Eikona2

Αφιέρωμα στην 28η Οκτωβρίου: Η πείνα στο Λαύριο

 

ΕΝΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΜΝΗMΕΙΟ ΤΟΥ ΛΑΥΡΙΟΥ

Eikona2

 

Το Μνημείο των θυμάτων της κατοχικής πείνας, γνωστό ως το “μνημείο των 800 νεκρών”, που φιλοτέχνησε ο συμπολίτης μας Ανδρέας Τζωρτζινάκης, βρίσκεται στο Λαύριο, κοντά στο κτίριο του ΟΤΕ. Αφιερώθηκε στη μνήμη των εκατοντάδων Λαυριωτών που έχασαν τη ζωή τους από την πείνα και τις κακουχίες κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής, κυρίως τον σκληρό χειμώνα του 1941-1942. Πρόκειται για μια γλυπτική σύνθεση που τιμά τη μνήμη των εκατοντάδων αυτών Λαυριωτών που έχασαν τη ζωή τους από την πείνα, μια τραγική συνέπεια της σκληρής περιόδου της Κατοχής.

Εκείνη την εποχή, η πείνα έπληξε σφοδρά την Ελλάδα, ιδίως τα αστικά κέντρα, όπου οι άνθρωποι πέθαιναν στους δρόμους. Στο Λαύριο, οι κάτοικοι υπέστησαν τρομερές κακουχίες, καθώς η περιοχή ήταν βιομηχανική και όχι αγροτική, με αποτέλεσμα την περιορισμένη πρόσβαση σε τροφή. Η κατοχική κυβέρνηση ήταν ανίκανη να διαχειριστεί την επισιτιστική κρίση, ενώ οι κατοχικές δυνάμεις ήταν απρόθυμες να προσφέρουν βοήθεια, οδηγώντας σε έναν θανάσιμο λιμό.

Αναλυτικότερα, η πείνα θέρισε την περιοχή, όπως και πολλές άλλες περιοχές της Ελλάδας, με αποτέλεσμα τον θάνατο πολλών ανθρώπων. Σύμφωνα με πηγή από το Εργατικό Κέντρο Λαυρίου, υπάρχει κατάλογος των 800 νεκρών από την πείνα, ο οποίος βρίσκεται στο φωτογραφικό άλμπουμ «ΛΑΥΡΙΟ-ΣΟΥΝΙΟ-ΛΕΓΡΑΙΝΑ-ΚΑΜΑΡΙΖΑ-ΠΛΑΚΑ». Αν και είναι γνωστό ως το “μνημείο των 800 νεκρών”, ορισμένες αναφορές κάνουν λόγο για 860 θύματα από πείνα και κακουχίες στην πόλη του Λαυρίου.

Η θέση του μνημείου είναι συμβολική. Βρίσκεται μέσα στην πόλη, σε μία περιοχή με έντονη βιομηχανική και εργατική ιστορία, θυμίζοντας τις σκληρές συνθήκες που βίωσε ο πληθυσμός του Λαυρίου. Στο μνημείο πραγματοποιούνται συχνά εκδηλώσεις τιμής και μνήμης από διάφορους φορείς , όπως την Πανελλήνια Ένωση Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης (ΠΕΑΕΑ) και το ΚΚΕ.

Ενώ η πείνα στην Κατοχή συνδέεται κυρίως με την Αθήνα, η τραγική αυτή ιστορία της Λαυρεωτικής αναδεικνύει ότι το φαινόμενο έπληξε με την ίδια σφοδρότητα και την ελληνική επαρχία.

Μπροστά σε αυτή τη δραματική κατάσταση, ο (μετέπειτα καθηγητής και υπουργός) Κ. Κονοφάγος, νέος μηχανικός τότε της γαλλικής εταιρίας,  σκέφτηκε ένα πολύ τολμηρό σχέδιο:  να παράξει κρυφά από τους Γερμανούς μεταλλικό άργυρο «υπό τραγικές συνθήκες», όπως γράφει ο ίδιος στο «Αρχαίο Λαύριο». Ο σκοπός ήταν να πωληθεί ο άργυρος στη μαύρη αγορά και με τον τρόπο αυτό να οργανωθεί συσσίτιο για τα παιδιά και τους κατοίκους  που πέθαιναν από την πείνα. Σε αυτό το παράτολμο σχέδιο βοήθησαν οι εξής: Παναγιώτης Δρίβας, φοιτητής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και γραμματέας του ΕΑΜ Λαυρίου, ο  Βέλγος Maurice Bremmer, γενικός διευθυντής της CFML και μέλος της Γαλλικής Αντίστασης, ο  Τζον Χατζηπανάγος εργοδηγός καμινείας στην εταιρεία, ο Ευστάθιος Γεροδήμος, επιστάτης καμινείας, ο Δημήτριος Αποστόλου και ο Ιωάννη Κουτούζος, εργατοτεχνίτες καμινείας της CFML, δύο εργάτες της καμινείας της CFML και μέλη του ΕΑΜ αγνώστου ονόματος, ο Ιταλός Orpheo Morelli, διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών της CFML, και ο Ευθύμιο Αυγέρης, πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Μεταλλείων Πλάκας και μέλος του ΕΑΜ.

 

Eikona1

 

Τα ονόματα των νεκρών από την πείνα

(ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΠΩΝΥΜΟΥ) ΠΟΛΥΞΕΝΗ, ΑΓΓΕΛΗΣ ΤΣΕΛΕΠΗΣ, ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΑΓΓΕΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΓΡΑΦΙΩΤΟΥ ΚΟΝΤΥΛΩ, ΑΓΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ ΜΑΡΙΑ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΑΛΕΞΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΑΛΕΞΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΡΚΟΣ, ΑΛΕΞΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΑΜΠΕΛΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΝΔΡΕΑΔΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ, ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΩΣΗΦ, ΑΝΤΟΝΙΑΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ, ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΝΑΚΟ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΣ, ΑΡΝΑΚΗ ΖΑΜΠΙΩ, ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΑΣΗΜΟΜΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΑΣΩΡΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΑΥΛΩΝΑΡΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΚΡΕΝΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΒΑΚΡΕΝΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΒΑΛΑΩΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΒΑΛΛΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ ΜΑΡΙΑ, ΒΑΜΒΑΚΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ, ΒΑΜΒΑΚΟΥΛΑΣ ΗΛΙΑΣ, ΒΑΜΒΑΚΟΥΛΑΣ ΗΛΙΑΣ, ΒΑΜΒΑΚΟΥΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΡΒΑΡΗΓΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΒΑΡΒΑΡΙΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΒΑΣΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΒΑΣΑΛΟΥ ΣΟΦΙΑ, ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΟΛΓΑ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΕΒΕΛΕΚΟΥ ΜΑΡΟΥΣΑ, ΒΕΓΚΛΙΔΟΥ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ, ΒΕΛΙΑΝΙΤΟΥ ΒΙΟΛΕΤΑ, ΒΕΛΙΑΝΙΤΟΥ ΡΟΥΛΑ, ΒΕΛΟΥΔΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΕΛΟΥΔΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΒΕΛΟΥΔΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΒΕΛΟΥΔΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΒΕΛΟΥΔΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ, ΒΕΛΟΥΔΟΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΒΕΛΟΥΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΒΕΝΙΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ, ΒΕΝΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΒΕΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΒΗΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΗΧΟΥ ΑΝΝΑ, ΒΛΑΝΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΒΛΑΝΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΛΑΝΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΛΑΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΒΛΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΒΛΑΧΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΒΛΥΣΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΒΡΑΙΜΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΒΡΑΪΜΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΒΡΑΪΜΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΒΡΑΝΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΒΡΩΜΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΒΩΔΙΝΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΑΒΑΛΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΓΑΒΡΙΗΛ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ, ΓΑΒΡΙΛΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑ, ΓΑΒΡΙΛΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ, ΓΑΙΝΝΟΥΔΗ ΑΡΧΟΝΤΩ, ΓΕΛΑΝΤΑΛΗ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ, ΓΕΛΑΝΤΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΓΕΡΑΣΙΜΙΔΗ ΑΝΑΤΟΛΗ, ΓΕΡΑΣΙΜΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΕΡΟΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΓΙΑΤΖΙΤΖΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΙΑΤΡΑΚΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΓΙΟΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΙΩΡΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΙΩΡΓΙΖΑ ΑΝΕΖΩ, ΓΚΙΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΚΙΚΩΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΓΚΙΝΗΣ ΦΩΤΙΟΣ, ΓΚΙΩΚΑΣ ΜΕΓΑΣ, ΓΚΙΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΚΟΥΒΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΓΚΡΙΤΖΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΓΛΑΝΤΖΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΓΛΑΝΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΓΛΑΝΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΛΑΡΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΓΛΑΤΖΗ ΕΥΑΝΘΙΑ, ΓΛΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΓΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΟΥΛΛΕΤΑ ΦΙΛΙΩ, ΓΟΥΡΓΙΑ ΜΑΡΟΥΣΩ, ΓΡΗΓΟΡΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ, ΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΓΡΙΒΑΣ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ, ΓΡΙΓΩΡΙΑΔΟΥ ΘΕΑΝΩ, ΓΡΥΠΑΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΔΑΪΜΑΝΩΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΔΑΛΛΗ ΚΛΕΙΩ, ΔΑΛΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΔΑΜΑΡΛΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΔΑΝΙΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΔΑΡΖΕΝΤΑ ΕΛΕΝΗ, ΔΑΡΖΩΤΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΔΑΡΖΩΤΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΔΕΔΕ ΔΙΑΜΑΝΤΩ, ΔΕΔΕ ΜΑΡΙΑ, ΔΕΔΕ ΤΕΡΕΖΑ, ΔΕΛΑΤΩΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΔΕΛΕΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ, ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ, ΔΕΛΗΝΤΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΔΕΛΗΝΤΑΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΔΕΛΗΝΤΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ, ΔΕΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ, ΔΗΜΗΤΡΟΚΑΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΔΗΜΗΤΡΟΚΑΛΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΔΗΜΗΤΡΟΚΑΛΗ ΣΟΦΙΑ, ΔΗΜΗΤΡΟΚΑΛΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΟΚΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΔΙΑΚΑΚΗ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ, ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΔΙΑΡΜΙΣΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ, ΔΙΚΑΙΟΥΛΙΑ ΜΑΡΙΑ, ΔΙΚΑΙΟΥΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΔΟΥΚΕΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΔΡΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΔΡΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΔΡΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΔΡΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΔΡΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΔΡΑΚΟΣ ΗΛΙΑΣ, ΔΡΑΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΔΡΑΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΔΡΑΚΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΔΡΑΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΔΡΑΚΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΔΡΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΔΡΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ. ΔΡΑΠΑΝΙΩΤΗ ΠΕΛΑΓΙΑ, ΔΡΕΠΑΝΙΩΤΗ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ, ΔΡΕΠΑΝΙΩΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ, ΔΡΕΣΤΑΝΙΩΤΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, ΔΡΕΤΤΑ ΑΙΚΑΤΕΡΗΝΗ, ΔΡΙΒΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΔΡΙΠΑΝΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΔΡΙΤΣΑ ΑΝΝΑ, ΔΡΙΤΣΣΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ, ΔΡΟΓΩΣΗ ΖΩΗ, ΔΡΟΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΔΡΟΣΟΣ ΜΑΡΚΟΣ, ΔΡΟΣΟΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΔΡΟΣΟΣ ΤΖΑΝΗΣ, ΔΡΟΣΟΥ ΕΙΡΗΝΗ, ΔΡΟΣΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΔΡΟΣΟΥ ΘΕΟΛΟΓΙΑ, ΔΡΟΣΟΥ ΘΕΟΛΟΓΙΑ, ΔΡΟΣΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ, ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΣΟΦΙΑ, ΕΥΡΙΠΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΖΑΓΟΥΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΖΑΓΟΥΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΖΑΛΟΥΜΗ ΣΜΑΡΩ, ΖΑΛΟΥΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΖΑΝΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΖΑΡΑΛΙΔΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ, ΖΑΡΑΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΖΑΡΑΛΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΖΑΡΕΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, ΖΑΡΕΙΦΗ ΑΣΠΑΣΙΑ, ΖΑΧΑΡΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΖΑΧΑΡΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΖΟΥΛΙΑΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΖΟΥΛΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΖΟΥΦΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ, ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΖΩΝΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΖΩΡΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΖΩΡΖΟΥ ΚΑΛΛΙΩΠΗ, ΘΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ ΑΣΠΑΣΙΑ, ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΘΕΟΛΟΓΙΤΟΥ ΦΛΩΡΑ, ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, ΙΓΓΛΕΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΙΓΓΛΕΣΣΗ ΑΝΝΑ, ΙΓΝΑΤΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΙΚΠΕΞΙΑΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ, ΙΩΑΝΝΗΔΗΣ-ΤΣΑΡΟΣ ΦΩΤΙΟΣ, ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ, ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ, ΚΑΒΒΑΔΙΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΑ, ΚΑΙΝΤΑΤΖΗ ΣΜΑΡΑΓΔΑ, ΚΑΛΑΜΠΟΥΡΝΙΩΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΚΑΛΑΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ, ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ,  ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΑΛΤΖΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΚΑΛΦΑΣ ΑΝΕΣΤΗΣ, ΚΑΜΑΡΓΙΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ, ΚΑΜΠΑΝΑΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΑΜΠΟΥΡΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΚΑΝΑΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ. ΚΑΝΑΤΟΥΡΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ, ΚΑΝΕΛΛΗ ΣΟΦΙΑ, ΚΑΝΕΛΛΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΚΑΝΕΛΛΗΣ ΦΩΤΙΟΣ, ΚΑΝΟΝΑΣ ΑΔΥΣΣΕΑΣ, ΚΑΝΟΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΚΑΠΑΛΙΚΑ ΣΟΥΛΤΑΝΑ, ΚΑΠΕΛΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ, ΚΑΠΕΛΛΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΝΕΛΛΗ, ΚΑΠΕΛΛΑΣ ΜΑΡΚΟΣ, ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΑΠΕΤΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΑΠΕΤΑΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΠΠΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΑΡΑΒΟΛΑΣ ή ΣΦΕΝΟΥΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ, ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ ΦΩΤΙΟΣ, ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ, ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑ ΠΑΝΩΡΑΙΑ, ΚΑΡΑΜΑΛΕΓΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΚΑΡΑΠΑΞΟΓΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ, ΚΑΡΑΤΖΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΚΑΡΑΤΖΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΚΑΡΑΤΖΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ, ΚΑΡΑΤΖΑΝΗ ΠΙΠΙΝΑ, ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΑΡΑΤΖΗ ΑΡΕΤΗ, ΚΑΡΑΤΖΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΚΑΡΑΤΖΗ ή ΑΝΤΩΝΑΚΟΥ ΣΟΦΙΑ, ΚΑΡΑΤΖΗ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΚΑΡΑΤΖΗ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΚΑΡΑΤΖΗ ΟΛΓΑ, ΚΑΡΑΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΑΡΑΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΑΡΑΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΚΑΡΑΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΚΑΡΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΑΡΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΑΡΑΤΖΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΑΡΑΤΣΟΥΛΗ ΑΝΝΙΤΑ, ΚΑΡΑΤΣΟΥΛΗ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ, ΚΑΡΑΤΣΩΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΚΑΡΕΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΚΑΡΙΠΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗ, ΚΑΡΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΚΑΤΖΟΥΡΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΚΑΤΖΟΥΡΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΚΑΤΡΑΚΟΥ ΦΛΩΡΑ, ΚΑΤΣΟΥΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΚΑΤΣΟΥΛΗ ΔΙΑΜΑΝΤΩ, ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΚΕΒΟΡΚΙΑΝ ΣΑΡΡΟΣ, ΚΕΝΤΡΩΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΚΕΝΤΡΩΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΕΝΤΡΩΤΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ,ΚΙΟΥΖΕΠΕ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΚΙΟΥΧΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΚΛΑΠΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΚΟΕΜ ΣΟΛΩΜΟΣ, ΚΟΚΟΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΟΚΟΝΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΟΛΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΚΟΛΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΚΟΛΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΚΟΛΛΙΔΑΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΚΟΝΑΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΚΟΝΒΤΡΑΜΠΑΣΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΟΝΤΟΡΟΥΠΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΚΟΡΑΣΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΚΟΡΑΤΖΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΟΡΑΤΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΚΟΡΑΤΖΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΟΤΡΩΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΚΟΥΓΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΚΟΥΚΟΥΡΗ ή ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΚΟΥΛΟΥΡΓΙΩΤΗΣ ΦΩΤΙΟΣ, ΚΟΥΝΟΥΠΑ ΕΛΕΝΗ, ΚΟΥΝΟΥΠΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΚΟΥΣΗ ΣΙΜΕΛΛΑ, ΚΟΥΤΟΥΚΟΣ ή ΚΟΥΤΟΥΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΚΟΥΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΚΟΦΙΝΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΚΥΠΑΡΙΣΣΗ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ, ΚΥΠΡΑΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΚΥΡΙΤΣΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΚΥΡΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ, ΚΥΤΑΡΙΟΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΚΩΣΤΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΛΑΓΩΝΙΚΑΚΗ ΕΛΕΝΗ, ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΙΩΣΗΦ, ΛΑΖΑΡΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΛΑΜΠΡΙΚΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΛΑΜΠΡΟΔΗΜΟΣ ΗΛΙΑΣ, ΛΑΜΠΡΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΣ, ΛΕΙΒΑΔΑΡΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ, ΛΕΙΒΑΔΑΡΟΣ ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ, ΛΕΚΚΑΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΛΕΜΠΕΣΗ ΜΙΛΙΤΣΑ, ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΛΙΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΛΙΒΑΔΑΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ, ΛΙΒΑΝΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΛΙΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΛΙΛΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΛΙΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΛΙΟΝΗ ΑΘΗΝΑ, ΛΙΟΝΗ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ, ΛΙΩΝΗ ΜΑΡΙΑ, ΛΟΥΚΑΣ ΗΛΙΑΣ, ΛΥΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΑΓΓΑΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΜΑΓΟΥΛΑ ΣΤΑΝΗ, ΜΑΚΑΡΑΤΖΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, ΜΑΚΑΡΟΝΗ ΑΣΗΜΙΝΑ, ΜΑΚΡΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΜΑΚΡΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΜΑΚΡΙΝΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΜΑΚΡΟΔΗΜΗΤΡΗ ΕΛΕΝΗ, ΜΑΛΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΜΑΜΑΓΓΙΑ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΜΑΓΚΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΜΜΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΜΑΜΜΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΑΜΟΥΛΗ ΠΙΠΙΝΑ, ΜΑΝΑΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΣ, ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΡΓΕΤΗ ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΓΕΤΗ ΦΛΩΡΑ, ΜΑΡΓΕΤΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ, ΜΑΡΓΙΩΛΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣ, ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΚΟΝΔΥΛΙΑ, ΜΑΡΚΟΜΙΧΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΜΑΡΜΑ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΡΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΜΑΡΟΥΛΑΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΜΑΡΤΕΛΑΤΣΗ ΑΛΙΚΗ, ΜΑΣΤΡΟΓΙΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΜΑΣΤΡΟΓΙΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΜΑΤΕΙΔΗΣ ΦΩΤΙΟΣ, ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΜΑΥΡΙΔΟΥ-ΠΕΣΜΑΤΖΟΓΛΟΥ ΑΡΓΥΡΩ, ΜΕΓΓΟΥΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΜΕΓΓΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΕΓΓΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΜΕΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΜΕΡΤΖΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΜΕΤΑΞΑ ΜΑΡΙΑ, ΜΕΤΑΞΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΜΕΤΑΞΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΜΙΧΕΛΟΓΕΝΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΗΣ, ΜΙΧΕΛΟΓΚΩΝΑ ΑΝΝΑ, ΜΟΝΟΧΟΛΙΑ ΕΛΕΝΗ, ΜΟΥΔΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΜΟΥΔΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΜΟΥΖΑΚΙΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ, ΜΟΥΤΣΑΤΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ, ΜΟΥΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΑΝΝΑ, ΜΠΑΖΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΜΠΑΖΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΜΠΑΛΗΣ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΠΑΛΟΠΗΤΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΜΠΑΛΟΠΗΤΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΜΠΑΛΟΠΗΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΠΑΛΟΠΗΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΜΠΑΜΠΛΙΑ ΣΤΑΓΙΤΣΑ, ΜΠΑΡΜΠΑΤΖΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΜΠΑΦΙΛΙΑ ΕΥΑΝΘΙΑ, ΜΠΑΦΙΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΠΑΦΙΛΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΜΠΕΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΠΕΡΕΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΠΕΣΣΑΣ ΚΑΡΟΛΟΣ, ΜΠΕΤΣΗ ΙΟΥΛΙΑ, ΜΠΕΤΣΗΣ ΡΑΦΑΗΛ, ΜΠΗΛΙΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΜΠΙΛΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΜΠΙΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΠΟΥΡΝΙΑ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ, ΜΥΛΩΝΑ ΑΘΗΝΑ, ΜΥΛΩΝΑ ΣΟΦΙΑ, ΜΥΡΩΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΩΡΑΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΩΡΑΚΟΥ ΜΑΡΘΑ, ΝΑΙΚΙΑΝ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΝΕΟΦΥΤΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΝΕΣΤΩΡΟΣ ΣΥΜΕΩΝ, ΝΙΚΟΛΑΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ, ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΝΙΚΟΛΟΥΖΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ (ΑΒΑΠΤΗΣΤΟ ΤΕΚΝΟ, ΘΗΛΥ), ΝΙΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΝΙΝΟΥ ΧΡΥΣΩ, ΝΟΤΑΡΑΚΗ ΣΕΒΑΣΤΗ, ΝΤΑΛΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΝΤΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΝΤΕΚΙΡΤΑΛΗΣ ΑΝΕΣΤΗΣ, ΝΤΕΛΙΜΙΧΑΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΝΤΟΥΖΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ, ΝΤΟΥΖΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΝΤΟΥΝΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΞΑΓΟΡΑΡΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ, ΞΑΓΟΡΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΞΑΓΟΡΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΞΑΚΟΥ ΣΟΦΙΑ, ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΞΕΣΤΕΡΝΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΞΗΡΟΥΧΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΟΡΝΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΠΑΓΚΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΠΑΓΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΠΑΙΣΙΟΝ ΕΥΔΟΚΙΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΚΑΛΛΙΩΠΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΛΟΥΙΖΑ, ΠΑΝΕΡΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ, ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΠΑΝΤΕΛΑΙΩΝ ή ΑΛΙΜΠΡΑΝΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΠΑΝΤΕΛΑΙΩΝ ΚΟΥΛΑ, ΠΑΝΤΕΛΑΙΩΝ ΜΟΣΧΟΝΑΣ, ΠΑΝΤΕΛΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΑΝΤΕΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΝΤΕΛΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΠΑΠΑΔΑΚΗ ή ΜΑΥΡΙΔΑΚΗ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ, ΠΑΠΑΔΗΜΑ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ή ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΤΟΥΛΑ, ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ή ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ, ΠΑΡΑΒΑΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΠΑΡΑΒΑΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΡΑΒΑΛΟΣ ΘΕΟΤΟΚΗΣ, ΠΑΡΑΒΑΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΠΑΡΑΒΑΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΠΑΡΑΒΑΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΠΑΡΑΒΑΛΟΥ ΑΝΕΞΙΝΟΥ, ΠΑΡΑΒΑΛΟΥ ΑΝΝΑ, ΠΑΡΑΒΑΛΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ, ΠΑΤΣΑΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΠΑΧΟΥΛΗΣ ΠΑΧΟΣ, ΠΕΙΡΑΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΠΕΠΠΑ ΚΟΝΤΥΛΙΑ, ΠΕΠΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΠΕΡΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΠΕΡΔΙΚΑΚΗ ΖΩΗ, ΠΕΡΔΙΚΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΠΕΡΛΕΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΠΕΣΜΑΤΖΟΓΛΟΥ ή ΜΑΥΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ, ΠΕΤΟΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΠΙΣΣΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΙΣΣΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΠΙΣΣΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΠΙΤΣΙΚΑΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΠΙΤΣΙΚΑΛΗ ΜΑΡΟΥΛΑ, ΠΙΤΣΙΚΑΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΠΙΤΣΙΚΑΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΠΙΤΣΙΚΑΛΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΠΙΤΣΙΚΑΛΗΣ ΒΑΛΣΑΜΟΣ, ΠΙΤΣΙΚΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΙΤΣΙΚΑΛΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ, ΠΟΘΗΤΟΥ ή ΨΑΡΡΟΥΠΑ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΟΛΛΑΤ ΣΑΒΒΑΣ, ΠΟΛΥΖΟΥ ΕΛΠΙΣ, ΠΟΛΥΜΕΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΠΟΛΥΜΕΝΑΚΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΠΟΛΥΜΕΝΑΚΟΥ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΠΟΤΗΡΙΑΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ, ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΡΟΥΣΚΕΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΟΥΤΑΧΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΠΡΕΒΕΝΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑ, ΠΡΕΒΕΝΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑ, ΠΡΕΚΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΠΡΕΚΚΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ, ΠΡΕΚΚΑ ΕΛΕΝΗ, ΠΡΕΚΚΑΣ ΑΓΓΕΛΗΣ, ΠΡΕΚΚΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΠΡΕΚΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΡΕΚΚΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΠΡΕΚΚΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΠΡΕΚΚΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΠΡΕΚΚΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΠΡΕΚΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΡΕΚΚΑΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ, ΠΡΕΚΚΑΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ, ΠΡΕΚΚΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ, ΠΡΕΜΑΚΗ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ, ΠΡΙΜΑΩΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΠΥΘΑΡΑΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΜΑΡΙΑ, ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΝΙΚΗ, ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΡΑΦΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΡΕΜΟΥΝΔΟΥ ΕΡΓΙΝΑ, ΡΕΜΠΑΣΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΡΕΜΠΟΥΣΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΡΕΝΙΕΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΡΕΠΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΡΕΣΒΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΡΟΥΓΚΛΙΩΤΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΡΟΥΓΚΛΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΡΟΥΜΠΑΝΗ ΜΑΡΙΑ, ΡΟΥΜΠΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΡΟΥΣΣΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΡΟΥΣΣΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΡΟΥΣΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΡΟΥΣΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΡΟΥΣΣΟΥ ή ΒΟΤΣΑΡΗ ΜΟΣΧΟΥΛΑ, ΣΑΓΡΕΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΣΑΚΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΑΛΙΒΕΡΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΣΑΛΙΒΕΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΣΑΛΙΒΕΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΣΑΛΙΒΕΡΟΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΣΑΛΙΒΕΡΟΥ ΘΕΩΝΗ, ΣΑΛΙΒΕΡΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΣΑΛΙΧΟΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΣΑΛΙΧΟΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΣΑΡΔΕΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΣΑΡΛΑΝΗ ΣΟΦΙΑ, ΣΑΡΛΑΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΣΑΡΛΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΣΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΣ, ΣΑΦΠΑΤΙΝΗΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ, ΣΓΑΡΔΕΛΗ ΑΝΝΑ, ΣΓΑΡΔΕΛΗ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ, ΣΓΑΡΔΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΓΑΡΔΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΕΚΕΡΟΓΛΟΥ ΛΕΜΟΝΙΑ, ΣΕΛΙΑΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΣΙΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΙΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΙΜΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΣΚΙΑΔΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΣΚΙΑΔΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΣΚΛΑΒΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΣΚΟΝΔΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΣΚΟΝΔΡΑ ΕΛΕΝΗ ή ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΣΚΟΝΔΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΗ ΕΛΕΝΗ, ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΣΟΥΛΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ, ΣΟΥΣΟΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΠΑΘΑΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΣΠΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΠΕΤΣΙΩΤΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ, ΣΠΥΡΙΔΑΚΗ ΕΥΔΟΞΙΑ, ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΣΠΥΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΠΥΡΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΣΠΥΡΟΥ ΣΤΑΜΑΤΩ, ΣΤΑΘΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΣΤΑΘΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΣΤΑΘΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΣΤΑΘΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΤΑΘΩΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΣΤΑΥΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ, ΣΤΕΛΗΝΤΑΔΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΣΤΕΦΑΣ ΒΡΑΝΑΣ, ΣΤΕΦΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΤΟΥΜΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΣΤΟΥΜΠΟΥ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ, ΣΤΟΥΡΑΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΤΟΥΡΑΙΤΗΣ ΕΥΑΓΕΛΟΣ, ΣΥΝΟΔΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ,ΣΥΡΙΓΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΒΑΛΣΑΜΟΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΣΥΡΙΓΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΣΥΡΙΓΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΣΥΡΙΓΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΣΥΡΙΓΟΥ ΜΑΘΙΟΥΛΑ, ΣΥΡΙΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ, ΣΥΡΙΓΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΣΥΡΙΓΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΣΥΡΙΓΟΥ ΜΑΡΟΥΣΑ, ΣΥΡΙΓΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ, ΣΥΡΙΓΟΥ ΠΑΓΩΝΑ, ΣΥΡΙΓΟΥ ΠΑΓΩΝΑ, ΣΥΡΙΓΟΥ ΦΛΩΡΑ, ΣΥΡΟΚΟΥ ΑΝΝΑ, ΣΦΑΚΙΑΝΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΣΦΥΡΙΔΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ, ΤΑΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΤΑΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΤΕΡΖΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΤΖΑΘΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΤΖΑΝΕΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΤΖΑΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΤΖΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΤΖΙΡΤΣΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΤΗΛΕΓΡΑΦΟΣ ‘η ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΤΟΥΡΛΑΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ, ΤΡΕΣΣΑ ΜΑΡΓΙΕΤΑ ΤΡΕΣΣΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΤΡΙΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΤΣΑΓΚΟΓΕΩΡΓΑ ΑΓΑΘΗ, ΤΣΑΚΙΡΗ ΜΑΡΙΑ, ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, ΤΣΑΜΠΑΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΣΑΜΠΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΤΣΑΜΠΑΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΤΣΑΜΠΕΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΤΣΑΤΣΑΡΩΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΤΣΑΤΣΑΡΩΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΤΣΕΡΤΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΤΣΕΣΜΕΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΤΣΙΚΑΡΙΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΤΣΙΚΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΤΣΙΡΙΓΙΩΤΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΤΣΙΡΙΓΙΩΤΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ, ΤΣΙΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ,ΤΣΙΡΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΤΣΙΡΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΤΣΙΡΟΥ ΠΙΠΙΝΑ, ΤΣΙΦΤΑΣ ΚΛΩΝΗΣ, ΤΣΟΥΛΗ ΖΑΜΠΕΤΑ, ΤΣΟΥΛΗΣ ΤΙΜΟΛΕΩΝ, ΤΣΟΧΑΛΗ ΕΛΕΝΗ, ΤΣΟΧΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΑΜΠΡΙΚΕΖ ΟΡΤΕΣΙΑ, ΦΕΪΔΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΦΕΙΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΦΙΤΡΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ, ΦΛΩΡΑΚΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΦΟΝΤΑΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΟΥΚΑΡΑΣ ή ΧΑΜΠΕΡΓΙΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΦΟΥΝΤΗ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ, ΦΟΥΝΤΗ ΜΑΡΙΑ, ΦΟΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΦΟΥΡΤΟΥΖΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΦΡΕΖΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΥΤΡΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΧΑΛΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΧΑΜΠΕΡΙΑ ή ΦΟΥΚΑΡΑ ΑΝΝΑ, ΧΑΝΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΧΑΝΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΧΑΡΑΜΗ ΔΙΑΜΑΝΤΩ, ΧΑΡΑΜΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ, ΧΑΡΑΜΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΧΑΡΑΜΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΧΑΡΑΜΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΧΑΣΑΠΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΧΑΤΖΗ ΕΛΕΝΗ, ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗ ΔΩΡΟΘΕΑ, ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, ΧΑΤΖΗΜΠΑΛΑΚΗΣ ΒΙΚΤΩΡ, ΧΑΤΖΗΜΠΑΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΧΑΤΖΗΣΤΡΑΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΧΑΤΖΙΝΑ ΦΩΤΕΙΝΗ, Χ’ΕΛΜΗΣ ΚΑΣΤΩΡ, ΧΟΙΜΠΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ, ΧΟΝΔΡΟΔΗΜΗΤΤΡΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΧΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ, ΧΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΧΟΥΝΤΩΤΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΧΡΗΣΤΑΚΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ, ΧΡΗΣΤΕΛΗ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΧΡΗΣΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ, ΧΡΙΣΤΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΧΡΙΣΤΟΥΛΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΨΑΡΑΚΗ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ, ΨΑΡΡΙΑΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΨΑΡΡΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΨΑΡΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΨΑΡΡΟΥ ΚΑΝΕΛΛΙΑ, ΨΑΡΡΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ, ΨΑΡΡΟΥΠΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ

 

 

ΝΑΓΙΑ ΤΣΟΥΛΤΣΙΔΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΙΤΗ,ΓΙΩΤΑ ΣΟΥΛΙΩΤΗ, ΛΥΔΙΑ ΠΛΕΥΡΙΤΑΚΗ Β4

ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΑΓΚΑ  Β2   ΑΛΙΚΗ ΜΑΚΡΗ  Β1

 

 

 

 

 

Πηγές: https://ergatikokentrolavriou.blogspot.com/2012/11/800.html

Φωτογραφικό άλμπουμ “ΛΑΥΡΙΟ-ΣΟΥΝΙΟ-ΛΕΓΡΑΙΝΑ-ΚΑΜΑΡΙΖΑ-ΠΛΑΚΑ 1934-1944

Η άγνωστη ιστορία με τα συσσίτια του Λαυρίου

unnamed 1 1

Μια εξαιρετική ιδέα συνεργασίας! Ανταλλαγή γραμμάτων με το Εσπερινό Γυμνάσιο Λαυρίου με ΛΤ- Παναγιώτης Δρίβας

Γράμματα από δύο σχολεία – ίδιες σκέψεις, διαφορετικές ώρες

Κάθε μέρα στο σχολείο είναι μια μικρή ιστορία. Το πρωί, οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου  φτάνουν με τσάντες γεμάτες βιβλία και περιέργεια. Το βράδυ, στο Εσπερινό, άλλοι μαθητές της ίδιας τάξης –μετά τη δουλειά, την οικογένεια, τις υποχρεώσεις– ανοίγουν τα ίδια βιβλία, κουβαλώντας όμως και τις εμπειρίες μιας ολόκληρης ζωής.

Φέτος, οι δύο αυτές ομάδες , οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Λαυρίου και του Εσπερινού Γυμνασίου με Λ.Τ. «Παναγιώτης Δρίβας», στο πλαίσιο της δράσης «Γέφυρα Πρωινού – Εσπερινού: Μαθητικές Δράσεις Συνεργασίας», αποφάσισαν να γνωριστούν μέσα από γράμματα.  Έγραψαν ο ένας στον άλλον για να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους  τις πρώτες μέρες στο σχολείο. Οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου έγραψαν για τη χαρά και την ανησυχία της πρώτης χρονιάς στο νέο σχολείο, για τους φίλους, τα διαλείμματα, τους καθηγητές και τα μαθήματα. Από την άλλη πλευρά, οι μαθητές του Εσπερινού, πολλοί από τους οποίους εργάζονται και φοιτούν ταυτόχρονα, μίλησαν για την προσπάθεια, την επιμονή και τη δύναμη που χρειάζεται για να επιστρέφεις στα θρανία μετά από χρόνια.

« Τις πρώτες μέρες αγχωνόμουν για τα μαθήματα, τους καθηγητές, τα παιδιά, αλλά τώρα μου αρέσει να είμαι με τους παλιούς αλλά και νέους φίλους μου», έγραψαν σχεδόν όλοι οι μικροί μαθητές του πρωινού σχολείου.

«Κι εμείς κουραζόμαστε, αλλά κάθε απόγευμα που ερχόμαστε σχολείο νιώθουμε πως κερδίζουμε κάτι για εμάς,», απάντησε ένας μαθητής του Εσπερινού, « πως γινόμαστε πάλι παιδιά», απάντησε ένας άλλος.

Μέσα από  την περιοδική ανταλλαγή γραμμάτων (γέφυρα επικοινωνίας ανάμεσα σε δύο διαφορετικές, αλλά τόσο κοντινές, μαθητικές πραγματικότητες), οι μαθητές θα ανακαλύψουν πως η μάθηση δεν έχει ηλικία και πως η εκπαίδευση ενώνει ανθρώπους, όχι μόνο με βιβλία, αλλά και με καρδιές. Η «Γέφυρα Πρωινού – Εσπερινού» δεν είναι απλώς ένα σχέδιο δράσης· είναι μια υπενθύμιση πως όταν δύο σχολεία ενώνονται, γεννιούνται ιδέες, συναισθήματα και σχέσεις που κάνουν τη σχολική κοινότητα πιο δυνατή και ανθρώπινη. Και έχει διττή αξία γιατί, μέσα από τη συνεργασία, δεν θα εξελιχτούν μόνο οι μαθητές, αλλά και οι καθηγητές που θα εμπλακούν. Θα μας δώσει την ευκαιρία να ανταλλάξουμε ιδέες, να εφαρμόσουμε στην πράξη όσα συζητούμε στις επιμορφώσεις μας και να νιώσουμε ξανά τη χαρά της δημιουργίας μέσα στην τάξη.

Ευχαριστώ προκαταβολικά τους συναδέλφους των δύο σχολείων για τη συνεργασία και τον ενθουσιασμό που θα δώσουν ζωή στη “Γέφυρα Πρωινού – Εσπερινού”.

 

Αθανασία Ζιάτα, φιλόλογος

unnamedunnamed 1 1

 

 

561198538 24703641745972014 4323386544987921825 n

Πώς θέλω την τάξη μου;

Μετά από διαπραγματεύσεις, σχέδια επί σχεδίων, συμφωνίες, δάκρυα, παράπονα, έγινε η επιλογή της ομάδας εργασίας και το Β4 ξεκινά το πρότζεκτ: Πώς θέλω την τάξη μου. Θα μπουν χρώματα και θα φωτιστεί το έργο τους. Μπράβο στους Παναγιώτη, Δημήτρη, Γιοσέφ και Χρήστο. Επειδή έχει πολλούς καλλιτέχνες το τμήμα, λένε να επεκταθούν και σε άλλες τάξεις. Να τους το επιτρέψουμε;

564126641 24712357935100395 3565130347087328392 n561198538 24703641745972014 4323386544987921825 n

1980 90 feministika periodika v low

Γυναίκες και προκαταλήψεις

Οι γυναίκες και οι προκαταλήψεις

Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, ο ρόλος της γυναίκας έχει αλλάξει σε σημαντικό βαθμό. Παρόλο που οι αγώνες για ισότητα, αναγνώριση και διατήρηση δικαιωμάτων συνεχίζονται ακόμα και σήμερα, οι προκαταλήψεις εξακολουθούν να υπάρχουν και να αποτελούν ένα εμπόδιο για την πλήρη ισότητα. Η ιστορία είναι γεμάτη με παραδείγματα όπου οι γυναίκες ήταν υποτιμημένες και στερημένες . Στο παρελθόν οι γυναίκες έπρεπε να υποτάσσονται στον άντρα, ενώ παράλληλα στερούνταν δικαιώματα, όπως  εκπαίδευση,  ψήφο και  εργασία. Οι προκαταλήψεις  και τα  στερεότυπα της εποχής συνεχώς ενίσχυαν αυτές τις αντιλήψεις. Η αντίληψη ότι η γυναίκα είναι κατώτερη, λιγότερο ικανή και ο ρόλος της είναι μόνο για την  μητρότητα και τις εργασίες στο σπίτι δικαιολογούσαν την ανισότητα.

Οι αλλαγές δεν κατακτήθηκαν χωρίς αγώνα. Στον 20ο αιώνα, με πολλούς αγώνες, στην Ευρώπη,  κατακτήθηκε το δικαίωμα στην ψήφο και αργότερα η ισότητα σε όλους τους τομείς. Παρά την πρόοδο, όμως, οι προκαταλήψεις, ακόμα επηρεάζουν την καθημερινότητα γυναικών. Στην εργασία, οι γυναίκες αμείβονται λιγότερο για την ίδια δουλειά, ενώ η σεξουαλική παρενόχληση και η ενδοοικογενειακή βία παραμένουν επίκαιρα και σοβαρά θέματα. Ακόμα και τα ΜΜΕ αναπαράγουν στερεότυπα σε βάρος των γυναικών, όπως και οι διαφημίσεις.

 Συνοπτικά, η πλήρης ισότητα των φύλων και η κατάργηση των προκαταλήψεων αφορούν ολόκληρη την κοινωνία. Ο αγώνας για ισότητα απαιτεί πολλή προσπάθεια, όμως έτσι θα  μπορέσουμε να γίνουμε  μια κοινωνία, όπου το κάθε άτομο θα μπορεί να ζει ελεύθερα χωρίς προκαταλήψεις και στερεότυπα.

Ειρήνη Σταμπούλογλου, Γ3

1980 90 feministika periodika v low

Έναρξη του Ομίλου Παιχνιδιού

Έναρξη του Ομίλου Παιχνιδιού που συντονίζει ο κύριος Στουραίτης. Οι μαθητ@ς θα δημιουργήσουν γρίφους για ένα δωμάτιο απόδρασης που θα έχει ως θέμα την ιστορία της Γαλλικής Εταιρείας Λαυρίου. Το δωμάτιο απόδρασης θα στηθεί στον χώρο του Τεχνολογικού και Πολιτιστικού Πάρκου Λαυρίου και θα θέλαμε να είναι ανοικτό στο κοινό. Παράλληλα, θα δημιουργηθεί ένα ψηφιακό παιχνίδι που θα παρουσιαστεί στο 5ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο.

565686936 24712771908392331 2057518128403521103 n

ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ  ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΡΟΥΤΣΙ 

ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ  ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΡΟΥΤΣΙ

Στο σχολείο συχνά συζητάμε για την υπεράσπιση των πιστεύω μας και των δικαιωμάτων μας. Στην κοινωνία, ένα από τα πιο ισχυρά και ακραία μέσα έκφρασης είναι η απεργία πείνας. Αν και είναι ακραία επικίνδυνη για την υγεία, είναι μία πράξη που έχει τη δυνατότητα να τραβήξει το ενδιαφέρον σε σοβαρά ζητήματα, να αφυπνίσει τον λαό και να πιέσει για μία αλλαγή.

Ένα αρκετά πρόσφατο παράδειγμα που μας απασχολεί και έχει προκαλέσει συζητήσεις είναι η περίπτωση του Πάνου Ρούτσι. Ο Πάνος Ρούτσι είναι, ή μάλλον ήταν, ένας πατέρας που επέλεξε την απεργία πείνας για ένα ζήτημα που τον αφορά βαθιά. Η απόφαση να κινδυνεύσει τη ζωή του για τη δικαίωση και να ασκήσει πίεση στο κράτος αναδεικνύει την απελπισία αλλά και την αποφασιστικότητά του.

Η απεργία πείνας δεν είναι μία εύκολη επιλογή. Απαιτεί τεράστια ψυχική αντοχή και έχει ως αποτέλεσμα σοβαρούς κινδύνους στην υγεία και πολλές φορές ακόμα και θάνατο. Ωστόσο, όπως έχει αποδειχτεί, είναι ένα αποτελεσματικό μέσο αφύπνισης της κοινής γνώμης και του λαού, κινητοποίηση της ευαισθησίας και υποστήριξης και  άσκηση πίεσης στην κυβέρνηση. Η περίπτωση του Πάνου Ρούτσι, ανεξάρτητα από την προσωπική γνώμη του καθενός, μας καλεί να σκεφτούμε βαθύτερα. Κάθε άνθρωπος που παίρνει τέτοια απόφαση έχει μία ιστορία Και επιθυμεί για την ακρόαση, την αλλαγή και τη δικαιοσύνη. Εμείς ως μαθητές πρέπει να ενημερωνόμαστε, να προβληματιζόμαστε και να συζητάμε ανοιχτά. Η κατανόηση των λόγων τέτοιων πράξεων μας βοηθά να αναπτύξουμε ενσυναίσθηση, να γίνουμε υπεύθυνοι, ικανοί και ενεργοί πολίτες. Συμπερασματικά, η απεργία πείνας δεν είναι μια εύκολη επιλογή. Παρόλα αυτά, ο κάθε άνθρωπος που επιχειρεί μια τέτοια πράξη έχει την ανάγκη για υποστήριξη. Εμείς ως πολίτες δεν πρέπει να ασκούμε κριτική. Αντίθετα, πρέπει να βρισκόμαστε στο πλάι αυτών των μαχητών και να τους υποστηρίζουμε.

Ειρήνη Σταμπούλογλου, Γ3

Αρχισυντάκτρια

444709fe2f3d798afbc4b9be7fd4d5b3 1024x699 1

Mathhtikes Ekloges sthn Taxh

Πώς ψηφίζουμε στις μαθητικές εκλογές;

Κριτήρια Ψηφοφορίας για το Δεκαπενταμελές

 

Οι εκλογές για το δεκαπενταμελές αποτελούν μια σημαντική διαδικασία, καθώς οι μαθητές/τριες  πρέπει να επιλέξουν τους/τις  αντιπροσώπους τους. Ωστόσο τα κριτήρια με τα οποία ψηφίζουν οι μαθητές/τριες δεν είναι πάντα ιδανικά. Για αυτό τον λόγο κάναμε αυτήν την έρευνα, με σκοπό να παρατηρήσουμε τον τρόπο που επιλέγουν τους αντιπροσώπους τους. Θέσαμε 4 κριτήρια με τα οποία πιστεύουμε πως ψηφίζουν οι συμμαθητές/τριές μας: γνωριμίες, δημοφιλία/διασημότητα, δωροδοκία, επιχειρήματα. Τους ρωτήσαμε ακριβώς πριν τις εκλογές. Το δείγμα περιλάμβανε 120 άτομα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας μας απέδειξαν πως η πλειοψηφία των μαθητών/τριών φαίνεται να ψηφίζει με βάση τις γνωριμίες. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει πως υπάρχει έλλειψη συγκέντρωσης στην ικανότητα των υποψηφίων. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην επιρροή από τις κοινωνικές συναναστροφές κάθε μαθητή, η αίσθηση πως η προσωπική σχέση είναι πιο σημαντική από την ικανότητα και η έλλειψη ενημέρωσης από τους υποψήφιους. Παρόλο που είναι θετικό ότι ένας σημαντικός αριθμός ψηφίζει με βάση τα επιχειρήματα, ο αριθμός αυτός θα έπρεπε να είναι ακόμα υψηλότερος. Η ικανότητα των υποψηφίων να μπορούν να παρουσιάσουν πειστικά επιχειρήματα είναι βασικός παράγοντας για την σωστή εκπροσώπηση του σχολείου.

Ακόμη ένα μικρότερο ποσοστό ψηφίζει με βάση την δωροδοκία, κάτι που πρέπει να μας ανησυχεί . Αυτό υποδηλώνει έλλειψη κατανόησης των ηθικών κανόνων στη διαδικασία των εκλογών. Η δωροδοκία μπορεί να λάβει πολλές μορφές, όπως ένα μικρό χρηματικό ποσό μέχρι και υποσχέσεις για μελλοντικές εκδρομές.

Τέλος, η ψήφος με βάση τη διασημότητα δείχνει ότι κάποιοι μαθητές δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην εικόνα ενός υποψήφιου παρά στις ικανότητές του. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στην εκλογή ατόμων που δεν είναι κατάλληλα να εκπροσωπήσουν το σχολείο, αλλά είναι απλώς δημοφιλείς.

Συμπερασματικά, τα κριτήρια με τα οποία οι μαθητές/τριες ψηφίζουν για το δεκαπενταμελές είναι πολύπλοκα και δεν βασίζονται πάντα στην ουσία. Η έρευνα αποδεικνύει πως οι γνωριμίες, η δωροδοκία και η διασημότητα επηρεάζουν τους ψήφους σε ανησυχητικό βαθμό.

Σταμπούλογλου Ειρήνη Γ3

Χάσα Άρια Γ3

Μητρογιάννης Δημήτρης Γ1

Μητρογιάννης Χρήστος Γ1

Καππέλλο Στέφανο Γ1

Φωτιάδη Ιόλη Γ3

Mathhtikes Ekloges sthn Taxh

( Η εικόνα δημιουργήθηκε με ΑΙ)

unnamed 1

Χτίζουμε όλοι μαζί το Γιοφύρι της Ισότητας

unnamed 2

«Χτίζουμε όλοι μαζί το Γιοφύρι της Ισότητας»

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας, με τους  μαθητές του  Γ1΄  μελετήσαμε το δημοτικό τραγούδι «Το Γιοφύρι της Άρτας». Σήμερα, οργανώθηκε μια ομαδική δραστηριότητα με τίτλο «Χτίζουμε όλοι μαζί το Γιοφύρι της Ισότητας» και είχε στόχο να καλλιεργήσει την ενσυναίσθηση, τη διαμεσολάβηση και την κατανόηση των σχέσεων και της θέσης των δύο φύλων, τότε και σήμερα.

Οι μαθητές χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες και ανέλαβαν διαφορετικούς ρόλους. Άλλοι εστίασαν στον τρόπο που παρουσιάζεται η γυναίκα στο τραγούδι, άλλοι στον πρωτομάστορα και στους μαστόρους, άλλη ομάδα ανέλαβε να συγκρίνει τους ρόλους και να αποτυπώσει ποιος κατέχει δύναμη και ποιος θυσιάζεται, ενώ η τελευταία ομάδα κατέγραψε χαρακτηρισμούς για τις σχέσεις των φύλων «τότε» και «σήμερα».

Η εργασία κορυφώθηκε με τη δημιουργία της «Γέφυρας της Ισότητας». Οι μαθητές αποτύπωσαν στα κομμάτια της γέφυρας, λέξεις με αξία όπως: Σεβασμός, Συνεργασία, Εμπιστοσύνη, Ευγένεια, Αγάπη. Μόνο όταν όλα τα κομμάτια ενώθηκαν, η γέφυρα «στάθηκε» ολοκληρωμένη, συμβολίζοντας ότι οι ανθρώπινες σχέσεις χτίζονται με ισότητα και αλληλοκατανόηση.

Μέσα από τη δράση αυτή, οι μαθητές όχι μόνο ήρθαν σε επαφή με τον κόσμο των δημοτικών τραγουδιών, αλλά ταυτόχρονα προβληματίστηκαν για τα κοινωνικά στερεότυπα του παρελθόντος. Έμαθαν να μπαίνουν στη θέση του άλλου, να εκφράζουν σκέψεις με σεβασμό και να διαμεσολαβούν σε ζητήματα που αφορούν αγόρια και κορίτσια.

Η γέφυρα που χτίστηκε στην τάξη δεν ήταν μόνο συμβολική· ήταν μια γέφυρα κατανόησης που μας ενώνει όλους και μας υπενθυμίζει ότι η ισότητα είναι θεμέλιο μιας δίκαιης κοινωνίας.

Η φιλόλογος, Αθανασία Ζιάτα

unnamed 3unnamed 1

 

amea

Ο δρόμος μου, της Παναγιώτας Τσουλτσίδου. 1ο βραβείο στον διασχολικό διαγωνισμό των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα

«Ο δρόμος μου»

Πλησιάζουν τα δέκατα τρίτα γενέθλιά μου! Ανυπομονώ να δω την τούρτα που μου έχει φτιάξει η γιαγιά μου. Ανυπομονώ και για τα δώρα. Φέτος ζήτησα από τους γονείς μου μία ποδοσφαιρική εμφάνιση της αγαπημένης μου ομάδας. Σκέφτομαι, όταν μεγαλώσω, να γίνω επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Πέρυσι ήθελα να γίνω επαγγελματίας τενίστας, αλλά άλλαξα γνώμη. Οι ποδοσφαιριστές είναι πιο διάσημοι και αρέσουν περισσότερο στα κορίτσια. Το κατάλαβα όταν άκουσα τη συμμαθήτριά μου, την Ελένη, να μιλάει με τις φίλες της για τους διάσημους ποδοσφαιριστές. Με πόσο θαυμασμό μιλούσαν!

Η Ελένη είναι η αγαπημένη μου, αλλά δεν της το έχω πει, γιατί φοβάμαι. Πιο εύκολο μου φαίνεται να τρέξω ένα χιλιόμετρο, παρά να της μιλήσω. Είναι τόσο όμορφη, που μου κόβεται η μιλιά όταν την κοιτάζω. Σκέφτομαι όμως, ότι εκείνη ποτέ δεν θα γυρίσει να με κοιτάξει. Είναι πολύ πιθανό μάλιστα, να αγνοεί και την ύπαρξή μου, κι ας είμαστε στην ίδια τάξη. Δεν είναι εύκολο να προσέξει κάποιον σαν εμένα. Αντίθετα με τα υπόλοιπα αγόρια της τάξης, που μου δείχνουν υπερβολική προσοχή, αλλά τις περισσότερες φορές, αρνητική. Είτε θα γελάσουν και θα με προσπεράσουν, είτε θα με σπρώξουν και θα τρέξουν. Δεν τους έχω κάνει κάτι, απλώς τους ενοχλεί που υπάρχω τριγύρω. Ίσως και να τους στενοχωρεί η παρουσία μου. Δεν ξέρω.

Εκείνο που ξέρω είναι ότι ανυπομονώ να μεγαλώσω. Να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου. Ο πατέρας μου λέει συνεχώς να κάνω όνειρα μεγάλα, όσο πιο μεγάλα, τόσο πιο αληθινά. Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοεί ακριβώς. Για να πραγματοποιηθούν τα όνειρά μου πρέπει να είναι οπωσδήποτε μεγάλα; Αν δεν είναι δηλαδή μεγάλα, δεν θα πραγματοποιηθούν; Τέλος πάντων, εγώ έμαθα να κάνω μεγάλα όνειρα, έτσι κι αλλιώς.

Σίγουρα, θα πάω στο εξωτερικό, να δω νέα μέρη, διαφορετικά. Σκοπεύω να γυρίσω όλο τον κόσμο. Πάντα ήθελα να δω πώς ζουν οι άλλοι λαοί. Επίσης, ονειρεύομαι κάποια στιγμή να βρεθώ στις υποθαλάσσιες σπηλιές των Ωκεανών. Πιστεύω ότι εκεί θα βρω πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Ίσως και παλιούς καλά κρυμμένους θησαυρούς από ναυάγια μιας άλλης εποχής.

«Έλα αγόρι μου, θα αλλάξουμε πεζοδρόμιο. Πάλι τα ίδια. Βαρέθηκα πια αυτή την κατάσταση. Έτσι μου έρχεται να πάρω μία πέτρα και να τη ρίξω στα αυτοκίνητα.»

«Μη θυμώνεις, μαμά. Δεν πειράζει.»

«Φυσικά και πειράζει. Είναι άδικο, είναι κακό, είναι απαίσιο.»

«Δεν θα μας χαλάσει όμως, τα γενέθλια. Έλα, πάμε τριγύρω.»

«Είσαι τόσο καλό παιδί, Γιάννη. Δεν σου αξίζει ο κόσμος αυτός.»

«Μήπως θες να πεις ότι δεν με χωράει ο κόσμος αυτός; Εγώ αυτό βλέπω. Σπάνια χωράω να περάσω από κάπου.»

«Όλα τα βρίσκεις αστεία, ποτέ δεν παραπονιέσαι.»

«Έμαθα να μη δίνω τόση σημασία στα εμπόδια.»

«Το σημαντικότερο είναι να βρίσκεις τον τρόπο να τα ξεπερνάς. Να μην αφήνεις τους άλλους να σε περιορίζουν. Υποσχέσου το αυτό! Δεν θα αφήσεις τίποτα και κανέναν να σε περιορίσει.»

«Το υπόσχομαι. Έχω μεγάλα όνειρα για μένα και σκοπεύω να τα πραγματοποιήσω. Δεν θα με σταματήσει ένα αυτοκίνητο, που μου έκλεισε την ράμπα.»

«Έτσι μπράβο!»

«Μπορεί να δυσκολεύομαι να κινούμαι εδώ στις κλειστές διαβάσεις, αλλά για να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου δεν θα δυσκολευτώ καθόλου. Ο δρόμος εκείνος είναι ορθάνοιχτος και με περιμένει και εγώ σκοπεύω να τον περπατήσω, ακόμη και πάνω στο αμαξίδιο!»

amea