ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ
Το σχολείο των ονείρων μου έχει σχήμα τρίγωνο και εξωτερικά είναι βαμμένο με όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Έχει διάφορους χώρους δραστηριοτήτων στο προαύλιο, δηλαδή τραμπολίνο, σκάμμα και γήπεδα για αθλήματα όπως και το σχολείο στο οποίο πηγαίνω.
Επιπλέον, έχει μία τεράστια βιβλιοθήκη με βιβλία κάθε είδους. Αντί για σκάλες, υπάρχουν τσουλήθρες για να γίνεται πιο διασκεδαστικό το κατέβασμα των μαθητών. Επίσης, υπάρχουν αίθουσες για κάθε μάθημα. Για παράδειγμα, αίθουσα μουσικής με όλα τα μουσικά όργανα, αίθουσα χημείας με διάφορα χημικά υλικά και αίθουσα εικαστικών με καμβάδες για κάθε παιδί. Ακόμη, οι αίθουσες είναι
διακοσμημένες ανάλογα με τα μαθήματα. Για να δώσω ένα παράδειγμα, η αίθουσα των αρχαίων είναι διακοσμημένη με κάδρα ελλήνων φιλοσόφων, η αίθουσα των μαθηματικών με μαθηματικά σύμβολα, η αίθουσα των κειμένων γίνεται στη βιβλιοθήκη.
Κάθε μαθητής έχει το δικό του ντουλαπάκι έτσι ώστε να μην κουβαλάνε πολλά βιβλία. Επίσης, υπάρχουν χώροι ξεκούρασης για τους μαθητές που μπορούν να τους διακοσμούν όπως θέλουν. Τα μαθήματα είναι προαιρετικά εκτός από γλώσσα και μαθηματικά. Οι εκδρομές γίνονται στο εξωτερικό,ώστε οι μαθητές να γνωρίζουν διάφορες κουλτούρες και να μαθαίνουν για τη ζωή άλλων ανθρώπων.
Επιπλέον, υπάρχουν δραστηριότητες που γίνονται την ώρα του σχολείου, με αποτέλεσμα μετά το σχολείο οι μαθητές να είναι ελεύθεροι από δραστηριότητες και μαθήματα. Οι δραστηριότητες είναι γλυπτική, καράτε, χοροί, ποδόσφαιρο, βόλεϊ, cheerleaders και άλλα πολλά. Οι μαθητές επιλέγουν κάθε εβδομάδα τα μαθήματα τα οποία θα διδαχθούν και πόσα θα έχουν για το σπίτι.
Συμπερασματικά, το σχολείο των ονείρων μου είναι ένας χώρος όπου οι μαθητές περνάνε καλά και μαθαίνουν.
Κωνσταντίνα Βολτσίδου
Στο σχολείο των ονείρων μου το κτίριο θα ήθελα να είναι μεγάλο για να έχει πολλά γήπεδα με όλα τα αθλήματα έτσι ώστε να έχουμε πολλές επιλογές . Οι καθηγητές να είναι αστείοι και να μας καταλαβαίνουν όταν προσπαθούμε να τους εξηγήσουμε ένα πρόβλημα . Επίσης οι δραστηριότητες που θα έχει να είναι κυρίως αθλητικές γιατί έτσι γυμναζόμαστε και περνάμε καλά ταυτόχρονα . Τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες μου δεν θα τους άλλαζα με αυτούς που έχω τώρα γιατί κάνουμε πλάκες και περνάμε ωραία Τέλος οι εκδρομές στο σχολείο των ονείρων μου θα ήθελα να είναι αρκετές και να μην είναι μόνο στην αυλή του σχολείου αλλά και κάπου αλλού κάπου μακριά έτσι ώστε να
μαζεύουμε εμπειρίες και να περνάμε ωραία .οι εκδρομές που θα ήθελα να πηγαίνουμε κάπου αλλού θα ήθελα να είναι τρείς οι τέσσερις και όλες να είναι σε διαφορετικά μέρη.
Μιχαέλα Λιόλιου
Το σχολείο είναι ένα μέρος για να μάθεις καινούρια πράγματα. Ωστόσο, στις μέρες μας τα περισσότερα σχολεία δεν είναι κατάλληλα, ώστε ο μαθητής να νιώθει άνετα και να πηγαίνει με ενθουσιασμό. Κατά τη γνώμη μου, για να πω ότι το σχολείο που πάω είναι «το σχολείο των ονείρων μου», θα το προτιμούσα πολύ λίγο διαφορετικό.
Πρώτον, στο σχολείο των ονείρων μου, θα ήθελα το κτίριο και οι αίθουσες να μην είναι σαν αυτές των άλλων σχολείων. Για παράδειγμα, θα ήθελα οι καρέκλες που καθόμαστε στο μάθημα να είναι περισσότερο αναπαυτικές, ώστε η διδασκαλία να γίνεται πιο άνετα και να υπάρχει ένας ήσυχος χώρος που να μπορείς να ξεκουραστείς και να ξαπλώσετε αν δεν νιώθεις πολύ καλά ή εχεις εξαντληθεί από τα μαθήματα. Επιπλέον, θα ήταν φανταστικά αν οι τοίχοι και οι τάξεις ήταν ομορφότερα στολισμένες, βαμμένες και με διάφορες ωραίες ζωγραφιές.
Από την άλλη, γιατί να μην άλλαζαν οι καθηγητές και οι συμμαθητές; Με άλλα λογια, θα ήταν προτιμότερο αν οι εκπαιδευτικοί δεν ήταν αυστηροί και δεν μας έβαζαν πολλά μαθήματα για το σπίτι. Ως αποτέλεσμα, θα τους νιώθαμε σαν φίλους μας. Επίσης, καλό θα ήταν να άλλαζαν και μερικοί συμμαθητές μας. Μπορούν να γίνουν πιο ευγενικοί και φιλικοί και να σταματήσουν όσο γίνεται τον εκφοβισμό.
Τέλος, στο σχολείο των ονείρων μου θα ήθελα να αυξηθούν οι εκδρομές και οι δραστηριότητες. Δηλαδή, γιατί να μην ξεφύγουμε λιγο από τα βαρετά και εξουθενωτικά μαθήματα; Επομένως, θα έχουμε την ευκαιρία να περάσουμε τον χρόνο μας δημιουργικά παρέα με τον συμμαθητές και τους καθηγητές μας. Θα ήταν πολύ ωραία αν πηγαίναμε και καμιά εκδρομή στο εξωτερικό.
Συνοψίζοντας, το σχολείο μου περιλαμβάνει πολλά από τα στοιχεία που θα ήθελα στο σχολείο των ονείρων μου. Αν και θα προτιμούσα μερικά πράγματα να αλλάξουν, μου αρέσει κι έτσι όπως είναι και ίσως θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω ως «Το σχολείο των ονείρων μου».
Θόδωρος Καραγιάννης
Στο σχολείο περνάμε αρκετές ώρες της ημέρας. Είναι ανθρώπινο, ζεστό και με καλή διάθεση. Είναι χρισμενο με νεανικά χαμόγελα, σεβασμό και υπομονή.
Το σχολείο που ονειρεύομαι ειναι ένα μεγάλο τροχόσπιτο με οδηγό τους καθηγητές που είναι γεμάτοι με πάθος και να εμψυχώνουν και να οδηγούν τους μαθητές τους χωρίς ανταμοιβή και εμείς να ακολουθούμε. Να ταξιδεύουμε σε πόλεις, χώρια, νησιά και να γνωρίζουμε διάφορα μέρη και αναλόγως το μάθημα που θα έχουμε να πηγαίνουνε στον ανάλογο τόπο, όπως για παράδειγμα στο μάθημα της ιστορίας να πηγαίνουμε σε κάποιο μουσείο ή σε κάποιο μέρος όπου έγινε η μάχη, στα θρησκευτικά να πηγαίνουμε στην εκκλησία, στην γυμναστική να τρέχουμε σε στάδια και στα εικαστικά έξω στην φύση να ζωγραφίζουμε τοπία
Όμως κάτι τέτοιο είναι αδύνατον να γίνει, αλλά είναι καλό να το ονειρεύεσαι, σου δίνει δύναμη να συνεχίσεις.
Από το σχολείο που πηγαίνω τώρα είμαι αρκετά ευχαριστημένη μιας και έχει όλα τα απαραίτητα, αλλά σήμερα χρησιμοποιώντας την φαντασία μου θα περιγράψω το πώς θα φανταζόμουν το σχολείο των δικών μου ονείρων.
Αρχικά θα ήταν ένα μεγάλο κτήριο στην φύση που στους τοίχους θα υπάρχουν απεικονισμένες χαρούμενες ζωγραφιές παιδιών και μια μεγάλη αυλή. Σε αυτήν την αυλή θα υπάρχει ένα γήπεδο του βόλεϊ, ένα γήπεδο ποδοσφαίρου, ένα γήπεδο μπάσκετ και ένα γήπεδο γκολφ. Στο εσωτερικό χώρο του σχολείο στο ισόγειο θα είναι σε μια αίθουσα το γραφείο των καθηγητών, στην διπλανή αίθουσα θα είναι το γυμναστήριο και σε μια ακόμη αίθουσα θα είναι και η πισίνα όπου εκεί θα γίνονται τα μαθήματα κολύμβησης . Επιπρόσθετα , θα υπάρχει και ένας χώρος στον οποιο οι μαθητές θα τρώνε το φαγητό τους και οι τουαλέτες κοριτσιών και των αγοριών. Στον δεύτερο όροφο θα υπάρχουν οι τάξεις με τα φιλολογικά μαθήματα και η βιβλιοθήκη όπου εκεί θα γίνεται η Δημιουργική Γραφή. Έπειτα στον δεύτερον όροφο θα είναι οι τάξεις με τα θετικά μαθήματα (μαθηματικά, χημεία, φυσική κτλ). Στον τρίτο όροφο θα υπάρχουν οι τάξεις για μαθήματα της τεχνολογίας, οικιακής οικονομίας και κοινωνικής πολιτικής αγωγής. Τέλος, στον τέταρτο όροφο, θα υπάρχει ένας μεγάλος χώρος στον οποίο θα πραγματοποιούνται τα καλλιτεχνικά μαθήματα. Επίσης, στην κάθε αίθουσα θα υπάρχει εξοπλισμός για το ανάλογο μάθημα και όλοι οι τοίχοι θα είναι χρωματιστοί.
Τώρα όσον αφορά τους καθηγητές θα υπάρχει ένας για κάθε μάθημα, ο διευθυντής, ο ψυχολόγος και ο κοινωνικός λειτουργός. Όλοι θα είναι έμπιστοι, ευχάριστο, ευγενικοί, υπομονετικοί και ήρεμοι, αλλά, όταν ένας μαθητής θα συμπεριφερθεί με ασέβεια θα λάβει την ανάλογη συμπεριφορά / στάση.
Ιφιγένεια Μανάφα