Feed
Άρθρα
Σχόλια

P6020012Στη Λιβαδειά σήμερα, 2 Ιουνίου 2015 ημέρα Τρίτη και ώρα 12:00 μ.μ., στα γραφεία της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Βοιωτίας, που συγκροτήθηκε με την αρ. 311/19-01-2015 απόφαση του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας,  αποτελούμενο από τους:

  1. Γκάρτζιο Γεώργιο, Δ/ντή της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας, ως Πρόεδρο.
  2. Παπανικολάου Ελένη, Δ/ντρια του 2ου Δ.Σ. Λιβαδειάς, ως Τακτικό μέλος.
  3. Πολυχρονόπουλο Γεώργιο, Δ/ντή του 2ου Δ.Σ. Ορχομενού, ως Τακτικό μέλος.
  4. Γαμβρίλη Ιωάννη, Δ/ντή του Δ.Σ. Διστόμου, ως Τακτικό αιρετό μέλος.
  5. Τραμπάκουλο Ηλία, Δ/ντή του 5ου Δ.Σ. Θήβας, ως Τακτικό αιρετό μέλος.

και την Αγγέλου Ασημίνα, Δασκάλα του 1ου Δ.Σ. Αλιάρτου, ως Γραμματέα του Συμβουλίου συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση, ύστερα από την με αριθμ. 5562/29-5-2015  πρόσκληση του προέδρου του Συμβουλίου για να πάρει απόφαση πάνω στο εξής θέμα.

 

 

ΘΕΜΑ 1 «Πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού  προσωπικού Α/θμιας Εκπ/σης στη Γενική Αγωγή και σε ΣΜΕΑΕ» (5629 και 5630 /26-2015)

ΘΕΜΑ 2 «Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών» (5631 και 5632 / 2-6-2015)

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50/τ. Α΄/14-05-2015), «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπ/ση και άλλες διατάξεις».
  2. Τη με αριθμ. πρωτ. Φ.361.22/27/80025/Ε3/19-05-2015 εγκύκλιο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. «Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».

 

προκηρύσσει

PC030088την πλήρωση θέσεων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων αρμοδιότητας Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Βοιωτίας, για διετή θητεία, και προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς που έχουν τα νόμιμα προσόντα και επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής, να υποβάλουν αίτηση που θα συνοδεύεται από τα αναγκαία δικαιολογητικά, από την Τετάρτη 20-05-2015 μέχρι και την Παρασκευή 22-05-2015.

Επιτρέπεται η προσκόμιση των συνοδευτικών δικαιολογητικών της αίτησης εντός προθεσμίας δύο (2) εργάσιμων ημερών από τη λήξη της προαναφερόμενης προθεσμίας (έως 26-05-2015 )

ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗΣ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΘΕΣΕΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

 

ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

P5120008

ΘΕΜΑ 1«Προτάσεις για κατανομή και σύσταση οργανικών θέσεων ανά κλάδο εκπαιδευτικών» (4892/12-5-2015)

Στη Λιβαδειά σήμερα, 12 Μαΐου 2015 ημέρα Τρίτη και ώρα 12:00 μ.μ., στα γραφεία της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Βοιωτίας, που συγκροτήθηκε με την αρ. 311/19-01-2015 απόφαση του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας,  αποτελούμενο από τους:

  1. Γκάρτζιο Γεώργιο, Δ/ντή της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας, ως Πρόεδρο.
  2. Παπανικολάου Ελένη, Δ/ντρια του 2ου Δ.Σ. Λιβαδειάς, ως Τακτικό μέλος.
  3. Πολυχρονόπουλο Γεώργιο, Δ/ντή του 2ου Δ.Σ. Ορχομενού, ως Τακτικό μέλος.
  4. Γαμβρίλη Ιωάννη, Δ/ντή του Δ.Σ. Διστόμου, ως Τακτικό αιρετό μέλος.

και την Αγγέλου Ασημίνα, Δασκάλα του 1ου Δ.Σ. Αλιάρτου, ως Γραμματέα του Συμβουλίου συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση, ύστερα από τηλεφωνική  πρόσκληση του προέδρου του Συμβουλίου για να πάρει απόφαση πάνω στο εξής θέμα.

ΘΕΜΑ 1«Προτάσεις για κατανομή και σύσταση οργανικών θέσεων ανά κλάδο εκπαιδευτικών» (4892/12-5-2015)

P4280005

ΘΕΜΑ 1ο «Τοποθέτηση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών ΠΕ 60 και ΠΕ 06» (4293 και 4294/28-4-2015)

Στη Λιβαδειά σήμερα, 28 Απριλίου 2015 ημέρα Τρίτη και ώρα 12:00 μ.μ., στα γραφεία της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Βοιωτίας, που συγκροτήθηκε με την αρ. 311/19-01-2015 απόφαση του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας,  αποτελούμενο από τους:

  1. Γκάρτζιο Γεώργιο, Δ/ντή της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας, ως Πρόεδρο.
  2. Στρατή Ευγενία, Δ/ντρια του 1ου Δ.Σ. Σχηματαρίου, ως Αναπληρωματικό τακτικό μέλος.
  3. Πολυχρονόπουλο Γεώργιο, Δ/ντή του 2ου Δ.Σ. Ορχομενού, ως Τακτικό μέλος.
  4. Γαμβρίλη Ιωάννη, Δ/ντή του Δ.Σ. Διστόμου, ως Τακτικό αιρετό μέλος.
  5. Τραμπάκουλο Ηλία, Δ/ντή του 5ου Δ.Σ. Θήβας, ως Τακτικό αιρετό μέλος.

και την Αγγέλου Ασημίνα, Δασκάλα του 1ου Δ.Σ. Αλιάρτου, ως Γραμματέα του Συμβουλίου συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση, ύστερα από την αρ. 4248/Φ.30/Α/27-4-2015 πρόσκληση του προέδρου του Συμβουλίου για να πάρει απόφαση πάνω στα θέματα της ημερήσιας διάταξης.

  ΘΕΜΑ 1 «Τοποθέτηση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών ΠΕ 60 και ΠΕ 06» (4293 και 4294/28-4-2015)

 

P4220006

ΘΕΜΑ 1ο «Αποσπάσεις εκπαιδευτικών» ( 4116 και 4117/22-4-2015) ΘΕΜΑ 2ο «Τοποθέτηση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών ΠΕ 70 για παράλληλη στήριξη και ΠΕ 70 (4118 και 4119/22-4-2015) ΘΕΜΑ 3ο «Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου» (4120 και 4121 /22-4-2015) ΘΕΜΑ 4ο «Τοποθέτηση Υποδιευθυντών – Υπεύθυνων Ολοημέρων Τμημάτων 6/θέσιων έως 9/θέσιων Δημοτικών Σχολείων» (4122 και 4123/22-4-2015) ΘΕΜΑ 5ο «Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών» (4124 και 4125/ 22-4-2015)

Στη Λιβαδειά σήμερα, 22 Απριλίου 2015 ημέρα Τετάρτη και ώρα 12:30 μ.μ., στα γραφεία της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Βοιωτίας, που συγκροτήθηκε με την αρ. 311/19-01-2015 απόφαση του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας,  αποτελούμενο από τους:

  1. Γκάρτζιο Γεώργιο, Δ/ντή της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας, ως Πρόεδρο.
  2. Παπανικολάου Ελένη, Δ/ντρια του 2ου Δ.Σ. Λιβαδειάς, ως Τακτικό μέλος.
  3. Πολυχρονόπουλο Γεώργιο, Δ/ντή του 2ου Δ.Σ. Ορχομενού, ως Τακτικό μέλος.
  4. Κουτσοβασίλη Όλγα, εκπ/κο του 4ου Ν/γειου Θήβας, ως Αναπληρωματικό αιρετό μέλος.
  5. Τραμπάκουλο Ηλία, Δ/ντή του 5ου Δ.Σ. Θήβας, ως Τακτικό αιρετό μέλος.

και την Αγγέλου Ασημίνα, Δασκάλα του 1ου Δ.Σ. Αλιάρτου, ως Γραμματέα του Συμβουλίου συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση, ύστερα από την αρ. 4028/Φ.30/Α/21-4-2015 πρόσκληση του προέδρου του Συμβουλίου για να πάρει απόφαση πάνω στα θέματα της ημερήσιας διάταξης.

 

ΘΕΜΑ 1ο «Αποσπάσεις εκπαιδευτικών» ( 4116 και 4117/22-4-2015)

ΘΕΜΑ 2ο «Τοποθέτηση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών ΠΕ 70 για παράλληλη στήριξη και ΠΕ 70 (4118 και 4119/22-4-2015)

ΘΕΜΑ 3ο «Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου» (4120 και 4121 /22-4-2015)

ΘΕΜΑ 4ο «Τοποθέτηση Υποδιευθυντών – Υπεύθυνων Ολοημέρων Τμημάτων 6/θέσιων έως 9/θέσιων Δημοτικών Σχολείων» (4122 και 4123/22-4-2015)

ΘΕΜΑ 5ο «Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών» (4124 και 4125/ 22-4-2015)

 

P3100003Στη Λιβαδειά σήμερα, 10 Μαρτίου 2015 ημέρα Τρίτη και ώρα 12:00 μ.μ., στα γραφεία της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Βοιωτίας, που συγκροτήθηκε με την αρ. 311/19-01-2015 απόφαση του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας,  αποτελούμενο από τους:

  1. Γκάρτζιο Γεώργιο, Δ/ντή της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας, ως Πρόεδρο.
  2. Στρατή Ευγενία, Δ/ντρια του 1ου Δ.Σ. Σχηματαρίου, ως Αναπληρωματικό τακτικό μέλος.
  3. Πολυχρονόπουλο Γεώργιο, Δ/ντή του 2ου Δ.Σ. Ορχομενού, ως Τακτικό μέλος.
  4. Γαμβρίλη Ιωάννη, Δ/ντή του Δ.Σ. Διστόμου, ως Τακτικό αιρετό μέλος.
  5. Ρουπάκα Ιωάννα, Δ/ντρια του Δ.Σ. Άρματος, ως Αναπληρωματικό αιρετό μέλος.

και την Αγγέλου Ασημίνα, Δασκάλα του 1ου Δ.Σ. Αλιάρτου, ως Γραμματέα του Συμβουλίου συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση, ύστερα από την αρ. 2660/Φ.30/Α/9-3-2015 πρόσκληση του προέδρου του Συμβουλίου για να πάρει απόφαση πάνω στα θέματα της ημερήσιας διάταξης.

 

 

ΘΕΜΑ 1ο «Αποσπάσεις εκπαιδευτικών»

ΘΕΜΑ 2ο «Τοποθέτηση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών ΠΕ 11»

ΘΕΜΑ 3ο «Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου»

ΘΕΜΑ 4ο «Διάθεση εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων για συμπλήρωση ωραρίου»

ΘΕΜΑ 5ο «Τοποθέτηση εκπαιδευτικών (μετά από μερική ή ολική Διάθεσή τους από τη Δ/νσης Β/θμιας Βοιωτίας)»

ΘΕΜΑ 6ο «Τοποθέτηση Υποδιευθυντών – Υπεύθυνων Ολοημέρων Τμημάτων 6/θέσιων έως 9/θέσιων Δημοτικών Σχολείων»

ΘΕΜΑ 7ο «Τοποθέτηση Υπεύθυνων Ολοήμερων Τμημάτων 10/θέσιων έως 12/θέσιων Δημοτικών Σχολείων»

 

ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΑ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

 

 

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ  ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

 

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας και η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας  Εκπαίδευσης Βοιωτίας έχοντας στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών για το βιβλίο και την ανάγνωση,

προκηρύσσουν

Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής για το βιβλίο και την ανάγνωση. Ημερομηνία έναρξης του διαγωνισμού ορίζεται η Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015 και καταληκτική ημερομηνία η Τετάρτη 1 Απριλίου 2015. Στο διαγωνισμό μπορούν να πάρουν μέρος όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δημοτικών Σχολείων της Λιβαδειάς.

Όλοι οι διαγωνιζόμενοι εννοείται πως αποδέχονται ανεπιφύλακτα όλους τους όρους, που διέπουν το διαγωνισμό, οι οποίοι αναφέρονται παρακάτω :

ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

  1. η εκπαιδευτική διαδικασία οργανώνεται με πυρήνα το σχολικό χώρο. Η ποιότητα του σχολικού χώρου εξαρτάται από τις προϋποθέσεις που δημιουργεί ώστε το παιδί να μαθαίνει και να αναπτύσσεται μέσα από πρακτικές που υιοθετεί και εμπειρίες που αποκτά στον υλικό του περίγυρο. Ο μαθητής από την άλλη, επενδύει τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος με τα συναισθήματά του, τα προσωπικά βιώματα, το φορτίζει με σύμβολα που οικοδομούνται στο πεδίο της κοινωνικής του αλληλεπίδρασης, θέτοντας -με τον τρόπο αυτό- την υποκειμενική του σφραγίδα στο υλικό περιβάλλον. Επομένως, το πρόβλημα του σχολικού χώρου πρέπει να θεωρείται πρωταρχικά πρόβλημα οργάνωσής του, ώστε να εξυπηρετεί τους συνεχώς μεταβαλλόμενους εκπαιδευτικούς στόχους.

    H εκπαιδευτική διαδικασία οργανώνεται με πυρήνα το σχολικό χώρο. Η ποιότητα του σχολικού χώρου εξαρτάται από τις προϋποθέσεις που δημιουργεί ώστε το παιδί να μαθαίνει και να αναπτύσσεται μέσα από πρακτικές που υιοθετεί και εμπειρίες που αποκτά στον υλικό του περίγυρο. Ο μαθητής από την άλλη, επενδύει τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος με τα συναισθήματά του, τα προσωπικά βιώματα, το φορτίζει με σύμβολα που οικοδομούνται στο πεδίο της κοινωνικής του αλληλεπίδρασης, θέτοντας -με τον τρόπο αυτό- την υποκειμενική του σφραγίδα στο υλικό περιβάλλον. Επομένως, το πρόβλημα του σχολικού χώρου πρέπει να θεωρείται πρωταρχικά πρόβλημα οργάνωσής του, ώστε να εξυπηρετεί τους συνεχώς μεταβαλλόμενους εκπαιδευτικούς στόχους.

    Το θέμα του Μαθητικού Διαγωνισμού είναι:

«Το βιβλίο σε ταξιδεύει παντού».

  1. Κάθε διαγωνιζόμενος/νη μπορεί να συμμετάσχει με τρία – το ανώτερο – (3) έργα.
  • Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραδώσουν τα έργα τους αυτοπροσώπως μέχρι 1 Απριλίου 2015 στον/στην υπεύθυνο εκπαιδευτικό για το διαγωνισμό.
  1. Στο πίσω μέρος κάθε σελίδας, θα αναγράφονται τα στοιχεία των διαγωνιζόμενων μαθητών/τριών:
  • Ονοματεπώνυμο,
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας,
  • Σχολική μονάδα και τάξη φοίτησης.
  1. Η Κριτική Επιτροπή, του διαγωνισμού, θα είναι τριμελής και θα αποτελείται από:
  • έναν εκπρόσωπο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας,
  • έναν εκπρόσωπο του Εφορευτικού Συμβουλίου της Βιβλιοθήκης,
  • έναν υπάλληλο της Βιβλιοθήκης.
  1. Στους μαθητές και μαθήτριες των οποίων τα έργα θα επιλεγούν από την κριτική επιτροπή, θα απονεμηθούν αντίστοιχα βραβεία και έπαινοι στα πρώτα, δεύτερα και τρίτα έργα. Σε όλους τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες θα χορηγηθεί αναμνηστικό δίπλωμα. Η απονομή των διακρίσεων θα γίνει σε ειδική τελετή στις 23 Απριλίου-ημέρα του βιβλίου και των πνευματικών δικαιωμάτων.
  2. Η συμμετοχή στο Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής για το βιβλίο είναι δωρεάν και προαιρετική για τους μαθητές και θα πραγματοποιηθεί, χωρίς να παρακωλύεται η ομαλή λειτουργία των σχολείων και μετά από συνεννόηση με τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων.
  3. Για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να επικοινωνούν με τη Βιβλιοθήκη στα τηλέφωνα 2261 081340 ή 2261089977.

 

Παρακαλούνται οι κ.κ. Δ/ντες των Σχολικών Μονάδων, να υποστηρίξουν έμπρακτα τον Μαθητικό Διαγωνισμό ζωγραφικής για το βιβλίο. Να ενημερωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες των Σχολείων και  όλοι οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί και να αναρτηθεί η παρούσα προκήρυξη σε εμφανές σημείο του Σχολείου.

 

Ο Πρόεδροςτου Εφορευτικού Συμβουλίου 

π. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΑΓΚΑΛΕΓΚΑΣ

Ο Δ/ντήςτης ΔΠΕ Βοιωτίας 

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ

 

Σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4186/17-9-2013 άρθ. 36 παρ. 20 οι αιτήσεις παραίτησης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υποβάλλονται μετά την 31η Μαΐου, καθώς και κατά τη διάρκεια του αμέσως επόμενου διδακτικού έτους, γίνονται δεκτές μόνο με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ύστερα από εισήγηση των Κεντρικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΚΥΣΠΕ, ΚΥΣΔΕ), για εξαιρετικούς λόγους, όπως βαριές και δυσίατες ασθένειες, οι οποίες αποδεικνύονται από πιστοποιητικά Υγειονομικής Επιτροπής ή Δημόσιου Νοσοκομείου ή για ιδιαίτερα σοβαρούς οικογενειακούς λόγους.

Χρόνος Υποβολής Παραίτησης

5.1.2. Β΄ΤΑΞΗ

Ο σχολικός χώρος- με την κατάλληλη φυσικά διαμόρφωση -είναι δυνατό να παρέχει μια πολλαπλότητα μορφών επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης, αυξάνοντας έτσι την ευελιξία του εκπαιδευτικού. Ο εκπαιδευτικός από την άλλη, στο πλαίσιο αυτό, μπορεί να εφαρμόσει διάφορες μεθόδους αλλά και να οργανώσει τη διαδικασία επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης των παιδιών με διαφορετικούς τρόπους, ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο ή με την κατάσταση της στιγμής. Ο αναστοχασμός σχετικά με τα δεδομένα του σχολικού χώρου ίσως πρέπει να αναβαθμιστεί στην επαγγελματική μας συνείδηση ως εκπαιδευτικών, ώστε- με συγκεκριμένες δράσεις ανασχεδιασμού- το σχολείο μας να ξεφύγει από την τυποποίηση. Τα παιδιά δεν πρέπει να ενσωματώνονται στον προσχεδιαμένο και τυποποιημένο τρόπο λειτουργίας του σχολείου αλλά αντίθετα ο τρόπος λειτουργίας της σχολικής μονάδας να προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των παιδιών, να τις παίρνει δηλαδή , σοβαρά υπόψη του.

Αν ο εκπαιδευτικός υποβάλει στο διάστημα 21 με 30 Απριλίου αίτηση παραίτησης θεωρείται ότι έχει γίνει αποδεκτή και η υπαλληλική σχέση λύεται αυτοδικαίως με το τέλος του διδακτικού έτους, εφόσον ο εκπαιδευτικός δεν ανακαλέσει με δήλωσή του, εντός ενός μήνα που δικαιούται, την αίτηση παραίτησης που είχε αρχικά υποβάλει( άρθρο 148 παρ.4 Ν. 3528/2007) Σε οποιαδήποτε  άλλο χρόνο, πλην του τρίτου δεκαήμερου του Απριλίου, υποβάλλονται παραιτήσεις, αυτές θα γίνονται δεκτές μόνο με απόφαση του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ ύστερα από εισήγηση των Κεντρικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω.

Όσοι σκέπτονται να αποχωρήσουν από την υπηρεσία το τρέχον διδακτικό έτος να το γνωστοποιήσουν στη Δ/νση μέχρι 19-3-2015 ώστε να ξεκινήσει η προεργασία του φακέλου και να μην υπάρχουν καθυστερήσεις.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

► ΄Οσοι εκπαιδευτικοί προτίθενται να υποβάλλουν αίτηση παραίτησης το τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου θα πρέπει να φροντίσουν για την έκδοση των απαιτούμενων δικαιολογητικών συνταξιοδότησης και να τα προσκομίσουν στην υπηρεσία:

  1. Φωτοτυπία Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας διπλής όψης.
  2. Πρόσφατο Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης για συνταξιοδότηση (να αναγράφεται ότι ο γάμος δε λύθηκε μέχρι σήμερα όπως επίσης και αν τα τέκνα είναι έγγαμα ή άγαμα).
  3. Φωτοτυπία 1ης σελίδας βιβλιαρίου τράπεζας (όπου αναγράφεται ο Ι.Β.Α.Ν με πρώτο όνομα του αιτούντα).
  4. Κάποιο έντυπο όπου θα αναγράφεται ο Α.Φ.Μ του αιτούντα για να επιβεβαιωθεί (λ.χ. εκκαθαριστικό Εφορίας, λογαριασμός ΔΕΗ).
  5. ΑΜΚΑ, τηλέφωνο
  6. Πιστοποιητικό στρατολογίας τύπου Α για άνδρες.
  7. Πιστοποιητικά φοίτησης παιδιών που σπουδάζουν (εφόσον υπάρχουν μέχρι και το 24ο έτος ηλικίας).
  8. Βεβαίωση καταμέτρησης ενσήμων (από το ΙΚΑ) για όσους έχουν προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομισθίου μετά τις 01-01-1983 καθώς και για τους διορισμένους μετά το 1982, που έχουν έτη ασφάλισης στον ιδιωτικό τομέα ή αντίστοιχη βεβαίωση χρόνου ασφάλισης από άλλα Ταμεία. Η ανωτέρω βεβαίωση για όσους έχουν προϋπηρεσία αναπληρωτή μετά τις 01-02-1983 και κατέβαλαν εισφορά στο ΤΕΑΜ (Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Μισθωτών) θα λειτουργήσει επιπλέον ως παραστατικό προκειμένου να μεταφέρουν το χρόνο αυτό χωρίς εξαγορά είτε στο Τ.Ε.Α.Δ.Υ είτε στο Μ.Τ.Π.Υ.
  9. Για τους άνδρες που έχουν κάνει εξαγορά της στρατιωτικής θητείας : α) η απόφαση εξαγοράς του Γ.Λ.Κ και β) το πρωτότυπο παράβολο κατάθεσης του ποσού αν εξοφλήθηκε εφάπαξ ή βεβαίωση εξόφλησης από τον εκκαθαριστή αποδοχών αν εξοφλήθηκε τμηματικά ή εφόσον εκκρεμεί σε εξόφληση βεβαίωση του εκκαθαριστή αποδοχών για τον τελευταίο μήνα παρακράτησης. Για όσους έχουν κάνει αίτηση εξαγοράς και δεν έχει εκδοθεί η απόφαση από το Γ.Λ.Κ. θα πρέπει να μας ενημερώσετε για τον αριθμό με τον οποίο πρωτοκολλήθηκε η σχετική αίτηση επειδή πρέπει να αναγραφεί στο Δελτίο Ατομικής και Υπηρεσιακής Κατάστασης (ΔΑΥΚ).
  10. Για κάθε άλλη εξαγορά χρόνου λοιπών συντάξιμων υπηρεσιών (ιδιωτικού χρόνου ασφάλισης, της άδειας άνευ αποδοχών ανατροφής παιδιού) και για όσους θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 01-01-2011 (έτη σπουδών, πλασματικός χρόνος παιδιών, χρόνος εκπαιδευτικής άδειας) η απόφαση εξαγοράς του Γ.Λ.Κ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

  1. Ο χρόνος ασφάλισης στον ιδιωτικό τομέα για τους διορισμένους μέχρι 31-12-1982 προσμετράται στη λοιπή συντάξιμη υπηρεσία του υπαλλήλου, εφόσον εξαγοραστεί με το σύστημα της διαδοχικής ασφάλισης, μετά τη θεμελίωση όμως συνταξιοδοτικού δικαιώματος. Η αναγνώριση γίνεται με πράξη του ΓΛΚ μετά από αίτηση του ενδιαφερομένου
  2. Οι διορισθέντες μετά την 1-1-1983 δεν εξαγοράζουν το χρόνο ασφάλισης στον ιδιωτικό τομέα, αλλά το Δημόσιο που είναι ο απονέμων φορέας της σύνταξης θα υπολογίσει τόσο τη σύνταξη που αντιστοιχεί στα χρόνια ασφάλισης του δικού του τομέα, όσο και τη σύνταξη του συμμετέχοντα φορέα (ΙΚΑ, ΤΕΒΕ κ.λ.π).

17  Σχολικές Μονάδες της Πρωτοβάθμιας  Εκπαίδευσης Βοιωτίας (10  Νηπιαγωγεία και 7 Δημοτικά) παραμένουν κλειστές  σήμερα 18-02-2015, λόγω των καιρικών συνθηκών,  μετά από απόφαση των οικείων Δήμων.

Ειδικότερα:

 

  1. στοΔήμο ΔΙΣΤΟΜΟΥ – ΑΡΑΧΟΒΑΣ – ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ παραμένουν κλειστές 9 Σχολικές Μονάδες (5 Νηπιαγωγεία και 4 Δημοτικό)
  2. στοΔήμο ΛΕΒΑΔΕΩΝ  παραμένουν κλειστές 4 Σχολικές Μονάδες (3 Νηπιαγωγεία και 1 Δημοτικά),
  3. στοΔήμο ΤΑΝΑΓΡΑΣ  παραμένουν κλειστές 4 Σχολικές Μονάδες (2 Νηπιαγωγεία και 2 Δημοτικά)


ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ

OLYMPUS DIGITAL CAMERAΣτη Λιβαδειά σήμερα, 17 Φεβρουαρίου 2015 ημέρα Τρίτη και ώρα 12:00 μ.μ., στα γραφεία της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Βοιωτίας, που συγκροτήθηκε με την αρ. 311/19-01-2015 απόφαση του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας,  αποτελούμενο από τους:

  1. Γκάρτζιο Γεώργιο, Δ/ντή της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας, ως Πρόεδρο.
  2. Παπανικολάου Ελένη, Δ/ντρια του 2ου Δ.Σ. Λιβαδειάς, ως Τακτικό μέλος.
  3. Πολυχρονόπουλο Γεώργιο, Δ/ντή του 2ου Δ.Σ. Ορχομενού, ως Τακτικό μέλος.
  4. Γαμβρίλη Ιωάννη, Δ/ντή του Δ.Σ. Διστόμου, ως Τακτικό αιρετό μέλος.
  5. Τραμπάκουλο Ηλία, Δ/ντή του 5ου Δ.Σ. Θήβας, ως Τακτικό αιρετό μέλος.

και την Αγγέλου Ασημίνα, Δασκάλα του 1ου Δ.Σ. Αλιάρτου, ως Γραμματέα του Συμβουλίου συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση, ύστερα από την αρ. 1657/Φ.30/Α/16-2-2015 πρόσκληση του προέδρου του Συμβουλίου για να πάρει απόφαση πάνω στα θέματα της ημερήσιας διάταξης.

 

 

ΘΕΜΑ 1 «Αποσπάσεις εκπαιδευτικών» ( 1725 και 1726/17-2-2015)

ΘΕΜΑ 2 «Τοποθέτηση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών ΠΕ 70 για παράλληλη στήριξη και ΠΕ 60» (1727 και 1728/17-2-2015)

ΘΕΜΑ 3 «Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου» (1729 και 1730 /17-2-2015)

ΘΕΜΑ 4 «Αναγνώριση συνάφειας διδακτορικού τίτλου σπουδών» (1731 και 1732/ 17-2-2015)

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων