Feed
Άρθρα
Σχόλια

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης και τοποθέτησης όσων είναι στην διάθεση, προχωρήσαμε σε αναλυτικό έλεγχο του πίνακα μορίων,  και στέλνουμε με email στις σχολικές μονάδες «τον πίνακα μεταθέσεων» με τα τελικά μόρια, σε μορφή αρχείου pdf, ώστε να ενημερωθούν οι συνάδελφοι/ισσες που υπέβαλαν αίτηση για μετάθεση εκτός ΠΥΣΠΕ,  βελτίωση θέσης εντός ΠΥΣΠΕ και δήλωση τοποθέτησης (όσοι βρίσκονται στην διάθεση του ΠΥΣΠΕ).

Η ομάδα που χειρίζεται το ΠΜ και τις σχετικές βάσεις δεδομένων σε σύσκεψη που έγινε στα γραφεία της Διεύθυνσης Π.Ε Βοιωτίας, στις 18-02-2013, αποτίμησε την διαδικασία επισήμανε λάθη και παραλήψεις και ανάλυσε τους μηχανισμούς που οδήγησαν σ’ αυτά.

Συνοπτικά κατέληξε στα παρακάτω συμπεράσματα:

Η ομάδα καταχώρησης δεδομένων στο σύστημα e-data δούλεψε με συγχρονισμό και  πολύ καλή συνεργασία μεταξύ της με αποτέλεσμα την άμεση και χωρίς σοβαρά λάθη καταχώρηση στοιχείων που αφορούσαν τις μεταθέσεις 2012-2013.

Εργάστηκε υπό την επίβλεψη της προϊσταμένης του Διοικητικού κας Άννη – Θεοχάρη Σοφίας που έκανε τη διανομή των αιτήσεωνισάριθμα στα τέσσερα μέλη της ομάδας: Παπανικολάου Ελένη, Παπαχρήστου Βάια, Πούλου Γαρυφαλλιά, Χρυσικού Δέσποινα και το συντονισμό της Μίχου Βασιλικής που αναλάμβανε την διαχείριση των αιτήσεων που παρουσίαζαν ιδιαίτερες δυσκολίες και απαιτούσαν επικοινωνία με το Υπουργείο ή αναζήτηση στοιχείων ή εγγράφων από άλλους φορείς.

Αρχικά, κατά διάρκεια της προεργασίας, το σύστημα διαχείρισης δεδομένων ενημερώθηκε σχετικά νωρίς εν αναμονή της εγκυκλίου των μεταθέσεων. Δώσαμε  προτεραιότητα σε όσους μετατέθηκαν εσωτερικά και στη συνέχεια σε όσους αποσπάστηκαν σε άλλα ΠΥΣΠΕ ή εντός του νομού.

Για πρώτη φορά, φέτος, οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών για μεταθέσεις υπεβλήθησαν  μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα(από 21/1/2013 έως 31/1/2013). Στις 15-2-2013 ήταν η λήξη παραλαβής αιτήσεων στο σύστημα(e-data). Δόθηκε παράταση στην παραλαβή των αιτήσεων ηλεκτρονικά μέχρι 22-2-2013.

Ένας σημαντικός αριθμός αιτήσεων υποβλήθηκε στις σχολικές μονάδες, πρωτοκολλήθηκε ως εισερχόμενο στο πρωτόκολλο της σχολικής μονάδας και διαβιβάστηκε με υπηρεσιακή αλληλογραφία και σχετικό διαβιβαστικό. Στις περιπτώσεις αυτές ως ημερομηνία υποβολής θεωρήθηκε η χρονοσήμανση της σχολικής μονάδας. Ένας αριθμός διαβιβάστηκε  ταχυδρομικά και στην περίπτωση αυτή ελήφθη υπόψη η σφραγίδα του ταχυδρομείου. Αιτήσεις παραλάβαμε και με email  (σε μορφή pdf) και με fax όπου η χρονοσήμανση ήταν ηλεκτρονική. Ο αριθμός των αιτήσεων που υπεβλήθη με φυσική παρουσία στα γραφεία της Διεύθυνσης ήταν σημαντικά μικρότερος πράγμα που πρέπει να εκτιμηθεί ως θετική εξέλιξη.

Η παραπάνω προθεσμία έκανε την κινητοποίηση της ομάδας άμεση με αποτέλεσμα να μην εμφανιστούν στη διαδικασία καταχώρησης ιδιαίτερα προβλήματα.

Κατηγορίες αιτήσεων μεταθέσεων

  1. 1. Μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή (352 αιτήσεις)
  2. 2. Μεταθέσεις για οριστική τοποθέτηση ή βελτίωση θέσης (215 αιτήσεις)
  3. 3. Μεταθέσεις  Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (10 αιτήσεις)
  4. 4. Μεταθέσεις σε Μειονοτικά σχολεία (6 αιτήσεις)
  5. 5. Μεταθέσεις σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ (2,1 (Η Ανεσιάδου καταχωρήθηκε ηλεκτρονικά εφόσον πληρούσε τις προϋποθέσεις, η Ιβάνοβα θα σταλεί υπηρεσιακά εφόσον δεν έχει  τις απαραίτητες προϋποθέσεις,)
  6. 6. Αμοιβαίες Μεταθέσεις (αιτήσεις θα γίνουν  μέσα σε 15 μέρες μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων)

Αξίζει να αναφέρουμε ότι φέτος υπάρχει διπλασιασμός μορίων σε όσους διορίστηκαν το 2010 και πληρούν τις προϋποθέσεις.

Στην πρώτη κατηγορία των μεταθέσεων, δυσκολία υπήρξε στην καταχώρηση υπηρεσίας της κ. Π………….., η οποία βρίσκεται σε αυτοδίκαιη αργία. (το σύστημα δεν έχει αντίστοιχο πεδίο).

Επίσης έχουμε το διπλασιασμό των μορίων όσων διορίστηκαν το 2010. Αναρτούμε αντίστοιχο πίνακα με τα άτομα που διορίστηκαν το 2010 και συγκεκριμένα ποιοι/ες δικαιούνται ή όχι αυτόν το διπλασιασμό.  Ο διπλασιασμός των μορίων αποκτά ισχύ μετά από σχετική βεβαίωση του Δ/ντή  Π.Ε. Βοιωτίας.

Ειδικές κατηγορίες:  Υπάρχουν πέντε άτομα (5) σε αυτή την κατηγορία: Όλα τα σχετικά έγγραφα των ατόμων που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες αποστέλλονται στο Υπουργείο. (ακόμη και η χειρόγραφη αίτησή τους)

Επιπλέον στο σύστημα, στο πεδίο «αναφορές μεταθέσεων» έγινε διασταύρωση του αριθμού των αιτήσεων που έγιναν στη Δ/νση μας.

Στη δεύτερη κατηγορία των μεταθέσεων, δεν υπήρξαν προβλήματα. Ίσως να χρειαστεί να γίνει κάποιος έλεγχος στους υπεράριθμους χωρίς αίτησή τους.

Οι αιτήσεις για μετάθεση στα Διαπολιτισμικά σχολεία είναι 10. Και εδώ δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα. Οι αιτήσεις αυτές χρειάζεται να αποσταλούν στο Υπουργείο μέχρι 25/2/2013.

Οι αιτήσεις μετάθεσης στα ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ είναι 2. Η μία (Ανεσιάδου) καταχωρήθηκε ηλεκτρονικά καθώς πληρούσε τις προϋποθέσεις. Η άλλη (Ιβάνοβα) δεν καταχωρήθηκε ηλεκτρονικά αφού δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις. Κατόπιν συνεννοήσεως με το Υπουργείο η χειρόγραφη αίτησή της θα σταλεί από υπηρεσιακό καθήκον.

Όσον αφορά τις αιτήσεις για αμοιβαίες μεταθέσεις θα ανακοινωθεί προθεσμία μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων