλ Γαλλίας και των αδελφοποιημένων πόλεων Québec του Καναδά, Garango της Μπουρκίνα-Φάσο, Suceava της Ρουμανίας και Lovetch της Βουλγαρίας.
Η πόλη μας, ο Πολύγυρος ανήκει σε αυτό το δίκτυο των αδελφοποιημένων πόλεων καθώς η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής και ο Δήμος Λαβάλ Γαλλίας έχουν υπογράψει Πρωτόκολλο Συνεργασίας. Σκοπός μας είναι να ενισχύσουμε τη γαλλοφωνία, να δώσουμε ευκαιρίες στους μαθητές μας να εξασκήσουν τις γνώσεις τους στη Γαλλική γλώσσα και να συμμετέχουν σε μια διακρατική και πολυπολιτισμική διοργάνωση.
O Διαγωνισμός ορθογραφίας στα γαλλικά « Dictée Lavalloise » θα πραγματοποιηθεί  εξ αποστάσεως την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2022 υπό την αιγίδα της ΠΕ Χαλκιδικής και με τη συνεργασία του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης, του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ, του Συλλόγου καθηγητών γαλλικής γλώσσας APLF-DU και της επιτροπής αδελφοποίησης LAVAL-GRÈCE του Δήμου Λαβάλ Γαλλίας.
Με την εγγραφή τους, οι διαγωνιζόμενοι θα λάβουν κωδικούς ώστε να έχουν πρόσβαση σε παλαιότερα θέματα και μπορέσουν να εξοικειωθούν με το περιβάλλον της πλατφόρμας όπου θα πραγματοποιηθεί η εξέταση.
Κάθε διαγωνιζόμενος θα λάβει βεβαίωση συμμετοχής και αναμνηστικό δώρο με τη φροντίδα της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής και του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης. Κάθε σχολείο του οποίου οι μαθητές συμμετέχουν στο διαγωνισμό θα λάβει βεβαίωση συμμετοχής και αναμνηστικό δώρο με τη φροντίδα της επιτροπής αδελφοποίησης LAVAL-GRÈCE του Δήμου Λαβάλ Γαλλίας. Οι τρεις διαγωνιζόμενοι με τα καλύτερα γραπτά (λιγότερες ή καθόλου μονάδες ποινής) θα βραβευτούν και θα λάβουν από ένα Λεξικό της Γαλλικής Γλώσσας από το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης. Σε περίπτωση ισοψηφίας λαμβάνεται υπόψη ο αριθμός των επαναλήψεων που χρειάστηκε ο διαγωνιζόμενος και ο συνολικός χρόνος που του χρειάστηκε για την ολοκλήρωση της ορθογραφίας.
Δηλώσεις συμμετοχής στο σύνδεσμο που ακολουθεί, έως 30 Νοεμβρίου 2022.
https://forms.gle/mc189J7QP4ZM5okaA
Όροι του Διαγωνισμού:
1. Όλες οι λέξεις της ορθογραφίας εμφανίζονται στο λεξικό LAROUSSE.
2. Η ορθογραφία εκφωνείται μέσα από την πλατφόρμα edpuzzle. Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να συμμετάσχουν θα μπουν με προσωπικούς κωδικούς που θα τους χορηγηθούν στην πλατφόρμα edpuzzle.com, στην καθορισμένη ημερομηνία και από την ασφάλεια του προσωπικού τους χώρου, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τη βιντεοσκοπημένη υπαγόρευση της ορθογραφίας και να πληκτρολογήσουν τις απαντήσεις τους. Η ορθογραφία θα είναι αναρτημένη για 4 ώρες (από τις 10:00 έως τις 14:00) και κάθε διαγωνιζόμενος/η θα έχει το δικαίωμα μιας υποβολής. Την εβδομάδα πριν την ημερομηνία του διαγωνισμού, οι υποψήφιοι θα έχουν την ευκαιρία να εξασκηθούν με υπόδειγμα που θα αναρτηθεί στην ίδια πλατφόρμα και θα τους κοινοποιηθεί.
3. Τα στοιχεία των διαγωνιζόμενων καλύπτονται προκειμένου να αξιολογηθούν.
4. Κάθε διαγωνιζόμενος όταν ολοκληρώσει τις απαντήσεις του, εξέρχεται από την πλατφόρμα που πραγματοποιείται ο διαγωνισμός και δεν έχει τη δυνατότητα να επανέλθει για να επεξεργαστεί τις απαντήσεις του.
5. Στο τέλος της διαδικασίας κάθε διαγωνιζόμενος θα λάβει ένα αντίγραφο του κειμένου της ορθογραφίας στην οποία διαγωνίστηκε.
6. Η οργανωτική επιτροπή παραδίδει τα γραπτά στην επιτροπή αξιολόγησης. Η διαδικασία αξιολόγησης των γραπτών έχει οριστεί ως εξής:
-Μία μονάδα ποινής για κάθε ορθογραφικό λάθος ή παράλειψης λέξης (πολλά
λάθη στην ίδια λέξη δεν προσμετρώνται)
-Μισή μονάδα ποινής για κάθε παράλειψη τόνου, αποστρόφου ή παύλας.
-Η μη χρήση κεφαλαίου γράμματος δεν προσμετράται.
Η συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι προαιρετική με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων/κηδεμόνων. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί εκτός ωρολογίου προγράμματος. Προκειμένου να λάβουμε ανατροφοδότηση τόσο για το περιεχόμενο όσο και για την οργάνωση του διαγωνισμού, προβλέπονται διαδικασίες αξιολόγησής του μέσω ανώνυμου ερωτηματολογίου, το οποίο θα συμπληρώνεται από τους/τις μαθητές/-ήτριες.
Για περισσότερες πληροφορίες xpanteli@gmail.com
Χριστίνα Χατζηπαντελή
Καθηγήτρια Γαλλικών
ΓΕΛ Πολυγύρου

Επίσκεψη… «ανα-ψυχής»

Beige Neutral Beige Architecture Photo CollageΑναμφίβολα, η στείρα εκπαίδευση καλλιεργεί στείρους ανθρώπους… Κι εμείς χρειαζόμαστε ελεύθερα και δημιουργικά μυαλά κι όχι φοβισμένα και φυλακισμένα σε καλούπια και στεγανά! Ένα σχολείο, λοιπόν, χωρίς Τέχνη είναι φτωχό, ευνουχισμένο, επικίνδυνο, χώρος αποπνικτικός, χώρος καταναγκασμού κι όχι χώρος χαράς, έμπνευσης, ευελιξίας, ελεύθερης έκφρασης και δημιουργίας, που διευκολύνει τη μάθηση… Ποτέ δε θα μάθουμε κάτι αληθινά, αν δεν ακουμπάει στην ψυχή μας, αν δεν το θέλουμε με την καρδιά μας! Πόσα λίγα, πράγματι, θυμόμαστε από τις αμέτρητες σελίδες που παπαγαλίσαμε στο σχολείο… Ό,τι, όμως, αγαπήσαμε, γιατί ενεργοποίησε τον συναισθηματικό μας κόσμο, όξυνε την παρατηρητικότητα και την κριτική μας, απελευθέρωσε τη φαντασία μας, εξαφάνισε τους φόβους μας και μας έδωσε τη δυνατότητα να εκφραστούμε, να συνεργαστούμε και να απολαύσουμε μαζί τη χαρά της δημιουργίας, δεν ξεχνιέται ποτέ!
Γι’ αυτό, εντάξαμε και φέτος την Τέχνη στη διδασκαλία του μαθήματος της Φιλοσοφίας, μεταφέροντας την παλέτα του ζωγράφου στη διδακτική πράξη, υπηρετώντας τους μαθησιακούς και διδακτικούς στόχους μας, δημιουργώντας συνδέσεις μεταξύ των έργων τέχνης και της διδασκόμενης κάθε φορά θεματικής. Αξιοποιούμε και φέτος τα έργα τέχνης ως εργαλεία ανάπτυξης της σκέψης των μαθητών και ολιστικής ανάπτυξης της προσωπικότητάς τους. Ενισχύουμε, παράλληλα, την αλληλεπίδρασή μας με τα παιδιά, θέτοντάς τους ερωτήσεις με διανοητική πρόκληση και υποδεικνύοντας τρόπους για μια συστηματική έρευνα και αναζήτηση σε κάθε τομές του επιστητού, γιατί πιστεύουμε πως «Η Τέχνη επιτρέπει στην Αλήθεια να προκύψει!» και πως οι τέχνες στην εκπαίδευση δεν είναι πολυτέλεια, αλλά αναγκαιότητα, για ένα σχολείο της γνώσης και της δημιουργίας!
Έτσι, λοιπόν, στο πλαίσιο του μαθήματος της Φιλοσοφίας, οι μαθητές των τριών τμημάτων της Β΄ τάξης του ΓΕ.Λ. Πολυγύρου, συνοδευόμενοι από τη φιλόλογο Ανδρομάχη Τζιότζιου, επισκέφτηκαν στις 26 Οκτωβρίου 2022 τον εκθεσιακό χώρο του Συλλόγου Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών Χαλκιδικής, όπου και ξεναγήθηκαν με μοναδικό τρόπο από την εικαστικό Κατερίνα Νικολάου στην έκθεση καλλιτεχνικών δημιουργιών τους, με τίτλο «ΖΕΥΓΑΡΙΑ».
Ήρθαν σε επαφή με τα πρωτότυπα έργα τους, την ξεχωριστή τεχνοτροπία τους, τον ψυχισμό και τις ευαισθησίες τους. Προβληματίστηκαν αναφορικά με τις ανθρώπινες σχέσεις (ερωτικές και φιλικές), αλλά και αναφορικά με άλλα ζευγάρια: άνθρωπος και περιβάλλον, άνθρωπος και ζώα, άνθρωπος και θρησκεία, άνθρωπος και εξαρτήσεις, άνθρωπος και ελευθερία.
Αξιοποιήθηκε και πάλι η δυναμική της Τέχνης για την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής πλευράς των μαθητών, την ενεργοποίηση της φαντασίας και την ευελιξία της σκέψης τους -στοιχείων απαραίτητων στη μάθηση- αλλά και των δεξιοτήτων λεκτικών περιγραφών και καλλιέργειας του προφορικού τους λόγου, καθώς οι μαθητές προέβησαν σε προσεκτικές παρατηρήσεις, δημιουργικές συνδέσεις και ευφάνταστες στοχαστικές ερμηνείες!
Η διαδικασία ήταν απολαυστική και παραγωγική! Τα έργα τέχνης, πολυεπίπεδα και προκλητικά, αποκαλυπτικά, όμως, στους ενεργούς δέκτες, που τα νοηματοδοτούν, μας δίνουν τη δυνατότητα αντιληφθούμε την πραγματικότητα με μια διαφορετική οπτική και -οπωσδήποτε- με προοπτική, να κατανοήσουμε και να συνειδητοποιήσουμε πτυχές της πραγματικότητας που δε γίνονται εύκολα αντιληπτές με τη λογική, να δούμε «πράγματα» που δεν είχαμε δει πριν. Και, όταν η παρατηρητικότητά μας γίνεται ευφυής, η αισθητική εμπειρία γίνεται απόλαυση και η μάθηση μια ενεργητική συμμετοχική διαδικασία!
Η ζωή είναι πολύ συναρπαστική, όταν δε μένεις στην επιφάνεια! Και η Τέχνη θα είναι πάντα εκεί για να μας το θυμίζει!

 

viber image 2022 10 28 08 30 37 199 viber image 2022 10 28 08 30 34 313 viber image 2022 10 28 08 30 32 264 viber image 2022 10 28 08 30 37 905

Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών 2022

26 Σεπτέμβρη

Εορτασμός της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών στα πλαίσια του μαθήματος της Αγγλικής γλώσσας σε όλα τα τμήματα του σχολείου με εκπαιδευτικά παιχνίδια.

 

 

European Day of Languages 2022
European Day of Lang 2

Επισκέψεις Αμερικανίδων Εκπαιδευτικών στο ΓΕΛ Πολυγύρου

H εκπαιδευτικός-ερευνήτρια κ. Maria Murillo από το σχολείο Arapahoe Ridge High School, Boulder, Colorado, επισκέφτηκε το σχολείο μας στις 11 Απριλίου 2022 και συνομίλησε με τους μαθητές της Β τάξης στο πλαίσιο του ωρολόγιου προγράμματος και συγκεκριμένα κατά τις ώρες διδασκαλίας του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας.

Η εκπαιδευτικός – ερ20220513 101120ευνήτρια κ. Erin MacCarthy από το σχολείο Greendale Middle School, Wisconsin, επισκέφτηκε το σχολείο μας στις 13 Μαΐου 2022 και συνομίλησε με τους μαθητές της Α τάξης στο πλαίσιο του ωρολόγιου προγράμματος και συγκεκριμένα κατά τις ώρες διδασκαλίας του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας.

Οι εκπαιδευτικοί-ερευνήτριες επισκέφτηκαν το σχολείο μας προκειμένου να παρατηρήσουν τη λειτουργία των ελληνικών σχολείων, τη μέθοδο διδασκαλίας, τη διαδραστικότητα στις σχέσεις μεταξύ των μαθητών/τριων και καθηγητών/τριων, καθώς και τις υποδομές των δημόσιων σχολείων,στο πλαίσιο του Προγράμματος Διακεκριμένων Βραβείων Διδασκαλίας – Fulbright Distinguished Awards in Teaching Programme της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικών και Πολιτιστικών Υποθέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών των Η.Π.Α.

Οι μαθητές/τριες του σχολείου είχαν την ευκαιρία να μάθουν για τη χώρα, τη ζωή κα τη σχολική ζωή στις Η.Π.Α χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα. Οι δε καθηγητές/τριες του σχολείου είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν γνώσεις, απόψεις και πρακτικές πάνω σε εκπαιδευτικά θέματα.

 

Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν με τη φροντίδα της καθηγήτριας Αγγλικής του Γενικού Λυκείου Πολυγύρου κ. Χρυσάνθης Μιχλίζογλου.

(Ξανα) συστήνοντας τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη με την αλληλοδιδακτική  μέθοδο

 

Με την ομαδοσυνεργατική μέθοδο και την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε, οι μαθητές δύο τάξεων (Β’ Λυκείου και Γ’ Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), καθοδηγούμενοι και υποστηριζόμενοι από τις καθηγήτριές τους, Ανδρομάχη Τζιότζιου και Μαρία Καραμπατάκη, αντιστοίχως, προσέγγισαν δύο γνωστικά αντικείμενα (Φιλοσοφία Γ.Π. και Αρχαία Ελληνικά Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), διαπιστώνοντας τη μεταξύ τους συνάφεια, καθώς και τη μοναδική σχέση των δύο κορυφαίων φιλοσόφων (Πλάτωνα και Αριστοτέλη), εντοπίζοντας την επίδραση του δασκάλου στον μαθητή, αλλά και τη διαφοροποίηση του μαθητή από τον δάσκαλο.

Κυρίως, όμως, αναδείχθηκε η αξία της αυτενέργειας και της διερευνητικής μάθησης, καθώς οι μαθητές ενεπλάκησαν οι ίδιοι στις διαδικασίες παραγωγής και παρουσίασης της γνώσης, παράγοντας, μάλιστα, και πρωτότυπο εκπαιδευτικό υλικό, λειτουργώντας, εξίσου πετυχημένα, ως δάσκαλοι και μαθητές για τις ομάδες τους.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της δράσης μας,  επιχειρήσαμε μια διδακτική προσέγγιση της εκπαίδευσης μέσω της Τέχνης, με θεματικό πεδίο εφαρμογής τις δύο αυτές κορυφαίες προσωπικότητες στον χώρο της Φιλοσοφίας. Σκοπός μας ήταν να δείξουμε πως μια τέτοια προσέγγιση μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο και καινοτόμο διδακτική μέθοδο, αποδεικνύοντας πως, πράγματι, μπορεί η Τέχνη να γίνει αρωγός στην Εκπαίδευση και να αξιοποιηθεί στην εκπαιδευτική πράξη.

Οι μαθητές συνειδητοποίησαν πως η φιλοσοφία,  η λογοτεχνία και η ζωγραφική, με κοινούς παρονομαστές τη φαντασία και τον λόγο, μας απελευθερώνουν και μας ανυψώνουν, ανοίγοντας, ταυτόχρονα,  δρόμους, πόρτες και παράθυρα στη ζωή μας!

Έτσι, λοιπόν, καθώς η Τέχνη συγκινεί μικρούς και μεγάλους, ενέπνευσε και τους νεαρούς μαθητές του ΓΕ.Λ. Πολυγύρου και τους έκανε ευφάνταστους «αναγνώστες», δημιουργικούς «κριτικούς», «πρωτοποριακούς» ποιητές και ζωγράφους!

Αξιοποιήσαν τους «αισθητικούς δείκτες» συγκεκριμένων καλλιτεχνικών έργων και τις «θεωρητικές» τους γνώσεις και εξέφρασαν σκέψεις και συναισθήματα, με ποικίλες δραστηριότητες δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής, απολαμβάνοντας τη διαδικασία σε κάθε της στιγμή!

 

Σας παρουσιάζουμε ενδεικτικά μέρος του παραχθέντος υλικού!

https://blogs.sch.gr/lykpolyg/2022/02/16/to-stayrolexo-os-ekpaideytiko-ergaleio/

https://blogs.sch.gr/lykpolyg/2022/02/17/na-kai-oi-lyseis-mas/

https://blogs.sch.gr/lykpolyg/2022/02/17/i-scholi-ton-athinon/

https://blogs.sch.gr/lykpolyg/2022/02/25/zografizontas-allios/

https://blogs.sch.gr/lykpolyg/2022/03/08/gia-dynatoys-lytes/

https://blogs.sch.gr/lykpolyg/2022/03/08/gia-dynatoys-lytes/

https://blogs.sch.gr/lykpolyg/2022/03/09/enas-allos-kosmos/

https://blogs.sch.gr/lykpolyg/2022/03/09/1942/

https://blogs.sch.gr/lykpolyg/2022/03/27/filosofoyntes-kallitechnes-filosofoyntes-mathites/

https://blogs.sch.gr/lykpolyg/2022/05/11/me-ta-matia-tis-psychis/

https://blogs.sch.gr/lykpolyg/2022/05/11/filosofies/

Φιλοσοφίες…

Με τα μάτια της ψυχής…

«Φιλοσοφούντες»…καλλιτέχνες, «φιλοσοφούντες»…μαθητές!!!

Απολαμβάνουμε και δημιουργούμε!

Ένας άλλος κόσμος…

Για … δυνατούς λύτες!!! 

Ζωγραφίζοντας…αλλιώς!

Η Σχολή των Αθηνών

Να και οι λύσεις μας!

Το σταυρόλεξο ως εκπαιδευτικό εργαλείο

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΛ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ

.jpg

Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 12 Μαΐου του 2022 η πρώτη πανελλαδικά πιλοτική διαδικτυακή παρουσίαση των δράσεων του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ) σε μαθητές του ΓΕΛ Πολυγύρου, μετά από πρωτοβουλία των καθηγητών Μ. Καραμπατάκη, Α. Τζιότζιου, Δ. Τσιλιβερδή (ΠΕ02), Δ. Γκιζάρη και Α. Λυσικάτου (ΠΕ86). Η διαδικτυακή ημερίδα παρουσίασης των δράσεων του ΚΕΓ, η πρώτη που έγινε σε σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης Ανθρωπιστικής Κατεύθυνσης και της Κατεύθυνσης Πληροφορικής και Οικονομίας της Γ΄ Λυκείου), ήταν διαρθρωμένη σε 4 άξονες :

  • Γενική παρουσίαση των σκοπών και των δράσεων του ΚΕΓ, από τον κ. Βλάχο Γεώργιο, Προϊστάμενο Διεύθυνσης Διοίκησης & Οικ. Δ/χσης ΚΕΓ και την κα Αραποπούλου Μαρία, Ερευνήτρια τμ. Λεξικογραφίας / Συντονίστρια Ερευνητικών Προγραμμάτων και λοιπών επιστημονικών δράσεων του ΚΕΓ

  • Λεξικό Γεωργακά, από την κα Μητρούση Ευδοξία, Φιλόλογο αποσπασμένη στο ΚΕΓ / Επιστ. Ερευνήτρια στο Τμήμα Γλωσσολογίας του ΚΕΓ

  • Λεξικό Κριαρά, από την κα Κεσόγλου Μαρία, Ερευνήτρια / Συντονίστρια ερευνητικού έργου στο Γραφείο του «Λεξικού Κριαρά» του ΚΕΓ,

  • Καλές πρακτικές στη χρήση ψηφιακών πόρων στα πλαίσια της διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, από τον κ. Καρασίμο Αθανάσιο, Ερευνητή στο Τμήμα Γλωσσολογίας του ΚΕΓ.

    Ακολουθεί o υπερσύνδεσμος (link) με το πλήρες υλικό της παρουσίασης :https://www.youtube.com/watch?v=FjtqdVW852o