Ήρθε η ώρα να αποχαιρετίσουμε τους μαθητές της Γ΄ γυμνασίου του σχολείου μας, σε μια γιορτή γεμάτη αναμνήσεις και συγκίνηση.
Tους ευχόμαστε καλή επιτυχία στη ζωή τους.
Ευχαριστούμε πολύ την κ.Χριστίνα Πεϊτσόγλου που οργάνωσε την γιορτή αυτή.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Την Πέμπτη 18 Μαΐου 2023 στο χώρο του σχολείου μας υποδεχτήκαμε τον αξιωματικό κ.Κωνσταντινίδη Τάσο από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ξάνθης, στο πλαίσιο ενδοσχολικής επιμόρφωσης.
Πραγματοποιήθηκαν σε χωριστές ενότητες, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και των μαθητών μας σχετικά με τους τρόπους αυτοπροστασίας από τους κινδύνους της πυρκαγιάς, καθώς σε θέματα ευαισθητοποίησης τους αναφορικά με την προστασία των δασών.
Ευχαριστούμε θερμά την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ξάνθης και ιδιαίτερα τον Αξιωματικό κ.Κωνσταντινίδη Τάσο.
Την Τρίτη 16-05-2023 πραγματοποιήθηκαν οι μαθητικοί αγώνες ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΑΣ ποδοσφαίρου.
Τους μαθητές μας και τις μαθήτριές μας συνόδεψαν η κ.Πεϊτσόγλου Χριστίνα και η κ.Αρωνιάδου Χρυσάνθη, τις οποίες ευχαριστούμε ιδιαίτερα.
Θερμές ευχαριστίες επίσης για την οργάνωση και προπόνηση των αγοριών και των κοριτσιών, στους γυμναστές του σχολείου μας κ.Λαμπάκη Ολυμπία(Διευθύντρια) και κ.Πικάζη Θεόδωρο.
Ευχαριστίες και στον Δήμο Τοπείρου για τη μεγάλη στήριξή του.
Επίσης πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες του σχολείου μας που σημείωσαν 2 νίκες και 2 ισοπαλίες, πραγματοποιώντας εξαιρετικές εμφανίσεις.
Ο σύλλογος των καθηγητών, ύστερα από παρότρυνση της διευθύντριας του σχολείου μας κ.Λαμπάκη Ολυμπίας, προγραμμάτισε και πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη των μαθητών στην παραλία Ερασμίου στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.
Στόχος της επίσκεψης αυτής ήταν η βελτίωση της σωματικής δραστηριότητας, η ανάπτυξη του σεβασμού στις αρχές της αειφόρου εκπαίδευσης, καθώς και η ανάπτυξη του οικολογικού συναισθήματος με τον καθαρισμό της παραλίας.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμαρχο Τοπείρου κ.Θωμά Μίχογλου και τον Πρόεδρο της σχολικής επιτροπής παιδείας του Δήμου, αντιδήμαρχο κ.Γιοβανόπουλο Άγγελο για την βοήθεια στη διοργάνωση και υλοποίηση της συγκεκριμένης δράσης, καθώς και όλων των δράσεων που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του σχολείου μας.
Στις 11 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η διδακτική επίσκεψη των μαθητών του σχολείου μας στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων Καβάλας για την παρακολούθηση της αρχαίας παράστασης “Ιππής”.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στον αρχαιολογικό χώρο του θεάτρου και να παρακολουθήσουν την αρχαία κωμωδία του Αριστοφάνη.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στις 5 Μαίου και οργανώθηκε απο την εκπαιδευτικό κ.Σολομωνίδου για τους μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, στο πλαίσιο του μαθήματος της Βιολογίας.
Στόχος της επίσκεψης ήταν η εξοικείωση των μαθητών με παλαιοντολογικά ευρύματα.
Επίπλέον οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν και να γνωρίσουν τα εργαστήρια του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ξάνθης