• Μία καλή κουβέντα…

    Μία καλή κουβέντα…

    Ο σωστός έπαινος είναι για τα παιδιά ό,τι ο ήλιος για τα λουλούδια -
    Σ. Μπόβι

  • Φτάνει πια…

    Στο παιδί μου-Μ.Αναγνωστάκης

    Στο παιδί μου δεν άρεσαν ποτέ τα παραμύθια

    Και του μιλούσανε για Δράκους και για το πιστό σκυλί
    Για τα ταξίδια της Πεντάμορφης και για τον άγριο λύκο

    Μα στο παιδί μου δεν άρεσαν ποτέ τα παραμύθια

    Τώρα, τα βράδια, κάθομαι και του μιλώ
    Λέω το σκύλο σκύλο, το λύκο λύκο, το σκοτάδι σκοτάδι,
    Του δείχνω με το χέρι τους κακούς, του μαθαίνω
    Oνόματα σαν προσευχές, του τραγουδώ τους νεκρούς μας.

    Α, φτάνει πια! Πρέπει να λέμε την αλήθεια στα παιδιά.
    ------------
    Μ. Αναγνωστάκης, Τα ποιήματα, Πλειάς

  • ΕΠΑΛ, επίσκεψη της Γ’ τάξης, 20-12-2022

    22 Δεκεμβρίου 2022 από

    1Η Γ’ Γυμνασίου βρίσκεται στο σταυροδρόμι των αποφάσεων, έτσι κάθε χρόνο πραγματοποιείται η επίσκεψη στα ΕΠΑΛ για να πάρουμε μία γεύση από την Τεχνική Εκπαίδευση. Η επίσκεψη πάντα περιέχει συνάντηση με παλιούς συμμαθητές, ενημέρωση για τις προοπτικές που προσφέρουν τα Επαγγελματικά Λύκεια και για τον τρόπο που διεξάγονται τα μαθήματα.

    Μας υποδέχθηκε ο κ. Γεωργίου, τομεάρχης της Μηχανολογίας, ο οποίος μετά την ενημέρωση από την κα Κατερίνα Οικονομίδου, Διευθύντρια του ΣΕΚ, μας ξενάγησε στα εργαστήρια των τομέων των δύο ΕΠΑΛ.

    Ενημερωθήκαμε για τη μαθητεία, τη δυνατότητα ένας απόφοιτος του ΕΠΑΛ να φοιτήσει  σε ένα ΙΕΚ στην αντίστοιχη ειδικότητα για 1 χρόνο ώστε να αναβαθμίσει το πτυχίο του από κατηγορίας 4 σε κατηγορίας 5, την δυνατότητα να δώσει πανελλήνιες εξετάσεις ή αν επιθυμεί , τελειώνοντας την Γ Λυκείου, να βγει στην αγορά εργασίας.

    Κατανοήσαμε τις δυνατότητες που προσφέρει ένα τεχνικό λύκειο και μας στεναχώρησε που υπάρχουν  μαθητές του ΕΠΑΛ, οι οποίοι δεν κατανοούν την αξία του σχολείου τους και επιλέγοντας να μην ακολουθήσουν τους κανόνες της σχολικής κοινότητας δημιουργούν αναστάτωση προσπαθώντας να προκαλέσουν την προσοχή όλων με άλλο τρόπο από το να είναι δημιουργικοί στην ειδικότητά τους. Φυσικά μέσα στο σύνολο των μαθητών συναντήσαμε και μαθητές που σέβονται τη γνώση, ενεργοποιούν τη φαντασία τους και με την πολύτιμη συνεργασία των καθηγητών τους μετατρέπονται σε αξιόλογους επαγγελματίες στον τομέα που έχουν επιλέξει.2

    Ευελπιστούμε τα παιδιά της Γ Γυμνασίου που επισκέφτηκαν σήμερα τα ΕΠΑΛ, αν αποφασίσουν να φοιτήσουν σ’ αυτά, να ακολουθήσουν το παράδειγμα των μαθητών που από επιλογή θέλουν να κατακτήσουν τη γνώση και τα μυστικά της ειδικότητάς τους, αξιοποιώντας στο έπακρο τα χρόνια φοίτησής τους.

    Την επόμενη μέρα από την επίσκεψη στα ΕΠΑΛ οι μαθητές της Γ τάξης απάντησαν σε ένα quiz ( Quizziz) σχετικό με την επίσκεψη, με σκοπό να ανακαλέσουν και να εμπεδώσουν όσα έμαθαν για τα σχολεία της Τεχνικής Εκπαίδευσης. Μέσα από την ανατροφοδότηση ήταν φανερό  πως οι μαθητές έχουν την κρίση να αξιολογήσουν τα θετικά και τα αρνητικά που εντόπισαν στα ΕΠΑΛ, έτσι  βρίσκονται ένα βήμα πιο κοντά στην απόφασή τους για την επιλογή Λυκείου που θα λάβει χώρα στο τελείωμα της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.

     

     

    Κατηγορία Εκδρομές / Επισκέψεις | | | 93 σχόλια


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

  • Αλήθειες

    > Η παιδεία είναι δεύτερος ήλιος για τους ανθρώπους. - Πλάτων

    > Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο. -Αδαμάντιος Κοραής

    > Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει. - William Arthur Ward,

  • Πρόσφατα άρθρα

  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ

  • Kατηγορίες

  • Ιστορικό

  • Σεργιανίζουμε εδώ…


  • Οι Ομάδες μου

    • Λογότυπο ομάδας
      δημιουργήθηκε πριν από 1 εβδομάδα
    • Λογότυπο ομάδας
      δημιουργήθηκε πριν από 1 εβδομάδα, 4 μέρες
    • Λογότυπο ομάδας
      δημιουργήθηκε πριν από 1 εβδομάδα, 5 μέρες
    • Λογότυπο της ομάδας epimorfosi  tpeB1
      δημιουργήθηκε πριν από 2 εβδομάδες, 2 μέρες
    • Λογότυπο ομάδας
      δημιουργήθηκε πριν από 2 εβδομάδες, 2 μέρες
  •  
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση